|
|
het wonder van ..
|
|
|
Hoe zit het met de plaatsen voor Europees voetbal Gaan de eerste 5 of zijn er dit jaar 6 plaatsen voor Nederland beschikbaar Europees? Hoe zit het als een van de bovenste 4 (of 5) de beker wint? |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
1=CL direct, 2=CL voorronde, 3+4+Bekerwinnaar =EL, 5t/m8 spelen playoffs voor 1 ticket EL. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op maandag 19 december 2011 - 12:05 schreef johan mansveld het volgende:1=CL direct, 2=CL voorronde, 3+4+Bekerwinnaar =EL, 5t/m8 spelen playoffs voor 1 ticket EL. MOcht de bekerwinnaar bij 1 of 2 horen, dan krijgt 5 automatisch een ticket en spelen 6t/m9 voor het laatste ticket. Misschien geldt dit ook voor 3 en 4, maar dat ligt er aan in welke voorronde je instroomd.... |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
en als bekerwinnaar nu bij een van de eerste 4 zit? gaat dan 5 naar EL en 6-9 in de playoffs? |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: 6 uit de eerste 2 lijkt me eerst wel haalbaar, vvv uit en die haakneuzen thuis;-);-) |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
quote:Op maandag 19 december 2011 - 12:08 schreef het wonder van .. het volgende:en als bekerwinnaar nu bij een van de eerste 4 zit? gaat dan 5 naar EL en 6-9 in de playoffs? sorry, vraag is al beantwoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We hebben een extra EL plek toch dit jaar? 5 is EL, 6 t/m 9 play-offs dacht ik? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: stond mij bij dat het volgend jaar is, weet het niet zeker. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
maar dan moet de bekerwinnaar dus bij de eerste 5 zitten, of niet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop het ,maar het is pas beslist aan het einde ,hoop nergens op dan valt het altijd mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Idd! er is een extra plek dit jaar. 5 is directeplaatsing europaleague |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
jajaaa, zitten we dan....EINDELIJK weer aan europees voetbal kunnen denken met z'n alle. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
hoop doet leven ! we hebben er jaren wel aan gedacht.. dat we het niet gingen halen |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik zeg wij gaan ons direct plaatsen. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
als we zowel VVV als Ajax winnen, zeg ik dat ook |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Die gaan wij zowiezo winnen!!! Ajax thuis, kan egt niet wachten. Alles jeukt bij mij al |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
hhaa.. rustig ! ik kan ook niet wachten, maar eerst nog even teren op afgelopen weken. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
hahaha, zkkr zkkrs. alleen ik heb zown hekel aan de winterstop:p |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Gewoon bij de eerste 5 eindigen Dan zijn we zeker van Europa De beker gaat echt wel naar iemand uit de top 4 dit jaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we worden derde...let maar op |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is goed maat.
KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLE |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Laat ze eerst maar van VVV winnen Utrecht en NEC gingen ook niet echt goed.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Als alles goed gaat zijn we kampioen Klinkt niet echt reëel Dus wees blij met hoe het gaat en hou vertrouwen Een paar tegenslagen betekenen niet dat er geen vooruitgang is |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 00:00 schreef Phyxsius het volgende:[..] Als alles goed gaat zijn we kampioen Klinkt niet echt reëel Dus wees blij met hoe het gaat en hou vertrouwen Een paar tegenslagen betekenen niet dat er geen vooruitgang is Zekers.
Hossanasfeer vind ik ook nog prima, mag ook wel weer eens.. maar om nou gelijk te zeggen.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 19 december 2011 - 15:29 schreef Beempjerotterdam het volgende:Die gaan wij zowiezo winnen!!! Ajax thuis, kan egt niet wachten. Alles jeukt bij mij al Keertje vaker douchen helpt ook ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is ook zo maar ze zullen zich toch echt moeten beseffen nu dat als je de punten tegen de kleinere clubs pakt, je het jezelf dit seizoen makkelijker maakt om je doelstelling te halen en misschien nog wel meer. Ondanks dat we tegen de betere clubs goed hebben gepresteerd zullen we het juist daar tegen moeilijker gaan krijgen want die willen ook eindigen met een hoge ranking. De tweede helft van het seizoen is sowieso toch een stuk lastiger dan een eerste helft. |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
Het zou ook beter zijn als feyenoord nog deel neemt aan dat tournooi in curacao.
wij hebben al geboekt...hehe |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 00:19 schreef de flh het volgende:[..] Zekers. Hossanasfeer vind ik ook nog prima, mag ook wel weer eens.. maar om nou gelijk te zeggen.... Het is een kwestie van wel of niet doorslaan Natuurlijk hebben we nog niet gewonnen van VVV Maar we moeten er ook niet bang voor zijn, want dan gaat het zeker mis |
|
|
|