BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - AZ (KNVB Beker, woensdag 21-12-2011 , 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 december 2011 - 21:58   quote  deeplink  
EsteBAM!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 december 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 21:58 schreef baco74 het volgende:

[..]

2 zielen........2 eredivisie live abbonementen.
Whahahahaha kost dat bij jouw ook 15 euro per maand? Whahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 december 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 21:50 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Echt wel het allerslechtste moment om dat erbij te slepen, Nenam. Zelfs wanneer grappig bedoeld.
Hoezo het allerslechtste moment....Ten Have valt Cruyff toch in zijn rug aan...kon het geintje wel waarderen.... zijn maar woorden(geen daden)...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 december 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 21:58 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Rennen?
Nogmaals achter die gast aan ja om nogmaals een trap te geven.
Hahahahaha ik zie je al gaan op je laarzen......renne beuke en weer renne en weer beuken !!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 december 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hahahahaha ik zie je al gaan op je laarzen......renne beuke en weer renne en weer beuken !!
Whahaha en met de hooivork erbij! Whahahahaha ;-)
baco74
 baco74 - woensdag 21 december 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 21:58 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik zeg al dat ik de reactie van Esteban begrijp! Maar Nijhuis volgt de regels zoals het moet! En dat AZ vervolgens het veld afstapt is begrijpelijk, maar kan ook problemen voor hen opleveren!
Precies, ik wil de actie van die 'fan' niet goed praten maar dat AZ nu zegt dat de spelers zich niet meer veilig voelden neem ik met een zoutkorrel.
Als de keeper geen rood had gehad hadden ze nog gewoon op het veld gestaan.
Verbeek ging naar mijn mening van het veld af omdat hij die rode kaart belachelijk vond.
baco74
 baco74 - woensdag 21 december 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Whahahahaha kost dat bij jouw ook 15 euro per maand? Whahahaha
Meer man, naast tv heb ik ook nog een internet/mobiel combi abbo,
als ik dan op verplichte visite moet ken ik nog ff lekker kijken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 december 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Ik ga een tukkie doen, die klootzak van een keeper moeten ze levenslang schorsen....heb inmiddels de beelden gezien, hij trapt 3 x tyfushard door. Die lul moet ook levenslang stadionverbod krijgen, maar die buritovreter ook!

Zielig wat die spelers nu zeggen....bang en emotioneel.....hahahahaha verbeek eikel vd week!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - woensdag 21 december 2011 - 22:06   quote  deeplink  
WAT EEN FUCKING GESTOORDE WEDSTRIJD o.0
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 21 december 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik zeg al dat ik de reactie van Esteban begrijp! Maar Nijhuis volgt de regels zoals het moet! En dat AZ vervolgens het veld afstapt is begrijpelijk, maar kan ook problemen voor hen opleveren!
De regels houden geen rekening met een poging tot mishandelen van buitenaf. Wat mij betreft mogen supporters die het veld betreden vogelvrij verklaard worden.
Eide
 Eide - woensdag 21 december 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Ik keur wat Esteban doet niet goed, maar ik begrijp hem wel. Die klootzak mag van mij een stadionverbod voor de rest van zijn leven krijgen en een veroordeling wegens mishandeling. Bovendien nog even de boete voor Ajax er bij als schadevergoeding.

Ik geef Verbeek in deze gewoon gelijk. Je keeper wordt aangevallen en moet er dan vanaf. Nogmaals, wat Esteban deed keur ik niet goed, maar ik was zelf ook van het veld gegaan als ik aangevallen zou zijn door een toeschouwer. Dat kan en mag nooit.

Ik durf hier nu wel de uitspraak aan dat Ajax gediskwalificeerd gaat worden van beker deelname. De KNVB kan eigenlijk niet anders in deze, ook gezien jurisprudentie in andere gevallen in het buitenland.

Aan die ene mafkees:
VUILE VIEZE GODVERGETEN HOERENZOON. STERF EN BEDERF EN DURF HET WOORD AJAX NOOIT MEER IN JE MOND TE NEMEN.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door Eide --
gek
 gek - woensdag 21 december 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Ze moeten die kk gek op sluiten ik ben voor ajax maar schaam me diep esteban had hem op op zijn kop moeten trappen van mik mag az door in de beker , sneu hoor dat dit gebeurd
joduh
 joduh - woensdag 21 december 2011 - 22:08   quote  deeplink  
ik heb ook een hekel aan esteban......
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 december 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:02 schreef baco74 het volgende:

[..]

Precies, ik wil de actie van die 'fan' niet goed praten maar dat AZ nu zegt dat de spelers zich niet meer veilig voelden neem ik met een zoutkorrel.
Als de keeper geen rood had gehad hadden ze nog gewoon op het veld gestaan.
Verbeek ging naar mijn mening van het veld af omdat hij die rode kaart belachelijk vond.
Dat idee had ik ook! Wordt afwachten, wat er gaat gebeuren!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 december 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Relluhhh! Kut op man, keepertje is niet eens geraakt!

Krijg steeds meer lol in mn lijf door deze actie hahahahahaha
joduh
 joduh - woensdag 21 december 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik ga een tukkie doen, die klootzak van een keeper moeten ze levenslang schorsen....heb inmiddels de beelden gezien, hij trapt 3 x tyfushard door. Die lul moet ook levenslang stadionverbod krijgen, maar die buritovreter ook!

Zielig wat die spelers nu zeggen....bang en emotioneel.....hahahahaha verbeek eikel vd week!
+ 10000
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 december 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:06 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

De regels houden geen rekening met een poging tot mishandelen van buitenaf. Wat mij betreft mogen supporters die het veld betreden vogelvrij verklaard worden.
Kijk de fifareglementen er maar op na en alle youtube-filmpjes van spelers die ook rood kregen toen ze een supporter tegen de vlakte schopten!
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 21 december 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Uit betrouwbare bronnen gehoord dat Adam Maher lag te huilen en dat Niklas Moisander met hem meedeed..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 december 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:08 schreef joduh het volgende:
ik heb ook een hekel aan esteban......
Ghehehewhahahahahahahahahahahahaha aanstellers zijn het!
Eide
 Eide - woensdag 21 december 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:10 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Kijk de fifareglementen er maar op na en alle youtube-filmpjes van spelers die ook rood kregen toen ze een supporter tegen de vlakte schopten!
Klopt, lees ook even de gevolgen na. De club waar die fan voor was werd altijd gediskwalificeerd. Tuurlijk had Nijenhuis gelijk, daar koopr Ajax alleen geen reet voor.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 december 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

Ik denk dat Esteban ook een zware eis gaat horen! Hij schopt door terwijl die jongen al op de grond ligt en de stewards al komen aanrennen!
joduh
 joduh - woensdag 21 december 2011 - 22:11   quote  deeplink  
maarre ????we gaan weer mooi de wereld over mannen!!!!!! ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 december 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:10 schreef Grasmaaier het volgende:
Uit betrouwbare bronnen gehoord dat Adam Maher lag te huilen en dat Niklas Moisander met hem meedeed..
Dan verdien je de beker ook niet.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 december 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Klopt, lees ook even de gevolgen na. De club waar die fan voor was werd altijd gediskwalificeerd. Tuurlijk had Nijenhuis gelijk, daar koopr Ajax alleen geen reet voor.
Niet waar. Kan diverse straffen voor worden opgelegd. AZ is namelijk zelf het veld afgelopen en kan daardoor ook gediskwalificeerd worden. Ajax kan een hoge geldboete tegemoet zien en eventueel 1 of meerdere duels zonder publiek! En wat verder laten we maar over aan de KNVB.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 december 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:08 schreef gek het volgende:
Ze moeten die kk gek op sluiten ik ben voor ajax maar schaam me diep esteban had hem op op zijn kop moeten trappen van mik mag az door in de beker , sneu hoor dat dit gebeurd
Waarom direct met ziektes strooien man! Daarvoor schaam ik me diep!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 december 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:10 schreef Grasmaaier het volgende:
Krijg je van die kaaslucht in Alkmaar! ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 december 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Merry fcking christmas! We zijn in ieder gevel niet uitgeschakeld!

Az = Armoe Zaaiers
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 december 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:13 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Krijg je van die kaaslucht in Alkmaar! ;-)
Hahahahahahahahahahahahahahahaha ik ga een toassie smeren man hahahahaha lig krom hiero!
Eide
 Eide - woensdag 21 december 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
We zijn in ieder gevel niet uitgeschakeld!
Zullen we daar eens een wedje op leggen? Ik denk namelijk van wel.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 21 december 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:10 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja, maar dat was niet door een aanval van een supporter op die spelers. Dat zijn gewoon gekken die irriteren door rondjes te rennen. Deze supporter ging gewoon op volle snelheid met een trap op de keeper af. Krijg je een compleet andere situatie natuurlijk. Hier houden regels geen rekening mee.
joduh
 joduh - woensdag 21 december 2011 - 22:16   quote  deeplink  
we hebben gewoon lekker gewonnen van die kaasboeren msan....
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 21 december 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:08 schreef gek het volgende:
doe eens normaal joh debiel.. met ziektes schelden is erg zielig
Kees
 Kees - woensdag 21 december 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Wees maar trots op deze fijne Ajax-supporter die Ajax uit de beker stoot.
baco74
 baco74 - woensdag 21 december 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:06 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Spelregel 12 sectie C van de KNVB luidt:
Een speler die een overtreding begaat, zowel binnen als buiten het speelveld,
die moet worden bestraft met een waarschuwing of een veldverwijdering, wordt
bestraft naar de aard van de overtreding. Dit geldt voor overtredingen begaan ten
opzichte van een tegenstander, een medespeler, de scheidsrechter, een assistentscheidsrechter
of enig ander persoon.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 december 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:15 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ja, maar dat was niet door een aanval van een supporter op die spelers. Dat zijn gewoon gekken die irriteren door rondjes te rennen. Deze supporter ging gewoon op volle snelheid met een trap op de keeper af. Krijg je een compleet andere situatie natuurlijk. Hier houden regels geen rekening mee.
Dus heb je een moeilijke zaak en kan het weleens voor beide clubs over zijn. Wat AZ stapt zonder overleg met de scheidsrechter van het veld en dat mag ook niet!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 december 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:18 schreef baco74 het volgende:

[..]

