|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
HELD HELD HELD!
Die keeper is ook een held! Voor jezelf opkomen ipv je verrot laten slaan
NIJHUIS JOOD!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En dat publiek heeft niet door dat ze uit de beker gehaald worden.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:24 schreef MMM het volgende:HELD HELD HELD! Die keeper is ook een held! Voor jezelf opkomen ipv je verrot laten slaan NIJHUIS JOOD!!! precies |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ben het niet aan het kijken, wat gebeurt er? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Estebans schopt een ajaxfan in elkaar die het veld op komt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vervolgens krijgt esteban rood van de scheids en haalt Verbeek zijn spelers van het veld af |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
wat een klootviool zeg.................. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ga maar eens van mijn principes afstappen en kijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Juiste beslissing van Verbeek. Wat raar dat Nijhuis het slachtoffer bestraft. |
|
|
|
|
petertje
|
|
|
Vrees dat AZ gewoon gestraft wordt door de KNJB en niet die f*cking neuzen... |
|
|
|
|
Theoboy
|
|
|
Hij had die gast helemaal de grond in moeten schoppen en daarna een standbeeld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoezo Esteban verdedigt zich toch, zou jij ook doen. Ajax blijft hier in gebreken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die Keeper beschermde zichzelf alleen.. Ajax word uit de beker gehaald denk ik... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Door van het veld te stappen, dwingt Verbeek de KNVB in elk geval tot handelen. Het is niet de eerste keer dat spelers van een ander team niet veilig blijken te zijn op een veld van Ajax. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: In de Telegraaf is de kop: Schandaal in de Arena, en ze lijken te echt de supporter op het veld te bedoelen, dus denk dat dit wel eens anders kan aflopen dan jij verwacht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ze stoppen ermee, begrijpelijk van AZ. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad begrijpelijk, Verbeek handelt juist. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Waarom is Ajax dan uit de beker?
Verder een erg goede reactie van Gertjan Verbeek en zijn spelers. Wij moeten ons niet langer laten leiden door corrupte scheidsrechters. Erg goed wat hij heeft gedaan. Hiermee geeft hij een duidelijk signaal af. |
|
|
|
|
chester
|
|
|
ik was er ook mee gestopt wat een flikkers daar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een schwalbe van die jood. Lag al op de grond voor ie geraakt werd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:42 schreef Wim2 het volgende:Waarom is Ajax dan uit de beker? Verder een erg goede reactie van Gertjan Verbeek en zijn spelers. Wij moeten ons niet langer laten leiden door corrupte scheidsrechters. Erg goed wat hij heeft gedaan. Hiermee geeft hij een duidelijk signaal af. Ajax is niet uit de beker maar of je nu een staaf gooit of een keeper aanvalt. Ik zie het verschil niet dus ik ben bang dat ze uit de beker gehaald worden... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het Scholletje begrijpt het ook nog niet na daar reeds jaren te zitten, hij zegt tegen Janjoost van G dat er 1debiel in het publiek zit. Brilletje nodig, het stadion zit er daar vol mee! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:44 schreef RenatoBos het volgende:Het Scholletje begrijpt het ook nog niet na daar reeds jaren te zitten, hij zegt tegen Janjoost van G dat er 1debiel in het publiek zit. Brilletje nodig, het stadion zit er daar vol mee! hahahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had hij het maar bij Altidor gedaan.... Die is beter in penalty`s nemen... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:42 schreef Wim2 het volgende:Waarom is Ajax dan uit de beker? Verder een erg goede reactie van Gertjan Verbeek en zijn spelers. Wij moeten ons niet langer laten leiden door corrupte scheidsrechters. Erg goed wat hij heeft gedaan. Hiermee geeft hij een duidelijk signaal af. Beslissing kan een paar kanten op: overspelen op neutraal terrein, bestraffen AZ wegens de weigering om het duel uit te spelen, een reglementair verlies van 3-0, of bestraffen Ajax omdat het de veiligheid van de tegenstander niet kan garanderen, en dan wordt Ajax uit de competitie gehaald. In mijn ogen doet de laatste beslissing het meest recht aan wat er gebeurd is, en dat lijkt tot nu toe ook de publieke opinie te zijn. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:44 schreef RenatoBos het volgende:Het Scholletje begrijpt het ook nog niet na daar reeds jaren te zitten, hij zegt tegen Janjoost van G dat er 1debiel in het publiek zit. Brilletje nodig, het stadion zit er daar vol mee! hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:44 schreef RenatoBos het volgende:Het Scholletje begrijpt het ook nog niet na daar reeds jaren te zitten, hij zegt tegen Janjoost van G dat er 1debiel in het publiek zit. Brilletje nodig, het stadion zit er daar vol mee! Scholletje is inmiddels een paling geworden,erg glad... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
het was een echte ajacied hoor...zag hem rennen jonguh..wat een snelheid ! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
hahaha zelfs m'n vriendin is nu geinteresseerd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ik Esteban zo bezig zag wilde hij die ajaxsupoost ook een paar hoeken geven, dan had ik niet meer bijgekomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
chester
|
|
|
ik had die holigan verrot geschopt vanuit de achterhoek als et moet dan er maar voor naar amsterdam te moeten gaan |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wat een slechte journalist is die jan-jood... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat is al de zoveelste keer bij de joden dat ze spelers niet met rust laten.... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Daar lijkt het idd op... |
|
|
|
|
petertje
|
|
|
Tuurlijk zou ik hetzelfde doen als Esteban, misschien nog wat meer gebruik maken van de noppen onder mn schoenen.
Net op Eredivisielive gaven ze nog een zelfde voorbeeld uit Zweden: Thuisploeg verloor reglementair met 0-5.
Kijken of de KNJB ook zulke maatregelen durft te nemen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Echt een Knvb regel,ik begrijp er nog steeds geen enne klote van... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:59 schreef petertje het volgende:Tuurlijk zou ik hetzelfde doen als Esteban, misschien nog wat meer gebruik maken van de noppen onder mn schoenen. Net op Eredivisielive gaven ze nog een zelfde voorbeeld uit Zweden: Thuisploeg verloor reglementair met 0-5. Kijken of de KNJB ook zulke maatregelen durft te nemen. Als ze het niet doen mag nederland niet naar het EK |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Jeetje.. niet goed voor het nederlandse voetbal. (wel + voor het trappen van z'on relsnavel) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo