|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 22:58 schreef alibabba het volgende:[..] Er is niets onreglementairs aan...Verbeek was woest op Nijhuis en TERECHT...een 100% penalty niet geven en Esteban rood trekken na een aanslag...het zal allemaal wel volgens de regels, maar je moet het MENSELIJK vlak erbij halen....denk gewoon normaal en handel in de geest van de wedstrijd en dan trek je NOOIT die kaart...dan was de wedstrijd gewoon doorgespeeld en was er niet veel aan de hand geweest.....1 ding was dan gebeurd; die FLAPDROL een stadionverbod en was IEDEREEN tevreden geweest....HOE SIMPEL KAN HET ZIJN????? ja wel onreglementair...alleen de scheidsrechter kan een wedstrijd staken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: verbeek stelde zich vond ik wel aan, hij zal de hele wedstrijd al te zeveren op de leiding, vergeet niet dat het geen penalty was, hij liep door 2 man hier die hem niet raken, vervolgens loopt hij nog 2 meter door en valt! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 22:57 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Maar zoals ik al refereer doet Esteban iets wat wettelijk ook niet is toegestaan. Hij schopt door op een weerloos geworden persoon en dat is strafbaar bij de letter van de wet! Zo weerloos was die GEK niet...hij loopt met een karatetrap in en ligt te spartelen door zijn eigen openbare dronkenschap, wat ook niet volgens de wet mag...zoals ik al zei vind ik hetgeen Esteban doet niet relevant....iedereen reageert daar anders op.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:00 schreef alibabba het volgende:[..] Hij had idd kunnen weglopen ja, maar hij reageerde anders en er zijn er veel die daar begrip voor kunnen hebben...je moet de schuld niet zoeken bij Esteban, dat is de wereld op zijn kop....2 dingen; die SCHOFT die op hem in komt lopen en DRUILOOR Nijhuis die het MENSELIJKE vlak weer ondermijnd... ja ,klinkt raar maar ik ben het wel met je eens ,emotioneel gezien . maar het word een keiharde feitenkwestie uiteindelijk. dat is de kern van mij reacties alibabba. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vind het gewoon niet normaal man,dat die kutkeeper met drank op zo dicht bij de invaliden mocht keepen man........hele leven schorsen die leipo....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 22:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik zou zeggen omdat az niet meer verder wilde spelen en het wat de scheidsrechter betreft wel had gekunt dat az uit het toernooi ligt en dat esteban 6 a 7 wedstrijden krijgt, daarbij krijgt ajax een enorme boete en misschien wel wedstrijden zonder publiek, zoiets moet het wel zijn Mijn vriendin is Jurist in opleiding (laatste 3 maanden) en die DENKT het volgende. Volgens de letter van de wet zal het volgende moeten gebeuren.
1.)Als de supporter een aanklacht indient zal Esteban een voorwaardelijke celstraf en een fikse taakstraf krijgen wegens mishandeling (toch gelijk Bahbah) 2.) Als Esteban een aanklacht indient geldt hetzelfde voor de supporter. 3.) Esteban zal door de KNVB een fikse schorsing krijgen van een wedstrijd of 8 wegens geweld op het veld 4.) Az zal reglementair deze wedstrijd moeten verliezen aangezien AZ van het veld gaat zonder toestemming van de scheidsrechter of andere officiƫle organen. 5.) Ajax zal uit de beker worden gehaald wegens het niet veilig kunnen houden va het stadion. 6.) De supporter zal een levenslang stadionverbod krijgen.
Dit is haar mening zoals mijn vriendin de wet kent..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: word (zware)mishandeling let maar op want meer valt er niet te halen voor justitie...en ajax gaat deze man nog straffen.
