BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gertjan Verbeek ////HELD!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 december 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jong Feyenoord...
ADO-Honk met 70 man, nu een speler van achter, laf hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 december 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:05 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

is een algemene fifa regel zeiden ze toch?
ik was ff roken,AZ door dus!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 december 2011 - 22:13   quote  deeplink  
snap die Esteban wel.... volgens mij schrik je je helemaal de tering... Lekker geconcentreerd aan het voetballen en dan op het laatste moment zie je in je ooghoeken een gek op je afstormen...
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
Echt een Knvb regel,ik begrijp er nog steeds geen enne klote van...
Schijnt Fifa reglement te zijn. Nog steeds belachelijk.
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ADO-Honk met 70 man, nu een speler van achter, laf hoor
Op De Toekomst kunnen ze er ook wat van.
Marsco
 Marsco - woensdag 21 december 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 21:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoezo Esteban verdedigt zich toch, zou jij ook doen. Ajax blijft hier in gebreken.
Laat ik beginnen te zeggen, dat ik het met je eens ben omtrent rode kaart die Esteban niet zou moeten krijgen. Maar... net de beelden gezien, en rode kaart is terecht volgens reglementen. Die twee schoppen van Esteban kan je niet als verdediging beschouwen. Die randdebiel lag al op de grond. Esteban ging er op af en verkocht hem die twee schoppen. Naar de letter van de wet, onnodige actie... die echter 100% te verdedigen valt... maar we hebben het hier over knvb. Die zullen Esteban schorsen, 020 een boete van 200 euro geven en 020 een reglementaire overwinning schenken van 3-0 omdat AZ niet van veld had mogen lopen. Jazeker, ik word er cynisch van. Maar ik denk dat dit dichter in buurt komt dan 020 uit beker.
erik
 erik - woensdag 21 december 2011 - 22:15   quote  deeplink  
reglementaire 0-11 ajax eruit lijkt me de beste oplossing XD
rood is belachelijk en ik zou het zelfde gedaan hebben alleen dan tien keer harder.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 december 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:13 schreef Els het volgende:

[..]

Schijnt Fifa reglement te zijn. Nog steeds belachelijk.
meen je dat Els,wat een rare wereld...Burgerrechter inschakelen..
Voetbal staat toch niet boven de mensenrecht??
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 december 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:15 schreef Marsco het volgende:

[..]

Laat ik beginnen te zeggen, dat ik het met je eens ben omtrent rode kaart die Esteban niet zou moeten krijgen. Maar... net de beelden gezien, en rode kaart is terecht volgens reglementen. Die twee schoppen van Esteban kan je niet als verdediging beschouwen. Die randdebiel lag al op de grond. Esteban ging er op af en verkocht hem die twee schoppen. Naar de letter van de wet, onnodige actie... die echter 100% te verdedigen valt... maar we hebben het hier over knvb. Die zullen Esteban schorsen, 020 een boete van 200 euro geven en 020 een reglementaire overwinning schenken van 3-0 omdat AZ niet van veld had mogen lopen. Jazeker, ik word er cynisch van. Maar ik denk dat dit dichter in buurt komt dan 020 uit beker.
is een reactie binnen 3 seconden. je wordt aangevallen door een gek en je zit midden in je wesstrijd geconcentreerd.... denk dat het geen lange schorsing zal zijn....
Suijltje
 Suijltje - woensdag 21 december 2011 - 22:16   quote  deeplink  
GJ Verbeek doet me niks, heb niks meer met die man, maar o,o, wat heeft hij nu toch gelijk! Niet voor 100, maar voor 1000%!
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 22:16   quote  deeplink  
Acuña naar ziekenhuis, feyenoord doet aangifte

Jorge Acuña is voor onderzoek naar het ziekenhuis, nadat de speler van Jong Feyenoord klappen opliep in de chaos die ontstond na afloop van de wedstrijd tegen Jong Ajax in Amsterdam. De Chileen, die net als de andere spelers van Feyenoord op weg naar de kleedkamer werd aangevallen door een groep Ajax-supporters, klaagt over klachten in de leverstreek.

Acuña was niet de enige die klappen opliep. Ook andere spelers werden geraakt, ondanks verwoedde pogingen van onder meer Ajax-functionarissen om de groep supporters te kalmeren. Zelfs ingrijpen van Ajax-trainers Marco van Basten en John van 't Schip, kon niet voorkomen dat Feyenoord spelers werden aangevallen. Coach Mario Been werd zelfs met een mes bedreigd, maar haalde ongeschonden de kleedkamer.

