BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Megastad stopt. uitzendrechten terug naar Rijnmond

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 december 2011 - 07:45   quote  deeplink  
Zie nieuws. Plak zo link.
Mooi voor een hoop mensen denk ik.
Jammer voor EvC.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 december 2011 - 07:46   quote  deeplink  
RT @MegaFeyenoord: De radiorechten van #Feyenoord-wedstrijden gaan na de winterstop terug naar Rijnmond, die ik oprecht heel veel succes wens.

http://bit.ly/sYjAJo
Els
 Els - maandag 19 december 2011 - 08:00   quote  deeplink  
Goed nieuws idd, en Van Cuilenborg mag van mij mee naar Rijnmond
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 08:01   quote  deeplink  
waarom is dat dan?
Els
 Els - maandag 19 december 2011 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:01 schreef FR-Roel het volgende:
waarom is dat dan?
Ze kunnen de rechten commercieel niet winstgevend maken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:02 schreef Els het volgende:

[..]

Ze kunnen de rechten commercieel niet winstgevend maken.
ok, klopt het dat ze zelfs in Rotterdam niet overal te horen waren?
Els
 Els - maandag 19 december 2011 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:03 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ok, klopt het dat ze zelfs in Rotterdam niet overal te horen waren?
Dat schijnt wel zo te zijn. Heb Rijnmond of Megastad in de auto aan na de wedstrijd en Megastad valt af en toe weg.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 19 december 2011 - 08:07   quote  deeplink  
Maak voor mij niet uit, ontvang het allebei.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 08:09   quote  deeplink  
Is Rijnmond inhoudelijk kwalitatief beter dan Megastad?
Els
 Els - maandag 19 december 2011 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:09 schreef FR-Roel het volgende:
Is Rijnmond inhoudelijk kwalitatief beter dan Megastad?
Anders. Denk dat gewenning en eigen voorkeuren een grote rol speelden. Ik wissel nogal tussen beide. Zodra de één muziek draait, schakel ik naar de ander in de hoop wat over Feyenoord te horen. Megastad is wel echt een Feyenoordzender, Rijnmond voor de sport in de hele regio.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 december 2011 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:00 schreef Els het volgende:
Goed nieuws idd, en Van Cuilenborg mag van mij mee naar Rijnmond
Enthousiasme van van Cuilenborg is plezierig. En opiniërend tijdens de wedstrijd.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:22 schreef Els het volgende:

[..]

Anders. Denk dat gewenning en eigen voorkeuren een grote rol speelden. Ik wissel nogal tussen beide. Zodra de één muziek draait, schakel ik naar de ander in de hoop wat over Feyenoord te horen. Megastad is wel echt een Feyenoordzender, Rijnmond voor de sport in de hele regio.
snap ik. Ik merk er natuurlijk weinig van hier in Zwolle maar vond destijds de sicussie over Rijnmond en wat er over en weer gebeurde nogal merkwaardig. Ik kan in dat licht ook niet goed plaatsen waarom Feyenoord de rechten bij Rijnmond terugbrengt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 december 2011 - 08:33   quote  deeplink  
Levert goodwill op.
Verder is er geen andere partij.
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 december 2011 - 09:02   quote  deeplink  
Ja jongens ,ik heb natuurlijk weer een andere mening.
Toen Feyenoord bezig was (en is) was Rijnmond te belazerd om 10.000 euri te betalen voor de uitzend rechten.
En dat voor een REGIONALE ZENDER.Die liever uitgerangeerde komieken een show programma laat presenteren wat niets met een regio zender te maken heeft (en dit kost meer dan 10.000 euri)
En wat waren we ineens negatief toen Megastad het over nam over Feyenoord en wat een rare berichtgevingen over bonussen.Of zij we dit allemaal vergeten ???
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 09:02 schreef piet de paler het volgende:
Ja jongens ,ik heb natuurlijk weer een andere mening.
Toen Feyenoord bezig was (en is) was Rijnmond te belazerd om 10.000 euri te betalen voor de uitzend rechten.
En dat voor een REGIONALE ZENDER.Die liever uitgerangeerde komieken een show programma laat presenteren wat niets met een regio zender te maken heeft (en dit kost meer dan 10.000 euri)
En wat waren we ineens negatief toen Megastad het over nam over Feyenoord en wat een rare berichtgevingen over bonussen.Of zij we dit allemaal vergeten ???
nee, niet vergeten daarom ook mijn vorige post.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 december 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 09:02 schreef piet de paler het volgende:
Ja jongens ,ik heb natuurlijk weer een andere mening.
Toen Feyenoord bezig was (en is) was Rijnmond te belazerd om 10.000 euri te betalen voor de uitzend rechten.
En dat voor een REGIONALE ZENDER.Die liever uitgerangeerde komieken een show programma laat presenteren wat niets met een regio zender te maken heeft (en dit kost meer dan 10.000 euri)
En wat waren we ineens negatief toen Megastad het over nam over Feyenoord en wat een rare berichtgevingen over bonussen.Of zij we dit allemaal vergeten ???
nee, kijk ook maar eens hoe ik toen op dat topic gereageerd heb.
Ik vind het belangrijk dat een zender het uitzend. Voor de regio Rotterdam.
Voor mij is het mooi dat het Rijnmond is, want die kan ik ook ontvangen.