MAAR GOED EEN SCHAAM MOMENTJE VOOR AJAX LIJKT ME DUIDELIJK...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Een scheidsrechter moet een wedstrijd staken als een team niet meer kan en durft te spelen...ik denk zelf dat het puur die rode kaart was, dat AZ van het veld liep...bij opgeteld die penalty die Nijhuis niet gaf, kan ik het mij heel goed voorstellen.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:04 schreef remco k het volgende:[..] Mijn vriendin is Jurist in opleiding (laatste 3 maanden) en die DENKT het volgende. Volgens de letter van de wet zal het volgende moeten gebeuren. 1.)Als de supporter een aanklacht indient zal Esteban een voorwaardelijke celstraf en een fikse taakstraf krijgen wegens mishandeling (toch gelijk Bahbah) 2.) Als Esteban een aanklacht indient geldt hetzelfde voor de supporter. 3.) Esteban zal door de KNVB een fikse schorsing krijgen van een wedstrijd of 8 wegens geweld op het veld 4.) Az zal reglementair deze wedstrijd moeten verliezen aangezien AZ van het veld gaat zonder toestemming van de scheidsrechter of andere officiƫle organen. 5.) Ajax zal uit de beker worden gehaald wegens het niet veilig kunnen houden va het stadion. 6.) De supporter zal een levenslang stadionverbod krijgen. Dit is haar mening zoals mijn vriendin de wet kent.. nou lees mn reacties maar na..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zeg toch dat je gelijk hebt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 22:58 schreef alibabba het volgende:[..] Er is niets onreglementairs aan...Verbeek was woest op Nijhuis en TERECHT...een 100% penalty niet geven en Esteban rood trekken na een aanslag...het zal allemaal wel volgens de regels, maar je moet het MENSELIJK vlak erbij halen....denk gewoon normaal en handel in de geest van de wedstrijd en dan trek je NOOIT die kaart...dan was de wedstrijd gewoon doorgespeeld en was er niet veel aan de hand geweest.....1 ding was dan gebeurd; die FLAPDROL een stadionverbod en was IEDEREEN tevreden geweest....HOE SIMPEL KAN HET ZIJN????? Even over de strafschop hij liep eerst door en daarna laat hij zich vallen en Nijhuis stond er een meter af ,beslist geen strafschop.De rest is drama en daar heeft Verbeek slim gebruikt van gemaakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door nora -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:09 schreef nora het volgende:[..] Even over de strafschop hij liep eerst door en daarna laat hij zich valeen en Nijhuis stond er een meter af ,beslist geen strafschop.De rest is drama en daar heeft Verbeek slim gebruikt van gemaakt. uhhuh |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Het zal allemaal wel bahbah, maar voor mij staat het MENSELIJKE voorop....schuldige; die KAFMEES die inloopt op Esteban en OETLUL Nijhuis, die NOOIT rood had moeten trekken....was iedereen tevreden geweest en had je deze soap niet gehad....maar ja, we leven in een land met regeltjes en wetjes waar een paard te hik van krijgt.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:06 schreef alibabba het volgende:[..] Een scheidsrechter moet een wedstrijd staken als een team niet meer kan en durft te spelen...ik denk zelf dat het puur die rode kaart was, dat AZ van het veld liep...bij opgeteld die penalty die Nijhuis niet gaf, kan ik het mij heel goed voorstellen.. Op zich mee eens (rode kaart en mogelijke penalty), alleen kan ik het mij verder niet zo heel erg goed voorstellen ... wat als ik daar in mee ga dan had Ajax (volgens mij tegen Twente) na een zuiver doelpunt en vervolgens na 2 zuivere doelpunten tegen Madrid ook maar van het veld moeten lopen. Blijf erbij dat het een idiote actie van een eenling was, dat verder de veiligheid helemaal niet in het geding was en dat het Calimero Verbeek uiteindelijk allemaal wel erg goed uit kwam. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
