BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Contract Koeman verlengen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 december 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 20:15 schreef Els het volgende:

[..]

Hoe zou je hem nu dan omschrijven?
Hij teert op het succes van Been
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 21 december 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 20:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij teert op het succes van Been
Dat is wel degene die de fundamenten heeft gelegd!
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 20:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij teert op het succes van Been
Dat beweer ik ook telkens tegen mijn vader, maar hij waagt het met me oneens te zijn.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 december 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 20:35 schreef Els het volgende:

[..]

Dat beweer ik ook telkens tegen mijn vader, maar hij waagt het met me oneens te zijn.
Is je vader MMM?
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 21:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Is je vader MMM?
Nee, mijn vader is een hele verstandige man.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 december 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 21:10 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, mijn vader is een hele verstandige man.
Fijn voor je, dat was mijne ook altijd....
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 21:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Fijn voor je, dat was mijne ook altijd....
Wat erg dat je 'was' moet zeggen. Ik kan de mijne nog helemaal niet missen.
Hij belde me na de 3-0 van Guidetti afgelopen zondag, ik schrok me rot, denk dan altijd dat er wat ergs is. Maar hij wilde alleen maar even kwijt dat die Guidetti z'n gewicht in goud waard is. Dat kon ik nog net opvangen door al het gejuich heen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 december 2011 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 21:26 schreef Els het volgende:

[..]

Wat erg dat je 'was' moet zeggen. Ik kan de mijne nog helemaal niet missen.
Hij belde me na de 3-0 van Guidetti afgelopen zondag, ik schrok me rot, denk dan altijd dat er wat ergs is. Maar hij wilde alleen maar even kwijt dat die Guidetti z'n gewicht in goud waard is. Dat kon ik nog net opvangen door al het gejuich heen.
Hij is er nog wel, maar af en toe ff niet... Hij heeft fasculaire dementie, dus af en toe is hij alleen fysiek nog aanwezig.
Els
 Els - donderdag 22 december 2011 - 07:46   quote  deeplink  
Stil van.
salemi
 salemi - donderdag 22 december 2011 - 08:39   quote  deeplink  
Nu blijkt maar weer dat we ons in de kwaliteiten van het duo Been en Beenhakker vergist hebben. Het leek te mooi om waar te zijn. Twee mensen met een Feyenoord hart aan het roer, blijkt geen enkele garantie te geven. Nu, met praktisch hetzelfde spelersmateriaal als vorig jaar, veel betere prestaties en een Kuip die weer trilt. Tegenstanders die weer met diep respect naar Rotterdam komen. We moeten Koeman alleen al uit respect voor zijn goede werk een verlenging aanbieden. Omgeacht wat voor trainer het is. Wat hij wel kan is een volledig vastgelopen groep weer aan de praat krijgen, en hoe. Koeman Held!!!! En vergeet Martin van Geel niet. Dat is een dubbele held!!! Het leuke is dat we nu eigenlijk ook twee mensen met een Feyenoord verleden aan het technische roer hebben.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 22 december 2011 - 08:46   quote  deeplink  
Wel meer.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 december 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 08:39 schreef salemi het volgende:
Nu blijkt maar weer dat we ons in de kwaliteiten van het duo Been en Beenhakker vergist hebben.
Hebben wel kwaliteiten, maar kort gezegd 'het paste niet meer'. Beenhakker voelde zich niet meer 'thuis', Been's aanpak werkte niet meer op de groep.

Maar beiden kwamen wel op een moment dat echte Feyenoorders nodig waren om een zinkend schip weer uitstraling te geven. Er was weer hoop!
Effe niet vergeten ook dat Been in zijn eerste jaar de club op een 4e plek heeft laten eindigen.
Daarna raakte het over. En eerlijk gezegd: vond het voor beide ook mooi geweest. Het werkte niet meer.
MMM
 MMM - donderdag 22 december 2011 - 15:34   quote  deeplink  
Het vertrek van Been en Beenhakker en de aanstelling van van Geel en Koeman is het beste wat Feyenoord in jaren is overkomen.

Stel dat dat zooitje van vorig jaar er nog zou zitten.. Vreselijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door MMM --
el triste
 el triste - donderdag 22 december 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:34 schreef MMM het volgende:
Het vertrek van Been en Beenhakker en de aanstelling van van Geel en Koeman is het beste wat Feyenoord in jaren is overkomen.

