BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De schitterende kleur rood....

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 17 december 2011 - 18:55   quote  deeplink  
men kookt heerlijk feyenoord rode tomaten... (dit om een heerlijke feyenoord tomatensoep te maken... (met een vleugje witte room na opdienen)

met leent een goedkope klote blendert bij een naaste... (mijn pa in dit geval) en doet de gekookte tomaten in de blendert... met steekt de pleuris stekkert in het contact... en dan... vliegt dat pleuritis ding gelijk volle kracht aan!!!! zonder pleuris dekselt!!! en men vertieft zijn eigen pleuris avond!!! heel de keuken vol tiefus tomaten...

dan bedaar je... en kom je erachter dat je halve keuken schitterend feyenoord rood is geworden incl je kleding!! wat een tyfus blendert!! blijkt dat klote ding in 020 gebied is gekocht!! wat een graf avond, nu al!!!

nu zal je denken wat heeft dit met het schitterende spel voetbal te maken... ik zal uw niet langer in vertwijfeling achter laten... HELEMAAL NIETS!!! behalve het feyenoord rood... eerst me pa zo effe te tyfus schelden! leen nooit meer zulke pestzooi uit!! ondankbaar?? JA NOGAL!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 december 2011 - 18:57   quote  deeplink  
d:-))
Schrijf het maar van je af man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 december 2011 door RenatoBos --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 18:55 schreef FR-Han het volgende:
men kookt heerlijk feyenoord rode tomaten... (dit om een heerlijke feyenoord tomatensoep te maken... (met een vleugje witte room na opdienen)

met leent een goedkope klote blendert bij een naaste... (mijn pa in dit geval) en doet de gekookte tomaten in de blendert... met steekt de pleuris stekkert in het contact... en dan... vliegt dat pleuritis ding gelijk volle kracht aan!!!! zonder pleuris dekselt!!! en men vertieft zijn eigen pleuris avond!!! heel de keuken vol tiefus tomaten...

dan bedaar je... en kom je erachter dat je halve keuken schitterend feyenoord rood is geworden incl je kleding!! wat een tyfus blendert!! blijkt dat klote ding in 020 gebied is gekocht!! wat een graf avond, nu al!!!

nu zal je denken wat heeft dit met het schitterende spel voetbal te maken... ik zal uw niet langer in vertwijfeling achter laten... HELEMAAL NIETS!!! behalve het feyenoord rood... eerst me pa zo effe te tyfus schelden! leen nooit meer zulke pestzooi uit!! ondankbaar?? JA NOGAL!!!
hahahahahaha, HELD!!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Prutsert..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:06 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

hahahahahaha, HELD!!!
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 18:55 schreef FR-Han het volgende:
men kookt heerlijk feyenoord rode tomaten... (dit om een heerlijke feyenoord tomatensoep te maken... (met een vleugje witte room na opdienen)

met leent een goedkope klote blendert bij een naaste... (mijn pa in dit geval) en doet de gekookte tomaten in de blendert... met steekt de pleuris stekkert in het contact... en dan... vliegt dat pleuritis ding gelijk volle kracht aan!!!! zonder pleuris dekselt!!! en men vertieft zijn eigen pleuris avond!!! heel de keuken vol tiefus tomaten...

dan bedaar je... en kom je erachter dat je halve keuken schitterend feyenoord rood is geworden incl je kleding!! wat een tyfus blendert!! blijkt dat klote ding in 020 gebied is gekocht!! wat een graf avond, nu al!!!

nu zal je denken wat heeft dit met het schitterende spel voetbal te maken... ik zal uw niet langer in vertwijfeling achter laten... HELEMAAL NIETS!!! behalve het feyenoord rood... eerst me pa zo effe te tyfus schelden! leen nooit meer zulke pestzooi uit!! ondankbaar?? JA NOGAL!!!
maar ben je dan wel keuken technisch begaaft?
Zit je bij FR Wendy? Dan heb ik wel het nummer van Shalom of Isis?
Zo ben ik dan ook weer ...

