BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gertjan Verbeek ////HELD!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 december 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:
Mark my words, Ajax gaat deze wedstrijd reglementair verliezen met 5-0..

Wat er gebeurt is slaat nergens op en past mooi in het lijntje van het beruchte "nenamtopic" Ook dit is namelijk gewoon een mafkees die helemaal niet voor het voetbal naar het stadion gaat.

Dat die rode kaart is gegeven is inderdaad volgens de regels, en die scheids geeft hem enkel omdat hij bang is voor een straf van de KNVB, in de geest van die wedstrijd mag hij hem natuurlijk gewoon niet geven. Iedereen had in die situatie hetzelfde gedaan en Esteban kan ook geen kant op, je kan moeilijk verwachten dat hij zich maar laat slaan.

Wat AZ doet vind ik echter wel belachelijk, Verbeek gaat om maar 1 enkele reden van het veld af en dat is die rode kaart, hij was het de hele eerste helft al niet eens met de leiding en dat liet hij constant blijken. AZ gaat dus enkel en alleen van het veld om die rode kaart, maar hun officiële standpunt is dat de veiligheid van de spelers in het geding was, mocht dit bewezen worden gaat Ajax deze wedstrijd reglementair verliezen, dat is dan ook de reden dat AZ dit standpunt inneemt.

Knvb geeft net trouwens aan dat er 3 mogelijkheden zijn.

Uitspelen, Overspelen, huidige stand als eindstand ..
Dan word het tijd dat alle clubs stelling trekken tegen de knvb en zich allemaal
uit de beker terugtrekken...
remco k
 remco k - woensdag 21 december 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:51 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

Dan mis ik nog een 4e mogelijkheid: reglementaire straf voor een van de beide ploegen.
Die heeft hij niet gezegd..
remco k
 remco k - woensdag 21 december 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dan word het tijd dat alle clubs stelling trekken tegen de knvb en zich allemaal
uit de beker terugtrekken...
Helemaal mee eens..
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 21 december 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:
Mark my words, Ajax gaat deze wedstrijd reglementair verliezen met 5-0..
...
Uitspelen, Overspelen, huidige stand als eindstand ..
Ik hoop intens met je mee..

Nee alle gekheid op een stokje, ik verwacht, wedstrijd uitspelen, met geseponeerd rood voor Esteban. En als dat niet mogelijk is, dan denk ik dan AZ met 10 zal moeten. Ik kan me nog een andere wedstrijd dit seizoen herinneren, die ook uitgespeeld moest worden?.. Weet alleen niet meer hoe of waarom, zal heeeel ander verhaal zijn.. :)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 december 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Nijhuis dit vermelden?
Dit meldt Nijhuis ja.
@ Renato: is geen gelul, weglopen is een optie die niet strafrechterlijk vervolg kan krijgen. Terug reageren wel.

Doet er ff niet toe wat ik zou doen. Ik zou gewoon op 'm gaan zitten en enorme scheet in z'n bek laten.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 21 december 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dit meldt Nijhuis ja.
@ Renato: is geen gelul, weglopen is een optie die niet strafrechterlijk vervolg kan krijgen. Terug reageren wel.

Doet er ff niet toe wat ik zou doen. Ik zou gewoon op 'm gaan zitten en enorme scheet in z'n bek laten.
God, en ik wou bijna zeggen dat ik FR-Han miste.. Bedankt voor de nuances.
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:
Mark my words, Ajax gaat deze wedstrijd reglementair verliezen met 5-0..

Wat er gebeurt is slaat nergens op en past mooi in het lijntje van het beruchte "nenamtopic" Ook dit is namelijk gewoon een mafkees die helemaal niet voor het voetbal naar het stadion gaat.

Dat die rode kaart is gegeven is inderdaad volgens de regels, en die scheids geeft hem enkel omdat hij bang is voor een straf van de KNVB, in de geest van die wedstrijd mag hij hem natuurlijk gewoon niet geven. Iedereen had in die situatie hetzelfde gedaan en Esteban kan ook geen kant op, je kan moeilijk verwachten dat hij zich maar laat slaan.

Wat AZ doet vind ik echter wel belachelijk, Verbeek gaat om maar 1 enkele reden van het veld af en dat is die rode kaart, hij was het de hele eerste helft al niet eens met de leiding en dat liet hij constant blijken. AZ gaat dus enkel en alleen van het veld om die rode kaart, maar hun officiële standpunt is dat de veiligheid van de spelers in het geding was, mocht dit bewezen worden gaat Ajax deze wedstrijd reglementair verliezen, dat is dan ook de reden dat AZ dit standpunt inneemt.

Knvb geeft net trouwens aan dat er 3 mogelijkheden zijn.

Uitspelen, Overspelen, huidige stand als eindstand ..
Helaas heeft elke club wel de beschikking over een aantal hersenlozen, die het telkens weer voor ons verpesten.
Complicerende factor voor jullie kan zijn dat er sprake is van recidive (2004 De Toekomst,en staafincident). Ik weet eerlijk gezegd niet of dat verjaard is. Daarnaast is er natuurlijk juriprudentie vanuit het buitenland, en dan zie je toch wel wat andere opties als de KNVB net aangeeft. Ben benieuwd hoe de KNVB dit afhandelt, maar reputatieschade is er nu al.
Verbeek is een buitengewoon principiele man. En dus voorspelbaar. Hij vindt ongetwijfeld dat zijn team onrecht is aangedaan (en daar heeft hij natuurlijk wel een punt), dus daarmee is deze actie voorspelbaar. Ik begrijp dat jij de andere kant van zijn gedrag ziet (onbuigzaam, moeilijk, geen concessies) maar ergens vind ik het toch ook wel goed dat iemand dit een keer doet en er mogelijk een discussie op gang komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door Els --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 21 december 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Heb ik wat gemist?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 december 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Goh, en die relatie tussen 020 en Kaaskoppen was al zo gezellig....
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 december 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:00 schreef hoogvliet010 het volgende:
Heb ik wat gemist?
nauwelijks
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 21 december 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Ik moet zeggen, (NOS) dat ons Mario wel wijze woorden predikt.. ("Dit is gewoon jezelf beschermen"), haha, keeper schopt dronken supporter half-dood.. :)
Volgens mij lacht die Esteban tijdens het trappen ook een beetje.. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door FEY-Esm --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 21 december 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:01 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

nauwelijks
Ik zie het nu pas hahaha! Wat een held!
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 21 december 2011 - 23:03   quote  deeplink  
m1fz33kaothv_700.jpg
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:00 schreef FR-Henk het volgende:
Goh, en die relatie tussen 020 en Kaaskoppen was al zo gezellig....
Zal het eerste voetbalweekend van 2012 wel weer een stuk gezelliger worden.....
DY
 DY - woensdag 21 december 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:57 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Ik hoop intens met je mee..

Nee alle gekheid op een stokje, ik verwacht, wedstrijd uitspelen, met geseponeerd rood voor Esteban. En als dat niet mogelijk is, dan denk ik dan AZ met 10 zal moeten. Ik kan me nog een andere wedstrijd dit seizoen herinneren, die ook uitgespeeld moest worden?.. Weet alleen niet meer hoe of waarom, zal heeeel ander verhaal zijn.. :)
dat zou raar zijn omdat feyenoord met een soort gelijk incidident de rellen in nancy, uit het uefa cup ternooi werd geknikkerd en een aantal jaar niet meer mee mocht doen als ik het goed heb? coorect me if im wrong.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 december 2011 - 23:06   quote  deeplink  
je zou maar tv aan het kijken zijn ,zie je opeens je altijd zo aardige zoon op estaban af rennen..
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 december 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
je zou maar tv aan het kijken zijn ,zie je opeens je altijd zo aardige zoon op estaban af rennen..
hahahahaha, deur op de knip voor de komende 5 jaar.....
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 21 december 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:05 schreef DY het volgende:

[..]

dat zou raar zijn omdat feyenoord met een soort gelijk incidident de rellen in nancy, uit het uefa cup ternooi werd geknikkerd en een aantal jaar niet meer mee mocht doen als ik het goed heb? coorect me if im wrong.
Ah, zit wel groot stuk verschil tussen de regels van de U-efa en de K-nvb..
Wat, weet ik overigens niet.. ging het ook niet over bedreiging van de samenleving toen aldaar?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door FEY-Esm --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 december 2011 - 23:08   quote  deeplink  
020-er
drank adem
sneu ondergoed
slecht gras
betonbak

5 x bedreiging volksgezondheid. Dan moet je wel weg...
DY
 DY - woensdag 21 december 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
je zou maar tv aan het kijken zijn ,zie je opeens je altijd zo aardige zoon op estaban af rennen..
nee maar t zou toch erg zijn dat esteban hem neit zag en die jongen hem echt verkeerd op zijn rug raakt....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 december 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:07 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

hahahahaha, deur op de knip voor de komende 5 jaar.....
Als het nou bij die lachende Vertonghen was niet hoor ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 december 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dit meldt Nijhuis ja.
@ Renato: is geen gelul, weglopen is een optie die niet strafrechterlijk vervolg kan krijgen. Terug reageren wel.

