BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gertjan Verbeek ////HELD!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:23 schreef FR-Han het volgende:
blijven glibbers... net snot, maar dan rood wit
En volgens mij stond zeker het halve stadion, circa 10.000 dus, te klappen na de actie van die gast.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En volgens mij stond zeker het halve stadion, circa 10.000 dus, te klappen na de actie van die gast.
ook dat ja! zielig volk die snavels
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:52 schreef FR-Han het volgende:

[..]

ook dat ja! zielig volk die snavels
Juist hoe zielig en ongeloofwaardig kom je over om in het stadion eerst te klappen voor die 'terroristische" aanslag om vervolgens achter je PC je afkeer daarvan laat weten. Zal ze wel nooit begrijpen.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Juist hoe zielig en ongeloofwaardig kom je over om in het stadion eerst te klappen voor die 'terroristische" aanslag om vervolgens achter je PC je afkeer daarvan laat weten. Zal ze wel nooit begrijpen.
poging tot doodslag keuren ze gewoon goed daar... ook het bestuur! het is maar goed dat esteban zich ternauwernood kon verweren op die seriemoordenaart!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 16:08 schreef FR-Han het volgende:

[..]

poging tot doodslag keuren ze gewoon goed daar... ook het bestuur! het is maar goed dat esteban zich ternauwernood kon verweren op die seriemoordenaart!!
Ongelooflijk gewoon, moest Esteban er dan maar vanuit gaan dat dat gassie geen pistool bij had of zo. Ze schijnen er toch niet te controleren op Noord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 december 2011 - 16:30   quote  deeplink  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 december 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Leuk begin in dit filmpje..Kung Fu panda haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 16:31 schreef Leon FR1908 het volgende:
Leuk begin in dit filmpje..Kung Fu panda haha
Ghehe
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:32 schreef snarf02041969 het volgende:

[..]

het zou wel beter zijn voor mijn gemoedstoestand word van deze beetje misselijk
Whahha, dan hou ik hem nog even...
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 22 december 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 16:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahha, dan hou ik hem nog even...
ik wil deze maar tegen de tijd dat ik aan de beurt ben ;-)
1295369062_5_Od7T_1.jpeg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 16:51 schreef snarf02041969 het volgende:

[..]

ik wil deze maar tegen de tijd dat ik aan de beurt ben ;-)
[ afbeelding ]
Mooi snarf mooi.
FR-D@@N
 FR-D@@N - donderdag 22 december 2011 - 17:07   quote  deeplink  
ZEIST - De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de rode kaart van AZ-doelman Alvarado Esteban geseponeerd. Een fan van Ajax stormde woensdagavond het veld op en belaagde de keeper, die zich vervolgens verweerde door in te schoppen op de hooligan. Scheidsrechter Bas Nijhuis gaf Esteban hiervoor een rode kaart.
"Onverwachte aanval"

De keeper werd onverwachts aangevallen; hij zag zijn belager niet aankomen", luidt de reactie van de KNVB. "De aanklager is van mening dat een dergelijk ingegeven reactie geen tuchtrechtelijke gevolgen zou moeten hebben. Deze actie zal Esteban dan ook geen schorsing opleveren."
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 17:07 schreef D@@N het volgende:
ZEIST - De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de rode kaart van AZ-doelman Alvarado Esteban geseponeerd. Een fan van Ajax stormde woensdagavond het veld op en belaagde de keeper, die zich vervolgens verweerde door in te schoppen op de hooligan. Scheidsrechter Bas Nijhuis gaf Esteban hiervoor een rode kaart.
"Onverwachte aanval"