Stel dat dat zooitje van vorig jaar er nog zou zitten.. Vreselijk.
als ik het me goed herinner stonden we na 20 wedstrijden 15e met 20 punten.

lekker fundament...........
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Niet meer terugkijken, nu borst vooruit Feyenoord heeft de toekomst!
el triste
 el triste - donderdag 22 december 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Eens, dus contract Koeman verlengen! Is geen enkele reden om het niet te doen. Door van Geel kunnen we eindelijk weer vooruit kijken
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Van Geel///HELD
King - 010
 King - 010 - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:01   quote  deeplink  
Lijkt de magie van Ronald Koeman nu al voorbij te zijn?

Er beginnen zich steeds meer zwaktes te vertonen in het spel en beleid van onze trainer Ronald Koeman. Met veel bombarie werd Koeman aan het begin van seizoen 2011-2012 gepresenteerd en ondanks de lage verwachtigingen resulteerde dit in de welverdiende 2de plek in de Eredivisie. Met de hoop gevestigd op eventueel bereiken van de poulefase van de Champions League werd er flink ingekocht (al danwel veel transfervrije spelers). De verwachte versterkingen Lex Immers en Mathijssen komen nu nog steeds niet uit de verf. Waarom gaan de volgende zaken niet goed?

* Mathijssen is gehaald voor zijn ervaring. Waar was gisteren zijn ervaring bij het 2de doelpunt?
* Immers zou onze 2de doelpuntenmachine moeten zijn maar ik zie nog steeds niks.
* Als Cisse een slechte wedstrijd speelt, waarom wordt hij dan niet aan het begin van de 2de helft gewisseld?
* Waarom zijn er tactisch en technische spelers als Omar en Singh gehaald als ze toch niet gebruikt worden?
* De Vrij is nog maar net hersteld van een blessure, waarom wordt er dan onnodig risico genomen om hem dan weer te laten blesseren?
* Als je zelf al aangeeft dat Pelle niet echt een scorend vermogen heeft, waarom wordt er dan zoveel moeite gedaan om hem te halen ipv iemand als Helenius?
* Als je vorig seizoen met de talenten zoveel bereikt heb, waarom krijgen de nieuwe talenten (Kongolo, Vilhena, Achachbar) dit seizoen dan geen kans?

Ik zie het dit seizoen somber in. Het zal nog heel lastig worden om te strijden voor plaats 5 tot 8. Mensen die denken dat Feyenoord met een veel scorende spits kans maakt om voor de bovenste 3 plaatsen te spelen, komen bedrogen uit. Koeman laat weer zien dat hij zijn eigen vloek verder voortzet, het 1ste seizoen bij een nieuwe club goed presteren en de 2de verknallen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:05   quote  deeplink  
Geloof ik niet, we zijn verdomme met een half nieuw elftal bezig, er zijn zoveel bepalende spelers weggegaan..had je nu echt verwacht al boven aan in de competitie te staan en in een poule met Real Madrid/Manchester City/Borussia Dortmund te zitten..
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:07   quote  deeplink  
Nja, in de competitie doen we het tot nu niet slecht. Al missen er wat goals.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:07   quote  deeplink  
Je kan helaas niks anders zeggen als afwachten.
Kijk dit seizoen aan, eindeigen we onder plek 5 vind ik dat je kan praten over Koeman. En dan mag Co andriaanse van mij komen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:07 schreef Bosifyable het volgende:
Nja, in de competitie doen we het tot nu niet slecht. Al missen er wat goals.
Competite gaat prima op het moment, hoop dat ze er zondag weer staan want dat zou een opsteker zijn voor onze jongens na de uitschakeling..
Goals ja, dat ziet Koeman ook in..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2012 door RenatoBos --
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:07 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Je kan helaas niks anders zeggen als afwachten.
Kijk dit seizoen aan, eindeigen we onder plek 5 vind ik dat je kan praten over Koeman. En dan mag Co andriaanse van mij komen.
Wat heeft dat dan met Koeman te maken? Het halve team is vervangen?Met enigszins vergelijkbare spelers, dat wel, maar het is niet allemaal aan Koeman te wijten dan.

En Adriaanse hoeft van mij al helemaal niet te komen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:28   quote  deeplink  
Adriaanse alsjeblieft niet nee..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:47   quote  deeplink  
Adriaanse lijkt me voor volgend jaar een goede optie.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:47 schreef Wim2 het volgende:
Adriaanse lijkt me voor volgend jaar geen goede optie.
eens
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:51   quote  deeplink  
Je hoefde er alleen een g bij te zetten.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:51 schreef Wim2 het volgende:
Je hoefde er alleen een g bij te zetten.
klopt, I reject your reality and substitute it with my own.
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:53   quote  deeplink  
wat ook een optie is is wim2 te bannen
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:53 schreef Thijs het volgende:
wat ook een optie is is wim2 te bannen
Op basis waarvan? Als je een hekel aan me hebt zeg dat dan gewoon..
DY
 DY - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:01 schreef King - 010 het volgende:
Lijkt de magie van Ronald Koeman nu al voorbij te zijn?

