BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Contract Koeman verlengen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 12:48 schreef Thijs het volgende:
ja sorry ik wist het niet maar ff zonder gekheid zijn jullie echt broertjes van elkaar? enzo ja gaan jullie ook dan samen naar de kuip?
Nee joh wij zijn geen broers, is maar een grapje..
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 13:01   quote  deeplink  
oh ok kan toch?
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 13:14   quote  deeplink  
Big brother is 44 en woont in Gelderland
Is 1,91cm en 94 kg schoon aan de haak.
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 13:17   quote  deeplink  
netjes. ik ben 1,82 en weeg gelukkig weer bijna 100kilo heb vroeger powerliften gedaan dus ben niet dik heheheh.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 13:23   quote  deeplink  
Was tot 2 maanden geleden 105, nu weer meer aan het sporten en gezonder eten. Doet een hoop.
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 13:25   quote  deeplink  
ja is wel weer de bedoeling bij mij lekker weer aan de gekookte kippenborsten en gestoofde groentjes en weinig rijst
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 13:14 schreef PieterBos het volgende:
Big brother is 44 en woont in Gelderland
Is 1,91cm en 94 kg schoon aan de haak.
Komen wij redelijk overeen, alleen woon ik in Zeeland..
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:20   quote  deeplink  
Hoop nog steeds op Adriaanse. Denk dat hij ook wel een goeie man voor het jonge Feyenoord is.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 augustus 2012 - 19:59   quote  deeplink  
Nooit
craven
 craven - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:09   quote  deeplink  
je avatar lijkt wel een beetje op adriaanse wim
GeenGelul
 GeenGelul - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:01 schreef King - 010 het volgende:
Lijkt de magie van Ronald Koeman nu al voorbij te zijn?

Er beginnen zich steeds meer zwaktes te vertonen in het spel en beleid van onze trainer Ronald Koeman. Met veel bombarie werd Koeman aan het begin van seizoen 2011-2012 gepresenteerd en ondanks de lage verwachtigingen resulteerde dit in de welverdiende 2de plek in de Eredivisie. Met de hoop gevestigd op eventueel bereiken van de poulefase van de Champions League werd er flink ingekocht (al danwel veel transfervrije spelers). De verwachte versterkingen Lex Immers en Mathijssen komen nu nog steeds niet uit de verf. Waarom gaan de volgende zaken niet goed?

* Mathijssen is gehaald voor zijn ervaring. Waar was gisteren zijn ervaring bij het 2de doelpunt?
* Immers zou onze 2de doelpuntenmachine moeten zijn maar ik zie nog steeds niks.
* Als Cisse een slechte wedstrijd speelt, waarom wordt hij dan niet aan het begin van de 2de helft gewisseld?
* Waarom zijn er tactisch en technische spelers als Omar en Singh gehaald als ze toch niet gebruikt worden?
* De Vrij is nog maar net hersteld van een blessure, waarom wordt er dan onnodig risico genomen om hem dan weer te laten blesseren?
* Als je zelf al aangeeft dat Pelle niet echt een scorend vermogen heeft, waarom wordt er dan zoveel moeite gedaan om hem te halen ipv iemand als Helenius?
* Als je vorig seizoen met de talenten zoveel bereikt heb, waarom krijgen de nieuwe talenten (Kongolo, Vilhena, Achachbar) dit seizoen dan geen kans?

Ik zie het dit seizoen somber in. Het zal nog heel lastig worden om te strijden voor plaats 5 tot 8. Mensen die denken dat Feyenoord met een veel scorende spits kans maakt om voor de bovenste 3 plaatsen te spelen, komen bedrogen uit. Koeman laat weer zien dat hij zijn eigen vloek verder voortzet, het 1ste seizoen bij een nieuwe club goed presteren en de 2de verknallen.
Volgens mij heb je iets tegen Koeman...Of sla ik nu volledig de plak mis?
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:10 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Volgens mij heb je iets tegen Koeman...Of sla ik nu volledig de plak mis?
Zou zomaar kunnen
van geil
 van geil - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 15:20 schreef Wim2 het volgende:
Hoop nog steeds op Adriaanse. Denk dat hij ook wel een goeie man voor het jonge Feyenoord is.
huh.....
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 01 september 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 13:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Komen wij redelijk overeen, alleen woon ik in Zeeland..
Hoe lang ben jij dan?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 16:57 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij dan?
1,93 en schommel zo rond de 100 kilo..
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 01 september 2012 - 17:50   quote  deeplink  
Kleine broer is dus groter ;)
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zaterdag 01 september 2012 - 18:07   quote  deeplink  
Als er een mooie club voorbij komt is Koeman weg, begrijpelijk. Ongelooflijk dat er mensen zijn die Koeman nu de schuld van bepaalde dingen geven, een kwaliteitstrainer, word categorie Hiddink/Mourinho, ben ik van overtuigd. Denk ook dat hij inmiddels een zeer warm gevoel voor Feyenoord ontwikkeld heeft, ook door zijn spelersloopbaan.
Jeay
 Jeay - zaterdag 01 september 2012 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:01 schreef King - 010 het volgende:
Lijkt de magie van Ronald Koeman nu al voorbij te zijn?

Er beginnen zich steeds meer zwaktes te vertonen in het spel en beleid van onze trainer Ronald Koeman. Met veel bombarie werd Koeman aan het begin van seizoen 2011-2012 gepresenteerd en ondanks de lage verwachtigingen resulteerde dit in de welverdiende 2de plek in de Eredivisie. Met de hoop gevestigd op eventueel bereiken van de poulefase van de Champions League werd er flink ingekocht (al danwel veel transfervrije spelers). De verwachte versterkingen Lex Immers en Mathijssen komen nu nog steeds niet uit de verf. Waarom gaan de volgende zaken niet goed?

* Mathijssen is gehaald voor zijn ervaring. Waar was gisteren zijn ervaring bij het 2de doelpunt?
* Immers zou onze 2de doelpuntenmachine moeten zijn maar ik zie nog steeds niks.
* Als Cisse een slechte wedstrijd speelt, waarom wordt hij dan niet aan het begin van de 2de helft gewisseld?
* Waarom zijn er tactisch en technische spelers als Omar en Singh gehaald als ze toch niet gebruikt worden?
* De Vrij is nog maar net hersteld van een blessure, waarom wordt er dan onnodig risico genomen om hem dan weer te laten blesseren?
* Als je zelf al aangeeft dat Pelle niet echt een scorend vermogen heeft, waarom wordt er dan zoveel moeite gedaan om hem te halen ipv iemand als Helenius?
* Als je vorig seizoen met de talenten zoveel bereikt heb, waarom krijgen de nieuwe talenten (Kongolo, Vilhena, Achachbar) dit seizoen dan geen kans?

Ik zie het dit seizoen somber in. Het zal nog heel lastig worden om te strijden voor plaats 5 tot 8. Mensen die denken dat Feyenoord met een veel scorende spits kans maakt om voor de bovenste 3 plaatsen te spelen, komen bedrogen uit. Koeman laat weer zien dat hij zijn eigen vloek verder voortzet, het 1ste seizoen bij een nieuwe club goed presteren en de 2de verknallen.
1: Mathijsen heeft een tijd niet gespeeld, kwam enkel opeens op hoogste niveau voor de leeuwen op EK, maar kwam bij Malaga weinig aan spelen toe. Geef hem de kans, want de ervaring heeft hij. Voor ervaring betaal je normaal vele maten meer.

2: Dat is niet gek wanneer je bij een club komt die veel groter is en het publiek veel intenser en emotioneler "antwoord" geeft. Hij heeft vertrouwen nodig, maar werd na de tweede wedstrijd al in de zwarte schoenen gezet. Als we met zijn allen beter presteren ontwikkeld hij zich verder. Ik weet zeker dat over een maandje, je blij bent dat hij er is. Ook ik moet het eerst zien, maar mijn gevoel heeft vaak gelijk en moet mijn realiserend vermogen maar eens opzij leggen.

3: Koeman had 2 wissels over en met bepaalde wijzigingen moet je je hele voorhoede omgooien. Soms lijkt iets beter, maar is het gewoon hopen op beter. Cissé had aangestuurd moeten worden door Clasie, daarom liet Koeman hem er langer in.

4: Om aan omar niet teveel waarde te hechten als met Guidetti of Bakkal, want hij zal er volgend jaar toch niet bij zijn. Singh heeft trouwens helemaal geen meerwaarde in de basis elf, want de keren dat hij speelde was hij nou niet bepaald gevaarlijk of intelligent bezig. Ik zag gewoon veel te veel overeenkomsten met Cabral, dus was er al vrij snel klaar mee.

5: Als de Vrij zelf aangeeft te kunnen spelen, op de trainingen geen problemen heeft en je een belangrijke wedstrijd aankomt, ga je hem opstellen.

6: Het vertrouwen dat hij heeft in hem ligt vooral bij balvast en ook de mogelijkheid kansen te maken voor n ander. Hij heeft veel zelfvertrouwen wat onze mannen daar niet hebben. Die twijfelen teveel..ondanks alles is Pellé gewoon meer ervaren en kan ook in de kleedkamer handig zijn en bij gebrek aan beter kun je best een kansje wagen niet?

