|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Hallo iedereen van het Headliner Forum! Met dit Topic wil ik zeggen dat het leuk moet blijven! Waarom al die ruzie's, waarom al die gevechten, waarom uitschelden? Kom op mensen, dit is een Forum, het is voor iedereen, het moet leuk blijven! Dat wil ik met dit Topic duidelijk maken! Iedereen die weg is door dat geruzie of iets anders, kom terug! Dit is een Forum voor iedereen, maakt niet uit wie wie is. Iedereen heeft zijn eigen specialiteiten, iedereen heeft zijn eigen dingen! Dus kom op mensen, het Forum is helemaal weggezakt, ik wil met dit Topic duidelijk maken dat dat niet meer moet kunnen! Oke, je hebt soms geruzie, maar dat betekend niet dat het uit de hand moet lopen! De gene die ik graag terug wil zien op het Forum, of de gene die ik vaker wil zien op het Forum zijn: , , , , en nog veel meer! Kom op mensen, dat geruzie mag echt niet meer gebeuren! Dit wou ik met jullie delen!
Luis_suarez_19: 'jongens hou ons forum levend, praat lekker met elkaar over voetbal en ouwehoer lekker in het cafe, laat iedereen in zijn waarde en als je irritatie's hebt naar elkaar , bepsreek dat via een PB. Geniet van de momenten onder elkaar!
Het kan niet de bedoeling zijn dat mensen weggaan omdat ze het niet leuk meer vinden. maak he forum samen gezellig!'
Ik en Luis_suarez_19 hebben dit Topic bedacht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Thanks! :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Laten we er ons maar aan houden dan heh, maar leuk initiatief! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Neem aan dat degenen die zich gisteren als een stel leeghoofden hebben gedragen dit ook lezen? Jammer dat deze oproep binnen 2 dagen met voeten wordt getreden..... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:22 schreef FR-Roel het volgende:Neem aan dat degenen die zich gisteren als een stel leeghoofden hebben gedragen dit ook lezen? Jammer dat deze oproep binnen 2 dagen met voeten wordt getreden..... Mooi man, heb je het topic al geprobeerd op jullie forum??? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: niet nodig, bij ons wordt je normaal behandeld als je normaal post. Ook Ajacieden. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: KLopt, heb daar gister wat dingetjes gepost en is heel normaal gegaan, natuurlijk hebben jullie ook uitzonderingen er tussen lopen, net als hier.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:31 schreef remco k het volgende:[..] KLopt, heb daar gister wat dingetjes gepost en is heel normaal gegaan, natuurlijk hebben jullie ook uitzonderingen er tussen lopen, net als hier.. zit wel een verschil volgens mij.... Wat gisteren hier gebeurde met 1 van jullie zelf en hoe er soms door sommigen in het extreme wordt gereageerd op Feyenoorders dat heb ik bij ons niet gezien. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Fijn dat je je nog wel kan amuseren met een Feyenoorder! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tis een cynisch lachje! Amuseren met kakkerlakken?? Nou nee, dat nooit! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Goed van je! getuigd van een brede horizon... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Maar blijf lekker janken over het gesloten topic. Je kan hem in zijn geheel kopieren en bij jullie plaatsen! En wacht dan eens de reacties daar af! Kijken of je dan nog zo heilig overtuigd bent van jullie onschuldige forum! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik geef hierin Roel gelijk.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Mooi man, ga je met hem mee en open je daar een topic over op hun forum! Kijk daarna de reacties even aan! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:37 schreef amsterdammer113 het volgende:Maar blijf lekker janken over het gesloten topic. Je kan hem in zijn geheel kopieren en bij jullie plaatsen! En wacht dan eens de reacties daar af! Kijken of je dan nog zo heilig overtuigd bent van jullie onschuldige forum! Ik jank niet over het topic. Als dat gesloten moet zijn dan is dat prima. Irriteer me meer aan het gedrag wat er bij komt kijken. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Mooi man, ga je met hem mee en open je daar een topic over op hun forum! Kijk daarna de reacties even aan! Wanneer ik daar post, krijg ik anders (bijna) geen reacties dat ik weg moet, omdat ik een Ajacied ben.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:39 schreef FR-Roel het volgende:[..] Ik jank niet over het topic. Als dat gesloten moet zijn dan is dat prima. Irriteer me meer aan het gedrag wat er bij komt kijken. Zoals gezegd, open hem bij jullie! Als je zo'n topic mist, dan moet je niet hier lullen maar gewoon daad bij het woord voegen en hem op het kakkieforum openen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:41 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Zoals gezegd, open hem bij jullie! Als je zo'n topic mist, dan moet je niet hier lullen maar gewoon daad bij het woord voegen en hem op het kakkieforum openen! Begrijpend lezen..... Dat het topic gesloten is interesseert me niet. Daarnaast is zoiets bij ons niet nodig. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
H
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 december 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:33 schreef FR-Roel het volgende:[..] zit wel een verschil volgens mij.... Wat gisteren hier gebeurde met 1 van jullie zelf en hoe er soms door sommigen in het extreme wordt gereageerd op Feyenoorders dat heb ik bij ons niet gezien. Zo ben ik ook ooit eens bij jullie behandeld, dus het gebeurt wel degelijk, enkel is het in mijn ogen van beide kanten compleet onnodig en slaat het nergens meer op.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:Het is net alsof ik per ongeluk mijn herstel programma heb aangeklikt....ik heb dit voorbij zien komen....toen lukte het al niet en het gaat nu ook niet lukken. AITB is een schatje en zijn bedoelingen zijn goed......maar bij ieder mens zit er een ander koppie op en dat is maar goed ook,anders wordt het wel erg saai.....zoals de saaie op de tribune....die durfen niet te springen omdat ze anders hun koffie morsen...zoals de minder saaien die opspringen en naar hun buurman kijken....oeps wat doe ik nou,sorry hoor.....en dan de wat meer supporter,die op springt en kijkt naar zijn buurman....!!!!!sta op slome...en dan heb je nog de Harry's, Joduh APIKKIES,Fside's en wie nog meer,die kijken wel maar je krijgt een beuk voor je harses als je blijft zitten Hehehehehehe........ Harry heeft op zijn subtiele wijze mij duidelijk gemaakt hoe dat werkt.....ik ben een hoop wijzer. Ja Roel zoals Amsterdammer en Ride het zeggen.........op jullie forum zal het ook niet werken Amsterdammer, Ride en Harry zullen wel de laatsten zijn op dit moment waar ik iets van aan neem.... Die hebben zich gisteren van hun meest intelligente kant laten zien. Er zijn idd verschillende soorten supporters, maakt ook niet uit. Wat wel uitmaakt is hoe je daarmee omgaat.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ga het gedrag van sommige idioten nu ook nog goed praten ook...Pffffff.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:42 schreef FR-Roel het volgende:[..] Begrijpend lezen..... Dat het topic gesloten is interesseert me niet. Daarnaast is zoiets bij ons niet nodig. Kijk dat gedrag eens na bij jullie zelf man! Ga niet altijd wijzen naar een ander! Alsof ze bij jullie allemaal lieverdjes zijn! Dus open het topic bij jullie en je krijgt dezelfde reacties! O nee, natuurlijk niet! Jullie zijn allemaal lief en aardig voor de ander! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kijk dat gedrag eens na bij jullie zelf man! Ga niet altijd wijzen naar een ander! Alsof ze bij jullie allemaal lieverdjes zijn! Dus open het topic bij jullie en je krijgt dezelfde reacties! O nee, natuurlijk niet! Jullie zijn allemaal lief en aardig voor de ander! Ik wijs niet, constateer slechts. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Moet je toch je ogen eens beter openen misschien! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je constateert goed wat er hier gebeurt, maar constateert fout wat er bij jullie zal gebeuren.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Niet nodig, hier worden je ogen constant geopend door het gedrag richting Feyenoorders en soms zelfs mede forum-leden. Bij ons op het forum kom ik het in die orde niet tegen. Maar goed, blijkbaar is er iets waardoor jullie uit je plaat moeten gaan als je het woord Feyenoord hoort, en blijkbaar is het andersom niet nodig en maken we ons niet druk om jullie. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:57 schreef FR-Roel het volgende:[..] Niet nodig, hier worden je ogen constant geopend door het gedrag richting Feyenoorders en soms zelfs mede forum-leden. Bij ons op het forum kom ik het in die orde niet tegen. Maar goed, blijkbaar is er iets waardoor jullie uit je plaat moeten gaan als je het woord Feyenoord hoort, en blijkbaar is het andersom niet nodig en maken we ons niet druk om jullie. Je lult volkomen uit je nek en dat weet jezelf ook wel!! En verder eindig ik deze discussie! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 23:01 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Je lult volkomen uit je nek en dat weet jezelf ook wel!! En verder eindig ik deze discussie! Jammer, lijkt er nu op alsof je inhoudelijk geen antwoord meer weet te geven. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik kan hartstikke goed inhoudelijk antwoord geven, maar jij wilt je ogen niet openen en ziet geen verkeerde dingen op jullie topic! Dus is een discussie met jouw totaal overbodig! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 23:05 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik kan hartstikke goed inhoudelijk antwoord geven, maar jij wilt je ogen niet openen en ziet geen verkeerde dingen op jullie topic! Dus is een discussie met jouw totaal overbodig! Goedemorgen, Ik heb steeds antwoord gegeven.... Dat het je niet aanstaat wil niet zeggen dat ik mijn ogen niet wil openen. Daarnaast ging het volgens mij om een forum en gedrag en niet om een topic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:39 schreef FR-Roel het volgende:[..] Ik jank niet over het topic. Als dat gesloten moet zijn dan is dat prima. Irriteer me meer aan het gedrag wat er bij komt kijken. Ach man, ik heb nog steeds een ban van vorig jaar omdat ik blijkbaar sommige tegen de tenen stootte door cynische grapjes te maken over de kutkwaliteit van jullie club vorig jaar. Zullen er wel een paar nsb-ers zijn gaan janken bij Boudje en toen mij bannen. Kon verdomme niet eens reageren op wat droeftoeters die zelfs dit topic opende.
http://forum.headliner.nl/topic-20806/
Wat denk je nou.. dat het echt zo fijn is allemaal?
Waarom open jij nou niet een I-Want-To-Love-Ajacieden topic op het feyenoordgedeelte?
Er is gewoon gezonde rivaliteit.. dat zoetsappige groenlinkse schapenvachtengelul dat we allemaal leuk met elkaar om moeten gaan. Sommige nemen het fysiek met elkaar op, nog steeds.
Wel leuk en nobel maar zoals gezegd, wil je echt continu gelul voorkomen dat moet je maar een topic in het algemene gedeelte openen. Voor iedere member.
Ikzelf heb vrinden bij alle clubs van Nederland, we hebben soms heftige discussies maar rammen elkaar niet op de bek. Ik heb best respect voor het fan zijn maar als ik bij Ajax ben hoef ik ze niet naast me te hebben in het stadion als ik naar een wedstrijd kijk van mijn club tegen hun club. Dan is het ff 90 minuten de tering en de tyfus met ze. Daarna mag je best weer een biertje van me krijgen of nog liever.. trakteren.