Spelregel 12 sectie C van de KNVB luidt:
[ code ]
Zie je, had ik toch gelijk! Bedankt BACO en zeer duidelijk! En trouwens ook een fifa-regel.
gek
 gek - woensdag 21 december 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Ja dat had ik niet moeten doen maar de reacties op dot forum zijn nog lager dan met ziektes schelden
Eide
 Eide - woensdag 21 december 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:20 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Zie je, had ik toch gelijk! Bedankt BACO en zeer duidelijk! En trouwens ook een fifa-regel.
Nijenhuis heeft ook gelijk. Ik denk dat de scheidsrechter in deze uitstekend gehandeld heeft zelfs, hij kon niet anders. Het ligt maar aan 1 persoon, en dat is die ene mafkees.
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:21 schreef gek het volgende:
Ja dat had ik niet moeten doen maar de reacties op dot forum zijn nog lager dan met ziektes schelden
Lekker aan de moderators overlaten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door Eide --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 december 2011 - 22:22   quote  deeplink  
Jongens, ga nou niet roepen dat ajax weer voor paal wordt gezet of dat WE weer lekker voor lul staan zo, want het is maar 1 gozertje, die vol drank en drugs zit en die doet dit en niet die andere 30000 hoor! Godsamme, onrustzaaiers ole ole!

We gaan kerst vieren, dus niet zo triest praten over de club, we waren beter en staan 1-0 voor, dus be cool!
gek
 gek - woensdag 21 december 2011 - 22:28   quote  deeplink  
Nou lekker belangrijk die 1-0 het is eerder 0-20 diep triest !
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 december 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:28 schreef gek het volgende:
Nou lekker belangrijk die 1-0 het is eerder 0-20 diep triest !
Pleur lekker op gek! Ghebe
Boilesen
 Boilesen - woensdag 21 december 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jongens, ga nou niet roepen dat ajax weer voor paal wordt gezet of dat WE weer lekker voor lul staan zo, want het is maar 1 gozertje, die vol drank en drugs zit en die doet dit en niet die andere 30000 hoor! Godsamme, onrustzaaiers ole ole!

We gaan kerst vieren, dus niet zo triest praten over de club, we waren beter en staan 1-0 voor, dus be cool!
je kan er luchtig over doen, maar AJAX gaat hier echt wel grote problemen mee krijgen! Enorme geldboete, uitschakeling lijkt me niet uitgesloten. Er circuleerden zelfs verhalen over verbanning uit Europese toernooien etc. Dat lijkt me overdreven, maar dit zal zeker hard aangepakt worden.
remco k
 remco k - woensdag 21 december 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 21:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Lekker dan, dikke boete voor onze club. Naam wordt niet belachelijk gemaakt hoor, alleen als een hele groep zoiets doet, niet door 1 zo'n daredevil debielie
Beelden gaan toch echt de hele wereld over en positief zal het wel worden gevonden..
gek
 gek - woensdag 21 december 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Kleur lekker zelf op nep supporter wie lekker op naar feyenoord pas je bet bij.met je debiele gedachten hier over sneu persoon ! W
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 21 december 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:34 schreef gek het volgende:
Kleur lekker zelf op nep supporter wie lekker op naar feyenoord pas je bet bij.met je debiele gedachten hier over sneu persoon ! W
Je hebt 4 posts en gaat nou al zo te keer?
Dat vind ik knap..
gek
 gek - woensdag 21 december 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Ttp VIA me mobiel kit woord keuze :(
gek
 gek - woensdag 21 december 2011 - 22:36   quote  deeplink  
Ja vind dit een zeer ernstige situatie schaam me ook diep dat ik een ajacied ben
Blaatkoe
 Blaatkoe - woensdag 21 december 2011 - 22:36   quote  deeplink  
Van Oostveen: Er zijn nu drie opties. Overspelen, uitspelen of bereikte stand als eindstand aannemen. Na de rapporten van de arbiter en waarnemer zal de tuchtcommissie bij de KNVB moeten oordelen. Zij koppelen dit terug aan het bestuur betaald voetbal.'
gek
 gek - woensdag 21 december 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Hoe kan je dit als normaal denkent persoon goed keuren. Snap ik niet ajax zit bij mij mij ook heel diep maar dit gaat echt tevergeefs
gek
 gek - woensdag 21 december 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Te ver

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - AZ (KNVB Beker, woensdag 21-12-2011 , 20:45)

0.0086059