Er is geen andere partij dan Rijnmond over nu. Dus dat is makkelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 december 2011 - 10:30   quote  deeplink  
Aan alle slechte dingen komt een eind
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 december 2011 - 12:28   quote  deeplink  
RTV Rijnmond trek die knip en kweek wat goodwill bij Feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 december 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 10:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
Aan alle slechte dingen komt een eind
Maar als je puur naar de wedstrijdverslagen kijkt, dan vind ik wel dat Megastad goed werk heeft geleverd. Mooi gepassioneerd commentaar altijd.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 19 december 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Megastad: 500meter buiten stadion stoort hij al.
Rijnmond: Luid en duidelijk tot in de betuwe, met eerlijk onpartijdig commentaar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 december 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 15:01 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Megastad: 500meter buiten stadion stoort hij al.
Rijnmond: Luid en duidelijk tot in de betuwe, met eerlijk onpartijdig commentaar
wie wil er nou eerlijk onpartijdig commentaar bij een wedstrijd van Feyenoord ;)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 december 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 15:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

wie wil er nou eerlijk onpartijdig commentaar bij een wedstrijd van Feyenoord ;)
Hahahahahahaha!
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 december 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 15:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

wie wil er nou eerlijk onpartijdig commentaar bij een wedstrijd van Feyenoord ;)
een spartaan.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 19 december 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Ik vond Megastad zowiezo zwaar belabbert tegen over Rijnmond.
Veel duidelijker die jongens bij Rijnmond.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 19 december 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 14:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar als je puur naar de wedstrijdverslagen kijkt, dan vind ik wel dat Megastad goed werk heeft geleverd. Mooi gepassioneerd commentaar altijd.
Vond jij dat jaa??
Ik vond ze anders zwaar belabbert, al helemaal van de zomer, met de oefenwedstrijden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 december 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 15:16 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Vond jij dat jaa??
Ik vond ze anders zwaar belabbert, al helemaal van de zomer, met de oefenwedstrijden.
Ik heb van de zomer niet geluisterd, dus daar heb ik geen mening over. Maar de huidige verslaggeving bij Megastad vond ik prima, de paar keer dat ik het gehoord heb.

Minder onderbrekingen ook dan bij Rijnmond.

Natuurlijk kleefden er ook een hoop nadelen aan, waarvan de meesten al door anderen genoemd zijn. Maar puur kijkend naar het wedstrijdverslag zelf, vond ik het goed gedaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 december 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 15:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

een spartaan.
;)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 19 december 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 15:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik heb van de zomer niet geluisterd, dus daar heb ik geen mening over. Maar de huidige verslaggeving bij Megastad vond ik prima, de paar keer dat ik het gehoord heb.

