BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koeman: 'Verschil tussen Ajax? Feyenoord is een échte club'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - donderdag 22 december 2011 - 13:39   quote  deeplink  
Ronald Koeman voelt zich als een vis in het water bij Feyenoord.
De oefenmeester heeft na de eerste seizoenshelft de nodige positieve kritieken mogen ontvangen, nu gebleken is dat de prestaties boven verwachting zijn.
Koeman was in een eerder stadium al eens trainer bij concurrent Ajax, maar heeft daar in die periode naar eigen zeggen iets gemist dat in Rotterdam wel aanwezig is.

Toevallig had ik het er laatst over met een paar vrienden van me, Ajacieden, zo vertelt de opgetogen Zaankanter in gesprek met Voetbal International.
We zaten in Bussum een biertje te drinken toen het opeens ging over de verschillen tussen Feyenoord en Ajax.
Ik zei tegen ze dat Feyenoord een échte club is.
Daarmee bedoel ik te zeggen dat ik in Rotterdam niet het haantjesgedrag zie dat er bij Ajax wel is.

De voormalig international merkt dit onder meer aan de sfeer op het trainingscomplex De Toekomst van Ajax.
Daar hangt zo'n typische sfeer van zien en gezien worden, zo vervolgt de dit seizoen veelal bewierookte keuzeheer over de verschillen tussen de beide clubs.
Je ziet alles door elkaar heen lopen: kamp-Cruijff, kamp-Van Gaal en iedereen wil er bij horen. In Rotterdam is dat niet.
Hier heerst niet de mentaliteit van belangrijk willen zijn.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 13:40   quote  deeplink  
dit wisten we al... maar goed dat koeman het nog even bevestigt. als wij het zeggen heeft het nooit impact
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 22 december 2011 - 13:42   quote  deeplink  
Goeie gozer die koeman.. snap alleen niet dat hij een huis heeft gekocht in Amsterdam..
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 13:47   quote  deeplink  
Koeman doet het heel erg goed bij Feyenoord, en ik als Ajacied ben oprecht blij dat jullie weer bovenin mee draaien, is enkel en alleen maar mooi voor de klassieker we gaan het namelijk wel lastig krijgen bij jullie..

Enkel moet Koeman echt zijn mond houden met dit soort uitspraken, hetzelfde deed hij namelijk bij
Vitesse
AFC Ajax
SL Benfica
PSV Eindhoven
Valencia CF
AZ Alkmaar

Toen die daar wegmoest..

Het zal natuurlijk wel weer goed vallen bij de achterban, maar als hij straks weer eens clubloos is en Ajax een nieuwe trainer nodig heeft staat hij vooraan te dansen net als afgelopen December..
KKL
 KKL - donderdag 22 december 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:47 schreef remco k het volgende:
Koeman doet het heel erg goed bij Feyenoord, en ik als Ajacied ben oprecht blij dat jullie weer bovenin mee draaien, is enkel en alleen maar mooi voor de klassieker we gaan het namelijk wel lastig krijgen bij jullie..

Enkel moet Koeman echt zijn mond houden met dit soort uitspraken, hetzelfde deed hij namelijk bij
Vitesse
AFC Ajax
SL Benfica
PSV Eindhoven
Valencia CF
AZ Alkmaar

Toen die daar wegmoest..

Het zal natuurlijk wel weer goed vallen bij de achterban, maar als hij straks weer eens clubloos is en Ajax een nieuwe trainer nodig heeft staat hij vooraan te dansen net als afgelopen December..
Jank niet man.

Koeman zegt toch helemaal niets negatiefs over ajax of andere clubs waar hij heeft gewerkt!!

Lees eens goed en niet met je ajax bril
el triste
 el triste - donderdag 22 december 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:47 schreef remco k het volgende:
Koeman doet het heel erg goed bij Feyenoord, en ik als Ajacied ben oprecht blij dat jullie weer bovenin mee draaien, is enkel en alleen maar mooi voor de klassieker we gaan het namelijk wel lastig krijgen bij jullie..

Enkel moet Koeman echt zijn mond houden met dit soort uitspraken, hetzelfde deed hij namelijk bij
Vitesse
AFC Ajax
SL Benfica
PSV Eindhoven
Valencia CF
AZ Alkmaar

Toen die daar wegmoest..

Het zal natuurlijk wel weer goed vallen bij de achterban, maar als hij straks weer eens clubloos is en Ajax een nieuwe trainer nodig heeft staat hij vooraan te dansen net als afgelopen December..
Ik ben blij dat jij blij bent voor ons.

Echter mijn mening is dat het Feyenoord forum voor Feyenoorders is. Derhalve lijkt het me van geen toegevoegde waarde als @j@x supporters hier hun mening geven.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:57 schreef KKL het volgende:

[..]

Jank niet man.

Koeman zegt toch helemaal niets negatiefs over ajax of andere clubs waar hij heeft gewerkt!!

Lees eens goed en niet met je ajax bril
Gaat niet om Ajax echt niet, ik houd gewoon niet van de persoon Koeman.. En nogmaals, wat hij doet bij jullie is grote klasse en ik ben er zelfs wel blij mee..
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:00 schreef el triste het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij blij bent voor ons.

