|
|
remco k
|
|
|
Aanvaller Esteban had al stadionverbod bij Ajax Door Tom Brouwer | 22 Dec 2011 om 11:50 | Bron: RTV Noord-Holland | Gratis live voetbal kijken De man die AZ-keeper Esteban Alvarado aanviel had al een stadionverbod bij Ajax, dat meldt RTV Noord-Holland. Bij de ingangen van het stadion moeten de toeschouwers hun identiteitsbewijs laten zien, maar waarschijnlijk hoefde de negentienjarige jongen dat niet te doen.
De man zat aan de Noordzijde en volgens het medium wordt daar bijna nooit gecontroleerd op de identiteitsbewijzen. De toeschouwer rende het veld op en viel Esteban aan. De doelman gaf op zijn beurt een paar rake schoppen aan de man.
De fan had dus al een stadionverbod en had nooit bij het duel aanwezig mogen zijn. Ajax liet na de wedstrijd weten dat de bezoeker een levenslang stadionverbod heeft gekregen. De man gaf aan een enorme hekel te hebben aan de doelman van AZ.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/141351/Aanvaller_Esteban_had_al_stadionverbod_bij_Ajax#ixzz1hGCBBhvh |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oei Ajax toch, dit gaat echt nog veel problemen opleveren en maakt het er allemaal niet makkelijker op. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Ga maar van uitsluiting voor dit jaar uit en misschien zelfs langer. Als dit Champions/EUFA league was geweest had je dat ook minstens aan je broek gekregen. Ik zeg: doe ook maar 9 punten in mindering in de competitie ;-)
Dat laatste is een geintje. Ook al ben ik anti-Ajax, wat jullie de laatste tijd voor shit te verwerken krijgen gun ik jullie echt niet. Hou het hoofd koel zou ik zeggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien een tip voor jullie..!! Hou je ogen open Wesley komt overal binnen..!!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
laatste keer dat men hem Zag zat ie binnen bij renatobos |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Whehehweheh moet ie wel door dat flinke Bos hout voor de deur komen... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
volgende supporter klaar om het gras te betreden |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Wesley stuurde nog wel een foto van Renato zijn bos..
|
|
|
|