BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gertjan Verbeek ////HELD!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 december 2011 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

is dat zo Jumper?
Als ze de lijn doortrekken van de maatregelen tegen de zwitserse bond wel.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 december 2011 - 00:59   quote  deeplink  
Dit is een heel aparte situatie,
Aan de ene kant moet de thuisclub bestraft worden omdat er een supporter op het veld komt die een speler aanvalt, wat overéénkomt met het staafincident

voor de jonge lezertjes

Het staafincident was een ernstig geval van voetbalvandalisme, dat op 27 september 1989 plaatsvond in het Ajaxstadion De Meer. Tijdens een thuiswedstrijd van Ajax tegen Austria Wien werd de Oostenrijkse doelman Franz Wohlfahrt getroffen door een ijzeren staaf die het veld op was gegooid vanuit het vak van de F-Side. Ajax verloor reglementair en werd een jaar uitgesloten van Europese voetbalwedstrijden.

Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Staafincident


aan de andere kant weigert AZ verder te spelen. De knvb houdt daar niet van. Hun vertegenwoordiger, de scheidsrechter, bepaald of er al dan niet gevoetbald wordt. Normaal gesproken kost dat je de wedstrijd en een fikse boete.

De scheidsrechter had de wedstrijd beter kunnen staken en Esteban geen kaart kunnen geven. Dan had de knvb maatregelen tegen Esteban kunnen nemen (actie waar de scheidsrechter niet op gereageerd heeft zoals laatst met Fernandez) en tegen ajax ivm hun security.

De beste actie die de knvb nu kan nemen is dat ze az en ajax allebei uit de beker zetten en de kaart van Esteban seponeren.

Het is dus in feite een zeer domme actie van verbeek geweest. Had hij met tien man door gespeeld dan was de kans reëel geweest dat ze achteraf regelementair een ronde verder waren gekomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door hotjumper --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 december 2011 - 01:35   quote  deeplink  
Ik heb me altijd al verbaast waarom ze bij de joden de invaliden achter het doel zetten, vooral met het groot aantal missers van hun aanval, raar dat ze geen goed vak voor minder validen achter de gracht konden realiseren....
(zal wel met geld te maken hebben)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door hotjumper --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 december 2011 - 04:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 00:33 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Het is geen jood......Denk dat we onze nieuwe keeper gevonden hebben. Hekel aan de neuzen heeft ie in ieder geval al wel.
Jammer dat er geen ingebouwde 'dit is grappig' button is, maar er staan in dit topic een paar berichten waar ik toch hardop om moest lachen! :)

quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:57 schreef FR-Henk het volgende:
Doet er ff niet toe wat ik zou doen. Ik zou gewoon op 'm gaan zitten en enorme scheet in z'n bek laten.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 06:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
je zou maar tv aan het kijken zijn ,zie je opeens je altijd zo aardige zoon op estaban af rennen..
een jozoon neem ik aan...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:59 schreef charlotte het volgende:
1 van mijn naaldhakken had hij van mij wel op zijn voorgevel gekregen, wat een debiel
stook het vuurtje nog verder op... ;-) beter loop je ermee over zijn borstkas (vind ie nog fijn ook)

images?q=tbn:ANd9GcScz9-0FELrOJ-wwLTA069xLI5E0p-Rl1TJuNEZrf_yhAq0-87YLQ

images?q=tbn:ANd9GcQ3HuhYto2ms6_0mlY0WWiqYDtEwmDI7sh9BgT0vyuy78RqOOMw6w

hier de snavelborstkas... oftewel kippenborst...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door FR-Han --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 06:44 schreef FR-Han het volgende:

[..]

