BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gertjan Verbeek ////HELD!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 11:37 schreef FR010VL het volgende:
omdat het bijna kerst is ;-)
Dank je wel, ik had je expres niet op quote gedrukt, anders had het in mijn post gestaan. Ligt op dit moment bij vrijwel iedereen NOG gevoeliger als normaal.
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 11:37 schreef FR010VL het volgende:
omdat het bijna kerst is ;-)
dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door Henny --
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 11:41 schreef Henny het volgende:

[..]

Dubbel, was al pagina 5 en dacht dat mijn bericht niet geplaatst was.
craven
 craven - donderdag 22 december 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 11:41 schreef Henny het volgende:

[..]

dubbel
ben nog niet echt wakker, maar wat was jou nickname voor deze dan??
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 22 december 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Het was een statement van de neus: ik ben pro van Gaal!

karatetrapvangaal.jpg

EstebanGrootAZ.jpg
Marsco
 Marsco - donderdag 22 december 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 11:05 schreef remco k het volgende:

[..]

De enige mensen die een wedstrijd mogen staken zijn de scheidsrechters, politie, burgemeesters en meer van dat soort mensen, de trainer van een club heeft dat recht simpelweg niet. Dat het begrijpelijk is ben ik het mee eens, enkel mag het gewoon niet..
Joh, dat het niet mag doet er niet toe. Er is in de catabomben overleg gepleegd met KNVB competitie leider Oostveen. Die heeft zijn begrip getoond voor positie AZ.
Dat terzijde, mag je ook niet door rood lopen. Maar denk je dat je boete van politie krijgt als je dat toch doet omdat je vlucht voor iemand die je probeert dood te schieten?

Gaat nergens over... AZ stond volledig in zijn recht. Dat zal de KNJB ook oordelen, anders maken ze zichzelf compleet belachelijk.
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 11:42 schreef craven het volgende:

[..]

ben nog niet echt wakker, maar wat was jou nickname voor deze dan??
Mijn bericht verscheen eerst 2x en een ster in het editten van mijn posts ben ik blijkbaar ook niet want toen stond er 3x ongeveer hetzelfde, maar ik heb nooit een andere nickname gehad. Henny is niet alleen mijn nickname maar ook mijn voornaam, al 41 jaar lang en ik zal ook nooit een andere (nick)name aannemen.

Sorry als ik onduidelijk was; onhandig ben ik in ieder geval wel.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 22 december 2011 - 11:59   quote  deeplink  
Dat gelul met die mafkees bij Ajax-AZ is ook slecht nieuws voor Feyenoord. Als zowel Ajax als AZ uit het toernooi worden gegooid (kans is groot) dan is de kans dat een v/d clubs die boven ons eindigt de KNVB beker wint kleiner. En dat vergroot de kans weer dat wij play offs moeten spelen ipv rechtstreekse plaatsing voor Europe league.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 11:08 schreef moa het volgende:

[..]

Sorry hoor maar dat was mij nog niet duidelijk,

Nadat die idioot het veld oprende en Esteban belaagde is er gewoon een onwerkbare situatie ontstaan, de scheidsrechter had dat moeten zien en de wedstrijd moeten staken zodat iedereen (Esteban voorop) tot rust kon komen en vervolgens met de KNVB te overleggen over het al dan niet uitspelen van de wedstrijd.

Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar als een klant mij met een karate trap achter mijn computertje probeert weg te trappen ga ik daarna niet rustig verder waarmee ik bezig was. Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten en de scheidsrechter had dat beter moeten inschatten.

