BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-AZ stilgelegd na incident door gestoorde 'Ajax-fan' : reactie AZ-keeper is rood.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajaxied sca
 ajaxied sca - donderdag 22 december 2011 - 00:15   quote  deeplink  
Het is toch onvoorstelbaar hoe deze keeper reageerde! Te achterlijk voor woorden hoe deze keeper erop los trapt! zeker een aantal wedstrijden schorsen kom zeg! Waar komt de frustratie vandaan van die jongen? Stevie wonder zag nog dat deze jongen niks ernstigs wou uithalen!!
Eide
 Eide - donderdag 22 december 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 00:15 schreef ajaxied sca het volgende:
Stevie wonder zag nog dat deze jongen niks ernstigs wou uithalen!!
Ga toch weg man, het trapt naar Esteban, emotie is prima, maar dit is gewoon jezelf voorliegen. Esteban zal best wel geschorst gaan worden, maar als je deze archertlijke zo probeert te verdedigen en wat hij deed probeert te bagataliseren moet je toch even stoppen en nadenken waar je mee bezig bent.

Er is maar 1 schuldige aan dit alles, en dat is die mafkees die het veld op ging. Stadionverbod voor het leven en veroordelen wegens mishandeling wat mij betreft, en bovendien alle kosten die Ajax hierdoor oploopt op hem verhalen. Ajax - Austria (staafincident) was dat 500.000 gulden...

Verklaar me voor gek, maar ik zou mijn spelers ook van het veld halen. Ik snap Verbeek wel in deze. Ik hoop alleen dat dit niet een uitschakeling betekent voor Ajax. Dat het centen gaat kosten mag duidelijk zijn.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 22 december 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:39 schreef Boilesen het volgende:

[..]

die gifbeker blijkt nog groter dan de cup met de grote oren
tja, inderdaad ik dacht dat we hem bij Feyenoord hadden leeggedronken , vorig seizoen, maar er zat nog heel wat in voor jullie. Wat een teringzooi. Ik vrees voor jullie dat dit een zware straf op gaat leveren (vgl staafincident).

Ik vond het overigens wel een schwalbe van die mafkees, hij lag al voordat Esteban hem raakte.

(grapje niet van mij, maar van ene Stylzz, ik vond hem erg leuk hehehe).
slimpie
 slimpie - donderdag 22 december 2011 - 00:41   quote  deeplink  
Een heel mooi moment dit om die hele amsterdamse rotzooi gewoon op te doeken...
jepper69
 jepper69 - donderdag 22 december 2011 - 00:41   quote  deeplink  
Helaas blijft het speculeren over de uitkomst van de straf van Estaban, Ajax en Az.
Ik denk aan de volgende mogelijkheden:

1 Esteban krijgt een 6+ schorsing.

2 Ajax uit de beker vanwege niet de veiligheid van spelers kunnen garanderen.(hoop dit niet)

3 Az uit de beker vanwege het zelf stoppen, had de scheids moeten doen.

4 Of is er straf voor Estaban vanwege natrappen, Ajax een financieele boete, Az een voorwaardelijke en de wedstrijd word 31 jan uitgespeeld.

Ik hoop op optie 4 en dat deze mongool 2 jaar krijgt en een levenslang stadionverbod voor alle stadions in Europa.

Waarom heeft nog niemand zijn naam gepost, moet toch een bekende zijn van iemand?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door jepper69 --
Eide
 Eide - donderdag 22 december 2011 - 00:57   quote  deeplink  
By the way:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/az/11169742/__ME_in_actie_rond_Ajax-AZ__.html

Rellen bij de Arena na de wedstrijd. Kan er dan ook nog wel bij...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door Eide --
bully
 bully - donderdag 22 december 2011 - 05:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Mijn vriendin is Jurist in opleiding (laatste 3 maanden) en die DENKT het volgende. Volgens de letter van de wet zal het volgende moeten gebeuren.

1.)Als de supporter een aanklacht indient zal Esteban een voorwaardelijke celstraf en een fikse taakstraf krijgen wegens mishandeling (toch gelijk Bahbah)
2.) Als Esteban een aanklacht indient geldt hetzelfde voor de supporter.
3.) Esteban zal door de KNVB een fikse schorsing krijgen van een wedstrijd of 8 wegens geweld op het veld
4.) Az zal reglementair deze wedstrijd moeten verliezen aangezien AZ van het veld gaat zonder toestemming van de scheidsrechter of andere officiƫle organen.
5.) Ajax zal uit de beker worden gehaald wegens het niet veilig kunnen houden va het stadion.
6.) De supporter zal een levenslang stadionverbod krijgen.

Dit is haar mening zoals mijn vriendin de wet kent..
4 en 5 klopt dus niet.
ajax uit de beker? tegen wie verliest az dan?
maar is weer tegek voor woorden dan een zo`n gek dit weer veroorzaakt.
kan die estoban geen ongelijk geven denk dat op dat moment bij mij de knoppen ook zouden doorslaan.
scheids kon niet anders al zou dat wel beter zijn geweest.
kan me de emotie van verbeek ook wel voorstellen.
want is natuurlijk wel zo dat zijn hele team hierdoor is beinvloed.
ik hoop gewoon dat de wedstrijd gewoon word overgespeeld zonder veel ophef verder.
want er is in de praktijk naar mijn mening maar een schuldige en dat is die mafkees die het veld opstormt.
Rogier
 Rogier - donderdag 22 december 2011 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 00:41 schreef slimpie het volgende:
Een heel mooi moment dit om die hele amsterdamse rotzooi gewoon op te doeken...
Heeee....weer een heldere geest die wat moet zeggen vanachter zijn PC'tje ! Goed zo knulletje.

Anyway...vind het zo vreemd dat deze jongen een hekel heeft aan een vrij 'onbekende' keeper van AZ. Hoe kun je nou aan hem een hekel hebben als je hem niet kent ?

Dus denk ik haast dat hij deze Esteban persoonlijk kent...van het stappen in de omgeving ofzo? Zou zo maar kunnen. We konden dus nog lager zinken, laten we hopen dat dit de bodem is. Vanaf hier gaan we omhoog.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 22 december 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 08:20 schreef Rogier het volgende:

[..]

Heeee....weer een heldere geest die wat moet zeggen vanachter zijn PC'tje ! Goed zo knulletje.

Anyway...vind het zo vreemd dat deze jongen een hekel heeft aan een vrij 'onbekende' keeper van AZ. Hoe kun je nou aan hem een hekel hebben als je hem niet kent ?

Dus denk ik haast dat hij deze Esteban persoonlijk kent...van het stappen in de omgeving ofzo? Zou zo maar kunnen. We konden dus nog lager zinken, laten we hopen dat dit de bodem is. Vanaf hier gaan we omhoog.
Daar heb jij dus een punt! Ik vraag me werkelijk af wat iemand ertoe brengt een speler aan te vallen en daarna te zeggen dat hij een hekel aan hem heeft. Het lijkt me dat er iets moet zijn gebeurd waarom zo'n supporter een hekel aan hem krijgt. Hopelijk komt dat ook nog in de media te staan! Ik pleit die jongen niet vrij, totaal niet zelfs. Levenslang het stadion uittrappen, maar je begint haast te denken dat dit een gerichte aanval was, die zowel hier alsmede buiten het stadion had kunnen plaatsvinden.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 22 december 2011 - 08:57   quote  deeplink  
Tja, wat moet je hier nog op zeggen. Alsof we nog niet genoeg problemen hebben rondom Ajax, kan dit er ook nog wel bij.

Ik vrees dat we de wedstrijd regelementair verliezen.
Een geldboete, en wellicht een aantal wedstrijden zonder publiek moeten spelen.

De geldboete zal verhaald worden op die mongool van een 'supporter'.

Overigens begrijp ik de reactie van Estaban zeer zeker. Sterker nog, hij had hem helemaal lam moeten schoppen.
Stanley
 Stanley - donderdag 22 december 2011 - 09:04   quote  deeplink  
Ik vraag me dus echt af wat er achter deze actie zit? Hoe kan een gemiddelde Ajax-supporter nu een hekel hebben aan deze keeper. Is het een bullshit verhaal? Kennen zij elkaar persoonlijk? Is het soms een weddenschap?

Ik kreeg niet de indruk dat deze jongen zwaar dronken was... Overigens is hij geen bekende binnen Ajax-supporterkringen, dusss.

Hoe dan ook ben ik heel bang dat Ajax de wedstrijd reglementair gaat verliezen met uitsluiting misschien nog wel van een jaar met een fikse geldboete!

De rode kaart verbaasde mij op het moment wel eerlijk gezegd. Na de verbazing van deze actie en het een paar keer terug te hebben gezien denk ik ook dat hij wellicht 1x teveel heeft geschopt toen die jongen toch al op de grond lag. Onnodig geweld zullen we maar zeggen.

En Verbeek is een slimmerd. Niet verder spelen was zijn beslissing en niet vanwege de veiligheid of het ontbreken hiervan. Ook de AZ-spelers wilden in eerste instantie niet van het veld. Maar Verbeek gokt idd op uitsluiting van Ajax en was eigenlijk al pissed off omdat een overtreding op Beerens niet werd bestraft gevolgd door het niet geven van de strafschop...
nora
 nora - donderdag 22 december 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 00:15 schreef ajaxied sca het volgende:
Het is toch onvoorstelbaar hoe deze keeper reageerde! Te achterlijk voor woorden hoe deze keeper erop los trapt! zeker een aantal wedstrijden schorsen kom zeg! Waar komt de frustratie vandaan van die jongen? Stevie wonder zag nog dat deze jongen niks ernstigs wou uithalen!!
Hij staat bekend in zijn land als een zeer agressief persoon volgens de krant.
nora
 nora - donderdag 22 december 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 00:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Ga toch weg man, het trapt naar Esteban, emotie is prima, maar dit is gewoon jezelf voorliegen. Esteban zal best wel geschorst gaan worden, maar als je deze archertlijke zo probeert te verdedigen en wat hij deed probeert te bagataliseren moet je toch even stoppen en nadenken waar je mee bezig bent.

Er is maar 1 schuldige aan dit alles, en dat is die mafkees die het veld op ging. Stadionverbod voor het leven en veroordelen wegens mishandeling wat mij betreft, en bovendien alle kosten die Ajax hierdoor oploopt op hem verhalen. Ajax - Austria (staafincident) was dat 500.000 gulden...
=========================================================================================
=========================================================================================
Jij snapt het niet er was totaal geen gevaar voor zijn spelers ,hij was woest over de kaart en dacht dit kan ik niet winnen met 10 man en ga van het veld dan krijgt Ajax een straf.Op zijn Amsterdams die boer is een uitgenaste !!!

Verklaar me voor gek, maar ik zou mijn spelers ook van het veld halen. Ik snap Verbeek wel in deze. Ik hoop alleen dat dit niet een uitschakeling betekent voor Ajax. Dat het centen gaat kosten mag duidelijk zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door nora --
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 22 december 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Deze man rende ook het veld op bij bijna alle wedstrijden van Barca,

Deed zelfs toen een keer iets tegen Figo (destijds bij real madrid)

http://en.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Jump
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:07 schreef Johnqqqq het volgende:
Deze man rende ook het veld op bij bijna alle wedstrijden van Barca,

Deed zelfs toen een keer iets tegen Figo (destijds bij real madrid)

http://en.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Jump
Een keer of 3 bij een barca wedstrijd?? die spelen toch wel wat meer hoop ik...:-)
Rogier
 Rogier - donderdag 22 december 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 09:50 schreef nora het volgende:

[..]