stook het vuurtje nog verder op... ;-) beter loop je ermee over zijn borstkas (vind ie nog fijn ook)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

hier de snavelborstkas...
Ghehe goedemorgen Han. Aparte fetisj
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 december 2011 - 07:25   quote  deeplink  
Supporter wordt zwaar gestraft, hij krijgt een levenslang stadion verplichting.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 07:25 schreef hotjumper het volgende:
Supporter wordt zwaar gestraft, hij krijgt een levenslang stadion verplichting.
Jezus Jumpert is dat zo, das echt zwaar bestraft. Dat zou ik aanvechten.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 december 2011 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 07:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jezus Jumpert is dat zo, das echt zwaar bestraft. Dat zou ik aanvechten.
Amesty international zit er al bovenop....
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 december 2011 - 07:28   quote  deeplink  
Ik zit te wachten op de eerste berichten dat het om een Feyenoord supporter gaat....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 07:29   quote  deeplink  
Ghehe, dan zal de partij van de dieren zich ook wel gaan roeren.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 december 2011 - 07:49   quote  deeplink  
Bert van Oostveen (knvb) begrijpt wel dat Esteban zich verweerde.
Eerlijke, maar niet zo handige uitspraak hangende een onderzoek.
salemi
 salemi - donderdag 22 december 2011 - 08:13   quote  deeplink  
Als een dergelijk incident bij iedere andere club gebeurd zou zijn, zou de straf die daar op volgt nu al bekend zijn. Namelijk dat die club uit de bekercompetitie genomen gaat worden, dus in dit geval AZ automatisch door naar de volgende ronde. Maar het betreft hier Hare Koninklijke Hoogheid Neuzenvreugd, dus het zal wel een vermaning worden. En inderdaad die koekwous die het veld op kwam voor eeuwig verplicht de wedstrijden van de snavels bijwonen.
plannetje
 plannetje - donderdag 22 december 2011 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:
Mark my words, Ajax gaat deze wedstrijd reglementair verliezen met 5-0..

Wat er gebeurt is slaat nergens op en past mooi in het lijntje van het beruchte "nenamtopic" Ook dit is namelijk gewoon een mafkees die helemaal niet voor het voetbal naar het stadion gaat.

Dat die rode kaart is gegeven is inderdaad volgens de regels, en die scheids geeft hem enkel omdat hij bang is voor een straf van de KNVB, in de geest van die wedstrijd mag hij hem natuurlijk gewoon niet geven. Iedereen had in die situatie hetzelfde gedaan en Esteban kan ook geen kant op, je kan moeilijk verwachten dat hij zich maar laat slaan.

Wat AZ doet vind ik echter wel belachelijk, Verbeek gaat om maar 1 enkele reden van het veld af en dat is die rode kaart, hij was het de hele eerste helft al niet eens met de leiding en dat liet hij constant blijken. AZ gaat dus enkel en alleen van het veld om die rode kaart, maar hun officiële standpunt is dat de veiligheid van de spelers in het geding was, mocht dit bewezen worden gaat Ajax deze wedstrijd reglementair verliezen, dat is dan ook de reden dat AZ dit standpunt inneemt.

Knvb geeft net trouwens aan dat er 3 mogelijkheden zijn.

Uitspelen, Overspelen, huidige stand als eindstand ..
gaat lekker weg man! De leiding sloeg ook nergens op!!! Enoh had rood moeten krijgen (zelfde tackle als Leeuwin) Az word een zuiver strafschop ontnomen... smerig spelletje weer.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 08:43   quote  deeplink  
christa - woensdag 21 december 2011 - 22:14 quote deeplink

Er is niks te zien aan zijn kleding dat het om een ajax aanhanger gaat, wat er gezegt wordt dat het gaat om een 19 jarige mafketel die een hekel had aan de az keeper, dus hoef niet speciaal een ajax supporter te zijn, want wie naait zijn eigen club als ze voorstaan?

zojuist op het snavelforum gevonden...

dus de az supporter sloeg zijn eigen keeper?? whahahaha wat een dom wijf zeg
plannetje
 plannetje - donderdag 22 december 2011 - 08:47   quote  deeplink  
ja dat is idd bizar las ik ook triest hoor gooien ze het ineens daarop! brrr wat een eng volk heel die tribunes stonden te klappen gister,
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:16 schreef Els het volgende:
Acuña naar ziekenhuis, feyenoord doet aangifte

Jorge Acuña is voor onderzoek naar het ziekenhuis, nadat de speler van Jong Feyenoord klappen opliep in de chaos die ontstond na afloop van de wedstrijd tegen Jong Ajax in Amsterdam. De Chileen, die net als de andere spelers van Feyenoord op weg naar de kleedkamer werd aangevallen door een groep Ajax-supporters, klaagt over klachten in de leverstreek.

Acuña was niet de enige die klappen opliep. Ook andere spelers werden geraakt, ondanks verwoedde pogingen van onder meer Ajax-functionarissen om de groep supporters te kalmeren. Zelfs ingrijpen van Ajax-trainers Marco van Basten en John van 't Schip, kon niet voorkomen dat Feyenoord spelers werden aangevallen. Coach Mario Been werd zelfs met een mes bedreigd, maar haalde ongeschonden de kleedkamer.

Feyenoord verblijft nog in de kleedkamers van sportpark De Toekomst, waar het wacht tot de Amsterdamse politie de weg heeft vrijgemaakt voor de terugtocht naar Rotterdam.

Feyenoord heeft inmiddels laten weten zo spoedig mogelijk aangifte te doen van mishandeling. Manager Jan Willem van Dop, onder meer belast met supportszaken, sprak zijn afschuw uit over de situatie. 'Het is vreselijk dat zoiets gebeurt, nota bene bij een wedstrijd in de beloftencompetitie. Wij zullen ons zo spoedig mogelijk beraden over de vraag of Feyenoord dit soort wedstrijden nog onder dergelijke omstandigheden zal spelen. Ook met het oog op de binnenkort te spelen bekerfinale tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in Kerkrade, willen we hierover zo snel mogelijk met de KNVB in contact treden. Want dat dit kan gebeuren bij een wedstrijd in de beloftencompetitie, is te triest voor woorden en moet in de toekomst hoe dan ook worden vermeden'.
Verder heeft ook (wie kent hem nog?) onze reservekeeper Malkowski wel eens klappen gehad daar en een andere keer Van Persie.
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:48 schreef FR-Henk het volgende:
Esteban heeft rode kaart gekregen volgens de regels, aldus Nijhuis. Niet van belang als het een supporter betreft.
Die Esteban had ook weg kunnen lopen trouwens.
Vond die rode kaart ook terecht. Als dat teringjong nog op kan staan dan heb je niet hard en vaak genoeg geschopt, dus terecht rood. Overigens ben ik helemaal niet voor slaan of schoppen, maar zulke losers verdienen het gewoon.
moa
 moa - donderdag 22 december 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:32 schreef Els het volgende:

[..]

En je zit in een vijandig stadion, in een mannenwereld. Je hebt wel sneller stromend bloed en bent gevoelig voor de sfeer. Neem je dan de beslissing om weg te lopen? Voor 40.000 man. Vanaf dat moment in elk stadion te horen krijgen dat je wegloopt voor problemen. Ik geef hem bij de civiele rechter heel veel kans om er zonder straf vanaf te komen. Bij de KNVB ligt dat moeilijker. Maar ook die schade kan hij verhalen op dat jochie.
Meer dan 20.000 zat er echt niet hoor :')
moa
 moa - donderdag 22 december 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 04:42 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Jammer dat er geen ingebouwde 'dit is grappig' button is, maar er staan in dit topic een paar berichten waar ik toch hardop om moest lachen! :)

[..]

Volgens mij heb jij daar invloed op! Kom maar op met die button!
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:32 schreef Els het volgende:

[..]

En je zit in een vijandig stadion, in een mannenwereld. Je hebt wel sneller stromend bloed en bent gevoelig voor de sfeer. Neem je dan de beslissing om weg te lopen? Voor 40.000 man. Vanaf dat moment in elk stadion te horen krijgen dat je wegloopt voor problemen. Ik geef hem bij de civiele rechter heel veel kans om er zonder straf vanaf te komen. Bij de KNVB ligt dat moeilijker. Maar ook die schade kan hij verhalen op dat jochie.
Niet een beetje het verhaal van de bewoner die een inbreker verrot schopt en slaat?? En vervolgens zelfs een schadevergoeding moet betalen aan de inbreker...
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 08:35 schreef plannetje het volgende:

[..]

gaat lekker weg man! De leiding sloeg ook nergens op!!! Enoh had rood moeten krijgen (zelfde tackle als Leeuwin) Az word een zuiver strafschop ontnomen... smerig spelletje weer.
Wat heeft dat waar mee te maken?? En dezelfde overtreding?? Enoh raakt hem niet en Leeuwin schopt hem in tweeën.. Get the picture???
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 08:43 schreef FR-Han het volgende:
christa - woensdag 21 december 2011 - 22:14 quote deeplink

Er is niks te zien aan zijn kleding dat het om een ajax aanhanger gaat, wat er gezegt wordt dat het gaat om een 19 jarige mafketel die een hekel had aan de az keeper, dus hoef niet speciaal een ajax supporter te zijn, want wie naait zijn eigen club als ze voorstaan?

zojuist op het snavelforum gevonden...

dus de az supporter sloeg zijn eigen keeper?? whahahaha wat een dom wijf zeg
Is gister al aangegeven dat het wel degelijk om een Ajax supporter gaat.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 december 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:
Mark my words, Ajax gaat deze wedstrijd reglementair verliezen met 5-0..

.

Wat AZ doet vind ik echter wel belachelijk, Verbeek gaat om maar 1 enkele reden van het veld af en dat is die rode kaart, hij was het de hele eerste helft al niet eens met de leiding en dat liet hij constant blijken. AZ gaat dus enkel en alleen van het veld om die rode kaart, maar hun officiële standpunt is dat de veiligheid van de spelers in het geding was, mocht dit bewezen worden gaat Ajax deze wedstrijd reglementair verliezen, dat is dan ook de reden dat AZ dit standpunt inneemt.

Dat standpunt is helemaal niet vreemd, Verbeek ging er natuurlijk vanuit dat die gozer zijn maten wel ff verhaal zouden komen halen op Esteban. En omdat je blijkbaar zo het veld op kan wandelen in de Arena snap ik Verbeek wel
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 december 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:05 schreef DY het volgende:

[..]

dat zou raar zijn omdat feyenoord met een soort gelijk incidident de rellen in nancy, uit het uefa cup ternooi werd geknikkerd en een aantal jaar niet meer mee mocht doen als ik het goed heb? coorect me if im wrong.
Idd en Cantona 9 maanden geschorst werd voor het schoppen van een supporter.
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 09:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft dat waar mee te maken?? En dezelfde overtreding?? Enoh raakt hem niet en Leeuwin schopt hem in tweeën.. Get the picture???
Volgens mij is de richtlijn: inkomen met 2 benen is rood, ongeacht of je de speler wel of niet raakt. Maar het klopt dat er een volledige willekeur is bij de scheidsrechters. Toen Leerdam rood kreeg tegen AZ kreeg een Vitesse speler voor een 10 x zwaardere overtreding slechts geel.
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 10:11   quote  deeplink  
Maar om even terug te komen op een andere topic...... de gifbeker is duidelijk nog niet leeg....... nog lang niet.
Els
 Els - donderdag 22 december 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 09:35 schreef Henny het volgende:

[..]

Verder heeft ook (wie kent hem nog?) onze reservekeeper Malkowski wel eens klappen gehad daar en een andere keer Van Persie.
Malkowski weet ik niets van, maar Van persie was in deze situatie. Acuna ving eigenlijk de klappen voor hem op. Ook De Ridder stelde zich toen trouwens goed op.
Els
 Els - donderdag 22 december 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 09:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet een beetje het verhaal van de bewoner die een inbreker verrot schopt en slaat?? En vervolgens zelfs een schadevergoeding moet betalen aan de inbreker...
Tja, de Nederlandse rechtspraak kent zo nu en dan wat vreemde resultaten.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 december 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:14 schreef Els het volgende:

[..]