Door Esteban een rode kaart te geven geef je de idioot die het veld op rent precies waar hij op uit is, de complete situatie escaleert, je haalt AZ volledig uit de wedstrijd, en de rest van de wedstrijd is niet meer dan een formaliteit wanneer je doorspeelt.
Ik ben het ook eens met je mening dat hij die kaart niet had moeten geven. Verbeek gaat echter in mijn ogen echt weg om die rode kaart..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 december 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 21:34 schreef Els het volgende:
Juiste beslissing van Verbeek. Wat raar dat Nijhuis het slachtoffer bestraft.
regelgeving knvb,en wees eens eerlijk die 2e schop ?????????????????
Echt zuid amerikaans.
Ik vind het leedvermaak ook niet zo gepast op het forum.Wij (zij) zijn de wereld rondgegaan met politie met het wapen in de aanslag.
het is maar voetbal he.
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 22 december 2011 - 12:59   quote  deeplink  
weet wel aan welke kant hij in de vete staat
Ok, als 'ie Cruijffiaan was geweest, had 'ie het voetballend opgelost. Gezien de karatetrap is 'ie van het kamp Van Gaal/Ten Have
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Video: Fanclubs Ajax nemen afstand van fan, die voor 50 euro Esteban aanviel

Door SANDER BERENDS __ gepubliceerd op 22 december '11 12:34 __ Gratis live voetbal kijken

Na voorzitter Daniel Dekker heeft nu ook de officiële supportersvereniging Ajax (SVA) van zich laten horen. Ze nemen duidelijk afstand van de zogenaamde fan, die woensdagavond tijdens het bekerduel met AZ doelman Esteban aanviel.

El portero del AZ responde a un intento de... door Fichajes

Een anonieme fan meldt dat de 19-jarige 'supporter' het veld betrad in een afspraak rond een weddenschap van 50 euro. "Het is weer zo'n avond dat 35.000 mensen die zin hebben in een potje foebele" de dupe worden van een gek", staat er op de site van de officiële Supportersvereniging Ajax (SVA). "Probeer het maar eens uit te leggen, het lukt gewoon niet. Drank maakt meer kapot dan je lief is, blijkbaar."

"34.999 Ajacieden weten dat nu, buiten hun schuld. Dat is niet leuk, dat doet pijn en dat maakt ons allemaal boos. Op die ene gek na die het voor de rest verpest. Niemand die zich Ajax - AZ zal herinneren om de mooie goal van Gregory van der Wiel. Het was een trieste avond."

Ook de AFCA Supportersclub, een organisatie waarbij veel leden van de harde supporterskern van Ajax zich aansluiten, veroordeelt de actie. "AFCA distantieert zich nadrukkelijk van het gedrag van deze mafketel, die het voor alle echte supporters verziekt", luidt de tekst van hun statement.

en nu plots achter estaban gaan staan. weer een poging tot strafvermindering. als je de forums en site's erop na slaat zijn de meeste trots op die gek. bah bah. wat zijn die ajaxieden weer glibberig. gewoon ajax uit de beker en ik heb vrede. wedden dat de knvb achter ajax schaart?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 22 december 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Die rode kaart was egt wel verdient.
De man lag al op de grond en kreeg nog een trap.
Niet dat ik dat ook niet zo had gedaan hoor, maar dan nam ik ook die rode kaart met plezier aan. Dit zijn nou eenmaal de regels.
Tijdens de wedstrijd krijg je die kaart.
Nu is het aan de Knvb om hem te seponeren ja of nee.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 12:59 schreef snarf02041969 het volgende:
weet wel aan welke kant hij in de vete staat
Ok, als 'ie Cruijffiaan was geweest, had 'ie het voetballend opgelost. Gezien de karatetrap is 'ie van het kamp Van Gaal/Ten Have
Als je een grap kopieert van een ander is het wel zo netjes die ander zijn naam er even bij te noemen...:-)
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:09 schreef FR-Han het volgende:
Video: Fanclubs Ajax nemen afstand van fan, die voor 50 euro Esteban aanviel

Door SANDER BERENDS __ gepubliceerd op 22 december '11 12:34 __ Gratis live voetbal kijken

Na voorzitter Daniel Dekker heeft nu ook de officiële supportersvereniging Ajax (SVA) van zich laten horen. Ze nemen duidelijk afstand van de zogenaamde fan, die woensdagavond tijdens het bekerduel met AZ doelman Esteban aanviel.