De keeper werd onverwachts aangevallen; hij zag zijn belager niet aankomen", luidt de reactie van de KNVB. "De aanklager is van mening dat een dergelijk ingegeven reactie geen tuchtrechtelijke gevolgen zou moeten hebben. Deze actie zal Esteban dan ook geen schorsing opleveren."
Ook al wat bekend wat ze met de wedstrijd gaan doen of uitsluitsel?
het wonder van ..
 het wonder van .. - donderdag 22 december 2011 - 17:09   quote  deeplink  
terecht, maar hoe nu verder
wat als de wedstrijd uitgespeeld wordt? met of zonder Esteban?
wat als de wedstrijd opnieuw gespeeld moet worden?
wat als de wedstrijd niet hervat wordt? wie ligt er uit?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 17:26   quote  deeplink  
zelfs op facebook is de discussie pittig!! "like" eredivisie live, en doe mee met de discussie... hahahaha opnaaien die boel... ;-)
het wonder van ..
 het wonder van .. - donderdag 22 december 2011 - 17:28   quote  deeplink  
welk facebook?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 17:39   quote  deeplink  
iedere facebook. als je met je account zoekt naar eredivisie live en je drukt op de like button.. dan krijg je steeds nieuws over de eredivisie. ook daar zijn discussies aan de gang. ook ik ben daar te vinden... helemaal te gek. chari heefd een nieuwe hobby... en obiku ook (me vorige forum namen)\
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 december 2011 - 17:52   quote  deeplink  
aan boord even de meningen gevraagd
Noren.....voor schorsing keeper
Duitsers....voor schorsing keeper
1 Zweed......vrijspraak en schorsing ajax
2 Russen......intereseert het geen reet
2 Nederlanders (1 Rotterdammer en 1 Zeeuw) niet schorsen
zo zie je maar wat de buitenlandes opinie denkt hihihih
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 17:52 schreef piet de paler het volgende:
aan boord even de meningen gevraagd
Noren.....voor schorsing keeper
Duitsers....voor schorsing keeper
1 Zweed......vrijspraak en schorsing ajax
2 Russen......intereseert het geen reet
2 Nederlanders (1 Rotterdammer en 1 Zeeuw) niet schorsen
zo zie je maar wat de buitenlandes opinie denkt hihihih
Gooi die Duitsers en Noren dan maar overboord en geef die Zeeuw maar een kus van mij.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 december 2011 - 18:16   quote  deeplink  
Heb even een klein onderzoekje gedaan onder de 020-fans hier in het Zaanse:

De vraag "Wat moet er nu gebeuren?"

leidt in 80% van de gevallen tot 'Diep stilzwijgen en schaamte'.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 18:16 schreef FR-Henk het volgende:
Heb even een klein onderzoekje gedaan onder de 020-fans hier in het Zaanse:

De vraag "Wat moet er nu gebeuren?"

leidt in 80% van de gevallen tot 'Diep stilzwijgen en schaamte'.
Lekker rustig daar in het Zaanse dan.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 december 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 18:16 schreef FR-Henk het volgende:
Heb even een klein onderzoekje gedaan onder de 020-fans hier in het Zaanse:

De vraag "Wat moet er nu gebeuren?"

leidt in 80% van de gevallen tot 'Diep stilzwijgen en schaamte'.
ik heb ook een klein onderzoek gedaan bij mijn Ajax collega, dit gedurende de hele dag. Het blijkt dat als je de hele dag het er over hebt en soms een beetje lacht het chagrijn toeneemt.... ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 18:37   quote  deeplink  
Klopt ja ik deed een karatesprong toen ik de kantine inkwam, gelijk twee chagarijnige koppen. Smullen ze vroegen of ik na verloop van tijd er over op wilde houden, NOT.
DY
 DY - donderdag 22 december 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 18:16 schreef FR-Henk het volgende:
Heb even een klein onderzoekje gedaan onder de 020-fans hier in het Zaanse:

De vraag "Wat moet er nu gebeuren?"

leidt in 80% van de gevallen tot 'Diep stilzwijgen en schaamte'.
maar dat doen ze toch sowieso al, wanneer het slecht gaat? vooral het zwijgen gedeelte.
FR-D@@N
 FR-D@@N - donderdag 22 december 2011 - 19:22   quote  deeplink  
De aanklager gaat binnenkort aan de slag met de gestaakte wedstrijd tussen Ajax en AZ Alkmaar, dat meldt de KNVB aan de media. Hij moet beoordelen of er sprake is van schuld bij één of wellicht beide clubs. Trainer Gertjan Verbeek van AZ dirigeerde na de rode kaart zijn spelers van het veld. De wedstrijd was toen 36 minuten oud. De Alkmaarders keerden niet meer terug omdat ze zich volgens de clubleiding niet meer veilig voelden.
Ajax en AZ moeten uiterlijk dinsdag 27 december 10.00 uur verklaringen hebben ingeleverd. De aanklager rapporteert dezelfde dag zijn bevindingen aan het bestuur betaald voetbal. Dat neemt uiterlijk 28 december een beslissing.