Malkowski weet ik niets van, maar Van persie was in deze situatie. Acuna ving eigenlijk de klappen voor hem op. Ook De Ridder stelde zich toen trouwens goed op.
Malkowski weet ik ook nog.
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:14 schreef Els het volgende:

[..]

Malkowski weet ik niets van, maar Van persie was in deze situatie. Acuna ving eigenlijk de klappen voor hem op. Ook De Ridder stelde zich toen trouwens goed op.
http://www.mcfragg.nl/fraggboard/viewtopic.php?p=18683&sid=0bc7044b21e79a313b20e6a9a139f1de

Een aantal jaren geleden vond er op complex 'De Toekomst' ook al een incident plaats. Toen was het doelman Zbigniew Malkowski die klappen opliep. Blijkbaar zijn daar destijds geen lessen van geleerd voor wat betreft de ordehandhaving.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat standpunt is helemaal niet vreemd, Verbeek ging er natuurlijk vanuit dat die gozer zijn maten wel ff verhaal zouden komen halen op Esteban. En omdat je blijkbaar zo het veld op kan wandelen in de Arena snap ik Verbeek wel
Het duurde bijna 3 minuten vanaf de aanval tot aan de rode kaart, direct na de rode kaart ging Verbeek van het veld, dus enkel en alleen om die rode kaart, als het om de veiligheid was geweest had hij dat wel direct gedaan. Ook de reden trouwens dat Verbeek niet mocht reageren voor de pers gisteren..

Overigens is mijn mening dat beide ploegen eruit gezet moeten worden, dit i.v.m. reputatie schade voor het Nl voetbal.. Misschien dat Ajax zelfs wel de eer aan zichzelf zou moeten houden.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:11 schreef Henny het volgende:
Maar om even terug te komen op een andere topic...... de gifbeker is duidelijk nog niet leeg....... nog lang niet.
En toch doen we "gewoon" mee om de titel.. Net als jullie overigens enkel hoor ik daar niemand over.. Feyenoord doet dit seizoen mits het de lijn doortrekt mee om de titel..
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:15 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, de Nederlandse rechtspraak kent zo nu en dan wat vreemde resultaten.
Yep... het woordje hypocriet staat in Nederland hoog aangeschreven..
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:25 schreef Henny het volgende:

[..]

http://www.mcfragg.nl/fraggboard/viewtopic.php?p=18683&sid=0bc7044b21e79a313b20e6a9a139f1de

Een aantal jaren geleden vond er op complex 'De Toekomst' ook al een incident plaats. Toen was het doelman Zbigniew Malkowski die klappen opliep. Blijkbaar zijn daar destijds geen lessen van geleerd voor wat betreft de ordehandhaving.
Te erg voor woorden dat het zelfs bij Jong Ajax en JOng Feyenoord wedstrijden gebeurt. Maar hoe kan je dat voorkomen??
moa
 moa - donderdag 22 december 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Het duurde bijna 3 minuten vanaf de aanval tot aan de rode kaart, direct na de rode kaart ging Verbeek van het veld, dus enkel en alleen om die rode kaart, als het om de veiligheid was geweest had hij dat wel direct gedaan. Ook de reden trouwens dat Verbeek niet mocht reageren voor de pers gisteren..

Overigens is mijn mening dat beide ploegen eruit gezet moeten worden, dit i.v.m. reputatie schade voor het Nl voetbal.. Misschien dat Ajax zelfs wel de eer aan zichzelf zou moeten houden.
AZ wordt toch echt wel extreem onrecht aangedaan, een blinde kan zelfs zien dat de reactie van Esteban volkomen logisch en reactief was. Dat de scheidsrechter hem daarvoor een rode kaart geeft is echt volstrekt idioot en getuigd van een absolute ongeschiktheid voor dit vak en een volledig onvermogen om zich in te leven in de situatie.

Natuurlijk is het voor een buitenstaander makkelijk te zeggen dat Esteban ook wel "weg had kunnen lopen", maar dat is natuurlijk van de zotte. Esteban weet ternauwernood aan een aanslag te voorkomen en doet daarbij het enige dat hij instinctief kan doen: zichzelf beschermen.