voor die rode kaart maakte niemand van az zich druk om de veiligheid verder...anders waren ze wel als hazewindhonden naar binnen gerend....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door bahbah -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:09 schreef nora het volgende:[..] Even over de strafschop hij liep eerst door en daarna laat hij zich valeen en Nijhuis stond er een meter af ,beslist geen strafschop.De rest is drama en daar heeft Verbeek slim gebruikt van gemaakt. Ik vond het toch echt een strafschop...hij word vol op zijn voet geraakt in het strafschopgebied... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 22:58 schreef alibabba het volgende:[..] Er is niets onreglementairs aan...Verbeek was woest op Nijhuis en TERECHT...een 100% penalty niet geven en Esteban rood trekken na een aanslag...het zal allemaal wel volgens de regels, maar je moet het MENSELIJK vlak erbij halen....denk gewoon normaal en handel in de geest van de wedstrijd en dan trek je NOOIT die kaart...dan was de wedstrijd gewoon doorgespeeld en was er niet veel aan de hand geweest.....1 ding was dan gebeurd; die FLAPDROL een stadionverbod en was IEDEREEN tevreden geweest....HOE SIMPEL KAN HET ZIJN????? ff over voetbal, hij kreeg geen penalty omdat hij veel te laat ging liggen. Denk dat Nijhuis twijfelde en daarom niet reageerde. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:11 schreef pth het volgende:[..] Op zich mee eens (rode kaart en mogelijke penalty), alleen kan ik het mij verder niet zo heel erg goed voorstellen ... wat als ik daar in mee ga dan had Ajax (volgens mij tegen Twente) na een zuiver doelpunt en vervolgens na 2 zuivere doelpunten tegen Madrid ook maar van het veld moeten lopen. Blijf erbij dat het een idiote actie van een eenling was, dat verder de veiligheid helemaal niet in het geding was en dat het Calimero Verbeek uiteindelijk allemaal wel erg goed uit kwam. Jij vind een aanslag op iemands lichaam en een scheidsrechterlijke dwaling hetzelfde????? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:11 schreef pth het volgende:[..] Op zich mee eens (rode kaart en mogelijke penalty), alleen kan ik het mij verder niet zo heel erg goed voorstellen ... wat als ik daar in mee ga dan had Ajax (volgens mij tegen Twente) na een zuiver doelpunt en vervolgens na 2 zuivere doelpunten tegen Madrid ook maar van het veld moeten lopen. Blijf erbij dat het een idiote actie van een eenling was, dat verder de veiligheid helemaal niet in het geding was en dat het Calimero Verbeek uiteindelijk allemaal wel erg goed uit kwam. momenten als die penalty of niet?moest ajax ook maar van t velds lopen tegen real omdat twee goals werden afgekeurd dan...kan ik me ook voorstellen dan... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:11 schreef bahbah het volgende:voor die rode kaart maakte niemand van az zich druk om de veiligheid verder...anders waren ze wel als hazewindhonden naar binnen gerend.... Klopt Verbeek moet ze gewoon naar binnen slepen die dacht dat komt mooi uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Verbeek gaat in mijn optiek echt van het veld door die rode kaart hoor, en niet door de veiligheid.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Moet je toch ff de prijskaartjes van je lenzen halen... Met de eerst schop bedoelde ik de trap die hij als afwering tegelijk met die mafkees maakte, toen raakte hun benen elkaar. Esteban schopte nog 2x toen die leipo op de grond lag met nog een poging voor een derde schop. Als Esteban 2 a 3 stappen afstand had genomen toen die gozer viel (dus na zde afwerende trap)hadden de supoosten er al gestaan. Hij was (logisch) erg geschrokken, maar (en hier gaat ie dus de fout in) de keeper wist niet meer wat ie deed. Als je goed kijkt naar de beelden wilde hij zelfs die suppoost nog een ram verkopen. Esteban was gewoon ff de weg kwijt, begrijpelijk maar niet goed te praten. Als een tegenstander tijdens de wedstrijd jou een doodschop geeft kan je heel begrijpelijk ook wel eens 'de weg kwijt zijn', waneeer je dan reageert met alleen al een duw mag je er samen af met rood. Ik schaam me als Ajaxfan voor de aktie van zo'n dronken maloot en vind het terecht dat Ajax een flinke boete krijgt. Maar dat AZ vanwege de veiligheid niet meer wilde spelen vind ik een drogrede van Verbeek, hij was alleen maar boos dat ie met 10 man door moest. AZ is vrij om te beslissen niet meer verder te spelen, maar zullen dat voor eigen rekening moeten nemen, het is per slot van rekening de scheids die bepaald waneer de veiligheid in het geding is. De dader was afgevoerd en de situatie was hersteld , maar ja die rode kaart he......... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:11 schreef bahbah het volgende:voor die rode kaart maakte niemand van az zich druk om de veiligheid verder...anders waren ze wel als hazewindhonden naar binnen gerend.... verbeek is een sluwe vos.die rode kaart was de druppel.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:14 schreef baco74 het volgende:[..] Moet je toch ff de prijskaartjes van je lenzen halen... Met de eerst schop bedoelde ik de trap die hij als afwering tegelijk met die mafkees maakte, toen raakte hun benen elkaar. Esteban schopte nog 2x toen die leipo op de grond lag met nog een poging voor een derde schop. Als Esteban 2 a 3 stappen afstand had genomen toen die gozer viel (dus na zde afwerende trap)hadden de supoosten er al gestaan. Hij was (logisch) erg geschrokken, maar (en hier gaat ie dus de fout in) de keeper wist niet meer wat ie deed. Als je goed kijkt naar de beelden wilde hij zelfs die suppoost nog een ram verkopen. Esteban was gewoon ff de weg kwijt, begrijpelijk maar niet goed te praten. Als een tegenstander tijdens de wedstrijd jou een doodschop geeft kan je heel begrijpelijk ook wel eens 'de weg kwijt zijn', waneeer je dan reageert met alleen al een duw mag je er samen af met rood. Ik schaam me als Ajaxfan voor de aktie van zo'n dronken maloot en vind het terecht dat Ajax een flinke boete krijgt. Maar dat AZ vanwege de veiligheid niet meer wilde spelen vind ik een drogrede van Verbeek, hij was alleen maar boos dat ie met 10 man door moest. AZ is vrij om te beslissen niet meer verder te spelen, maar zullen dat voor eigen rekening moeten nemen, het is per slot van rekening de scheids die bepaald waneer de veiligheid in het geding is. De dader was afgevoerd en de situatie was hersteld , maar ja die rode kaart he......... jup. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:11 schreef alibabba het volgende:[..] Ik vond het toch echt een strafschop...hij word vol op zijn voet geraakt in het strafschopgebied... Dan zou hij normaal meteen moeten vallen maar hij liep eerst nog door,maar goed Ajax kan er over mee praten qua scheidsrechtelijke dwalingen de laatste weken,dat is geen reden om niet meer verder te voetballen,ik denk dat hij gokt op schuld Ajax. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:16 schreef nora het volgende:[..] Dan zou hij normaal meteen moeten vallen maar hij liep eerst nog door,maar goed Ajax kan er over mee praten qua scheidsrechtelijke dwalingen de laatste weken,dat is geen reden om niet meer verder te voetballen,ik denk dat hij gokt op schuld Ajax. kan ie niet.hij is niet de almachtige die de beslissingen neemt.verbeek krijgt ook een schorsing,wegens het ondermijnen van de regels van de knvb. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:14 schreef remco k het volgende:[..] Verbeek gaat in mijn optiek echt van het veld door die rode kaart hoor, en niet door de veiligheid.. Dat is zeker hij was gewoon pisoff en gokt op uitsluiting van Ajax. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:14 schreef remco k het volgende:[..] Verbeek gaat in mijn optiek echt van het veld door die rode kaart hoor, en niet door de veiligheid.. Dat denk ik ook, maar je moet die aanslag wel in ogenschouw nemen vind ik...tezamen met dat, vind ik het heel logisch dat ze van het veld stappen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Denk dat beide clubs verder uitgesloten worden |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:19 schreef alibabba het volgende:[..] Dat denk ik ook, maar je moet die aanslag wel in ogenschouw nemen vind ik...tezamen met dat, vind ik het heel logisch dat ze van het veld stappen.. daar ben ik het mee eens.uit hun optiek.maar het worden dure blaren. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
wel pikant hoor ,na de winterstop meteen az ajax...pfffff |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
en dan naar rotterdam.....poehpoeh |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
iedereen duikt hier op....pfffff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