Doet er ff niet toe wat ik zou doen. Ik zou gewoon op 'm gaan zitten en enorme scheet in z'n bek laten.
Geloof je nog ook Henk, ben benieuwd naar het vervolg.
craven
 craven - woensdag 21 december 2011 - 23:10   quote  deeplink  
ESTABAN//HELD!
remco k
 remco k - woensdag 21 december 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:59 schreef Els het volgende:

[..]

Helaas heeft elke club wel de beschikking over een aantal hersenlozen, die het telkens weer voor ons verpesten.
Complicerende factor voor jullie kan zijn dat er sprake is van recidive (2004 De Toekomst,en staafincident). Ik weet eerlijk gezegd niet of dat verjaard is. Daarnaast is er natuurlijk juriprudentie vanuit het buitenland, en dan zie je toch wel wat andere opties als de KNVB net aangeeft. Ben benieuwd hoe de KNVB dit afhandelt, maar reputatieschade is er nu al.
Verbeek is een buitengewoon principiele man. En dus voorspelbaar. Hij vindt ongetwijfeld dat zijn team onrecht is aangedaan (en daar heeft hij natuurlijk wel een punt), dus daarmee is deze actie voorspelbaar. Ik begrijp dat jij de andere kant van zijn gedrag ziet (onbuigzaam, moeilijk, geen concessies) maar ergens vind ik het toch ook wel goed dat iemand dit een keer doet en er mogelijk een discussie op gang komt.
Dat men een punt maakt is zeker eens goed en was ook wel eens nodig. Doordat er nu daadwerkelijk mishandeling in het spel is gaat het verhaal nu ook nog eens naar de gewone rechtbank aangezien Esteban aangifte gaat doen. Als die supporter dat trouwens ook doet kan Esteban ook nog wel eens in de problemen komen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 december 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:08 schreef FR-Henk het volgende:
020-er
drank adem
sneu ondergoed
slecht gras
betonbak

5 x bedreiging volksgezondheid. Dan moet je wel weg...
Kutleven zeg, ben ik blij Feyenoorder te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door RenatoBos --
DY
 DY - woensdag 21 december 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:08 schreef FR-Henk het volgende:
020-er
drank adem
sneu ondergoed
slecht gras
betonbak

5 x bedreiging volksgezondheid. Dan moet je wel weg...
hahahah hier kan ik wel om lachenXD
fer1971
 fer1971 - woensdag 21 december 2011 - 23:14   quote  deeplink  
denk dat Verbeek zijn beslissing ook nam omdat Nijhuis slecht vloot en az een zuivere penalty onthield. AZ werd op allerlei fronten benadeeld door die arrogante bassie nijhuis
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
je zou maar tv aan het kijken zijn ,zie je opeens je altijd zo aardige zoon op estaban af rennen..
Tja, zo'n jong zal toch ook wel een moeder hebben. En misschien ook wel een baas....
Marsco
 Marsco - woensdag 21 december 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ajax ligt e gewoon uit kan niet anders, zal de KNVB moeite kosten maar kunnen niet anders. Denk dat jij ook zo zou reageren als Esteban.
Weet ik niet... misschien wel. Zoals ik al aangaf... de reactie van Esteban is te verdedigen. Daar hoor je mij echt niet over.
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat men een punt maakt is zeker eens goed en was ook wel eens nodig. Doordat er nu daadwerkelijk mishandeling in het spel is gaat het verhaal nu ook nog eens naar de gewone rechtbank aangezien Esteban aangifte gaat doen. Als die supporter dat trouwens ook doet kan Esteban ook nog wel eens in de problemen komen.
Absoluut, maar ik kan me voorstellen dat Esteban zich succesvol op noodweer beroept. En of dat dan weer excessief was, wordt moeilijk aan te tonen. Dronken mensen hebben vaak heel weinig verwondingen, ze vallen wat makkelijker.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 21 december 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:20 schreef Els het volgende:

[..]