Minder onderbrekingen ook dan bij Rijnmond.

Natuurlijk kleefden er ook een hoop nadelen aan, waarvan de meesten al door anderen genoemd zijn. Maar puur kijkend naar het wedstrijdverslag zelf, vond ik het goed gedaan.
oke hahaha:P Ik vond dat hun juist wel veel onderbrekingen hadden:P
Maargoed dat iedereen niet alles het zelfde leuk vind.
Had niet goed geweest he.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 december 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 15:25 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

oke hahaha:P Ik vond dat hun juist wel veel onderbrekingen hadden:P
Maargoed dat iedereen niet alles het zelfde leuk vind.
Had niet goed geweest he.
precies :)
Els
 Els - maandag 19 december 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 09:02 schreef piet de paler het volgende:
Ja jongens ,ik heb natuurlijk weer een andere mening.
Toen Feyenoord bezig was (en is) was Rijnmond te belazerd om 10.000 euri te betalen voor de uitzend rechten.
En dat voor een REGIONALE ZENDER.Die liever uitgerangeerde komieken een show programma laat presenteren wat niets met een regio zender te maken heeft (en dit kost meer dan 10.000 euri)
En wat waren we ineens negatief toen Megastad het over nam over Feyenoord en wat een rare berichtgevingen over bonussen.Of zij we dit allemaal vergeten ???
Ik ben nooit negatief over Rijnmond geweest, dus hoef niets te vergeten.
MMM
 MMM - maandag 19 december 2011 - 18:25   quote  deeplink  
Wat een afgang..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 december 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 14:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar als je puur naar de wedstrijdverslagen kijkt, dan vind ik wel dat Megastad goed werk heeft geleverd. Mooi gepassioneerd commentaar altijd.
Nou ik wil wat dat betreft nog wel een duitje in het zakje doen..
Ze waren ook veel meer betrokken bij Feyenoord..
Echt een pure Feyenoordzender dus wat dat te gaat petje af..
PS ook dikke samenwerking met websites hadden ze...
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 december 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 16:29 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben nooit negatief over Rijnmond geweest, dus hoef niets te vergeten.
De een vergeet meer dan de ander.
en het vuurtje opstoken deden ze erg goed,ik vergeet dat niet en ik vraag ook niet dat jij iets wil vergeten
mea culpa
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 20 december 2011 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 18:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou ik wil wat dat betreft nog wel een duitje in het zakje doen..
Ze waren ook veel meer betrokken bij Feyenoord..
Echt een pure Feyenoordzender dus wat dat te gaat petje af..
PS ook dikke samenwerking met websites hadden ze...
laten we hopen dat Rijnmond de goede onderdelen van beide stations combineerd!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 december 2011 - 10:56   quote  deeplink  
Het liveverslag van de wedstrijden van Feyenoord zal nog meer aandacht krijgen op Radio Rijnmond dan in het verleden het geval was. Nu de regionale zender in 2012 weer in het bezit is van de uitzendrechten zal op wedstrijddagen meer tijd worden vrijgemaakt om de vele luisteraars optimaal te kunnen bedienen.

Het liveverslag van de wedstrijden die Feyenoord speelt zal niet onderbroken worden door andere sporten. Slechts als Excelsior, Sparta en/of FC Dordrecht op hetzelfde moment in actie komen zal er worden geschakeld met andere velden. Bij thuiswedstrijden van Feyenoord wordt Radio Rijnmond Sport gepresenteerd vanuit een sponsorunit in de Kuip.

