BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mogelijk alternatief voor voorgestelde bestuursraad

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 20 december 2011 - 08:03   quote  deeplink  
Ik lees vanmorgen twee dingen die me bijzonder bevallen:

Het staat nog niet vast wie er in de bestuursraad van Ajax - binnenkort het machtigste orgaan bij de Amsterdamse club - komen te zitten. Behalve het door de interim-bestuursraad voorgestelde zestal, draagt ook Lex Hes (erevoorzitter Ajax Business Associates) komende donderdag tijdens de ledenvergadering kandidaten voor.

Het gaat om het viertal Theo van Duivenbode (voormalig speler en ledenraadslid), Maarten Oldenhof (oud-directeur), Ruud Suurendonk (oud-speler) en Jons Hensel (voorzitter Euro Hockey League en voormalig preses hockeyclub Amsterdam).

Bron:
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3083762/2011/12/20/Van-Duivenbode-naar-voren-geschoven-voor-Ajax-raad.dhtml

Ook stond er op Voetbalzone dat de meeste leden van Ajax, Cruijff willen behouden voor de RvC. En daarin las ik ook het volgende:

Suurendonk is van mening dat de bezem door de organisatie van Ajax moet worden gehaald: Stop bij Ajax met elkaar banen toespelen. Alleen met kandidaten die er blanco instappen, kan het onderlinge wantrouwen worden gestopt, zegt hij.

Suurendonk is ook een van de mensen die Hes naar voren schuift voor de bestuursraad.

Bron:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=154874
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/194963/Suurendonk_Ajax_moet_opnieuw_beginnen.html

We moeten uiteraard nog maar afwachten hoe dit loopt, maar het lijkt me duidelijk bij welke samenstelling ons aller Ajax het meeste baat heeft:

- Theo van Duivenbode
- Maarten Oldenhof
- Ruud Suurendonk
- Jons Hensel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 december 2011 door RoodWit81 --
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 20 december 2011 - 08:25   quote  deeplink  
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn. Alles valt of staat bij de mening van de leden van Ajax. Ik hoop van harte dat de 'pro-cruijff' leden de overhand hebben.

Want het laatste wat we nu nodig hebben is een bestuursraad vol 'ratten van Coronel'.
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 20 december 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Suurendonk gaf ook al aan in het artikel op Voetbalprimeur (http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/194963/Suurendonk_Ajax_moet_opnieuw_beginnen.html) dat hij niet tussen Heinrichs, Blocks en Vervoorn wilde zitten uit angst om de spreekwoordelijke "Johan Cruijff" van de bestuursraad te worden (wijzend naar JC huidige situatie met de rest van het RvC).

En meteen duiken er alweer zalvende woorden van Blocks en Heinrichs op in de media om de menigte weer in de war te brengen:

Blocks:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/194969Geen_andere_optie_dan_hele_rvc_wegsturen.html

Heinrichs:
http://www.soccernews.nl/news/141056/Henrichs:_We_moeten_zorgen_dat_Ajax_weer_%E9%E9n_club_wordt

Mensen laat je niet in de luren leggen door deze charlatans! Als het Blocks lukt om de hele RvC inclusief Cruijff weg te sturen, dan heeft Johan geen enkele inspraak meer. Er is namelijk op de ledenraad vergadering besloten dat geen enkel RvC lid meer een officiele functie binnen Ajax mag vervullen. Nu reikt Johan's macht verder en hoeft dat niet perse, maar het is toch van de zotte dat hij eigenlijk precies hetzelfde wordt behandeld als clowns van een Ten Have, Römer, Olfers en Davids?

Ik hoop dat het lukt de door Lex Hes voorgestelde mensen in de bestuursraad te installeren. Suurendonk heeft wat mij betreft helemaal gelijk door te zeggen dat alleen met kandidaten die er blanco instappen het onderlinge wantrouwen kan worden gestopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 december 2011 door RoodWit81 --
Senja
 Senja - dinsdag 20 december 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Nou we gaan het zien wat hiervan komt. Ik denk dat deze aangeboden mensen beter hun werk kunnen doen dan dat groepje wat is voorgedragen door de commissie.

Persoonlijk vind ik het belachelijk dat Cruyff ook is gekoppeld aan dat viertal nitwits die zichzelf RvC noemen. Cruyff heeft in mijn ogen uitgevoerd waarvoor die opdracht heeft gekregen en dat is het uitvoeren van plan Cruyff. Cruyff moest ook deze veroordeling krijgen van never meer in de RvC van Coronel die hem uit persoonlijke wroeging aan de schandpaal wilde nagelen.

een van de eerste dingen die de nieuwe RvC en de bestuursraad moeten doen is volledige rehabilitatie van Cruyff, dan kom je geloofwaardig over.

Daarbij moeten Sturkenboom, Blind, Van Gaal, Slob. v/d Aad het veld ruimen. Deze mensen hebben gehandeld niet in het belang van Ajax maar in het belang van andere en hunzelf. Van Gaal vind ik echt een bedenkelijke rol spelen en Blind ach ja hij wordt niet voor niets scholletje genoemd. De twee managers zitten er puur voor eigen gewin en niet voor Ajax. Niks op tegen dat je voor eigen gewin zit maar Ajax komt altijd op de eerste plaats en niet andersom.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 december 2011 - 14:31   quote  deeplink  
bestuurscrisis topic;)
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 20 december 2011 - 15:28   quote  deeplink  
Ook de ASD geeft een duidelijk signaal af voor donderdag aanstaande:

"De samenstelling van de voordracht zoals die er nu uit ziet, is wat ons betreft namelijk niet zoals die zou moeten zijn, met het oog op de Cruijff-visie zoals die bij Ajax gegarandeerd gevolgd zou moeten worden."

Bron:
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=20138
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 20 december 2011 - 15:56   quote  deeplink  
Ik durf voorzichtig te zeggen dat het nu eindelijk echt de goede kant op lijkt te gaan...

Maar eesrt nog even de stemming van morgen afwachten...
Ajx
 Ajx - dinsdag 20 december 2011 - 16:26   quote  deeplink  
Iedereen is voor JC, behalve een klein kliekje dat toevallig nu aan de macht is... Iedereen daarvan een levenslang verbod op Ajax geven, dan komt het goed!
alibabba
 alibabba - dinsdag 20 december 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Die Ruud Suurendonk is een uitstekende man!!!! Ik heb al meermalen verhalen van hem gelezen en hij raakt telkens de juiste snaar, V.Duivenbode evenzo. Donderdag word een belangrijke dag en ik heb het gevoel dat het de goede kant op gaat.
Ajx
 Ajx - woensdag 21 december 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2011 - 21:03 schreef alibabba het volgende:
Die Ruud Suurendonk is een uitstekende man!!!! Ik heb al meermalen verhalen van hem gelezen en hij raakt telkens de juiste snaar, V.Duivenbode evenzo. Donderdag word een belangrijke dag en ik heb het gevoel dat het de goede kant op gaat.
Laten we het hopen dat alle dingen die nu al zijn gedaan genoeg is om duidelijk te hebben gemaakt dat we alleen JC niet willen en die andere 4 moeten oprotten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mogelijk alternatief voor voorgestelde bestuursraad

0.0105869