Er beginnen zich steeds meer zwaktes te vertonen in het spel en beleid van onze trainer Ronald Koeman. Met veel bombarie werd Koeman aan het begin van seizoen 2011-2012 gepresenteerd en ondanks de lage verwachtigingen resulteerde dit in de welverdiende 2de plek in de Eredivisie. Met de hoop gevestigd op eventueel bereiken van de poulefase van de Champions League werd er flink ingekocht (al danwel veel transfervrije spelers). De verwachte versterkingen Lex Immers en Mathijssen komen nu nog steeds niet uit de verf. Waarom gaan de volgende zaken niet goed?

* Mathijssen is gehaald voor zijn ervaring. Waar was gisteren zijn ervaring bij het 2de doelpunt?
* Immers zou onze 2de doelpuntenmachine moeten zijn maar ik zie nog steeds niks.
* Als Cisse een slechte wedstrijd speelt, waarom wordt hij dan niet aan het begin van de 2de helft gewisseld?
* Waarom zijn er tactisch en technische spelers als Omar en Singh gehaald als ze toch niet gebruikt worden?
* De Vrij is nog maar net hersteld van een blessure, waarom wordt er dan onnodig risico genomen om hem dan weer te laten blesseren?
* Als je zelf al aangeeft dat Pelle niet echt een scorend vermogen heeft, waarom wordt er dan zoveel moeite gedaan om hem te halen ipv iemand als Helenius?
* Als je vorig seizoen met de talenten zoveel bereikt heb, waarom krijgen de nieuwe talenten (Kongolo, Vilhena, Achachbar) dit seizoen dan geen kans?

Ik zie het dit seizoen somber in. Het zal nog heel lastig worden om te strijden voor plaats 5 tot 8. Mensen die denken dat Feyenoord met een veel scorende spits kans maakt om voor de bovenste 3 plaatsen te spelen, komen bedrogen uit. Koeman laat weer zien dat hij zijn eigen vloek verder voortzet, het 1ste seizoen bij een nieuwe club goed presteren en de 2de verknallen.
Waarom doe je net alsof het slecht gaat?
we hebben 3 wedstrijden gespeeld, 7 punten. dat is gewoon netjes.

We zijn uit europa ja, maar maakt dat nog wat uit? van geel zei al dat we niet teren op de inkomsten uit europa, dus er is totaal geen man overboord.

En we kunnen sowieso nog voor de nationale beker gaan en het kampioenschap nou poeh poeh wat gaat het slecht.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:55 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Op basis waarvan? Als je een hekel aan me hebt zeg dat dan gewoon..
Kom op Thijs je kunt het..!!!
d:-)
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:02   quote  deeplink  
Wim2 ik ben jouw negatieve gelul zo zat continu maar bitchen op feyenoord! en ok iedereen zegt het is realiteit ok das waar maar kom op juist nu moet GVD JE CLUB STEUNEN BLOEDLUL!!!!!
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:04   quote  deeplink  
HOEZO ZIT IK FEYENOORD TE BASHEN! IK HEB GEWOON EEN REALISTISCHE DENKWIJZE. Ik ben niet negatief ik ben gewoon niet zelf tevreden.
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:06   quote  deeplink  
Nog een beetje vroeg om dat nu al te concluderen over Koeman.. Net begonnen.
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:06   quote  deeplink  
dan word je dat maar is een keer wel. en ik heb GEEN HEKEL AAN JOUW!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:09   quote  deeplink  
Go Thijssie Go Thijssie..
carlton-dancing-gif.gif
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:14   quote  deeplink  
hahahhaha mooie renatobos! Carlton HELD!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 11:14 schreef Thijs het volgende:
hahahhaha mooie renatobos! Carlton HELD!!!
+1 voor het mooie dan hè, Pelle eat your heart out..!!
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:42   quote  deeplink  
yes
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:45   quote  deeplink  
Koeman moet dit jaar gewoon afmaken, en als we dan volgend jaar waarschijnlijk uit de schulden zijn is het tijd voor een nieuwe start dus Co Adriaanse!
King - 010
 King - 010 - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:55 schreef DY het volgende:

[..]