El portero del AZ responde a un intento de... door Fichajes

Een anonieme fan meldt dat de 19-jarige 'supporter' het veld betrad in een afspraak rond een weddenschap van 50 euro. "Het is weer zo'n avond dat 35.000 mensen die zin hebben in een potje foebele" de dupe worden van een gek", staat er op de site van de officiële Supportersvereniging Ajax (SVA). "Probeer het maar eens uit te leggen, het lukt gewoon niet. Drank maakt meer kapot dan je lief is, blijkbaar."

"34.999 Ajacieden weten dat nu, buiten hun schuld. Dat is niet leuk, dat doet pijn en dat maakt ons allemaal boos. Op die ene gek na die het voor de rest verpest. Niemand die zich Ajax - AZ zal herinneren om de mooie goal van Gregory van der Wiel. Het was een trieste avond."

Ook de AFCA Supportersclub, een organisatie waarbij veel leden van de harde supporterskern van Ajax zich aansluiten, veroordeelt de actie. "AFCA distantieert zich nadrukkelijk van het gedrag van deze mafketel, die het voor alle echte supporters verziekt", luidt de tekst van hun statement.

en nu plots achter estaban gaan staan. weer een poging tot strafvermindering. als je de forums en site's erop na slaat zijn de meeste trots op die gek. bah bah. wat zijn die ajaxieden weer glibberig. gewoon ajax uit de beker en ik heb vrede. wedden dat de knvb achter ajax schaart?
Wat je nu zegt is echt volslagen onzin, en je probeert enkel een wit voetje te halen bij de Ajax haters.

http://forum.headliner.nl/topic-24266/

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1872.php

http://www.ajaxforum.nl/index.php?topic=8813.0

http://www.ajaxlife.nl/

Lees alles even door zou ik zeggen. Ajax supporters nemen stuk voor stuk afstand van deze mafkees. Her en der zal er best een uitzondering zijn, maar wat jij hier schetst slaat werkelijk nergens op.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 13:23   quote  deeplink  
blijven glibbers... net snot, maar dan rood wit
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 22 december 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je een grap kopieert van een ander is het wel zo netjes die ander zijn naam er even bij te noemen...:-)
ik heb hem idd niet van mezelf
maar Lucien ken jij niet en was ook nog niet gedeponeerd bij de buma stemra dus onbeschermd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door snarf02041969 --
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:23 schreef FR-Han het volgende:
blijven glibbers... net snot, maar dan rood wit
Dat zal best en mag je mening zijn. Maar als je zoiets post als jij deed doe jij het voorkomen dat Ajax achter deze mafkees zou staan, sterker nog je laat zelfs blijken alle fora zo'n beetje te hebben gelezen en dat alle Ajacieden dit zouden vinden. Het tegendeel is waar en blijkbaar roep je dus gewoon zomaar iets. Vandaar mijn reactie, no hard feelings verder hoor..
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:24 schreef snarf02041969 het volgende:

[..]

ik heb hem idd niet van mezelf
maar Lucien ken jij niet en was ook nog niet gedeponeerd bij de buma stemra dus onbeschermd
Hahaha, mooi man..
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 22 december 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha, mooi man..
ja en die is wel van mezelf en ik ga hem nu deponeren.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door snarf02041969 --
Alex Ridderkerk
 Alex Ridderkerk - donderdag 22 december 2011 - 13:30   quote  deeplink  
------------------------------------------------------------------------------------------------
Minister Opstelten geeft AZ-trainer Verbeek gelijk dat hij gisteren zijn spelers van het veld haalde na het incident in de bekerwedstrijd Ajax-AZ. Hij zegt dat hij er warme gevoelens van kreeg dat de trainer meteen ingreep.

AZ-doelman Esteban werd aangevallen door een Ajax-supporter. Toen Esteban de aanvaller schopte, kreeg hij een rode kaart. Opstelten noemt de gebeurtenissen "bij de beesten af". Hij benadrukt dat hij als voetballiefhebber spreekt, omdat hij als minister nu niet aan zet is.

Financieel directeur Slop van Ajax zegt dat de aanvaller een stadionverbod had, maar toch het stadion in was gekomen.

------------------------------------------------------------------------------------------------

http://nos.nl/tekst/324555-opstelten-steunt-az-na-incident.html
Alex Ridderkerk
 Alex Ridderkerk - donderdag 22 december 2011 - 13:30   quote  deeplink  
met een stadionverbod toch het stadion binnen komen. Dat kan alleen in Amsterdam. #manmanman
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:30 schreef snarf02041969 het volgende:

[..]

ja en die is wel van mezelf en ik ga hem nu deponeren.......
Te laat, heb ik net al gedaan, bedankt voor je grap..
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 22 december 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:30 schreef Alex Ridderkerk het volgende:
met een stadionverbod toch het stadion binnen komen. Dat kan alleen in Amsterdam. #manmanman
helemaal waterdicht krijg je het nergens maar wel slordig dat wel
KKL
 KKL - donderdag 22 december 2011 - 13:31   quote  deeplink  
Doelman Esteban heeft interesse gewekt bij een groot aantal clubs in het buitenland.
Vooral uit Turkije is er serieuze interesse voor de doelman.

De topclub Trapzonspor lijkt zijn nieuwe club te worden.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:30 schreef Alex Ridderkerk het volgende:
met een stadionverbod toch het stadion binnen komen. Dat kan alleen in Amsterdam. #manmanman
Zijn toch al diverse mensen met een stadionverbod het stadion in gekomen bij verschillende clubs, niet enkel bij Ajax. Zelfs bij jullie is dat wel gebeurd, enkel is die domme Amsterdammer niet zo bijster slim, als hij zich gewoon rustig houd is er niks aan de hand, maar meneer moet zo nodig de grootste beer van het stadion in zijn nek proberen te schoppen..
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:30 schreef Alex Ridderkerk het volgende:
met een stadionverbod toch het stadion binnen komen. Dat kan alleen in Amsterdam. #manmanman
Zijn toch al diverse mensen met een stadionverbod het stadion in gekomen bij verschillende clubs, niet enkel bij Ajax. Zelfs bij jullie is dat wel gebeurd, enkel is die domme Amsterdammer niet zo bijster slim, als hij zich gewoon rustig houd is er niks aan de hand, maar meneer moet zo nodig de grootste beer van het stadion in zijn nek proberen te schoppen..
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 22 december 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:31 schreef KKL het volgende:
Doelman Esteban heeft interesse gewekt bij een groot aantal clubs in het buitenland.
Vooral uit Turkije is er serieuze interesse voor de doelman.

De topclub Trapzonspor lijkt zijn nieuwe club te worden.
en na zijn loopbaan als voetballer gaat hij de kooi in bij de U.F.C
Dana White heeft hem al benaderd
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zal best en mag je mening zijn. Maar als je zoiets post als jij deed doe jij het voorkomen dat Ajax achter deze mafkees zou staan, sterker nog je laat zelfs blijken alle fora zo'n beetje te hebben gelezen en dat alle Ajacieden dit zouden vinden. Het tegendeel is waar en blijkbaar roep je dus gewoon zomaar iets. Vandaar mijn reactie, no hard feelings verder hoor..
er zijn op het ajaxforum van headliner 2 topics... en op een van de 2, de incident gerichte zie ik toch echt vooral ajaxieden die de straf willen ontlopen en allerlei exuses zoeken om het goed te praten. de gek is wel gek, maar de meerderheid mag daar niet onder lijden... dit vind ik onzin. als de meerderheid er niet onder mag lijden, waarom mogen er dan geen supporters meer over en weer tussen onze beide clubs? daarom zeg ik de hardste straf. ajax uit het bekertoernooi, die gek op laten draaien voor de kosten, en een levenslang stadion verbod.

