|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Laat ik het netjes houden.........misselijke opmerking dit,Joduh zal zijn club nooit,maar dan ook nooit beschadigen,ook hier weer overspeel jij je hand.
Hou jij het maar bij je voetbal analyses,maar laat je forumleden met rust....je weet totaal niet waar je over praat |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Tja, bijna weekend, bijna kerst... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb zelf ook een kalender hoor....bovendien is het voor mij weekend |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op donderdag 22 december 2011 - 12:12 schreef remco k het volgende:[..] Slechts twee dagen later in een situatie waar werkelijk niks aan de hand is gedraagt 1 van jullie forumleden zich op onderstaande manier. [..] En als je dan merkt wat dat woord momenteel bij jullie teweegbrengt en de reactie op die persoon, denk ik bij me- zelf..........TSjaa. Dat heeft er slechts 3 minuten op gestaan en is op mijn verzoek ge-edit. Is behalve hier denk ik nergens meer te vinden. Voor mij ook ongelooflijk om zo'n mooie 12e minuut te houden, daarna weken in de ban te zijn van het wel en wee van Djee en daarna zo te reageren.
Je moet ook niet oordelen op 1 reactie op een "vijandig" forum. Verder weet je dat wanneer je je op een "ander forum dan het jouwe" begeeft er altijd iemand zal zijn die niet zal accepteren dat je daar bent. Je bent nadrukkelijk aanwezig geweest en hebt volgens mij bijzonder weinig echt negatieve reacties gehad toch? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 22 december 2011 - 22:32 schreef Henny het volgende:Je moet ook niet oordelen op 1 reactie op een "vijandig" forum. Verder weet je dat wanneer je je op een "ander forum dan het jouwe" begeeft er altijd iemand zal zijn die niet zal accepteren dat je daar bent. Je bent nadrukkelijk aanwezig geweest en hebt volgens mij bijzonder weinig echt negatieve reacties gehad toch? Begrijp je nu wat het probleem is Henny. Dat gebeurt dus wel. van beide zijden en dat zal nog lange tijd blijven.
Laat ik het zo zeggen, als er niet meer zo'n rivaliteit is gaan we net als die dikke amerikanen allemaal gezamenlijk buiten staan bbq-en en naast elkaar een beetje nepjuichen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 december 2011 - 10:33 schreef Ride het volgende:[..] Begrijp je nu wat het probleem is Henny. Dat gebeurt dus wel. van beide zijden en dat zal nog lange tijd blijven. Laat ik het zo zeggen, als er niet meer zo'n rivaliteit is gaan we net als die dikke amerikanen allemaal gezamenlijk buiten staan bbq-en en naast elkaar een beetje nepjuichen. Tsja Ride(en Harry)......die les heb ik ondertussen wel geleerd |
|
|
|