|
|
miss mokum
|
|
|
quote: Dat klopt inderdaad |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: mag ik weten wrm?? ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 25 december 2011 - 14:56 schreef nora het volgende:He mannen namens de blaffende hond Nora een fantastische kerst (saai) pff en een top 2012. Nenam_tiL Amsterdammer113 & Miss Mokum & The Kids Hasjkoph Joduh Pietje AITB Alipedia APIK Remco Grasmaaier Luis_suarez_19 Ajx Guyt Ride Nora FsideVak129 Jack Huntelaar Thomass AWLY Humankillz Soccer Dege Adriu Verbrande Harry Ronald 1960 Booya4Afca AFCAMylife Senja KtotheB Henny Eide AFCA MARCO Anti010 Marius Positieve Arrogantie Bahbah Stanley Johnqqqq Tomas & Boudewijn Voor degenen die ik (ongetwijfeld) vergeten ben, ook jullie wens ik een fijne kerst toe. Geen probleem hoor dat mijn ritsje posters ge-copy-paste wordt, maar had dan op zijn minst bij jouw eigen naam bv baco74 ingevuld :)
Nogmaals een fijne (2de) kerst(dag).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 december 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 25 december 2011 - 21:49 schreef miss mokum het volgende:Ik wens iedereen prettige kerstdagen en een gezond en gelukkig 2012! En speciaal voor Nenam een hele dikke kus He Missy leuk dat je er weer eens was, zonde dat ik het gemist heb. Hopelijk ben je hier snel weer eens. Fijne kerst met je gezinnetje. |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote:Op maandag 26 december 2011 - 00:13 schreef baco74 het volgende:[..] He Missy leuk dat je er weer eens was, zonde dat ik het gemist heb. Hopelijk ben je hier snel weer eens. Fijne kerst met je gezinnetje. Dank je baco. Ik kom snel weer eens langs. Dikke kus |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 25 december 2011 - 10:27 schreef baco74 het volgende:Een prettig kerstfeest gewenst aan:Nenam_tiL Amsterdammer113 & Miss Mokum & The KidsHasjkophJoduhPietjeAITBAlipediaAPIKRemcoGrasmaaierLuis_suarez_19AjxGuytRideNoraFsideVak129Jack HuntelaarThomassAWLYHumankillzSoccerFreakyCypriootRogierDegeAdriuVerbrande HarryRonald 1960Booya4AfcaAFCAMylifeSenjaKtotheBHennyEideAFCA MARCOAnti010MariusPositieve ArrogantieBahbahStanleyJohnqqqqTomas & Boudewijn
Voor degenen die ik (ongetwijfeld) vergeten ben, ook jullie wens ik een fijne kerst toe.
[ afbeelding ]
Jij ook kerel al is het ondertussen al 2e kerst... Uiteraard wens ik hierbij ook alle andere forumtijgers fijne feestdagen toe! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op maandag 26 december 2011 - 00:09 schreef baco74 het volgende:[..] Geen probleem hoor dat mijn ritsje posters copy-paste, maar had dan op zijn minst bij jouw eigen naam bv baco74 ingevuld :) Nogmaals een fijne (2de) kerst(dag). whahahhahahahah....BACO///////HELD!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
lekker hoor wat een kerst...en ik maar denken dat ik gehaat werd...pfffff...hehe |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahaha hoe kunnen mensen jouw nou haten! ;-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ach je moet je af en toe is kwetsbaar opstellen...toch |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach er zijn ook mensen die mij haten.........zie mijn inbox.....zeker niet Harry hoor wij lossen het zelf wel op......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 december 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2011 - 01:04 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach er zijn ook mensen die mij haten.........zie mijn inbox.....zeker niet Harry hoor wij lossen het zelf wel op...... ik hou van je!!!!!!!! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik van jullie ;-) :P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: oelalala:P hangt er nog liefde in de lucht?:P:P:P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op maandag 26 december 2011 - 00:09 schreef baco74 het volgende:[..] Geen probleem hoor dat mijn ritsje posters ge-copy-paste wordt, maar had dan op zijn minst bij jouw eigen naam bv baco74 ingevuld :) Nogmaals een fijne (2de) kerst(dag). Thanks baco74!