Hij staat bekend in zijn land als een zeer agressief persoon volgens de krant.
En is deze Esteban niet een verdachte in een zaak tegen een meisje wat hij het ziekenhuis in heeft gewerkt dit jaar ? Misschien kende deze jongen dat meisje wel ? Of was dit in het buitenland ?

Ik zag een twitterbericht van iemand die deze jongen zag snuiven in de WC, en de twitteraar zei ' voordat ik terug was op het vak lag deze jongen al op zijn rug op het veld'. Dus hij heeft dit echt heel bewust gedaan, nog even wat moed ingesnoven en is ervoor gegaan. Ik denk dus echt dat dit een persoonlijke vete is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door Rogier --
nora
 nora - donderdag 22 december 2011 - 10:40   quote  deeplink  
Klopt Esteban is al in een mishandelingszaak gewikkeld in zijn thuisland,volgens mij was het inderdaad zijn ex vriendin.
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 22 december 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:40 schreef nora het volgende:
Klopt Esteban is al in een mishandelingszaak gewikkeld in zijn thuisland,volgens mij was het inderdaad zijn ex vriendin.
Dus dat is Davids ook een die zit nu in de RVC van Ajax...
Verleden zegt niks
Wimpie60
 Wimpie60 - donderdag 22 december 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Terecht rood voor Esteban natuurlijk; zelfs in de vechtsport is het not done je op de grond liggende tegenstander te trappen. De kaart moet dus zeker NIET geseponeerd worden. Vwb die zogenaamde "supporter": levenslang stadionverbod voor geheel Nederland.
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:14 schreef christa het volgende:
Er is niks te zien aan zijn kleding dat het om een ajax aanhanger gaat, wat er gezegt wordt dat het gaat om een 19 jarige mafketel die een hekel had aan de az keeper, dus hoef niet speciaal een ajax supporter te zijn, want wie naait zijn eigen club als ze voorstaan?
1e post, zou het niet gewoon iemand kunnen zijn die wat het vuurtje een beetje op wil stoken?
Dennis18
 Dennis18 - donderdag 22 december 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Als Nijhuis geen rood had gegeven was de wedstrijd gewoon uitgespeeld.
Ajax had een dikke boete gekregen, en daarmee was de kous af geweest.
Verbeek was zo woest over de rode kaart (en terecht) dat ie toen zijn spelers van het veld haalde. Had natuurlijk niks met veiligheid te maken. Hij was gewoon pissed off. Nijhuis heeft gefloten volgens de regels, maar niet in de geest van de wedstrijd. Wat mij betreft een dikke onvoldoende voor Nijhuis. Maar daar zullen ze in Zeist wel anders over denken. En over die gek die het veld op rende wil ik het niet eens meer hebben. Pure waanzin!!
Gewone nederlander
 Gewone nederlander - donderdag 22 december 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Nederland gaat kapot aan regeltjes en wetjes, als de scheidsrechter zijn kaart op zak gehouden had, en de wedstrijd na enkele minuten gewoon had hervat, waren de schermutselingen die daarna ontstonden ook uitgebleven. KOSTEN?????
Maar nee, gezond verstand gebruiken dat niet, maar de wet naleven dat is hier alleen belangrijk, de media, advocaten en rechters die geilen hiervan van zulk soort incidenten.
Hoe houd men werk, en hoe blijft men als land interessant t.o.v. het buitenland.
freakie
 freakie - donderdag 22 december 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Ik heb een hele andere mening dan ik tot nu toe las. In de regels staat dat als je natrapt een rode kaart krijgt, dat je als je een elleboog geeft een rode kaart is, dat een roggel in je gezicht rood is, dat tegen iemand racistische opmerkingen maken rood is.

