|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Voor jouw om 22.30 uur pik! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
goedenavond allemaal, volgens EredivisieLive zal de veldbezetting er zo uit zien:
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: He fuck.. We hebben geen toeschouwers.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Mooi pik en bedankt voor de post! Even duidelijk hoe het staat! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tsja ik vroeg me af of Lodeiro of Klaassen in de spits stond, volgens dit plaatje Lodeiro. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Gaat sterk wisselen denk ik.. Maar dit is het op papier.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Kassa's waren nog open, ik zal nu met een bloedgang koppies gaan tellen :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Das een mooie, Creg.......TOP! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Creg-head, nou goed! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Penalty of geen penalty? Zit te twijfelen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: De val is overdreven, en of Van Rhijn hem raakt. Volgens mij heel licht! Ik kan het in ieder geval niet goed zien. Dus moeilijk te zeggen vind ik!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:17 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] De val is overdreven, en of Van Rhijn hem raakt. Volgens mij heel licht! Ik kan het in ieder geval niet goed zien. Dus moeilijk te zeggen vind ik! Heb hetzelfde.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Sjonge jonge jonge.......WISSELUUUHHH |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Was een dikke penalty vond ik, maar mij hoor je niet klagen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
ROOD IS VOLGENS DE REGELS! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dit gaat AZ een zware straf opleveren, maar Ajax ook!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Wel een belachelijke regel,maar je mag niemand en zelfs je eigen teamgenoot ook niet slaan of schoppen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een mongool die nijhuis!
Die idioot 'fan' had het ziekenhuis in geschopt moeten worden! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
En Nijhuis geeft rood volgens de regels, maar tis wel overdreven! Gaf de keeper van AZ gelijk, alleen schopt hij 2 maal door terwijl die supporter al op de grond ligt!! |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat is er loos mannuh???? Update me ff aub, ken niet kijke |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tis volgens de regels, maar totaal niet verwacht. Maar Esteban had niet 2 keer door moeten schoppen. De supporter lag al en er kwamen genoeg mensen aanrennen!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Lachen die keeper dacht dat die supoost 'm ook aanviel en wilde hem ook een beuk verkopen. Die kale mafkees zet iedere Ajaxfan voor schut, maar ff lekker een tijdje de bak in. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: AZ van het veld, door rood Esteban! Supporter kwam het veld oprennen om Esteban aan te vallen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:24 schreef amsterdammer113 het volgende:En Nijhuis geeft rood volgens de regels, maar tis wel overdreven! Gaf de keeper van AZ gelijk, alleen schopt hij 2 maal door terwijl die supporter al op de grond ligt!! Ga toch weg man, die idiote fan had flink in z'n kop geraakt moeten worden vol met noppen en al |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Nijhuis kon niet anders dan rood trekken. Is namelijk volgens de regels, maar is ook wel overdreven! Vind het ook vreemd dat Esteban nog 2 maal doorhaalt terwijl de supporter al op de grond ligt! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
triest van die fan... maar esteban gaat wel enorm lang door met schoppen dus wel terecht rood |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Kwam een 'suporter' het veld op en wilde de AZ keeper met een fly-kick in zijn rug trappen. Hij miste en kreeg 2 a 3 trappen van de keeper en zoals 113 zegt 2 maal toen die 'suporter' al op het gras lag. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nou dan worden wij gediskwalificeerd denk? Als Az niet terugkomt, krijgen ze gelijk denk!
Haha wat een stakker die gast, wou ie de keeper beuken dan? Waarom? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:27 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ga toch weg man, die idiote fan had flink in z'n kop geraakt moeten worden vol met noppen en al Geef me dan een ban! ;-)
Ben het ermee eens dat die fan een paar tikken mag verwachten, maar als speler mag je dit nu eenmaal niet doen! Tis niet anders! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Nou dan worden wij gediskwalificeerd denk? Als Az niet terugkomt, krijgen ze gelijk denk! Haha wat een stakker die gast, wou ie de keeper beuken dan? Waarom? Wij worden niet gediskwalificeerd. Ajax kan hooguit een hele hoge geldstraf krijgen en mogelijk een wedstrijd zonder publiek! Verbeek mag niet zelfstandig het veld aflopen. Als hij niet binnen een half uur terugkeert wordt de wedstrijd gestaakt! En dan word het zaak voor de KNVB! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik hou niet van gasten die op de grond doortrappen ghehe xd |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Kijk, dat Esteban nog 2 keer doorschopt is inderdaad ook niet goed te praten, daar er al diverse suppoosten het veld oprennen! Klopt ook niet! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:29 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Geef me dan een ban! ;-) Ben het ermee eens dat die fan een paar tikken mag verwachten, maar als speler mag je dit nu eenmaal niet doen! Tis niet anders! Niet tegen een speler of leiding ofzo, maar zo'n debiel mag wat mij betreft achter de coulissen een flink pak slaag krijgen dat hij het vuurwerk alleen kan horen met oud en nieuw |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Esteban had die gast z'n noten onder z'n lijf vandaan moeten schoppen, stel idioten! Wat een volslagen randdebiel die dit flikt... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En eenieder die het voor zo'n gast opneemt is net zo'n grote idioot. Dit kan Ajax er nog wel bij hebben hoor... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die Esteban dacht Altijd Prijs In De K(ruis).... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hoe is die gast het veld opgekomen dan? In GODSNAME!!!! DIE FUCKING GRACHT IS 4METER DIEPPPPP
HAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|