7: ze lijken goede opties, maar zal op minstens zoveel problemen stuiten. Omdat ze enkel op wisselbasis gekomen zijn en dus tegenstanders vermoeider, ze hebben kunnen observeren en hebben zichzelf mogelijk aangepraat een hoop te kunnen, dan vlam je wel even.. maar ook trindade liep als kip zonder kop tegen dinamo.. durfde weinig. Ik denk dat je wat beter moet observeren tijdens wedstrijden.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 september 2012 - 18:22   quote  deeplink  
Nee niet verlengen na dit seizoen, er moet een 'type' van Gaal voor de groep komen!
Al is het alleen maar om de automatisme erin te slijpen, want nu gaat het nog steeds te stroef ......
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 september 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 18:12 schreef Jeay het volgende:

[..]

1: Mathijsen heeft een tijd niet gespeeld, kwam enkel opeens op hoogste niveau voor de leeuwen op EK, maar kwam bij Malaga weinig aan spelen toe. Geef hem de kans, want de ervaring heeft hij. Voor ervaring betaal je normaal vele maten meer.

2: Dat is niet gek wanneer je bij een club komt die veel groter is en het publiek veel intenser en emotioneler "antwoord" geeft. Hij heeft vertrouwen nodig, maar werd na de tweede wedstrijd al in de zwarte schoenen gezet. Als we met zijn allen beter presteren ontwikkeld hij zich verder. Ik weet zeker dat over een maandje, je blij bent dat hij er is. Ook ik moet het eerst zien, maar mijn gevoel heeft vaak gelijk en moet mijn realiserend vermogen maar eens opzij leggen.

3: Koeman had 2 wissels over en met bepaalde wijzigingen moet je je hele voorhoede omgooien. Soms lijkt iets beter, maar is het gewoon hopen op beter. Cissé had aangestuurd moeten worden door Clasie, daarom liet Koeman hem er langer in.

4: Om aan omar niet teveel waarde te hechten als met Guidetti of Bakkal, want hij zal er volgend jaar toch niet bij zijn. Singh heeft trouwens helemaal geen meerwaarde in de basis elf, want de keren dat hij speelde was hij nou niet bepaald gevaarlijk of intelligent bezig. Ik zag gewoon veel te veel overeenkomsten met Cabral, dus was er al vrij snel klaar mee.

5: Als de Vrij zelf aangeeft te kunnen spelen, op de trainingen geen problemen heeft en je een belangrijke wedstrijd aankomt, ga je hem opstellen.

6: Het vertrouwen dat hij heeft in hem ligt vooral bij balvast en ook de mogelijkheid kansen te maken voor n ander. Hij heeft veel zelfvertrouwen wat onze mannen daar niet hebben. Die twijfelen teveel..ondanks alles is Pellé gewoon meer ervaren en kan ook in de kleedkamer handig zijn en bij gebrek aan beter kun je best een kansje wagen niet?

7: ze lijken goede opties, maar zal op minstens zoveel problemen stuiten. Omdat ze enkel op wisselbasis gekomen zijn en dus tegenstanders vermoeider, ze hebben kunnen observeren en hebben zichzelf mogelijk aangepraat een hoop te kunnen, dan vlam je wel even.. maar ook trindade liep als kip zonder kop tegen dinamo.. durfde weinig. Ik denk dat je wat beter moet observeren tijdens wedstrijden.
Met de meeste antwoorden kan ik heel goed leven, maar bij de Vrij is Koeman en de medische staff in de fout gegaan! Omdat men het herstel heeft geforceerd krijg je een grote kans op andere blessures. En verder had ie zeker een week 'voluit' moeten trainen en minstens een oefenwedstrijd in jong Feyenoord moeten spelen ipv bij de a-jeugd mee trainen ........
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 september 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 13:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Komen wij redelijk overeen, alleen woon ik in Zeeland..
Daar red ik het niet mee: 186cm en 79 aan de haak ...
Maximus
 Maximus - zaterdag 01 september 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 18:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar red ik het niet mee: 186cm en 79 aan de haak ...
Dan is jouw BMI niet ok...
van geil
 van geil - zaterdag 01 september 2012 - 18:36   quote  deeplink  
even afwachten....heeft t goed gedaan....

laat even wat steekjes vallen vooral met de jeugd...

maar veel te vroeg om te veroordelen...