Als esteban die jongen 3 keer in zijn buik trapt en door het dolle heen is moet hij geen rood krijgen?? Echt waarzin, esteban moet gewoon rood hebben, die jongen zie je niet meer in de wedstrijden van ajax. Alle twee zijn ze net zo fout geweest. Dan kan je zeggen hij heeft uit emotie gehandeld. Dus nou jongens nu gaan we allemaal zeggen tegen de pers als er bij enoh een te grove overtreding was dat het uit emotie is gebeurd. En dan is het een onterechte rode kaart?

oo weet je wat als er gevochten word en er slaat iemand en er word dan terug geslagen dan gaat alleen de gene die als eerste begon rood geven!!!! JAAAAAAH laten we dan doen!!!

Die esteban die moet niet zo opgewonden doen. En COMMAAAAN de veiligheid was er niet meer? 1 supporter die niet eens raak kan trappen.

Natuurlijk vind ik persoonlijk dat je m best een trap kan geven, maar persoonlijke dingen en regels kan je niet door elkaar halen. Anders moet je zoals al wel gezegd is de regels gaan veranderen en zeggen dat iedere speler op EMOTIE en ZELFVERDEDIGING mag handelen..
freakie
 freakie - donderdag 22 december 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:54 schreef Gewone nederlander het volgende:
Nederland gaat kapot aan regeltjes en wetjes, als de scheidsrechter zijn kaart op zak gehouden had, en de wedstrijd na enkele minuten gewoon had hervat, waren de schermutselingen die daarna ontstonden ook uitgebleven. KOSTEN?????
Maar nee, gezond verstand gebruiken dat niet, maar de wet naleven dat is hier alleen belangrijk, de media, advocaten en rechters die geilen hiervan van zulk soort incidenten.
Hoe houd men werk, en hoe blijft men als land interessant t.o.v. het buitenland.
DENK JE?? Je kan toch verdomme niet voor eigen rechter gaan spelen en ff op iemand in gaan timmeren.. Nederland draait op regeltjes en wetten anders had het allang een hele grote ZOOI geweest.. Ik zie het al voor me de regeltjes van de champions league, FAIRPLAY, RESPECT en nog een aantal dingen.. Nou he lekker voor t voetbal zoiets..
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:07 schreef freakie het volgende:

[..]

DENK JE?? Je kan toch verdomme niet voor eigen rechter gaan spelen en ff op iemand in gaan timmeren.. Nederland draait op regeltjes en wetten anders had het allang een hele grote ZOOI geweest.. Ik zie het al voor me de regeltjes van de champions league, FAIRPLAY, RESPECT en nog een aantal dingen.. Nou he lekker voor t voetbal zoiets..
Inderdaad man, hij had zich gewoon moeten omdraaien en z'n gezicht als boksbal opwerpen..
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 14:13   quote  deeplink  
De 19-jarige idioot die woensdag AZ-doelman Esteban te lijf ging, had al een stadionverbod, zo meldt RTV Noord-Holland. Ondanks dat stadionverbod wist hij toch de ArenA binnen te komen, om vervolgens in de slotfase van de eerste helft het veld te betreden. De man zit nog steeds vast op het politiebureau voor verhoor.
AjaxF-side.NL
Voor bepaalde vakken van het Ajax-stadion gingen kaarten voor het bekerduel met AZ in de vrije verkoop. Daardoor wist de hooligan makkelijk binnen te komen. De man zat op de Noordtribune, waar geen controle is op ID-bewijzen, hetgeen op Zuid wel het geval is.

Wesley van Wilsem uit Almere
GeenStijl.nl weet te melden dat de dader 19 jaar is, Wesley zou heten en uit Almere komen. Volgens een ooggetuige zat Wesley al de hele wedstrijd te snuiven en te zuipen, aldus Geen Stijl. Ook zou hij met zijn matties voor 50 euro hebben gewed dat hij wel het veld zou durven betreden. De meest waanzinnige roddel: AZ-keeper Esteban zou foekie foekie hebben gedaan met de vriendin van Wesley waardoor hij op wraak uit was. Lijkt ons een beetje vergezocht. Overigens is Esteban zelf ook niet van onbesproken gedrag: in eigen land werd hij verdacht van het van de trap duwen van zijn ex-vriendin. De aanklacht wegens moord werd uiteindelijk geseponeerd. Die kan dus wel (zoals we gezien hebben) van zich af meppen.
Maximus
 Maximus - donderdag 22 december 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:03 schreef freakie het volgende:
Ik heb een hele andere mening dan ik tot nu toe las. In de regels staat dat als je natrapt een rode kaart krijgt, dat je als je een elleboog geeft een rode kaart is, dat een roggel in je gezicht rood is, dat tegen iemand racistische opmerkingen maken rood is.

Als esteban die jongen 3 keer in zijn buik trapt en door het dolle heen is moet hij geen rood krijgen?? Echt waarzin, esteban moet gewoon rood hebben, die jongen zie je niet meer in de wedstrijden van ajax. Alle twee zijn ze net zo fout geweest. Dan kan je zeggen hij heeft uit emotie gehandeld. Dus nou jongens nu gaan we allemaal zeggen tegen de pers als er bij enoh een te grove overtreding was dat het uit emotie is gebeurd. En dan is het een onterechte rode kaart?

oo weet je wat als er gevochten word en er slaat iemand en er word dan terug geslagen dan gaat alleen de gene die als eerste begon rood geven!!!! JAAAAAAH laten we dan doen!!!

Die esteban die moet niet zo opgewonden doen. En COMMAAAAN de veiligheid was er niet meer? 1 supporter die niet eens raak kan trappen.

Natuurlijk vind ik persoonlijk dat je m best een trap kan geven, maar persoonlijke dingen en regels kan je niet door elkaar halen. Anders moet je zoals al wel gezegd is de regels gaan veranderen en zeggen dat iedere speler op EMOTIE en ZELFVERDEDIGING mag handelen..
Jij spoort niet.. in mijn optiek net zo'n sufkut als die het veld oprende...
jan k
 jan k - donderdag 22 december 2011 - 14:21   quote  deeplink  
Ik ben erg tegen geweld, maar als Esteban een keer een schop geeft aan die relschopper
heb ik daar vrede mee.Maar om iemand terwijl hij al weerloos op de grond ligt en van verschillende kanten al hulp aan komt vond ik het niet nodig van Esteban om nog een trap uit te delen. Tevens vind ik het onvoorstelbaar dat iemand met notabene een stadionverbod toch nog kans ziet om binnen te komen. Het moet niet gekker worden.

Groet Jan
Maximus
 Maximus - donderdag 22 december 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Zal het nog even duidelijk maken, want je tikt maar zo wat waanzin in je stukje. Esteban trapt m slechts 2x. De eerste is een afweer. Die 2x dat ie trapt raakt ie m tegen zn poten. Die jongen had hier al helemaal niet mogen wezen... Is gewoon noodweer van Esteban. Was nog een echt suarezje wat die "hooligan" uitvoerde. man wat een schwalbe!
Eide
 Eide - donderdag 22 december 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:22 schreef Maximus het volgende:
Esteban trapt m slechts 2x.
Nou ja, daar had hij dan wel gelijk, 3 keer. 1 keer in de lucht (noodweer), 2 keer op de grond tegen de benen. Misschien ook noodweer, misschien niet. Niet aan ons om te besluiten. Hier had Esteban ook kunnen bessluiten weg te lopen. Dat is alleen ratie natuurlijk, dat dat daar niet in je opkomt kan ik wel begrijpen.