Je doet me denken aan een ouwe forum held btw Obikuut?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 december 2011 door Leon FR1908 --
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 17 december 2011 - 21:44   quote  deeplink  
de soep is inmiddels klaar... wendy heeft de bende schoongemaakt omdat ik te druk was met vloeken. ze is een kanjert!! de 2e keer ging het een stuk beter. wereld soeppie geworden! mijn dank is dan ook rood! ehh... groot vooral!

leon.. ik haal lievert bij troje... kan ik heen kruipen in geval van nood. al met al een heerlijke avond!

fr-wendy///heldin!! (en vaak veel te lief voor mijn licht ontvlambare persoon!)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 21:44 schreef FR-Han het volgende:
de soep is inmiddels klaar... wendy heeft de bende schoongemaakt omdat ik te druk was met vloeken. ze is een kanjert!! de 2e keer ging het een stuk beter. wereld soeppie geworden! mijn dank is dan ook rood! ehh... groot vooral!

leon.. ik haal lievert bij troje... kan ik heen kruipen in geval van nood. al met al een heerlijke avond!

fr-wendy///heldin!! (en vaak veel te lief voor mijn licht ontvlambare persoon!)
hahahaha fr-Wendy///toppert ;)

troje ? die kan ik helemaal niet,zal wel in zo`n vaag Holy wijkje zitten :)
FR-Han
 FR-Han - zondag 18 december 2011 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 22:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha fr-Wendy///toppert ;)

troje ? die kan ik helemaal niet,zal wel in zo`n vaag Holy wijkje zitten :)
holy it is, en vaag ook... hahaha. wendy is nou eenmaal gek op patatjes kapsalon... maar heb haar ook al overtuigt dat mijn kapsalon lekkerder is. beetje shoarma erovert, strooikaas, zelf knoflooksaussie maken van creme fraish en mayo, kervelt en natuurlijk te veel knoflook. beetje rauwe andijvie erbij. (rauwe natuurlijk) en voila! heerlijk man. alleen de ochtend erna is het hel! kan het parkhotel natuurlijk niet tegen op...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2011 door FR-Han --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 december 2011 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 07:29 schreef FR-Han het volgende:

[..]

wendy is nou eenmaal gek op patatjes kapsalon... maar heb haar ook al overtuigt dat mijn kapsalon lekkerder is. beetje shoarma erovert, strooikaas, zelf knoflooksaussie maken van creme fraish en mayo, kervelt en natuurlijk te veel knoflook. beetje rauwe andijvie erbij. (rauwe natuurlijk) en voila! heerlijk man. alleen de ochtend erna is het hel! kan het parkhotel natuurlijk niet tegen op...
patatke kapsalon? was da?
FR-Han
 FR-Han - zondag 18 december 2011 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 07:30 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

patatke kapsalon? was da?
ik zal het kort op zijn zwolles uitleggen... ;-) patat bakkal, dat is bakken natuurlijk.. dan shoarma over de patat storten, dan een vrachie kaas erover, en dat rijkelijk onder de knoflooksaus verzuipen... eventueel naar eigen smaak rauwe andijvie erbij, dit om het frisser te maken... (eerst een strip rennie's op eten natuurlijk)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 december 2011 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 07:37 schreef FR-Han het volgende:

[..]

ik zal het kort op zijn zwolles uitleggen... ;-) patat bakkal, dat is bakken natuurlijk.. dan shoarma over de patat storten, dan een vrachie kaas erover, en dat rijkelijk onder de knoflooksaus verzuipen... eventueel naar eigen smaak rauwe andijvie erbij, dit om het frisser te maken... (eerst een strip rennie's op eten natuurlijk)
klinkt goed.... straks maar ff ergens in Rotterdam halen...
Maximus
 Maximus - zondag 18 december 2011 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 07:37 schreef FR-Han het volgende:

[..]

