BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Chivu

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - zondag 18 december 2011 - 09:41   quote  deeplink  
Chivu zal best goed zijn maar mensen laat de oudjes lekker weg ga met eigen jeugt of een goedkoop goed talent die je voor meer kunt verkopen dus geen oudje als chivu straks denken mensen als mido ook een kans te hebben ik vind dat chivu te oud is
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2011 - 10:03   quote  deeplink  
man kap godverdomme is een keer met het ene naar de andere zinloze topic aanmaken! maak sowiezo een betere titel en ten 2de ook hier is al een topic voor, volgens mij al een over chivu en je kunt het plaatsen in het winteraankopen topic, sowiezo wordt er niks gekocht als er geen spelers vertrekken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2011 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2011 - 10:04   quote  deeplink  
boudewijn slotje!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 december 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 10:03 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
man kap godverdomme is met de ene naar de andere zinloze topic aanmaken! maak sowiezo een betere titel en ten 2de ook hier is al een topic voor, volgens mij al een over chivu en je kunt het plaatsen in het winteraankopen topic, sowiezo wordt er niks gekocht als er geen spelers vertrekken!
100 fucking procent eens..
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 10:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

100 fucking procent eens..
spijt me hasjkoph maar kan die gast onderhand niet meer uitstaan, elke dag een topic, terwijl het een rare titel is en geen bron bij staat, en bovendien is volgens mij al een topic over hem is en je kunt het posten in het winteraankopen topic! dat die kwast dat niet door heeft pffff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2011 door Loetje --
baco74
 baco74 - zondag 18 december 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 10:08 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

spijt me hasjkoph maar kan die gast onderhand niet meer uitstaan, elke dag een topic, terwijl het een rare titel is en geen bron bij staat, en bovendien is volgens mij al een topic over hem is en je kunt het posten in het winteraankopen topic! dat die kwast dat niet door heeft pffff
Staat ook in zijn nickname: Ajax lol,
laatste betekent: Lul On Line
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 december 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 10:08 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Ik weet het..
Zeg er ook meestal wat van.. Laatste tijd wat minder, aangezien ik hier ook wat minder kom..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 december 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 10:11 schreef baco74 het volgende:

[..]

Whahahah
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 10:11 schreef baco74 het volgende:

[..]

hahhhahahahaha, heb hem gePBt om het hem ff uit te leggen!

lul on line!!! GENIAAAL baco! wil je een biertje voor me tappen in het cafe? daar krijg ik trek in na die kolere topics allemaal
baco74
 baco74 - zondag 18 december 2011 - 10:15   quote  deeplink  
=goed man.
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 10:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik weet het..
Zeg er ook meestal wat van.. Laatste tijd wat minder, aangezien ik hier ook wat minder kom..
juist en daarover mag er van mij nou een topic komen , dat mensen weggaan door het zieke gedrag van mensen hier, het forum is kapot aan het gaan, mensen gaan weg omdat ze het niet meer leuk vinden! van mij mag er een topic komen dat er eens respect moeten hebben voor mekaar ( en dan heb ik het over de mensen die er al zolang zijn) en dat we die moeten koesteren! want de sfeer hier is ver afgezakt!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 18 december 2011 - 10:37   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-23603/#665412 EERST KIJKEN EN DAN ZETTEN!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Chivu

0.0067081