nog iets... die gek die het veld opliep had al een stadionverbod! dus de controle op noord laat ook nog eens te wensen over. dus vind ik het nog mild wat ik zeg
KKL
 KKL - donderdag 22 december 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Ajax-Az-beker-gestaakt-046.jpg
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:34 schreef FR-Han het volgende:

[..]

er zijn op het ajaxforum van headliner 2 topics... en op een van de 2, de incident gerichte zie ik toch echt vooral ajaxieden die de straf willen ontlopen en allerlei exuses zoeken om het goed te praten. de gek is wel gek, maar de meerderheid mag daar niet onder lijden... dit vind ik onzin. als de meerderheid er niet onder mag lijden, waarom mogen er dan geen supporters meer over en weer tussen onze beide clubs? daarom zeg ik de hardste straf. ajax uit het bekertoernooi, die gek op laten draaien voor de kosten, en een levenslang stadion verbod.

nog iets... die gek die het veld opliep had al een stadionverbod! dus de controle op noord laat ook nog eens te wensen over. dus vind ik het nog mild wat ik zeg
Er zit een wereld van een verschil in het "achter die gek staan" of mensen die veroordelen wat Esteban daarna doet.. Kijk zelfs dit topic eens na, veel van de Feyenoorders geven zelfs aan dat Esteban nadat die gek op de grond ligt hij moet weglopen van de situatie..

Dat zijn echt twee verschillende werelden..
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:36 schreef KKL het volgende:
[ afbeelding ]
alleen dit al... ik zeg ajax ook uit de compititie!! opdoeken die malafide bende!
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:36 schreef KKL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is na het incident, op last van Ajax zijn er toen meerdere stewards richting dat vak gegaan. Het is dus niet zo dat hij hier doorheen is gelopen..

http://www.ajaxlife.nl/nieuws/slideshow/detail/421
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 22 december 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Deze foto is na het incident, op last van Ajax zijn er toen meerdere stewards richting dat vak gegaan. Het is dus niet zo dat hij hier doorheen is gelopen..

http://www.ajaxlife.nl/nieuws/slideshow/detail/421
doet me een beetje denken aan iets met een kalf en een put.....
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Deze foto is na het incident, op last van Ajax zijn er toen meerdere stewards richting dat vak gegaan. Het is dus niet zo dat hij hier doorheen is gelopen..

http://www.ajaxlife.nl/nieuws/slideshow/detail/421
nou idd... dus die stewarts hebben erna die gracht dicht gegooit? die debiel kwam toch echt over die gracht... dus dat die stewarts pas erna daar zijn gaan staan is nog schandaliger!! ook vind ik het tijdstip van de foto erg duidelijk...
FR010VL
 FR010VL - donderdag 22 december 2011 - 13:47   quote  deeplink  
Alex Ridderkerk - donderdag 22 december 2011 - 13:30 quote deeplink

met een stadionverbod toch het stadion binnen komen. Dat kan alleen in Amsterdam.
#manmanman

dat denk jij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door FR010VL --
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:47 schreef FR-Han het volgende:

[..]

nou idd... dus die stewarts hebben erna die gracht dicht gegooit? die debiel kwam toch echt over die gracht... dus dat die stewarts pas erna daar zijn gaan staan is nog schandaliger!! ook vind ik het tijdstip van de foto erg duidelijk...
Die gracht is op die plek al jaren dicht als platform voor mensen met een rolstoel.

En volgens mij is die situatie niet heel veel anders dan ieder stadion in Engeland.