ik zal het kort op zijn zwolles uitleggen... ;-) patat bakkal, dat is bakken natuurlijk.. dan shoarma over de patat storten, dan een vrachie kaas erover, en dat rijkelijk onder de knoflooksaus verzuipen... eventueel naar eigen smaak rauwe andijvie erbij, dit om het frisser te maken... (eerst een strip rennie's op eten natuurlijk)
hahahahaa niet te veel rennies he. 1x gehad zon kapsalonpatat, maar nooit weer..
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 december 2011 - 07:43   quote  deeplink  
vind een patatje stoofvlees ook wel wat beter klinken.
FR-Han
 FR-Han - zondag 18 december 2011 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 07:43 schreef FR-Roel het volgende:
vind een patatje stoofvlees ook wel wat beter klinken.
als ik ooit in zwolle ben zal ik dat gelijk effe halen... ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 december 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 07:29 schreef FR-Han het volgende:

[..]

holy it is, en vaag ook... hahaha. wendy is nou eenmaal gek op patatjes kapsalon... maar heb haar ook al overtuigt dat mijn kapsalon lekkerder is. beetje shoarma erovert, strooikaas, zelf knoflooksaussie maken van creme fraish en mayo, kervelt en natuurlijk te veel knoflook. beetje rauwe andijvie erbij. (rauwe natuurlijk) en voila! heerlijk man. alleen de ochtend erna is het hel! kan het parkhotel natuurlijk niet tegen op...
Ja dat is vaag jah,ik heb er ook heel wat jaartjes gewoond hahaha..
En uhhh gisteren met jongens ook kapselon gegeten,is nu ook in 020 land geintroduceerd..
Alleen ze begrijpen de hoeveelheid nog niet want ik stierf daarna nog van de hongert gast..
Ik weet zeker dat jou kapsalonnetje betert is man,alleen doe mij devolgende keer ijsberg sla inplaats van rauwe andijvie en je heb een gast aan tafel skiper :)
FR-Han
 FR-Han - zondag 18 december 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat is vaag jah,ik heb er ook heel wat jaartjes gewoond hahaha..
En uhhh gisteren met jongens ook kapselon gegeten,is nu ook in 020 land geintroduceerd..
Alleen ze begrijpen de hoeveelheid nog niet want ik stierf daarna nog van de hongert gast..
Ik weet zeker dat jou kapsalonnetje betert is man,alleen doe mij devolgende keer ijsberg sla inplaats van rauwe andijvie en je heb een gast aan tafel skiper :)
komt goed maat! als je in de buurt komt van de spermalaan... (dan weet jij al welke straat het is) dan kom gerust langs! effe melden van te voren en wen en ik regelen een puike maaltijd voor onze held leon!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 december 2011 - 01:22   quote  deeplink  
Kapsalon achter centraal gehaald en een flesje bubbels uit de avondwinkel, nieuwe traditie na gewonnen wedstrijden!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 19 december 2011 - 07:46   quote  deeplink  
1537-20080703-kapsalon.jpg

Is toch ranzig man!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 07:46 schreef hoogvliet010 het volgende:
[ afbeelding ]

Is toch ranzig man!
is dit een patatje kapsalon? was er best nieuwsgierig naar maar nu........ brrrrrrr
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 19 december 2011 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:02 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

is dit een patatje kapsalon? was er best nieuwsgierig naar maar nu........ brrrrrrr
Ja, dit vreet je alleen als je 2 stappen achteruit doet en 1 vooruit!
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 december 2011 - 08:15   quote  deeplink  
d1bf5f519e247b966877ad859dc8268bMTk0LWthcHNhbG9uLmpwZw==.jpg
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:15 schreef FR-Han het volgende:
[ afbeelding ]
dit ziet er iets beter uit......
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 19 december 2011 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:15 schreef FR-Han het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet veel beter uit Hanne!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 08:23   quote  deeplink  
maar dit is volgens mij iets beter...
5-fd621c80419c630c80ed4a1da15c8cfb.JPG
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 08:24   quote  deeplink  
patatje stoofvlees dus...
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 december 2011 - 08:28   quote  deeplink  
aha! ik dacht eerst dat het een ontploft hart was van gisteren. maar het glimt... dus moet het lekker zijn! ;-) nee patatje stoofvlees is ook erg lekker. als ik stoofpotje maak, doe ik een dag later dat maken als ik over heb. aanrader idd
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 december 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Leuk al dit lekkers te zien, ik heb et stamppot boeenkool op.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 december 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:28 schreef FR-Han het volgende:
aha! ik dacht eerst dat het een ontploft hart was van gisteren. maar het glimt... dus moet het lekker zijn! ;-) nee patatje stoofvlees is ook erg lekker. als ik stoofpotje maak, doe ik een dag later dat maken als ik over heb. aanrader idd
Als ik stoofvlees maak blijft er nooit wat over.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 19:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ik stoofvlees maak blijft er nooit wat over.
eens! rollend van tafel af!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 19:42   quote  deeplink  
o ja.... nu we het hier toch over stoofvlees hebben.... Een vriend van me wil heel graag een keer Irish stew proeven, heeft gevraagd of ik dat wil maken maar heb geen recept.... en de recepten die ik op internet zie verschillen nogal.... iemand een recept van originele irish stew?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 december 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 23:27 schreef FR-Han het volgende:

[..]

komt goed maat! als je in de buurt komt van de spermalaan... (dan weet jij al welke straat het is) dan kom gerust langs! effe melden van te voren en wen en ik regelen een puike maaltijd voor onze held leon!!!
De Spermalaan kwamen al mijn vrienden vandaan man hahahahahaha
Geweldig ,de wereld is een pingpongbal...
Het Zwaantje kan je een best patatje halen kerel,tenminste vroeger..
En die voetbalclub die daar op de schop gaat was me laatste club,
die andere club om de hoek geven ze kinderen brandende lawinepijlen
en vertellen ze dat het sterretjes zijn....

Ik kom eens bij jou en Wendy op de koffie kerel :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2011 door Leon FR1908 --
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 december 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 19:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ik stoofvlees maak blijft er nooit wat over.
ik maak altijd van een kilo riblappen, 500 gram champions, en 1 kilo ui stoofpot... maar aan je slinger pensje te zien blijft er idd niets over... ;-)
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 december 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 20:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Spermalaan kwamen al mijn vrienden vandaan man hahahahahaha
Geweldig ,de wereld is een pingpongbal...
Het Zwaantje kan je een best patatje halen kerel,tenminste vroeger..
En die voetbalclub die daar op de schop gaat was me laatste club,
die andere club om de hoek geven ze kinderen brandende lawinepijlen
en vertellen ze dat het sterretjes zijn....

Ik kom eens bij jou en Wendy op de koffie kerel :)
altijd welkom maat!! echt top senseo hebben we hier!
12
 12 - maandag 19 december 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 18:55 schreef FR-Han het volgende:
men kookt heerlijk feyenoord rode tomaten... (dit om een heerlijke feyenoord tomatensoep te maken... (met een vleugje witte room na opdienen)

met leent een goedkope klote blendert bij een naaste... (mijn pa in dit geval) en doet de gekookte tomaten in de blendert... met steekt de pleuris stekkert in het contact... en dan... vliegt dat pleuritis ding gelijk volle kracht aan!!!! zonder pleuris dekselt!!! en men vertieft zijn eigen pleuris avond!!! heel de keuken vol tiefus tomaten...

dan bedaar je... en kom je erachter dat je halve keuken schitterend feyenoord rood is geworden incl je kleding!! wat een tyfus blendert!! blijkt dat klote ding in 020 gebied is gekocht!! wat een graf avond, nu al!!!

nu zal je denken wat heeft dit met het schitterende spel voetbal te maken... ik zal uw niet langer in vertwijfeling achter laten... HELEMAAL NIETS!!! behalve het feyenoord rood... eerst me pa zo effe te tyfus schelden! leen nooit meer zulke pestzooi uit!! ondankbaar?? JA NOGAL!!!
Tís geel, en als je op een knopje drukt wordt het rood! wat is het?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 december 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 20:27 schreef FR-Han het volgende:

[..]

altijd welkom maat!! echt top senseo hebben we hier!
in het nieuwe jaar kom ik eens buurten maat!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De schitterende kleur rood....









0.0068950