6 punten verliezen en met 11 punten achterstand de inhaalrace beginnen met 15 potjes e 45 punten te verdelen.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Nee helemaal niet, het gaat er om dat je als trainer op eigen initiatief niet je ploeg naar binnen kunt sturen (of er moet inderdaad sprake zijn van een volstrekt onveilige situatie, wat in dit geval totale onzin is), want dan lopen ploegen straks te pas en te onpas gewoon van het veld af. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik hoor net dat het iemand van het forum was ;-) Wie had ook alweer een hekel aan Esteban? Verbrande Harry was het niet hehehehe. Even ontopic, wat een mafkees, vrees dat de hele wedstrijd over wordt gespeeld zonder publiek. Helaas maar waar. Hij moet aan de coke, pillen, pado's en drank op hebben gehad. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:24 schreef pth het volgende:[..] Nee helemaal niet, het gaat er om dat je als trainer op eigen initiatief niet je ploeg naar binnen kunt sturen (of er moet inderdaad sprake zijn van een volstrekt onveilige situatie, wat in dit geval totale onzin is), want dan lopen ploegen straks te pas en te onpas gewoon van het veld af. jup.+1 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:19 schreef alibabba het volgende:[..] Dat denk ik ook, maar je moet die aanslag wel in ogenschouw nemen vind ik...tezamen met dat, vind ik het heel logisch dat ze van het veld stappen.. Misschien logisch maar niet gegrond. Gaat ie er nu af vanwege de veiligheid, of de optelsom van 1-0 achter, geen gegeven penalty en de rode kaart? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:23 schreef remco k het volgende:6 punten winnen en met 2 punten achterstand de inhaalrace beginnen met 15 potjes e 45 punten te verdelen.. Eens !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Mooi plaatje op voetbalprimeur ... tegenwoordig de Oostenrijkse ME ook al in actie in Amsterdam. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Stelletje mietjes zijn het. Die burrito wilde zelfs die suppoost aanvallen. Verbeek stond na de rode kaart meteen te seinen tegen de scheids dat ze niet meer verder gingen....nokken maar....klaar zie je m zeggen......slappe lul die verbeek!
Ajax is totaal niet schuldig aan dit incident, het is hetzelfde als een werknemer van de plaatselijke supermarkt een verkleurd pak vlees vergeet te verwijderen uit het schap en dat een oude dame het met kerst opeet en haar kunstklapper uitkotst in de plee, dan is toch niet gelijk het hele bedrijf schuldig? Oke, ze krijgen een boete en kunnen die werknemer ontslaan, maar komop ff jongens, zeik nou niet meteen dat je je schaamt voor ajax.......1 debiel, die lam is en mistrapt en daarna in elkaar wordt getrapt, zelfs daar schaam ik me niet voor, ik ken m niet dus.....boeie!
Getver, jullie proberen zo politiek correct te zijn nu, daar kak ik op. Ajax is de grote verliezer......flikker toch op man! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:14 schreef remco k het volgende:[..] Verbeek gaat in mijn optiek echt van het veld door die rode kaart hoor, en niet door de veiligheid.. Mee eens... Verbeek ging over de rooie door die rooie kaart... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:23 schreef remco k het volgende:6 punten verliezen en met 11 punten achterstand de inhaalrace beginnen met 15 potjes e 45 punten te verdelen.. Jij hebt lekker vertrouwen in je club! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: die gifbeker blijkt nog groter dan de cup met de grote oren |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:26 schreef baco74 het volgende:[..] Misschien logisch maar niet gegrond. Gaat ie er nu af vanwege de veiligheid, of de optelsom van 1-0 achter, geen gegeven penalty en de rode kaart? Ik denk het laatste gedeelte, maar ze lullen liever over veiligheid zodat ze denken een kans te maken bij de KNVB! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 23:40 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik denk het laatste gedeelte, maar ze lullen liever over veiligheid zodat ze denken een kans te maken bij de KNVB! ze lopen onreglementair van t veld |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Joh?? Dat wist ik ook wel! En het kan weleens betekenen dat beiden een zware sanctie krijgen. Maar ik wacht het verder wel af! |
|
|
|