laten gaan en evalueren n week of 4 voor de kerst
Bol.Ron
 Bol.Ron - zaterdag 01 september 2012 - 18:47   quote  deeplink  
Denk dat we blij moeten zijn als hij dit wil gaan doen. Hij brengt stabiliteit in de ploeg en is er ingestapt met weinig tot geen mogelijkheden. Samen met van Geel is hij verantwoordelijk voor de behaalde resultaten, en die zijn voor deze groep geweldig. Hoop dat hij weer een jaartje bij tekend !!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 17:50 schreef PieterBos het volgende:
Kleine broer is dus groter ;)
Heb waarschijnlijk meer trappen onder mijn achterste gehad van pa dan jij..d:-))))
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 18:47 schreef Bol.Ron het volgende:
Denk dat we blij moeten zijn als hij dit wil gaan doen. Hij brengt stabiliteit in de ploeg en is er ingestapt met weinig tot geen mogelijkheden. Samen met van Geel is hij verantwoordelijk voor de behaalde resultaten, en die zijn voor deze groep geweldig. Hoop dat hij weer een jaartje bij tekend !!!!!
Denk dat we nog maar ff moeten wachten tot de winterstop en dan rond de tafel gaan zitten om te kijken of beide partijen met elkaar verder willen..
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 01 september 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 18:12 schreef Jeay het volgende:

[..]

1: Mathijsen heeft een tijd niet gespeeld, kwam enkel opeens op hoogste niveau voor de leeuwen op EK, maar kwam bij Malaga weinig aan spelen toe. Geef hem de kans, want de ervaring heeft hij. Voor ervaring betaal je normaal vele maten meer.

2: Dat is niet gek wanneer je bij een club komt die veel groter is en het publiek veel intenser en emotioneler "antwoord" geeft. Hij heeft vertrouwen nodig, maar werd na de tweede wedstrijd al in de zwarte schoenen gezet. Als we met zijn allen beter presteren ontwikkeld hij zich verder. Ik weet zeker dat over een maandje, je blij bent dat hij er is. Ook ik moet het eerst zien, maar mijn gevoel heeft vaak gelijk en moet mijn realiserend vermogen maar eens opzij leggen.

3: Koeman had 2 wissels over en met bepaalde wijzigingen moet je je hele voorhoede omgooien. Soms lijkt iets beter, maar is het gewoon hopen op beter. Cissé had aangestuurd moeten worden door Clasie, daarom liet Koeman hem er langer in.

4: Om aan omar niet teveel waarde te hechten als met Guidetti of Bakkal, want hij zal er volgend jaar toch niet bij zijn. Singh heeft trouwens helemaal geen meerwaarde in de basis elf, want de keren dat hij speelde was hij nou niet bepaald gevaarlijk of intelligent bezig. Ik zag gewoon veel te veel overeenkomsten met Cabral, dus was er al vrij snel klaar mee.

5: Als de Vrij zelf aangeeft te kunnen spelen, op de trainingen geen problemen heeft en je een belangrijke wedstrijd aankomt, ga je hem opstellen.

6: Het vertrouwen dat hij heeft in hem ligt vooral bij balvast en ook de mogelijkheid kansen te maken voor n ander. Hij heeft veel zelfvertrouwen wat onze mannen daar niet hebben. Die twijfelen teveel..ondanks alles is Pellé gewoon meer ervaren en kan ook in de kleedkamer handig zijn en bij gebrek aan beter kun je best een kansje wagen niet?

7: ze lijken goede opties, maar zal op minstens zoveel problemen stuiten. Omdat ze enkel op wisselbasis gekomen zijn en dus tegenstanders vermoeider, ze hebben kunnen observeren en hebben zichzelf mogelijk aangepraat een hoop te kunnen, dan vlam je wel even.. maar ook trindade liep als kip zonder kop tegen dinamo.. durfde weinig. Ik denk dat je wat beter moet observeren tijdens wedstrijden.
Goed gesproken. zeker voor een nieuweling. Jij hebt er kijk op!
Heb jij geen trainersdiploma? Misschien nog eens handig.
Jeay
 Jeay - zaterdag 01 september 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 18:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met de meeste antwoorden kan ik heel goed leven, maar bij de Vrij is Koeman en de medische staff in de fout gegaan! Omdat men het herstel heeft geforceerd krijg je een grote kans op andere blessures. En verder had ie zeker een week 'voluit' moeten trainen en minstens een oefenwedstrijd in jong Feyenoord moeten spelen ipv bij de a-jeugd mee trainen ........
Ik geef je gelijk.. het was medisch niet verantwoordt .. alleen weten wij niet of de Vrij zelf gesproken heeft fit te zijn voor de wedstrijd (inspreken dat hij graag wilt bijvoorbeeld en het kan). Zo lang was hij niet uit de roulatie en uiteindelijk heeft er een spierscheuring plaatsgevonden wat bij iedereen (fit of niet) kan voorkomen.
We weten wél dat hij blessuregevoelig is en ik geef je daarom wél gelijk dat hij beter niet had kunnen spelen, overwegend op t feit dat het wel een heel belangrijke wedstrijd was wat voor hun had kunnen betekenen (gezien we genoeg verdedigers hebben) een risicootje te willen nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2012 door Jeay --
Omekees
 Omekees - zondag 02 september 2012 - 00:15   quote  deeplink  
Kappen met dat gezeik over Koeman!
Toptrainer!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 september 2012 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 18:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met de meeste antwoorden kan ik heel goed leven, maar bij de Vrij is Koeman en de medische staff in de fout gegaan! Omdat men het herstel heeft geforceerd krijg je een grote kans op andere blessures. En verder had ie zeker een week 'voluit' moeten trainen en minstens een oefenwedstrijd in jong Feyenoord moeten spelen ipv bij de a-jeugd mee trainen ........
Makkelijk om te stellen, want wij weten niet precies hoe hij er nou voorstond. Misschien wat hij gewoon fit, misschien was hij zo goed als fit en vond Feyenoord de wedstrijd belangrijk genoeg om een gok met hem te nemen.

Bovendien was hij uiteindelijk niet zo heel lang eruit, zodat het niet per sé noodzakelijk was om hem wedstrijdritme op te laten doen.
van geil
 van geil - zondag 02 september 2012 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 18:36 schreef van geil het volgende:
even afwachten....heeft t goed gedaan....

laat even wat steekjes vallen vooral met de jeugd...

maar veel te vroeg om te veroordelen...

laten gaan en evalueren n week of 4 voor de kerst
blijf bij bovenstaande....
maar na 8 officiele wedstrijden en slechts twee keer winst,,,
zou ik toch ns wat anders bedenken.....
fernandez,cisse,immers,leerdam krijgen wel heel veel credits.........
af n toe eruit met de rust zou geen kwaad kunnen.
hou je de bank ook tevreden,,en ben je eerlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2012 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 september 2012 - 17:12   quote  deeplink  
zagen zagen wiede wiede wagen tijd om alles bij feyenoord weer om te zagen.
steun je zo je club ?
Snees
 Snees - zondag 02 september 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk dat Leerdam met zn ferradersgedrag boven tony of welke andere feyenoorder dan ook wordt verheven.
Buiten dat presteert hij niks.
van geil
 van geil - zondag 02 september 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 17:12 schreef piet de paler het volgende:
zagen zagen wiede wiede wagen tijd om alles bij feyenoord weer om te zagen.
steun je zo je club ?
niet zagen,,,,,,
kritiek mag...
op spelers en trainers...

als t goed is wordt het ook gezegd,,,
en er hoeft voor mij niemand weg,,,integendeel...
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 september 2012 - 17:15   quote  deeplink  
zagen zagen wiede wiede wagen tijd om alles bij feyenoord weer om te zagen.
steun je zo je club
Martijn
 Martijn - zondag 02 september 2012 - 17:18   quote  deeplink  
Nog 1 jaar verlengen, daarna Van Gastel aanstellen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 september 2012 - 19:38   quote  deeplink  
Schat ik ook zo in ja..
Chico
 Chico - woensdag 05 december 2012 - 10:44   quote  deeplink  
Ronald Koeman blijft Feyenoord trouw

Door: AD redactie
5-12-12 - 10:34 © anp.
Ronald Koeman is ook komend seizoen trainer van Feyenoord. De geboren Zaandammer heeft zijn contract verlengd tot de zomer van 2014. Koeman eindigde vorig seizoen zeer verrassend als tweede met de Rotterdammers en doet ook dit jaar nog volop mee voor de titel.

Later meer.
van geil
 van geil - woensdag 05 december 2012 - 17:32   quote  deeplink  
slot
sevillana
 sevillana - woensdag 05 december 2012 - 22:30   quote  deeplink  
inmiddels dus 'n retorische vraag, de titel van dit topic :)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 december 2012 - 23:31   quote  deeplink  
Volgend jaar mogelijk weer actueel.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 06 december 2012 - 05:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 00:15 schreef Omekees het volgende:
Kappen met dat gezeik over Koeman!
Toptrainer!
Nog niet! Kan het nog worden ....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Contract Koeman verlengen?









0.0080878