Overigens een persoon op een forum even gelijkstellen met die mafkees van gister vind ik niet eens belachelijk, maar eigenlijk alleen maar wat lachwekkend dat in ieder geval afbreuk aan je geloofwaardigheid, jammer dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door Eide --
ktotheb
 ktotheb - donderdag 22 december 2011 - 15:32   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3090480/2011/12/22/AZ-Met-tien-man-spelen-wij-niet-verder.dhtml

Dit zegt alles over de intentie van AZ. Met veiligheid heeft het allemaal niks te maken, het gaat ze alleen maar om de rode kaart. En hoe slecht het ook is, volgens de regels is het rood. Ik kan alleen maar hopen dat het voor Ajax bij een boete blijft, maar het moge in ieder geval duidelijk zijn dat AZ veiligheid alleen maar als smoesje gebruikt.
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - donderdag 22 december 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
even wat ander, een vraagje, heb ik niet iemand gediscrimineerd? dat vraag ik even omdat uitnoord dat beweerde. graag ff jullie mening want kan het zelf namelijk niet achterhalen
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/70245/surez-gaat-in-beroep-voor-verbanning-na-racisme
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 22 december 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Rode kaart geseponeerd.. dus AZ kan verder spelen
bully
 bully - donderdag 22 december 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:21 schreef jan k het volgende:
Ik ben erg tegen geweld, maar als Esteban een keer een schop geeft aan die relschopper
heb ik daar vrede mee.Maar om iemand terwijl hij al weerloos op de grond ligt en van verschillende kanten al hulp aan komt vond ik het niet nodig van Esteban om nog een trap uit te delen. Tevens vind ik het onvoorstelbaar dat iemand met notabene een stadionverbod toch nog kans ziet om binnen te komen. Het moet niet gekker worden.

Groet Jan
ga jezelf eens na.
op moment dat zoiets gebeurd kijk je niet of er mensen aankomen maar je reageert.
op zo`n moment slaan de knoppen door en reageer je.
en een club kan ook niet 30.000 mensen controleren of ze wel of geen stadion verbod hebben.
misschien dat het eens tijd word dat er voor deze mensen echte straffen komen.
en bij elke wedstrijd van ajax een meldingsplicht bij de politie.
was ook eerst van mening dat ik me de emotie van verbeek kon voorstellen.
want spelers zijn natuurlijk wel geschrokken.
wat nadelig kan zijn voor verdere verloop wedstrijd.
maar de reactie van az om wedstrijd niet meer tespelen als rode kaart blijft staan.
zegt genoeg over de echte beweegredenen van verbeek om niet meer verder tespelen.
natuurlijk vind ik persoonlijk niet dat estoban rood verdient.
maar om voor een arbitrale beslissing de wedstrijd testaken is natuurlijk belachelijk.
als dit de trend word zullen er in de toekomst wel heel veel wedstrijden worden gestaakt.
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - donderdag 22 december 2011 - 17:12   quote  deeplink  
haha estebam!!
nora
 nora - donderdag 22 december 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad man, hij had zich gewoon moeten omdraaien en z'n gezicht als boksbal opwerpen..
Toen hij op de grond lag had Esteban weg kunnen lopen de stewards waren er bijna.!!!
nora
 nora - donderdag 22 december 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:22 schreef Maximus het volgende:
Zal het nog even duidelijk maken, want je tikt maar zo wat waanzin in je stukje. Esteban trapt m slechts 2x. De eerste is een afweer. Die 2x dat ie trapt raakt ie m tegen zn poten. Die jongen had hier al helemaal niet mogen wezen... Is gewoon noodweer van Esteban. Was nog een echt suarezje wat die "hooligan" uitvoerde. man wat een schwalbe!
Juist Maxi die 2 schoppen die hij geeft terwijl die mafkees op de grond ligt had hij niet hoeven geven. ROOD
nora
 nora - donderdag 22 december 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:32 schreef ktotheb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3090480/2011/12/22/AZ-Met-tien-man-spelen-wij-niet-verder.dhtml

Dit zegt alles over de intentie van AZ. Met veiligheid heeft het allemaal niks te maken, het gaat ze alleen maar om de rode kaart. En hoe slecht het ook is, volgens de regels is het rood. Ik kan alleen maar hopen dat het voor Ajax bij een boete blijft, maar het moge in ieder geval duidelijk zijn dat AZ veiligheid alleen maar als smoesje gebruikt.
Plus 1 Slimme vos die Verbeek.
bully
 bully - donderdag 22 december 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 17:46 schreef nora het volgende:

[..]