Er zijn volgens de bond drie opties: de wedstrijd wordt uitgespeeld, het duel wordt overgespeeld of de bereikte stand wordt als eindstand aangemerkt. Ajax leidde op het moment van afbreken met 1-0. Volgens een woordvoerster bestaat er niet de mogelijkheid dat een van de clubs reglementair de winst krijgt toegewezen.
dave31
 dave31 - donderdag 22 december 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Zal weer lekker gaan met die Ajax supporters op 22 januari als ze weer in alkmaar moeten voelballen, 2 jaar geleden braken ze bijna door de hekken heen toen ze hoorde dat het helemaal niks in amsterdam was. Kinderen, vaders en moeders waren erg blij met die amsterdamse jongentjes. Laat ze a.u.b. in Amsterdam blijven.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 december 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 19:41 schreef dave31 het volgende:
Zal weer lekker gaan met die Ajax supporters op 22 januari als ze weer in alkmaar moeten voelballen, 2 jaar geleden braken ze bijna door de hekken heen toen ze hoorde dat het helemaal niks in amsterdam was. Kinderen, vaders en moeders waren erg blij met die amsterdamse jongentjes. Laat ze a.u.b. in Amsterdam blijven.
en onze supporters (ik noem ze geen supporters) zijn allemaal lief ?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 20:54 schreef piet de paler het volgende:

[..]

en onze supporters (ik noem ze geen supporters) zijn allemaal lief ?
is wel een verschil piet. ajax haat az, en haat ons. en az en feyenoord haten elkaar minder... of niet. dezelfde vijhand schept band. zo werkt het nou eenmaal
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 december 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 20:54 schreef piet de paler het volgende:

[..]

en onze supporters (ik noem ze geen supporters) zijn allemaal lief ?
Hahahaha! Terechte opmerking!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 december 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 20:59 schreef FR-Han het volgende:

[..]

is wel een verschil piet. ajax haat az, en haat ons. en az en feyenoord haten elkaar minder... of niet. dezelfde vijhand schept band. zo werkt het nou eenmaal
Zit je deels mis mee.
Veel Az-ers waren eerst voor 020. Echte gloryhunters zijn laatste jaren voor AZ geworden. Maar nemen de oude Feyenoordhaat mee.
De echte Azetter is idd meer voor Feyenoord dan voor 020.
Marsco
 Marsco - vrijdag 23 december 2011 - 00:24   quote  deeplink  
Heb net de beelden wat uitgebreider terug gezien. Wat werd ik weer misselijk van die vertonghen zeg. Hoe krijgt tie de lach op zijn smoel zeg. Deed nog zijn best om het te onderdrukken, maar lukte niet. Die dacht alleen maar. Mooi, die is binnen. Gatverdamme.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 23 december 2011 - 01:13   quote  deeplink  
Dag 020
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 december 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 20:54 schreef piet de paler het volgende:

[..]

en onze supporters (ik noem ze geen supporters) zijn allemaal lief ?
Dat wij hufters als supporters hebben maakt de hufters bij andere clubs niet minder erg.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 december 2011 - 09:52   quote  deeplink  
tumblr_lwnee3LVdi1r8in0ho1_500.jpg
tumblr_lwnaau3SXV1r8in0ho1_500.jpg
tumblr_lwnaaj5CWC1r8in0ho1_500.jpg
tumblr_lwna6sb6G61r8in0ho1_500.jpg
tumblr_lwna6ezWnZ1r8in0ho1_500.jpg
tumblr_lwmesn09Ca1r8in0ho1_500.jpg

http://hooliganwesley.tumblr.com/
Symex
 Symex - vrijdag 23 december 2011 - 10:06   quote  deeplink  
http://www.tumblr.com/photo/1280/14620114874/1/tumblr_lwm5ilIcfg1r8in0h
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - vrijdag 23 december 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Al ben ik geen dominee, geen Paus of Beatrix, toch even mijn Kerstboodschap: Is het niet belachelijk dat mensen, die in hun werkomgeving als heel normaal worden beschouwd, in het weekend op het voetbalveld veranderen in baarlijke monsters die het bloed van de tegenpartij kunnen drinken. Waarom accepteren we niet van elkaar dat we een bepaalde club onze voorkeur (zelfs liefde) geven. Moet ik mijn buurman haten omdat hij van zijn eigen vrouw houdt en niet van de mijne? Is het niet van de zotte dat mensen, die hand in hand achter het Nederlands Elftal aanreizen, elkaar een week later in het onderling treffen van clubs de hersen wel in zouden willen slaan. Verder zou het een groot deel van de pers sieren als ze zich zouden onthouden van opruiende teksten. Ik word soms bah van de manier waarop de Telegraaf het Ajax-evengelie verkondigt en op geraffineerde wijze (Jaap de Groot) andere clubs afkraakt. Vroeger stonden in de Kuip Amsterdammers en Rotterdammers gewoon door elkaar, een klein beetje beschaafd jennen was er echt wel bij, maar dat was het dan. Wellicht toch symptomatisch voor de verloedering van de huidige maatschappij. De kreet "Voetbal is oorlog" is niet in Rotterdam ontstaan, die kwam in 1974 uit de mond van Rinus Michels. Het incident vlak voor de Kerst in de Arena zou iedere weldenkende voetbalfan aan het denken moeten zetten. Ik hoop dan ook dat 2012 een jaar zonder voetbalincidenten gaat worden en dat bij de klassiekers de fans van beide partijen gewoon de wedstrijden kunnen bezoeken, zonder dat de ME er tussen moet komen staan. Laten wij als Feijenoord-supporters het goede voorbeeld geven, geen jodengeroep meer en als Twenthe komt geen sissende geluiden. We verlagen er onszelf mee.
Verder wens ik alle Feijenoord-supporters (maar ook de fans van alle andere clubs) hele fijne kerstdagen toe en voor 2012, veel succes voor je club, al hoop ik natuurlijk wel dat ons Feijenoord boven alle anderen uit zal gaan stijgen.