Absoluut, maar ik kan me voorstellen dat Esteban zich succesvol op noodweer beroept. En of dat dan weer excessief was, wordt moeilijk aan te tonen. Dronken mensen hebben vaak heel weinig verwondingen, ze vallen wat makkelijker.
Maar ze voelen het de dag daarna wel hoor!
Marsco
 Marsco - woensdag 21 december 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gelul, hij blijft staan en staat zijn mannetje, zou jij ook doen.
Nee, dat is gewoon niet zo. Hij weert zich af, die debiel pleurt op de grond en hij stapt er zeker 2 meter op af om hem te trappen. Dus nogmaals... die reactie valt te verdedigen, maar hij HAD ook weg kunnen lopen.
van geil
 van geil - woensdag 21 december 2011 - 23:23   quote  deeplink  
afkeuren die ufo...niet veilig..
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 21 december 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:21 schreef Marsco het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon niet zo. Hij weert zich af, die debiel pleurt op de grond en hij stapt er zeker 2 meter op af om hem te trappen. Dus nogmaals... die reactie valt te verdedigen, maar hij HAD ook weg kunnen lopen.
Eens, ik had een stap na achter gedaan na mijn eerste high-kick.. 2 trappen die volgden waren compleet overbodig. Ik weet niet of Esteban er zo makkelijk af gaat komen. Hij liet ook bij het verlaten van het veld niet blijken enig spijt te hebben.
Marsco
 Marsco - woensdag 21 december 2011 - 23:25   quote  deeplink  
Inmiddels rellen uitgebroken rond Arena lees ik. Het zal me wel weer benieuwen, hoe dit door jack van gelder weer recht gebreid gaat worden as zondag in studio 020.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 december 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:21 schreef Marsco het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon niet zo. Hij weert zich af, die debiel pleurt op de grond en hij stapt er zeker 2 meter op af om hem te trappen. Dus nogmaals... die reactie valt te verdedigen, maar hij HAD ook weg kunnen lopen.
Ieder zijn mening, ik kan die van hem begrijpen, zou hetzelfde doen. Snap jouw ook wel.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 21 december 2011 - 23:25   quote  deeplink  
Hij heeft gewoon goed gehandeld, wat moet hij dan?
H`m oplaten staan, en zich op z`n muil laten slaan, misschien heeft die ook nog een mes in z`n zak, weet jij veel.
remco k
 remco k - woensdag 21 december 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:20 schreef Els het volgende:

[..]

Absoluut, maar ik kan me voorstellen dat Esteban zich succesvol op noodweer beroept. En of dat dan weer excessief was, wordt moeilijk aan te tonen. Dronken mensen hebben vaak heel weinig verwondingen, ze vallen wat makkelijker.
Noodweer is die eerste actie, wat hij daarna moet doen is weglopen bij de situatie zodra die jongen op de grond ligt..

Als je in het uitgaansleven iemand een kan geeft omdat hij dat als eerste deed ben je net zo strafbaar toch..

Hoe dan ook is het wederom geen reclameplaatje voor het NL voetbal met dit keer dank aan een mafkees die zichzelf Ajax supporter noemt..
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 21 december 2011 - 23:26   quote  deeplink  
Ach, en export-ajaxied Huntelaar ook rood! het zit ze niet mee!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 december 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:21 schreef Marsco het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon niet zo. Hij weert zich af, die debiel pleurt op de grond en hij stapt er zeker 2 meter op af om hem te trappen. Dus nogmaals... die reactie valt te verdedigen, maar hij HAD ook weg kunnen lopen.
nogmaals, dit gebeurt in een tijdsbestek van een paar seconden. Je hebt in 5 seconden maar 3 initiële reacties:
1) vluchten
2) vechten)
3) bevriezen

Hij vecht..... Kun je niets aan doen.
Marsco
 Marsco - woensdag 21 december 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:24 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Eens, ik had een stap na achter gedaan na mijn eerste high-kick.. 2 trappen die volgden waren compleet overbodig. Ik weet niet of Esteban er zo makkelijk af gaat komen. Hij liet ook bij het verlaten van het veld niet blijken enig spijt te hebben.
Tsja, daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen. Die jongen wordt vanuit het niets aangevallen en ja... dan kan zo'n reactie volgen. En tsja, als je dan rood krijgt voel je je genaaid. Begrijp ik ook zeker wel. Puur in the heat van het moment. Ik kan hem dat niet kwalijk nemen. Maar ja...
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Noodweer is die eerste actie, wat hij daarna moet doen is weglopen bij de situatie zodra die jongen op de grond ligt..

Als je in het uitgaansleven iemand een kan geeft omdat hij dat als eerste deed ben je net zo strafbaar toch..