Toen hij op de grond lag had Esteban weg kunnen lopen de stewards waren er bijna.!!!
op dat moment is het een reactie en dan zie je echt niet dat de steward er aan komt.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 17:46 schreef nora het volgende:

[..]

Kijk even naar welk bericht ik dat quote. en bedenk dan het woordje sarcasme daarbij
baco74
 baco74 - donderdag 22 december 2011 - 20:48   quote  deeplink  
Om ff te relativeren van dat hele gedoe van gisteren, ik vond wat grappige quotejes:

Scheidsrechter Nijhuis: 'Het was overduidelijk een doorgebroken hooligan, dus rood.'

Ajax fan neemt de knock-out-fase wel heel letterlijk.

Invloed Van Gaal direct merkbaar in De Arena.

Nogal wiedes dat die 'supporter' zomaar het veld kon betreden, Stewart zat op de tribune.

Esteban verklaart natrappen: Ik heb een hekel aan die supporter.

Esteban nam het begrip 'cupfighter' net iets te serieus.

Al is de hooligan nog zo snel, Esteban achterhaalt hem wel.

Oud-keeper van ADO ook ooit van achteren aangevallen.

Bron:VI.nl.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door baco74 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 december 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 20:48 schreef baco74 het volgende:
Om ff te relativeren van dat hele gedoe van gisteren, ik vond wat grappige quotejes:

[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
hahahaha, die laatste.....
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:

[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
Het was ook helemaal geen rood, die supporter lag al voordat ie geraakt werd, gewoon een swalbe dus...
baco74
 baco74 - donderdag 22 december 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 20:58 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

hahahaha, die laatste.....
vond ik ook wel de grappigste...
Guyt
 Guyt - donderdag 22 december 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Ik had ook uitgehaald denk.
daantjuh
 daantjuh - donderdag 22 december 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Wat een onzin ik had hem helemaal verrot geschopt ajax uit de beker zetten lijkt mij beter want dat zielige gedoe dat 1 suppoter alles verpest is natuurlijk niet zo he. Want de ajax suppoters trapte ook rellen naar de wedstrijd dus gewoon uit de beker gooien.
Dat de keeper rood kreeg oke maar wat zou jij doen als je getrapt werd
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 december 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 21:13 schreef Guyt het volgende:
Ik had ook uitgehaald denk.
Tja en als je dan al een wat opvliegender karakter heb ziet het er misschien iets heftiger uit. Esteban valt weinig te verwijten maar de scheids ook niet al had ie beter even kunnen wachten met rood trekken. Vond alleen dat Az zich na het incident wel triest opstelde spelers zitten gebroken in de kleedkamer en dat 7 keer in 1 vraag benadrukken.
Kom op zeg zijn geen mietjes toch? Neemt niet weg dat het nooit had mogen gebeuren!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 22 december 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:

[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
[ code ]
snap die laatste juist niet...kan iemand het uitleggen??
daantjuh
 daantjuh - donderdag 22 december 2011 - 21:33   quote  deeplink  
Terrecht ik ging het veld ook nie meer op niet vergeten he het was wel een ajax suppotter die dit veroorzaakte en zorde voor tien man bij az en dan willen ze het ook nog uitbuiten ik had ajax wel willen horen als het anderzom was kijken hoe zielig hun dan zijn waarschijnlijk nog triester
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 december 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 21:30 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

snap die laatste juist niet...kan iemand het uitleggen??
Iets met ADO Keeper filmpje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-AZ stilgelegd na incident door gestoorde 'Ajax-fan' : reactie AZ-keeper is rood.

0.0089020