Feyenoord hervat de competitie op zondag 22 januari om 14.30 uur met een uitwedstrijd tegen VVV. Radio Rijnmond Sport begint op die dag om 13.00 uur. In de eerste anderhalf uur van de uitzending komen spelers, trainer, analisten en oud-spelers uitgebreid aan het woord. Ook de inbreng van luisteraars zal te horen zijn. Vanaf het moment dat er wordt afgetrapt in Venlo is er het liveverslag vanuit het stadion. Dit verslag zal worden gecombineerd met flitsen van de regionale derby Sparta-FC Dordrecht die op hetzelfde moment wordt gespeeld.

Naast het liveverslag op de radio zal ook op TV Rijnmond veel Feyenoord te zien zijn. Dat geldt niet alleen voor de bestaande programmas als FC Rijnmond en Sportclub Rijnmond. De regionale zender is bezig met de ontwikkeling van een tv-uitzending op zondag, direct na de wedstrijden. Uiteraard zal in de gehele programmering van RTV Rijnmond ook veel tijd worden vrijgemaakt voor de drie andere profclubs uit de regio en de overige sporten.

http://www.fr-fanatic.com/39619-meer-feyenoord-op-rtv-rijnmond/
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 20 december 2011 - 11:56   quote  deeplink  
Er is niets beter dan de live wedstrijd verslagen van Hans van Vliet. Helaas zit het niet in het pakket dat hij terug komt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 20 december 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2011 - 10:56 schreef Stylzz het volgende:
Het liveverslag van de wedstrijden van Feyenoord zal nog meer aandacht krijgen op Radio Rijnmond dan in het verleden het geval was. Nu de regionale zender in 2012 weer in het bezit is van de uitzendrechten zal op wedstrijddagen meer tijd worden vrijgemaakt om de vele luisteraars optimaal te kunnen bedienen.

Het liveverslag van de wedstrijden die Feyenoord speelt zal niet onderbroken worden door andere sporten. Slechts als Excelsior, Sparta en/of FC Dordrecht op hetzelfde moment in actie komen zal er worden geschakeld met andere velden. Bij thuiswedstrijden van Feyenoord wordt Radio Rijnmond Sport gepresenteerd vanuit een sponsorunit in de Kuip.

Feyenoord hervat de competitie op zondag 22 januari om 14.30 uur met een uitwedstrijd tegen VVV. Radio Rijnmond Sport begint op die dag om 13.00 uur. In de eerste anderhalf uur van de uitzending komen spelers, trainer, analisten en oud-spelers uitgebreid aan het woord. Ook de inbreng van luisteraars zal te horen zijn. Vanaf het moment dat er wordt afgetrapt in Venlo is er het liveverslag vanuit het stadion. Dit verslag zal worden gecombineerd met flitsen van de regionale derby Sparta-FC Dordrecht die op hetzelfde moment wordt gespeeld.

Naast het liveverslag op de radio zal ook op TV Rijnmond veel Feyenoord te zien zijn. Dat geldt niet alleen voor de bestaande programmas als FC Rijnmond en Sportclub Rijnmond. De regionale zender is bezig met de ontwikkeling van een tv-uitzending op zondag, direct na de wedstrijden. Uiteraard zal in de gehele programmering van RTV Rijnmond ook veel tijd worden vrijgemaakt voor de drie andere profclubs uit de regio en de overige sporten.

http://www.fr-fanatic.com/39619-meer-feyenoord-op-rtv-rijnmond/
positief!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 20 december 2011 - 17:16   quote  deeplink  
wat ik klote vind van rijnmond, is dat als sparta of exelsior op hetzelfde tijdstip speelde, dat er vaak geschakeld word tussen de wedstrijden. megastad via internet was gewoon goed, en alleen feyenoord.
MMM
 MMM - dinsdag 20 december 2011 - 22:19   quote  deeplink  
Vroeger luisterde ik ook altijd naar Rijnmond. Krijg je inderdaad dat amateurvoetbal erdoorheen, kut muziek etc.

Nu gelukkig Eredivisie Live maar snap dat veel mensen tevreden waren over Megastad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Megastad stopt. uitzendrechten terug naar Rijnmond









0.0102119