Ajax is hier duidelijk in gebreke door geen veiligheid te kunnen bieden aan de spelers, AZ stapt dan ook volkomen terecht van de mat af nadat de scheidsrechter ook nog eens besluit om er een schepje bovenop te doen met zijn belachelijke rode kaart.
DK
 DK - donderdag 22 december 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:34 schreef Stylzz het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als Esteban..
+ 1
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:43 schreef moa het volgende:

[..]

AZ wordt toch echt wel extreem onrecht aangedaan, een blinde kan zelfs zien dat de reactie van Esteban volkomen logisch en reactief was. Dat de scheidsrechter hem daarvoor een rode kaart geeft is echt volstrekt idioot en getuigd van een absolute ongeschiktheid voor dit vak en een volledig onvermogen om zich in te leven in de situatie.

Natuurlijk is het voor een buitenstaander makkelijk te zeggen dat Esteban ook wel "weg had kunnen lopen", maar dat is natuurlijk van de zotte. Esteban weet ternauwernood aan een aanslag te voorkomen en doet daarbij het enige dat hij instinctief kan doen: zichzelf beschermen.

Ajax is hier duidelijk in gebreke door geen veiligheid te kunnen bieden aan de spelers, AZ stapt dan ook volkomen terecht van de mat af nadat de scheidsrechter ook nog eens besluit om er een schepje bovenop te doen met zijn belachelijke rode kaart.
Verbeek stapt niet om de veiligheid van het veld, maar om die rode kaart. Ik ben het volledig met je eens dat hij die kaart niet moet geven, dan was die wedstrijd gewoon uitgespeeld na een half uurtje rust en had je dit gezeik nou niet gehad toch?? Enkel is het wel de regel de hij hanteert en mag een scheidsrechter in NL niet meer fluiten in de "geest van de wedstrijd" want dan heeft ie een probleem met de KNVB (zie Dick Jol)

Dat wat Esteban doet is voor mij ook helemaal geen discussie, je kan zeggen dat hij wel of niet weg had kunnen lopen of dat hij misschien nog wel harder had moeten trappen, dat wat een persoon daar doet is bij iedereen verschillend en is een reactie die men niet mag veroordelen mits het binnen de perken blijft, en mijn mening is dat Esteban zeker niet te ver is gegaan, zo hard heeft hij hem niet geraakt..

Maar zonder die rode kaart was Verbeek verder gegaan, dat is aan iedere reactie tijdens die 3 minuten duidelijk te zien.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:34 schreef Stylzz het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als Esteban..
Als je zo hard schopt mag je mij ook wel komen schoppen hoor..:-) Zo hard was het namelijk niet toch..:-)
FR010VL
 FR010VL - donderdag 22 december 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Hij had um op zn nek moeten raken...
Marsco
 Marsco - donderdag 22 december 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Verbeek stapt niet om de veiligheid van het veld, maar om die rode kaart. Ik ben het volledig met je eens dat hij die kaart niet moet geven, dan was die wedstrijd gewoon uitgespeeld na een half uurtje rust en had je dit gezeik nou niet gehad toch?? Enkel is het wel de regel de hij hanteert en mag een scheidsrechter in NL niet meer fluiten in de "geest van de wedstrijd" want dan heeft ie een probleem met de KNVB (zie Dick Jol)

Dat wat Esteban doet is voor mij ook helemaal geen discussie, je kan zeggen dat hij wel of niet weg had kunnen lopen of dat hij misschien nog wel harder had moeten trappen, dat wat een persoon daar doet is bij iedereen verschillend en is een reactie die men niet mag veroordelen mits het binnen de perken blijft, en mijn mening is dat Esteban zeker niet te ver is gegaan, zo hard heeft hij hem niet geraakt..