Feyenoord verblijft nog in de kleedkamers van sportpark De Toekomst, waar het wacht tot de Amsterdamse politie de weg heeft vrijgemaakt voor de terugtocht naar Rotterdam.

Feyenoord heeft inmiddels laten weten zo spoedig mogelijk aangifte te doen van mishandeling. Manager Jan Willem van Dop, onder meer belast met supportszaken, sprak zijn afschuw uit over de situatie. 'Het is vreselijk dat zoiets gebeurt, nota bene bij een wedstrijd in de beloftencompetitie. Wij zullen ons zo spoedig mogelijk beraden over de vraag of Feyenoord dit soort wedstrijden nog onder dergelijke omstandigheden zal spelen. Ook met het oog op de binnenkort te spelen bekerfinale tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in Kerkrade, willen we hierover zo snel mogelijk met de KNVB in contact treden. Want dat dit kan gebeuren bij een wedstrijd in de beloftencompetitie, is te triest voor woorden en moet in de toekomst hoe dan ook worden vermeden'.
Marsco
 Marsco - woensdag 21 december 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:16 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

is een reactie binnen 3 seconden. je wordt aangevallen door een gek en je zit midden in je wesstrijd geconcentreerd.... denk dat het geen lange schorsing zal zijn....
Ik hoop het van harte, want je hebt 100% gelijk!!
erik
 erik - woensdag 21 december 2011 - 22:18   quote  deeplink  
in de tijd dat van persie nog voor jong feyenoord voetbalde is het ook goed fout gegaan daro

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door erik --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 december 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:15 schreef Marsco het volgende:

[..]

Laat ik beginnen te zeggen, dat ik het met je eens ben omtrent rode kaart die Esteban niet zou moeten krijgen. Maar... net de beelden gezien, en rode kaart is terecht volgens reglementen. Die twee schoppen van Esteban kan je niet als verdediging beschouwen. Die randdebiel lag al op de grond. Esteban ging er op af en verkocht hem die twee schoppen. Naar de letter van de wet, onnodige actie... die echter 100% te verdedigen valt... maar we hebben het hier over knvb. Die zullen Esteban schorsen, 020 een boete van 200 euro geven en 020 een reglementaire overwinning schenken van 3-0 omdat AZ niet van veld had mogen lopen. Jazeker, ik word er cynisch van. Maar ik denk dat dit dichter in buurt komt dan 020 uit beker.
Ajax ligt e gewoon uit kan niet anders, zal de KNVB moeite kosten maar kunnen niet anders. Denk dat jij ook zo zou reageren als Esteban.
Wim2
 Wim2 - woensdag 21 december 2011 - 22:22   quote  deeplink  
Blij dat Mulder niet is aangevallen toen we daar zaten.
Al zal Lijdensweg er wel anders over denken.

Ik hoop dat Ajax eruit wordt gezet, want je moet veiligheid van spelers
garanderen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 december 2011 - 22:22   quote  deeplink  
Goh nu ligt een andere club eens onder vuur...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door Leon FR1908 --
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

meen je dat Els,wat een rare wereld...Burgerrechter inschakelen..
Voetbal staat toch niet boven de mensenrecht??
Die rechtsgang heeft de FIFA goed afgesloten, maar Nijhuis had anders moeten reageren. De keeper is overgeconcentreerd, en dan gebeurt er zoiets. Ik vind zijn reactie nog mild. Een goede scheidsrechter ziet de nuances is de regels.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 december 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:16 schreef Els het volgende:
Acuña naar ziekenhuis, feyenoord doet aangifte

Jorge Acuña is voor onderzoek naar het ziekenhuis, nadat de speler van Jong Feyenoord klappen opliep in de chaos die ontstond na afloop van de wedstrijd tegen Jong Ajax in Amsterdam. De Chileen, die net als de andere spelers van Feyenoord op weg naar de kleedkamer werd aangevallen door een groep Ajax-supporters, klaagt over klachten in de leverstreek.

Acuña was niet de enige die klappen opliep. Ook andere spelers werden geraakt, ondanks verwoedde pogingen van onder meer Ajax-functionarissen om de groep supporters te kalmeren. Zelfs ingrijpen van Ajax-trainers Marco van Basten en John van 't Schip, kon niet voorkomen dat Feyenoord spelers werden aangevallen. Coach Mario Been werd zelfs met een mes bedreigd, maar haalde ongeschonden de kleedkamer.

Feyenoord verblijft nog in de kleedkamers van sportpark De Toekomst, waar het wacht tot de Amsterdamse politie de weg heeft vrijgemaakt voor de terugtocht naar Rotterdam.
Feyenoord heeft inmiddels laten weten zo spoedig mogelijk aangifte te doen van mishandeling. Manager Jan Willem van Dop, onder meer belast met supportszaken, sprak zijn afschuw uit over de situatie. 'Het is vreselijk dat zoiets gebeurt, nota bene bij een wedstrijd in de beloftencompetitie. Wij zullen ons zo spoedig mogelijk beraden over de vraag of Feyenoord dit soort wedstrijden nog onder dergelijke omstandigheden zal spelen. Ook met het oog op de binnenkort te spelen bekerfinale tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in Kerkrade, willen we hierover zo snel mogelijk met de KNVB in contact treden. Want dat dit kan gebeuren bij een wedstrijd in de beloftencompetitie, is te triest voor woorden en moet in de toekomst hoe dan ook worden vermeden'.
ongelooflijk die lui daar ik hoop van harte dat ze PBFD krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 december 2011 - 22:23   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door RenatoBos --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 december 2011 - 22:23   quote  deeplink  
hoe dan ook is dit wel een schande voor Nederland... dit gaat de hele wereld over.... Kijken of de media nu ook groots uitpakken nu het om Ajax gaat.
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ongelooflijk die lui daar ik hoop van harte dat ze PBFD krijgen.
Wat is PBFD?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 december 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:24 schreef Els het volgende:

[..]

Wat is PBFD?
Snavelrot.
sevillana
 sevillana - woensdag 21 december 2011 - 22:26   quote  deeplink  
ben (ook) zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen . .
(alhoewel 020 wel "gemazzeld" zal worden?)
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 21 december 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:22 schreef Wim2 het volgende:
Blij dat Mulder niet is aangevallen toen we daar zaten.
Al zal ? er wel anders over denken.

Ik hoop dat Ajax eruit wordt gezet, want je moet veiligheid van spelers
garanderen.
Wie.. ? Lijde. ? Ik heb geen idee waar je het over hebt!..
On-topic :
Ik was ná het WK-finale-debacle in een ver land, dus heb meegemaakt wat de wereld schreef en zei over ons land.. Dat was byzonder (De Jong), ik was in Bazel in 2004 of 5, weetnietmeer, maar ook toen, schande werd er gesproken.. Om maar niet te spreken wat voor Imago-schade ons clubbie (en niet alleen ons Feyenoord, maar de hele competitie) heb opgelopen, door de achterlijke randdebielen pas bij het maasgebouw..

Ben redelijk sadistisch ingesteld, ik geen tot weinig rancune, maar ik vind dit geen goede ontwikkeling.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door FEY-Esm --
plannetje
 plannetje - woensdag 21 december 2011 - 22:33   quote  deeplink  
op advies van els ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door plannetje --
boes
 boes - woensdag 21 december 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:25 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Snavelrot.
haha
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 december 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als Esteban..
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 21 december 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:33 schreef plannetje het volgende:
Op advies val els, :).
Omdat plannetje geleerd heeft van zijn reactievermogen en nu een betere Quick Reaction Force vormt.

En voor els natuurlijk, zwijmel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door FEY-Esm --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 december 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:34 schreef Stylzz het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als Esteban..
hier moet ik toch even om glimlachen...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 december 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:34 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Ook dit vind ik geen handige posts, maargoed, ieder zijn ding.
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 december 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:23 schreef Els het volgende:

[..]

Die rechtsgang heeft de FIFA goed afgesloten, maar Nijhuis had anders moeten reageren. De keeper is overgeconcentreerd, en dan gebeurt er zoiets. Ik vind zijn reactie nog mild. Een goede scheidsrechter ziet de nuances is de regels.
Ik ga mijn kids morgen die beelden onthouden..Ik weet niet hoe ik de onrecht van die rode kaart moet gaan uitleggen...
plannetje
 plannetje - woensdag 21 december 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:34 schreef Stylzz het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als Esteban..
hahahahahahahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 december 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Zo een zooitje Joden die de vragen stellen in de persconferentie zeg..
Schijnheilige...
plannetje
 plannetje - woensdag 21 december 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:34 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Ook dit vind ik geen handige posts, maargoed, ieder zijn ding.
ja emoties... in 3 seconden getikt!!
erik
 erik - woensdag 21 december 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:34 schreef Stylzz het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als Esteban..
die houden we erin voor januari
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 december 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:34 schreef Stylzz het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als Esteban..
hahahahahahaha
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:34 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Ook dit vind ik geen handige posts, maargoed, ieder zijn ding.
+2
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:37 schreef plannetje het volgende:

[..]

ja emoties... in 3 seconden getikt!!
Met edit kan alles weer gewist worden.
de kromme 73
 de kromme 73 - woensdag 21 december 2011 - 22:42   quote  deeplink  
neuzen krijgen altijd klappen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 december 2011 - 22:42   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door RenatoBos --
plannetje
 plannetje - woensdag 21 december 2011 - 22:42   quote  deeplink  
bedankt voor de tip
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 21 december 2011 - 22:44   quote  deeplink  
Hoor overigens net van dhr. Slop dat hij het jammer vind van AZ en graag de wedstrijd had uitgespeeld, want het was wel veilig.. (Via NOS-radio)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 december 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Esteban heeft rode kaart gekregen volgens de regels, aldus Nijhuis. Niet van belang als het een supporter betreft.
Die Esteban had ook weg kunnen lopen trouwens.
remco k
 remco k - woensdag 21 december 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Mark my words, Ajax gaat deze wedstrijd reglementair verliezen met 5-0..

Wat er gebeurt is slaat nergens op en past mooi in het lijntje van het beruchte "nenamtopic" Ook dit is namelijk gewoon een mafkees die helemaal niet voor het voetbal naar het stadion gaat.

Dat die rode kaart is gegeven is inderdaad volgens de regels, en die scheids geeft hem enkel omdat hij bang is voor een straf van de KNVB, in de geest van die wedstrijd mag hij hem natuurlijk gewoon niet geven. Iedereen had in die situatie hetzelfde gedaan en Esteban kan ook geen kant op, je kan moeilijk verwachten dat hij zich maar laat slaan.

Wat AZ doet vind ik echter wel belachelijk, Verbeek gaat om maar 1 enkele reden van het veld af en dat is die rode kaart, hij was het de hele eerste helft al niet eens met de leiding en dat liet hij constant blijken. AZ gaat dus enkel en alleen van het veld om die rode kaart, maar hun officiële standpunt is dat de veiligheid van de spelers in het geding was, mocht dit bewezen worden gaat Ajax deze wedstrijd reglementair verliezen, dat is dan ook de reden dat AZ dit standpunt inneemt.

Knvb geeft net trouwens aan dat er 3 mogelijkheden zijn.

Uitspelen, Overspelen, huidige stand als eindstand ..
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 december 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:48 schreef FR-Henk het volgende:
Esteban heeft rode kaart gekregen volgens de regels, aldus Nijhuis. Niet van belang als het een supporter betreft.
Die Esteban had ook weg kunnen lopen trouwens.
alles gebeurde in een paar seconden, bij een gevaarlijke situatie zijn er 3 reacties:
1) Vluchten
2) vechten
3) bevriezen

Hij heeft dus als initiële reactie vechten, dat kan. Daar heb je geen controle over.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 december 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:48 schreef FR-Henk het volgende:
Esteban heeft rode kaart gekregen volgens de regels, aldus Nijhuis. Niet van belang als het een supporter betreft.
Die Esteban had ook weg kunnen lopen trouwens.
Gelul, hij blijft staan en staat zijn mannetje, zou jij ook doen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 december 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:48 schreef FR-Henk het volgende:

Die Esteban had ook weg kunnen lopen trouwens.
Ik neem aan dat Nijhuis dit vermelden?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 december 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:

Knvb geeft net trouwens aan dat er 3 mogelijkheden zijn.

Uitspelen, Overspelen, huidige stand als eindstand ..
Dan mis ik nog een 4e mogelijkheid: reglementaire straf voor een van de beide ploegen.
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:33 schreef plannetje het volgende:
op advies van els ;)
En als Fey esm en Renato dat nou ook doen, is het net alsof het er nooit gestaan heeft...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 december 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:51 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

Dan mis ik nog een 4e mogelijkheid: reglementaire straf voor een van de beide ploegen.
Idd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gertjan Verbeek ////HELD!!!!!









0.0087649