Ik weet zeker dat ik met de meeste feyenoorders van dit forum in de bar een biertje zou kunnen drinken zolang we maar niet over voetbal gaan praten. Is ook lastig, ik praat liever met supporters van Barcelona.. die snappen wat het is om mooi voetbal boven prijzen winnen te eisen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 09:51 schreef Ride het volgende:[..] ik praat liever met supporters van Barcelona.. die snappen wat het is om mooi voetbal boven prijzen winnen te eisen. Hehehehe.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 09:51 schreef Ride het volgende:[..] Ach man, ik heb nog steeds een ban van vorig jaar omdat ik blijkbaar sommige tegen de tenen stootte door cynische grapjes te maken over de kutkwaliteit van jullie club vorig jaar. Zullen er wel een paar nsb-ers zijn gaan janken bij Boudje en toen mij bannen. Kon verdomme niet eens reageren op wat droeftoeters die zelfs dit topic opende. http://forum.headliner.nl/topic-20806/Wat denk je nou.. dat het echt zo fijn is allemaal? Waarom open jij nou niet een I-Want-To-Love-Ajacieden topic op het feyenoordgedeelte?Er is gewoon gezonde rivaliteit.. dat zoetsappige groenlinkse schapenvachtengelul dat we allemaal leuk met elkaar om moeten gaan. Sommige nemen het fysiek met elkaar op, nog steeds. Wel leuk en nobel maar zoals gezegd, wil je echt continu gelul voorkomen dat moet je maar een topic in het algemene gedeelte openen. Voor iedere member. Ikzelf heb vrinden bij alle clubs van Nederland, we hebben soms heftige discussies maar rammen elkaar niet op de bek. Ik heb best respect voor het fan zijn maar als ik bij Ajax ben hoef ik ze niet naast me te hebben in het stadion als ik naar een wedstrijd kijk van mijn club tegen hun club. Dan is het ff 90 minuten de tering en de tyfus met ze. Daarna mag je best weer een biertje van me krijgen of nog liever.. trakteren. Ik weet zeker dat ik met de meeste feyenoorders van dit forum in de bar een biertje zou kunnen drinken zolang we maar niet over voetbal gaan praten. Is ook lastig, ik praat liever met supporters van Barcelona.. die snappen wat het is om mooi voetbal boven prijzen winnen te eisen. Een dergelijk topic openen op zijn eigen forum doet hij niet, aangezien hij al donders goed weet hoe de reacties daar zullen zijn! Elke club heeft zijn fanatieke aanhangers, maar blijkbaar denkt hij dat het op zijn eigen forum allemaal schattige teddybeertjes zijn die nooit een slecht woord zeggen!
Gezonde rivaliteit is goed en ook ik heb vrienden en familie die een andere clubvoorkeur hebben dan de mijne. En inderdaad hoort daar soms een heftige discussie of een pesterige opmerking bij. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 07:37 schreef FR-Roel het volgende:[..] Goedemorgen, Ik heb steeds antwoord gegeven.... Dat het je niet aanstaat wil niet zeggen dat ik mijn ogen niet wil openen. Daarnaast ging het volgens mij om een forum en gedrag en niet om een topic. Ik zou zeggen, begin eerst het gedrag bij je eigen clubforumleden aan te pakken alvorens je er hier mensen op gaat aanspreken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 10:17 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik zou zeggen, begin eerst het gedrag bij je eigen clubforumleden aan te pakken alvorens je er hier mensen op gaat aanspreken! Precies! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Fijn dat jullie het eens zijn! Ik weet ook wel dat ook bij ons op het forum dingen gebeuren, hier ging het echter over het topic wat door nenam geopend was en hoe daar vervolgens in werd gereageerd. Daar reageerde ik op. Niet in het kader van eerst de eigen balk uit mn oog verwijderen alvorens hier als een moraalridder te reageren. Ik ben geen moraalridder en ben zelf ook niet schoon van enkele opmerkingen over Ajax (weliswaar in gezonde rivaliteit...) Maar goed, ik heb geprobeerd mn punt te maken, bij sommigen komt het wel over en bij sommigen niet. Maakt niet uit. Het was me weer een waar genoegen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 11:28 schreef FR-Roel het volgende:Fijn dat jullie het eens zijn! Ik weet ook wel dat ook bij ons op het forum dingen gebeuren, hier ging het echter over het topic wat door nenam geopend was en hoe daar vervolgens in werd gereageerd. Daar reageerde ik op. Niet in het kader van eerst de eigen balk uit mn oog verwijderen alvorens hier als een moraalridder te reageren. Ik ben geen moraalridder en ben zelf ook niet schoon van enkele opmerkingen over Ajax (weliswaar in gezonde rivaliteit...) Maar goed, ik heb geprobeerd mn punt te maken, bij sommigen komt het wel over en bij sommigen niet. Maakt niet uit. Het was me weer een waar genoegen. Gisteren zei je echter nog iets heel anders in dit topic. Je eigen woorden waren namelijk: "Dat je normaal wordt behandeld als je normaal post" en "Niet nodig, hier worden je ogen constant geopend door het gedrag richting Feyenoorders en soms zelfs mede forum-leden. Bij ons op het forum kom ik het in die orde niet tegen"! Overigens weet jij ook dat dit onzin is, aangezien je zelf ook al heel lang meeloopt op het forum! En er zijn genoeg voorbeelden (mits Boudewijn ze niet heeft gewist) waarin die strekking wordt bevestigd zowel tegen Ajacieden als tegen andersdenkende medesupporters. En dan heb ik het niet over elke Ajacied die reageert bij jullie, want uitzonderingen daargelaten! Jouw strekking is echter waarop ik reageer en heeft totaal niets te maken met het topic wat Nenam heeft geopend! Dus zoals ik eerder al refereerde. Ga eerst je eigen forumgenoten aanspreken op hun gedrag voordat je hier Ajacieden gaat aanspreken op hun reacties jegens de rivaal of jegens elkaar! Of open het topic wat Nenam maakte op jullie forum! Misschien willen de lieve teddybeertjes bij jouw op het forum wel een leuk gesprek met de Ajacieden! Maar zoals ik eerder al aangaf doe jij dat niet, aangezien je dondersgoed weet hoe dat topic gaat aflopen! Dus probeer het anders eens op het algemene voetbalforum!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:Het is net alsof ik per ongeluk mijn herstel programma heb aangeklikt....ik heb dit voorbij zien komen....toen lukte het al niet en het gaat nu ook niet lukken. AITB is een schatje en zijn bedoelingen zijn goed......maar bij ieder mens zit er een ander koppie op en dat is maar goed ook,anders wordt het wel erg saai.....zoals de saaie op de tribune....die durfen niet te springen omdat ze anders hun koffie morsen...zoals de minder saaien die opspringen en naar hun buurman kijken....oeps wat doe ik nou,sorry hoor.....en dan de wat meer supporter,die op springt en kijkt naar zijn buurman....!!!!!sta op slome...en dan heb je nog de Harry's, Joduh APIKKIES,Fside's en wie nog meer,die kijken wel maar je krijgt een beuk voor je harses als je blijft zitten Hehehehehehe........ Harry heeft op zijn subtiele wijze mij duidelijk gemaakt hoe dat werkt.....ik ben een hoop wijzer. Ja Roel zoals Amsterdammer en Ride het zeggen.........op jullie forum zal het ook niet werken Jij bent ook een schatje, Nenam! Ik hou van jullie allemaal! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Wel jammer dat dit moet gebeuren, misschien dat ik hierom ook maar om een slotje vraag! :( |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende: Het is net alsof ik per ongeluk mijn herstel programma heb aangeklikt....ik heb dit voorbij zien komen....toen lukte het al niet en het gaat nu ook niet lukken. AITB is een schatje en zijn bedoelingen zijn goed......maar bij ieder mens zit er een ander koppie op en dat is maar goed ook,anders wordt het wel erg saai.....zoals de saaie op de tribune....die durfen niet te springen omdat ze anders hun koffie morsen...zoals de minder saaien die opspringen en naar hun buurman kijken....oeps wat doe ik nou,sorry hoor.....en dan de wat meer supporter,die op springt en kijkt naar zijn buurman....!!!!!sta op slome...en dan heb je nog de Harry's, Joduh APIKKIES,Fside's en wie nog meer,die kijken wel maar je krijgt een beuk voor je harses als je blijft zitten
Hehehehehehe........ Harry heeft op zijn subtiele wijze mij duidelijk gemaakt hoe dat werkt.....ik ben een hoop wijzer.
Ja Roel zoals Amsterdammer en Ride het zeggen.........op jullie forum zal het ook niet werken
Het wordt inderdaad tijd dat er weer staanplaatsen in het stadion komen ja! Dat zitten wordt je ook zo gaar van! Geef mij maar een hossende massa, ipv supporters die alleen opspringen als het rustsignaal heeft geklonken of wanneer ze 5 minuten voor tijd naar huis vertrekken! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 11:28 schreef FR-Roel het volgende:Fijn dat jullie het eens zijn! Ik weet ook wel dat ook bij ons op het forum dingen gebeuren, hier ging het echter over het topic wat door nenam geopend was en hoe daar vervolgens in werd gereageerd. Daar reageerde ik op. Niet in het kader van eerst de eigen balk uit mn oog verwijderen alvorens hier als een moraalridder te reageren. Ik ben geen moraalridder en ben zelf ook niet schoon van enkele opmerkingen over Ajax (weliswaar in gezonde rivaliteit...) Maar goed, ik heb geprobeerd mn punt te maken, bij sommigen komt het wel over en bij sommigen niet. Maakt niet uit. Het was me weer een waar genoegen. Slechts twee dagen later in een situatie waar werkelijk niks aan de hand is gedraagt 1 van jullie forumleden zich op onderstaande manier.
quote: En als je dan merkt wat dat woord momenteel bij jullie teweegbrengt en de reactie op die persoon, denk ik bij mezelf..........TSjaa. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 09:51 schreef Ride het volgende:[..] Ach man, ik heb nog steeds een ban van vorig jaar omdat ik blijkbaar sommige tegen de tenen stootte door cynische grapjes te maken over de kutkwaliteit van jullie club vorig jaar. Zullen er wel een paar nsb-ers zijn gaan janken bij Boudje en toen mij bannen. Kon verdomme niet eens reageren op wat droeftoeters die zelfs dit topic opende. http://forum.headliner.nl/topic-20806/Wat denk je nou.. dat het echt zo fijn is allemaal? Waarom open jij nou niet een I-Want-To-Love-Ajacieden topic op het feyenoordgedeelte? Er is gewoon gezonde rivaliteit.. dat zoetsappige groenlinkse schapenvachtengelul dat we allemaal leuk met elkaar om moeten gaan. Sommige nemen het fysiek met elkaar op, nog steeds. Wel leuk en nobel maar zoals gezegd, wil je echt continu gelul voorkomen dat moet je maar een topic in het algemene gedeelte openen. Voor iedere member. Ikzelf heb vrinden bij alle clubs van Nederland, we hebben soms heftige discussies maar rammen elkaar niet op de bek. Ik heb best respect voor het fan zijn maar als ik bij Ajax ben hoef ik ze niet naast me te hebben in het stadion als ik naar een wedstrijd kijk van mijn club tegen hun club. Dan is het ff 90 minuten de tering en de tyfus met ze. Daarna mag je best weer een biertje van me krijgen of nog liever.. trakteren. Ik weet zeker dat ik met de meeste feyenoorders van dit forum in de bar een biertje zou kunnen drinken zolang we maar niet over voetbal gaan praten. Is ook lastig, ik praat liever met supporters van Barcelona.. die snappen wat het is om mooi voetbal boven prijzen winnen te eisen. ik ben het hier woordelijk helemaal mee eens ouwe,.......amen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou al weer vrij??!! Toch iets te groot voor je die Esteban? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 22 december 2011 - 12:12 schreef remco k het volgende:[..] Slechts twee dagen later in een situatie waar werkelijk niks aan de hand is gedraagt 1 van jullie forumleden zich op onderstaande manier. [..] En als je dan merkt wat dat woord momenteel bij jullie teweegbrengt en de reactie op die persoon, denk ik bij mezelf..........TSjaa. ;) en zo wordt je meteen afgestraft.... maar heb niet geschreven dat er bij ons nooit wat gebeurd.... ook bij ons gebeuren er zulke dingen helaas. snap dat ook niet net nu we het het onderwerp kanker zo bij ons op het forum hebben liggen. Maar volgens mij begrijp je mij prima Remnco.... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Doe is normaal, joh! Rot lekker op!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|