Jij en alle genoemden en niet genoemden die Ajax en dus Cruijff een warm hart toedragen:
Een gezond 2012 voor jou en gezin én natuurlijk een jaar dat voor Ajax alles goed mag komen maar boven al gezondheid voor ons zelf en onze geliefden!!!
Groeten, Stanley |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Een goed 2012 voor allen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
goede jaarwisseling iedereen en een heel gezond 2012! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen hier alvast de beste wensen voor 2012, een hele prettige avond/nacht gewenst, en voor de vuurwerk liefhebbers, let op de vingers.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hierbij iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! (naja tot december dan, want dan vergaat de wereld, hehhe ;-)) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 15:38 schreef Hasjkoph het volgende:Hierbij iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! (naja tot december dan, want dan vergaat de wereld, hehhe ;-)) Gelukkig maar, zullen we zeggen!! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik wil ook een kerstvrouw! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik wens iedereen(jaja iedereen) een knallende jaarwisseling en een fantastisch,gezond en een gelukkig nieuw jaar toe |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
kan niet wachten voor vanaaf :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Ook al zit ik op het "verkeerde" forum toch iedereen alvast een fijne jaarwisseling. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
iedereen een goed nieuwjaar...op een persoon na. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: en dat is?? Rich Arnhem????????????????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man..........hij bedoeld mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: tuurlijk niet!!!!! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Laat ik alle mede-Ajacieden, met uitzonderingen van 3 personen, dan ook maar een gelukkig en gezond 2012 toewensen. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 19:00 schreef amsterdammer113 het volgende:Laat ik alle mede-Ajacieden, met uitzonderingen van 3 personen, dan ook maar een gelukkig en gezond 2012 toewensen. en dat is??? geintje :P jij ook..... nogmaals: gelukkig en gezond 2012 :D |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Ach, kom op man! Maakt niet uit of je elkaar haat of niet, maar het is Nieuwjaar, wens dan op zn minst iedereen gelukkige dagen enzo toe. Ik heb niet voor niets een topic aangemaakt met Luis over dat Respect?? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: precies jij mag nooit meer raden.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als je het niet erg vindt ga ik er toch proberen om er wat van te maken.....ook zonder jou steun.....moet kunnen,ga echt niet van de flat springen zoals sommige suggereren...enne....fijne dagen man,en een goed 2012
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat jij wil man....blijft dan een goed 2012 staan...en die gun ik je |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ook goed...ik opende het niet...maar sluiten vind ik ook best |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hier begint het............en amsterdammer 113 reageert daar op |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Net zoals ik daar op reageer......netjes en zonder schelden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tsja hoe anderen daar op reageerd......ik kan er niks mee...... Mokumpie///held
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 januari 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Weet je gap, sommigen kunnen het niet meer met woorden oplossen en wensen je dan maar de dood toe! Is helemaal niet erg hoor, zegt meer over dit soort mensen en hun zwakte dan over mijn reactie met betrekking tot het wensen van een gelukkig en gezond nieuwjaar! Het doodwensen is niet erg hoor, heb toch geen rijbewijs dus kan hoogstens proberen om mijn fiets om een boom heen te krullen! En aangezien ik een luie donder ben zal dat hem ook niet worden omdat ik daar te langzaam voor fiets! En verder verdienen dit soort mensen totaal geen aandacht vanaf mijn zijde en heb ik er dus goed aangedaan deze mensen geen nieuwjaarswensen over te brengen! En nummer 3 zal niet reageren, want die zit op dit moment in de bak!!!!
Hypocrisie of huichelarij is het voorwenden van geloof, gevoelens, moraal of deugden zonder daar volledig achter te staan of de daaraan verbonden normen en waarden zelf in praktijk te brengen, in het bijzonder bij het bekritiseren van anderen. Hypocrisie kan dus worden gezien als een gedragsvorm die erop gericht is beter voor de dag te treden dan strikt genomen verdedigbaar is, zowel gezien vanuit oprechtheid als vanuit noodzaak door omstandigheden. ----------------> En DAT is dus de reden dat ik een hekel heb aan het toewensen van een gelukkig nieuwjaar aan mensen die verder totaal geen aandacht van mij zullen krijgen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 januari 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|