|
|
remco k
|
|
|
Ten Have kost Ajax flinke smak geld De rechtzaak rondom Steven ten Have en Johan Cruijff kost Ajax veel geld. De Amsterdammers betalen de advocaatkosten van Ten Have, die kunnen oplopen tot 150.000 euro. Cruijff en het trainersplatform betalen de kosten uit eigen zak. Omdat Ajax en de raad van commissarissen in eerste instantie werden gedaagd door Johan Cruijff en een flink aantal jeugdtrainers, betaalde de voetbalclub de advocaatkosten. Ook het hoger beroep, aangespannen door Ten Have, wordt betaald door Ajax. Ten Have heeft met Peter Wakkie een advocaat die een uurtarief hanteert van zo'n 750 euro, waardoor de totale kosten makkelijk kunnen oplopen tot 150.000 euro, meldt De Telegraaf.
Ajax en de groep van Johan Cruijff staan op 18 januari weer tegenover elkaar, dit keer in het gerechtshof van Amsterdam. Ten Have heeft de beroepszaak aangespannen omdat hij het met de raad van commissarissen niet eens was met de beslissing van de voorzieningenrechter om de benoeming van Louis van Gaal en Martin Sturkenboom te schorsen.
Ten Have advocaatkosten die hij maakt voor het kort geding dat Tscheu La Ling tegen hem heeft aangespannen naar alle waarschijnlijkheid wel zelf betalen. Bij de briefwisseling tussen de advocaten van Ling en Ten Have wordt een aantal keer het woord president-commissaris gebruikt, Ling heeft Ten Have echter persoonlijk gedaagd. Cruijff en de trainers betalen alle kosten sowieso zelf. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Soms lijkt iets op papier zo goed en blijkt dan zoooo fout te zijn...
Ten Have is hiervan duidelijk een voorbeeld. Kan me voorstellen dat hij vooraf een goede kandidaat was. Maar tjonge wat kan je je vergissen in mensen.
En wat een gigantische eikel blijkt deze zichzelf overschattende, alleskapotmakende onruststoker!
Als straks de aftocht met staart tussen de benen ook nog resulteert dat niemand meer met hem zaken wilt doen buiten Ajax, kan ik hem dat wel gunnen ondanks dat ik nimmer een ander ongeluk wens. Maar hij vraagt er nadrukkelijk om en hoop dat hij het zal krijgen ook!
Heel snel wieberen dus! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik mag die ten have zo niet he! heeft geen verstand van voetbal en doet uitspraken of die er alles van weet, hij is vanaf het eerste moment bezig geweest om johan teruit te krijgen, echt wat een vreselijke man |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Onbegrijpelijk dat Ajax het zover laat komen. Als je ziet hoeveel het gaat kosten, en dat voor een RvC die de kerst (figuurlijk) niet haalt.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het enige wat nu nog telt is dat hij met zijn wippertje en holmaatjes zo snel mogelijk bij ONS AJAX opgesodemieterd zijn!
NIETS MEER EN NIETS MINDER!!
Wat een walgelijke GALBAKKEN!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Als hij eruit is kan Ajax dat gewoon persoonlijk terugeisen toch? Hier hoeft Ajax NV niet voor te betalen mag ik hopen, dat zal ook echt schandalig zijn! Maar het is hetzelfde met de situatie van de 3 aangestelde directeuren, als ten have en cornuiten ongelijk krijgen en weggaan en de benoemingen ongedaan gemaakt worden, dan kan Ajax de andere 4 ook persoonlijk laten dokken als de directeuren op basis van de contracten en dan het geld dat ze konden krijgen... |
|
|
|