Maar goed, dat neemt niet weg dat Ajax verantwoordelijk is voor de veiligheid van de sporters, en hier zal ongetwijfeld een fiks straf op volgen..
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 22 december 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:09 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Die rode kaart was egt wel verdient.
De man lag al op de grond en kreeg nog een trap.
Niet dat ik dat ook niet zo had gedaan hoor, maar dan nam ik ook die rode kaart met plezier aan. Dit zijn nou eenmaal de regels.
Tijdens de wedstrijd krijg je die kaart.
Nu is het aan de Knvb om hem te seponeren ja of nee.
Rode kaart is niet verdiend.. Rode kaart hoort bij voetbal..

een supporter die een speler aanvalt hoort niet bij voetbal.. ben benieuwd dat de
scheids die supporter een rode kaart had geven als het bij z'n sprong/aanval was gebleven.
Maximus
 Maximus - donderdag 22 december 2011 - 13:52   quote  deeplink  
Die EsteBAM raakt dat zielige neusje bijna helemaal niet man. Wat een gejank om die keeper nog proberen iets in de schoenen te schuiven.

Welkom op het Feyenoord-forum Remco! :)
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 22 december 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Die gracht is op die plek al jaren dicht als platform voor mensen met een rolstoel.

En volgens mij is die situatie niet heel veel anders dan ieder stadion in Engeland.

Maar goed, dat neemt niet weg dat Ajax verantwoordelijk is voor de veiligheid van de sporters, en hier zal ongetwijfeld een fiks straf op volgen..
klopt alleen in Engeland zijn de straffen voor op het veld komen minimaal 4 jaar cel
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:52 schreef Maximus het volgende:
Die EsteBAM raakt dat zielige neusje bijna helemaal niet man. Wat een gejank om die keeper nog proberen iets in de schoenen te schuiven.

Welkom op het Feyenoord-forum Remco! :)
Tis best gezellig hier hoor, altijd al wel gevonden, enkel een bannetje heeft me hier een jaartje of wat weggehouden...Had nog wel af en toe contact met Leon en een paar anderen hier goede kerel is dat trouwens die Leon...

Ben het met je eens wat die keeper betreft, ik schreef ook al op het Ajax forum dat hij hem wat mij betreft met twee gestrekte benen op z'n hoofd had mogen springen..
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:53 schreef snarf02041969 het volgende:

[..]

klopt alleen in Engeland zijn de straffen voor op het veld komen minimaal 4 jaar cel
Moet men dat in NL ook gewoon doen, ik heb geen medelijden met dat soort nepsupporters hoor echt niet. En dat heeft niks met Ajax of Feyenoord te maken.. Weet je wat het is..

Jullie hebben samen met de PSV supporters voor twee weken geleden een heel mooi gebaar gemaakt naar een mede forum lid. Dat is niet of nauwelijks in het nieuws geweest en moet je dit nu eens zien.. Ieder nieuwsbericht wordt hier wel aan herinnerd en iedereen heeft het erover... Triest dat zoiets zoveel nieuws opslokt terwijl er aan de mooie dingen geen aandacht wordt gegeven..
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 22 december 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Moet men dat in NL ook gewoon doen, ik heb geen medelijden met dat soort nepsupporters hoor echt niet. En dat heeft niks met Ajax of Feyenoord te maken.. Weet je wat het is..

Jullie hebben samen met de PSV supporters voor twee weken geleden een heel mooi gebaar gemaakt naar een mede forum lid. Dat is niet of nauwelijks in het nieuws geweest en moet je dit nu eens zien.. Ieder nieuwsbericht wordt hier wel aan herinnerd en iedereen heeft het erover... Triest dat zoiets zoveel nieuws opslokt terwijl er aan de mooie dingen geen aandacht wordt gegeven..
x 2
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:09 schreef snarf02041969 het volgende:

[..]

x 2
=2
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 14:13   quote  deeplink  
Voor de liefhebbers.

De 19-jarige idioot die woensdag AZ-doelman Esteban te lijf ging, had al een stadionverbod, zo meldt RTV Noord-Holland. Ondanks dat stadionverbod wist hij toch de ArenA binnen te komen, om vervolgens in de slotfase van de eerste helft het veld te betreden. De man zit nog steeds vast op het politiebureau voor verhoor.
AjaxF-side.NL
Voor bepaalde vakken van het Ajax-stadion gingen kaarten voor het bekerduel met AZ in de vrije verkoop. Daardoor wist de hooligan makkelijk binnen te komen. De man zat op de Noordtribune, waar geen controle is op ID-bewijzen, hetgeen op Zuid wel het geval is.

Wesley van Wilsem uit Almere
GeenStijl.nl weet te melden dat de dader 19 jaar is, Wesley zou heten en uit Almere komen. Volgens een ooggetuige zat Wesley al de hele wedstrijd te snuiven en te zuipen, aldus Geen Stijl. Ook zou hij met zijn matties voor 50 euro hebben gewed dat hij wel het veld zou durven betreden. De meest waanzinnige roddel: AZ-keeper Esteban zou foekie foekie hebben gedaan met de vriendin van Wesley waardoor hij op wraak uit was. Lijkt ons een beetje vergezocht. Overigens is Esteban zelf ook niet van onbesproken gedrag: in eigen land werd hij verdacht van het van de trap duwen van zijn ex-vriendin. De aanklacht wegens moord werd uiteindelijk geseponeerd. Die kan dus wel (zoals we gezien hebben) van zich af meppen.
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 22 december 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

=2
nee anders heb ik dadelijk de copy/paste politie weer achter me aan
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zit een wereld van een verschil in het "achter die gek staan" of mensen die veroordelen wat Esteban daarna doet.. Kijk zelfs dit topic eens na, veel van de Feyenoorders geven zelfs aan dat Esteban nadat die gek op de grond ligt hij moet weglopen van de situatie..

Dat zijn echt twee verschillende werelden..
Ik niet, hij had hem nog wel 20 x mogen schoppen en dan vooral hard en goed, want dit was kinderspel.
moa
 moa - donderdag 22 december 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Tis best gezellig hier hoor, altijd al wel gevonden, enkel een bannetje heeft me hier een jaartje of wat weggehouden...Had nog wel af en toe contact met Leon en een paar anderen hier goede kerel is dat trouwens die Leon...

Ben het met je eens wat die keeper betreft, ik schreef ook al op het Ajax forum dat hij hem wat mij betreft met twee gestrekte benen op z'n hoofd had mogen springen..
Jij hebt zeker dat verhaaltje van Koeman gelezen?

Citaat:
quote:
Toevallig had ik het er laatst over met een paar vrienden van me, Ajacieden, zo vertelt de opgetogen Zaankanter in gesprek met Voetbal International. We zaten in Bussum een biertje te drinken toen het opeens ging over de verschillen tussen Feyenoord en Ajax. Ik zei tegen ze dat Feyenoord een échte club is. Daarmee bedoel ik te zeggen dat ik in Rotterdam niet het haantjesgedrag zie dat er bij Ajax wel is.
Ik zou zeggen, vraag snel een andere avatar aan bij Boudewijn en je hoort er helemaal bij!
Welkom!

Hier vast een paar tips:
http://alturl.com/f4edy
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:13 schreef moa het volgende:

[..]

Jij hebt zeker dat verhaaltje van Koeman gelezen?

Citaat:

[..]

Ik zou zeggen, vraag snel een andere avatar aan bij Boudewijn en je hoort er helemaal bij!
Welkom!

Hier vast een paar tips:
http://alturl.com/f4edy
Whahahaha, nee bedankt man maar dat gaat niet gebeuren..
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 22 december 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaha, nee bedankt man maar dat gaat niet gebeuren..
het zou wel beter zijn voor mijn gemoedstoestand word van deze beetje misselijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gertjan Verbeek ////HELD!!!!!









0.0155558