Zo, dat was dan de kersttoespraak van de "Feijenoord-dominee voor één dag". Amen
MMM
 MMM - vrijdag 23 december 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Hahaha zanger Rinus!
Henny
 Henny - vrijdag 23 december 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 11:46 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Al ben ik geen dominee, geen Paus of Beatrix, toch even mijn Kerstboodschap: Is het niet belachelijk dat mensen, die in hun werkomgeving als heel normaal worden beschouwd, in het weekend op het voetbalveld veranderen in baarlijke monsters die het bloed van de tegenpartij kunnen drinken. Waarom accepteren we niet van elkaar dat we een bepaalde club onze voorkeur (zelfs liefde) geven. Moet ik mijn buurman haten omdat hij van zijn eigen vrouw houdt en niet van de mijne? Is het niet van de zotte dat mensen, die hand in hand achter het Nederlands Elftal aanreizen, elkaar een week later in het onderling treffen van clubs de hersen wel in zouden willen slaan. Verder zou het een groot deel van de pers sieren als ze zich zouden onthouden van opruiende teksten. Ik word soms bah van de manier waarop de Telegraaf het Ajax-evengelie verkondigt en op geraffineerde wijze (Jaap de Groot) andere clubs afkraakt. Vroeger stonden in de Kuip Amsterdammers en Rotterdammers gewoon door elkaar, een klein beetje beschaafd jennen was er echt wel bij, maar dat was het dan. Wellicht toch symptomatisch voor de verloedering van de huidige maatschappij. De kreet "Voetbal is oorlog" is niet in Rotterdam ontstaan, die kwam in 1974 uit de mond van Rinus Michels. Het incident vlak voor de Kerst in de Arena zou iedere weldenkende voetbalfan aan het denken moeten zetten. Ik hoop dan ook dat 2012 een jaar zonder voetbalincidenten gaat worden en dat bij de klassiekers de fans van beide partijen gewoon de wedstrijden kunnen bezoeken, zonder dat de ME er tussen moet komen staan. Laten wij als Feijenoord-supporters het goede voorbeeld geven, geen jodengeroep meer en als Twenthe komt geen sissende geluiden. We verlagen er onszelf mee.
Verder wens ik alle Feijenoord-supporters (maar ook de fans van alle andere clubs) hele fijne kerstdagen toe en voor 2012, veel succes voor je club, al hoop ik natuurlijk wel dat ons Feijenoord boven alle anderen uit zal gaan stijgen.

Zo, dat was dan de kersttoespraak van de "Feijenoord-dominee voor één dag". Amen
Mooi verhaal, denk alleen niet dat mensen die "Oranje" achterna reizen van het type zijn die elkaar als "clubsupporters" de hersens in willen slaan.

Mijn stelling is dat we wel massaal naar Oranje kijken (op grote toernooien dan) maar dat de "gewone Oranjeklant" geen fanatieke clubsupporter is en de fanatieke clubsupporters zijn ook geen fantieke "Oranjeklanten". Dat geldt in ieder geval voor alle fanatieke Feyenoordsupporters die ik ken. Maar ook ik kan het mis hebben.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 december 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 13:02 schreef Henny het volgende:

[..]

Mooi verhaal, denk alleen niet dat mensen die "Oranje" achterna reizen van het type zijn die elkaar als "clubsupporters" de hersens in willen slaan.