Hoe dan ook is het wederom geen reclameplaatje voor het NL voetbal met dit keer dank aan een mafkees die zichzelf Ajax supporter noemt..
Geen reclame, eens.
van geil
 van geil - woensdag 21 december 2011 - 23:30   quote  deeplink  
t krijgt nog n langer staartje....rellen gaande bij die ufo
Marsco
 Marsco - woensdag 21 december 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:25 schreef hoogvliet010 het volgende:
Hij heeft gewoon goed gehandeld, wat moet hij dan?
H`m oplaten staan, en zich op z`n muil laten slaan, misschien heeft die ook nog een mes in z`n zak, weet jij veel.
Ja, dat zei Egbers ook inderdaad... Maar dan denk ik, als dat door je hoofd schiet, dan zoek je hem toch niet op? Dan ga je het toch juist uit de weg?!
Daarom zeg ik... die debiel valt op grond. En Esteban is vervolgens op hém afgegaan om hem die schoppen te geven. Begrijpelijk, maar niet nodig. Goed handelen, nee... Goed handelen had geweest als tie had weg gelopen. Dat had prima gekund. Die gast viel, toen had tie weg kunnen lopen. Dit was handelen in de, als gezegd, heat of the moment. En dat neem ik hem 0% kwalijk zoals ik al aantal malen heb aangegeven.
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:27 schreef Marsco het volgende:

[..]

Tsja, daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen. Die jongen wordt vanuit het niets aangevallen en ja... dan kan zo'n reactie volgen. En tsja, als je dan rood krijgt voel je je genaaid. Begrijp ik ook zeker wel. Puur in the heat van het moment. Ik kan hem dat niet kwalijk nemen. Maar ja...
En je zit in een vijandig stadion, in een mannenwereld. Je hebt wel sneller stromend bloed en bent gevoelig voor de sfeer. Neem je dan de beslissing om weg te lopen? Voor 40.000 man. Vanaf dat moment in elk stadion te horen krijgen dat je wegloopt voor problemen. Ik geef hem bij de civiele rechter heel veel kans om er zonder straf vanaf te komen. Bij de KNVB ligt dat moeilijker. Maar ook die schade kan hij verhalen op dat jochie.
Marsco
 Marsco - woensdag 21 december 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:32 schreef Els het volgende:

[..]

En je zit in een vijandig stadion, in een mannenwereld. Je hebt wel sneller stromend bloed en bent gevoelig voor de sfeer. Neem je dan de beslissing om weg te lopen? Voor 40.000 man. Vanaf dat moment in elk stadion te horen krijgen dat je wegloopt voor problemen. Ik geef hem bij de civiele rechter heel veel kans om er zonder straf vanaf te komen. Bij de KNVB ligt dat moeilijker. Maar ook die schade kan hij verhalen op dat jochie.
Ik begrijp het volkomen. Wil alleen maar aangeven dat Esteban wél zelf de intuitieve keuze nam om hem op te zoeken en te schoppen. Zo bekeken was dat geen zelfverdediging op dat moment. Zie me maar als de advocaat van de duivel.
Ik steun de VVCS. Dat die rode kaart geseponeerd mag worden!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 21 december 2011 - 23:44   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/195509/Esteban_handelt_snel_en_doet_aangifte.html
Els
 Els - woensdag 21 december 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:40 schreef Marsco het volgende:

[..]

Ik begrijp het volkomen. Wil alleen maar aangeven dat Esteban wél zelf de intuitieve keuze nam om hem op te zoeken en te schoppen. Zo bekeken was dat geen zelfverdediging op dat moment. Zie me maar als de advocaat van de duivel.
Ik steun de VVCS. Dat die rode kaart geseponeerd mag worden!
Het kan alle kanten op. We zullen wel zien. Toch een spannend begin van de winterstop.
charlotte
 charlotte - woensdag 21 december 2011 - 23:59   quote  deeplink  
1 van mijn naaldhakken had hij van mij wel op zijn voorgevel gekregen, wat een debiel
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 22 december 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:21 schreef Marsco het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon niet zo. Hij weert zich af, die debiel pleurt op de grond en hij stapt er zeker 2 meter op af om hem te trappen. Dus nogmaals... die reactie valt te verdedigen, maar hij HAD ook weg kunnen lopen.
Het is geen jood......Denk dat we onze nieuwe keeper gevonden hebben. Hekel aan de neuzen heeft ie in ieder geval al wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gertjan Verbeek ////HELD!!!!!









0.0100760