Maar zonder die rode kaart was Verbeek verder gegaan, dat is aan iedere reactie tijdens die 3 minuten duidelijk te zien.
Ik denk dat Verbeek zijn ploeg van het veld heeft gehaald na de rode kaart om zijn spelers tot bedaren te brengen. Want die werden natuurlijk helemaal gek. Eenmaal in de kleedkamer, wilde de ploeg zélf het veld niet meer op. Voelden zich er niet veilig bij. Dat lijkt mij zeer begrijpelijk.
Aanleiding van vertrek naar kleedkamer was dus zeer goed mogelijk de rode kaart. Uiteindelijke beslissing om niet meer terug te komen kan daarentegen hele andere grondslag hebben.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je zo hard schopt mag je mij ook wel komen schoppen hoor..:-) Zo hard was het namelijk niet toch..:-)
een been van stylzz weegt evenveel als die hele kneus die het veld op ging. dus als stylzz even hard schopt komt het nog 4 keer zo hard aan. ik zou van je uitnodiging afzien... :-)
Marsco
 Marsco - donderdag 22 december 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Het duurde bijna 3 minuten vanaf de aanval tot aan de rode kaart, direct na de rode kaart ging Verbeek van het veld, dus enkel en alleen om die rode kaart, als het om de veiligheid was geweest had hij dat wel direct gedaan. Ook de reden trouwens dat Verbeek niet mocht reageren voor de pers gisteren..

Overigens is mijn mening dat beide ploegen eruit gezet moeten worden, dit i.v.m. reputatie schade voor het Nl voetbal.. Misschien dat Ajax zelfs wel de eer aan zichzelf zou moeten houden.
Pardon??!!! Waarom zou AZ eruit gezet moeten worden dan? Slaat nergens op.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:59 schreef FR-Han het volgende:

[..]

een been van stylzz weegt evenveel als die hele kneus die het veld op ging. dus als stylzz even hard schopt komt het nog 4 keer zo hard aan. ik zou van je uitnodiging afzien... :-)
Whahahahaha.... TSjaa als je het zo brengt.. Laat dan maar...
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 11:00 schreef Marsco het volgende:

[..]

Pardon??!!! Waarom zou AZ eruit gezet moeten worden dan? Slaat nergens op.
De enige mensen die een wedstrijd mogen staken zijn de scheidsrechters, politie, burgemeesters en meer van dat soort mensen, de trainer van een club heeft dat recht simpelweg niet. Dat het begrijpelijk is ben ik het mee eens, enkel mag het gewoon niet..
moa
 moa - donderdag 22 december 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar zonder die rode kaart was Verbeek verder gegaan, dat is aan iedere reactie tijdens die 3 minuten duidelijk te zien.
Sorry hoor maar dat was mij nog niet duidelijk,

Nadat die idioot het veld oprende en Esteban belaagde is er gewoon een onwerkbare situatie ontstaan, de scheidsrechter had dat moeten zien en de wedstrijd moeten staken zodat iedereen (Esteban voorop) tot rust kon komen en vervolgens met de KNVB te overleggen over het al dan niet uitspelen van de wedstrijd.

Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar als een klant mij met een karate trap achter mijn computertje probeert weg te trappen ga ik daarna niet rustig verder waarmee ik bezig was. Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten en de scheidsrechter had dat beter moeten inschatten.

Door Esteban een rode kaart te geven geef je de idioot die het veld op rent precies waar hij op uit is, de complete situatie escaleert, je haalt AZ volledig uit de wedstrijd, en de rest van de wedstrijd is niet meer dan een formaliteit wanneer je doorspeelt.
FR010VL
 FR010VL - donderdag 22 december 2011 - 11:20   quote  deeplink  
hey marco K....jood zou jij je snavel ff kunnen houden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door FR010VL --
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 11:28   quote  deeplink  
@FR010VL Wil je alsjeblieft woord 3 de 1e 6 letters vervangen door iets anders, kan dmv edit. Hoeft overigens niet vriendelijk te zijn van mij, maar dat ene woord mag wel weg.
FR010VL
 FR010VL - donderdag 22 december 2011 - 11:37   quote  deeplink  
omdat het bijna kerst is ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gertjan Verbeek ////HELD!!!!!









0.0083529