Mijn stelling is dat we wel massaal naar Oranje kijken (op grote toernooien dan) maar dat de "gewone Oranjeklant" geen fanatieke clubsupporter is en de fanatieke clubsupporters zijn ook geen fantieke "Oranjeklanten". Dat geldt in ieder geval voor alle fanatieke Feyenoordsupporters die ik ken. Maar ook ik kan het mis hebben.
wat is dat? Oranje????
Henny
 Henny - vrijdag 23 december 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 13:09 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

wat is dat? Oranje????
Ik bedoel maar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 december 2011 - 14:45   quote  deeplink  
muifqs.jpg
JanM
 JanM - vrijdag 23 december 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 14:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de verkeerde schoenen aandoet ga je ook op je bek op dat slechte veld in die sfeerloze betonnen bak dat ze voetbalstadion durven te noemen hè ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 december 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 14:48 schreef JanM het volgende:

[..]

Als je de verkeerde schoenen aandoet ga je ook op je bek op dat slechte veld in die sfeerloze betonnen bak dat ze voetbalstadion durven te noemen hè ...
hahaha, zou het? ;)
van geil
 van geil - vrijdag 23 december 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 14:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
[ afbeelding ]
plankenkoorts
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 december 2011 - 22:48   quote  deeplink  
mooi hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 december 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Zo wat een mazzelaar is die Wesley van W. zeg die hoeft de komende 30 jaar niet meer naar die snelkookpan.
Henny
 Henny - zondag 25 december 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 december 2011 - 11:53 schreef RenatoBos het volgende:
Zo wat een mazzelaar is die Wesley van W. zeg die hoeft de komende 30 jaar niet meer naar die snelkookpan.
+10
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 25 december 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 13:09 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

wat is dat? Oranje????
de kleur die je veel geld uitspaart bij het stoplicht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 december 2011 door detrapstaandervanvak --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 25 december 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 11:46 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Al ben ik geen dominee, geen Paus of Beatrix, toch even mijn Kerstboodschap: Is het niet belachelijk dat mensen, die in hun werkomgeving als heel normaal worden beschouwd, in het weekend op het voetbalveld veranderen in baarlijke monsters die het bloed van de tegenpartij kunnen drinken. Waarom accepteren we niet van elkaar dat we een bepaalde club onze voorkeur (zelfs liefde) geven. Moet ik mijn buurman haten omdat hij van zijn eigen vrouw houdt en niet van de mijne? Is het niet van de zotte dat mensen, die hand in hand achter het Nederlands Elftal aanreizen, elkaar een week later in het onderling treffen van clubs de hersen wel in zouden willen slaan. Verder zou het een groot deel van de pers sieren als ze zich zouden onthouden van opruiende teksten. Ik word soms bah van de manier waarop de Telegraaf het Ajax-evengelie verkondigt en op geraffineerde wijze (Jaap de Groot) andere clubs afkraakt. Vroeger stonden in de Kuip Amsterdammers en Rotterdammers gewoon door elkaar, een klein beetje beschaafd jennen was er echt wel bij, maar dat was het dan. Wellicht toch symptomatisch voor de verloedering van de huidige maatschappij. De kreet "Voetbal is oorlog" is niet in Rotterdam ontstaan, die kwam in 1974 uit de mond van Rinus Michels. Het incident vlak voor de Kerst in de Arena zou iedere weldenkende voetbalfan aan het denken moeten zetten. Ik hoop dan ook dat 2012 een jaar zonder voetbalincidenten gaat worden en dat bij de klassiekers de fans van beide partijen gewoon de wedstrijden kunnen bezoeken, zonder dat de ME er tussen moet komen staan. Laten wij als Feijenoord-supporters het goede voorbeeld geven, geen jodengeroep meer en als Twenthe komt geen sissende geluiden. We verlagen er onszelf mee.
Verder wens ik alle Feijenoord-supporters (maar ook de fans van alle andere clubs) hele fijne kerstdagen toe en voor 2012, veel succes voor je club, al hoop ik natuurlijk wel dat ons Feijenoord boven alle anderen uit zal gaan stijgen.

Zo, dat was dan de kersttoespraak van de "Feijenoord-dominee voor één dag". Amen
zo, jij bent al vroeg dronken........
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 25 december 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:23 schreef FR-Han het volgende:
blijven glibbers... net snot, maar dan rood wit
Mag toch hopen wit rood wit. Niet ons rood wit gebruiken voor hun.

Vraag me wel af of die seizoenskaarthouder die hem voorzag van een kaartje, buiten de aansprakelijkheid voor de schade, ook een stadionverbod krijgt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gertjan Verbeek ////HELD!!!!!









0.0124349