Waarom doe je net alsof het slecht gaat?
we hebben 3 wedstrijden gespeeld, 7 punten. dat is gewoon netjes.

We zijn uit europa ja, maar maakt dat nog wat uit? van geel zei al dat we niet teren op de inkomsten uit europa, dus er is totaal geen man overboord.

En we kunnen sowieso nog voor de nationale beker gaan en het kampioenschap nou poeh poeh wat gaat het slecht.
Ik weet niet of jij de wedstrijden gezien heb maar echt overtuiging zie ik niet.
Knappe 2de helft vorig week tegen Praag en met meer domme geluk dan wijsheid dat het 2-2 wordt.
Met grootst nodige moeite worden er 7 punten gehaald uit 3 wedstrijden.
Als met dezelfde instelling de competitie verder in moeten, vrees ik dat er toch meer puntverlies zal volgen.
Tuurlijk, we hebben kwaliteit ingeleverd maar ipv kwaliteit ervoor terug te halen of uit de jeugd te gebruiken, wordt er juist middelmatige spelers opgetrommeld.
Van alle aanwinsten vind ik alleen Janmaat een echte aanwinst, een pure topper.
Cisse was voor mij allang afgeschreven en zie het hem niet beter doen dan een Omar.

Jij praat over volledig richten op KNVB-beker en kampioenschap maar denk dat je totaal niet realistisch bent. AZ, Ajax, PSV en Twente hebben een veel betere selectie waarbij zowel AZ en Twente als team ook nog beter in elkaar steekt. Ik verwacht dat Twente nog wel steekjes zal laten vallen zodra ze nog verder komen in EL maar AZ kan zich ook volledig op KNVB en competitie richten.
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 11:48 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij de wedstrijden gezien heb maar echt overtuiging zie ik niet.
Knappe 2de helft vorig week tegen Praag en met meer domme geluk dan wijsheid dat het 2-2 wordt.
Met grootst nodige moeite worden er 7 punten gehaald uit 3 wedstrijden.
Als met dezelfde instelling de competitie verder in moeten, vrees ik dat er toch meer puntverlies zal volgen.
Tuurlijk, we hebben kwaliteit ingeleverd maar ipv kwaliteit ervoor terug te halen of uit de jeugd te gebruiken, wordt er juist middelmatige spelers opgetrommeld.
Van alle aanwinsten vind ik alleen Janmaat een echte aanwinst, een pure topper.
Cisse was voor mij allang afgeschreven en zie het hem niet beter doen dan een Omar.

Jij praat over volledig richten op KNVB-beker en kampioenschap maar denk dat je totaal niet realistisch bent. AZ, Ajax, PSV en Twente hebben een veel betere selectie waarbij zowel AZ en Twente als team ook nog beter in elkaar steekt. Ik verwacht dat Twente nog wel steekjes zal laten vallen zodra ze nog verder komen in EL maar AZ kan zich ook volledig op KNVB en competitie richten.
+1 heb je helemaal gelijk in maar laten we positief blijven over ons mooie FEYENOORD
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Koeman moet blijven
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Wel heel wat puntjes meer dan uit dezelfde wedstrijden vorig seizoen!
Wat klagen we dus.
Ook 4 europese wedstrijden meer dan vorige seizoen, whats the problem??
Supporters verwachten in eens dat alles weer helemaal top gaat. Zoals al eerder gezegd het is nog een lange weg te gaan. Nu volledig richten op competitie en beker. En de ervaring van de afgelopen weken meenemen.
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:22   quote  deeplink  
mooi gesproken pieterbos +1
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 12:20 schreef PieterBos het volgende:
Wel heel wat puntjes meer dan uit dezelfde wedstrijden vorig seizoen!
Wat klagen we dus.
Ook 4 europese wedstrijden meer dan vorige seizoen, whats the problem??
Supporters verwachten in eens dat alles weer helemaal top gaat. Zoals al eerder gezegd het is nog een lange weg te gaan. Nu volledig richten op competitie en beker. En de ervaring van de afgelopen weken meenemen.
Je neemt me de woorden uit de mond grote broer, zo is het..!!!!
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:44   quote  deeplink  
wat zijn jullie broers? moet niet gekker worden hier :P
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 12:44 schreef Thijs het volgende:
wat zijn jullie broers? moet niet gekker worden hier :P
Op blijven letten hè Thijs..d:-)
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:48   quote  deeplink  
ja sorry ik wist het niet maar ff zonder gekheid zijn jullie echt broertjes van elkaar? enzo ja gaan jullie ook dan samen naar de kuip?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Contract Koeman verlengen?









0.0074701