Echter mijn mening is dat het Feyenoord forum voor Feyenoorders is. Derhalve lijkt het me van geen toegevoegde waarde als @j@x supporters hier hun mening geven.
Jammer maar helaas.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:00 schreef el triste het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij blij bent voor ons.

Echter mijn mening is dat het Feyenoord forum voor Feyenoorders is. Derhalve lijkt het me van geen toegevoegde waarde als @j@x supporters hier hun mening geven.
vind ik ook weer onzin.. laat ze lekker posten. als ze maar respect hebben voor het betreffende forum. en tuurlijk zal er een soms een afbrander krijgen door een echte antiposter. hoort er bij joh. zo hou je het vuurtje tenminste aan. verder vind ik dat de club ajax in zij geheel moet ophouden te bestaan. en laat de haarlem/ajax posters dan maar lekker posten hier...
el triste
 el triste - donderdag 22 december 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:06 schreef FR-Han het volgende:

[..]

vind ik ook weer onzin.. laat ze lekker posten. als ze maar respect hebben voor het betreffende forum. en tuurlijk zal er een soms een afbrander krijgen door een echte antiposter. hoort er bij joh. zo hou je het vuurtje tenminste aan. verder vind ik dat de club ajax in zij geheel moet ophouden te bestaan. en laat de haarlem/ajax posters dan maar lekker posten hier...
Das jouw mening en dat mag :) heb ook niks persoonlijks tegen ze hoor, maar zie de toegevoegde waarde er niet van

edit 14.40:

heb er ff over nagedacht maar je hebt eigenlijk wel een goed punt. Het si mooi als het op de goede manier kan ja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door el triste --
DY
 DY - donderdag 22 december 2011 - 14:20   quote  deeplink  
ik vind zo´n gudde wel het perfecte voorbeeld, straalt misschien wat minder uit en komt gewoon nooit in het nieuws maar blijft wel gewoon doen waar hij voor betaald wordt kei en keihard werken en gewoon timmeren aan de weg die is ingeslagen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door DY --
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:20 schreef DY het volgende:
ik vind zo´n gudde wel het perfecte voorbeeld, straalt misschien wat minder uit en komt gewoon nooit in het nieuws maar blijft wel gewoon doen waar hij voor betaald wordt kei en keihard werken en gewoon timmeren aan de weg die is ingeslagen.
Inderdaad, waarom moet je uberhaubt dat soort uitspraken doen. Geniet gewoon lekker van het feit dat het goed gaat en werk aan verbeterpunten..
sevillana
 sevillana - donderdag 22 december 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:40 schreef FR-Han het volgende:
dit wisten we al... maar goed dat koeman het nog even bevestigt. als wij het zeggen heeft het nooit impact
Idd, als je Feyenoord wat langer volgt is het een "publiek geheim" dat Feyenoord een ECHTE club is!
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:06 schreef FR-Han het volgende:

[..]

vind ik ook weer onzin.. laat ze lekker posten. als ze maar respect hebben voor het betreffende forum. en tuurlijk zal er een soms een afbrander krijgen door een echte antiposter. hoort er bij joh. zo hou je het vuurtje tenminste aan. verder vind ik dat de club ajax in zij geheel moet ophouden te bestaan. en laat de haarlem/ajax posters dan maar lekker posten hier...
Er posten veel Feyenoorders op andere Forums. Zondag en maandag waren op het Twente Forum 90% van de posts Feyenoord posts. Nu op AZ en Aax forum ook veel Ik weet wel dat wij meer rechten hebben dan zij, maar zolang wij daar posten mogen zij ook hier posten vind ik.
DY
 DY - donderdag 22 december 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom moet je uberhaubt dat soort uitspraken doen. Geniet gewoon lekker van het feit dat het goed gaat en werk aan verbeterpunten..
ik noem alleen een voorbeeld, ben je met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 december 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Ajacieden zijn wat mij betreft gewoon welkom mits met respect en niet provocatief, meteen gaan lopen schelden en zo zegt meer iets over degene die dat doet.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:16 schreef DY het volgende:

[..]

ik noem alleen een voorbeeld, ben je met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
Ik bedoel dat Koeman dit soort uitspraken helemaal niet moet doen..
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 15:18   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door remco k --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Inderdaad Ronald Feyenoord is een echte club maar zo zijn er nog wel meer verschillen. Ik vind het totaal geen probleem dat fans van andere clubs op het Feyenoordforum posten, als ze maar net zoals Roel zegt dit met respect voor het Feyenoordforum doen. Zo niet dan horen ze dat wel.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 december 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:26 schreef RenatoBos het volgende:
Inderdaad Ronald Feyenoord is een echte club maar zo zijn er nog wel meer verschillen. Ik vind het totaal geen probleem dat fans van andere clubs op het Feyenoordforum posten, als ze maar net zoals Roel zegt dit met respect voor het Feyenoordforum doen. Zo niet dan horen ze dat wel.
Aande andere kant vind ik dat reacties zoals hier eerder in dit topic door een Feyenoorder helemaal niet op een forum thuis horen (reactie met K..... woord erin, en meteen aanvallend)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:28 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

Aande andere kant vind ik dat reacties zoals hier eerder in dit topic door een Feyenoorder helemaal niet op een forum thuis horen (reactie met K..... woord erin, en meteen aanvallend)
Dat getuigd ook zeker niet van respect, maar daar stoor ik me niet zo aan als het maar binnen de perken is, er is niets mooier dan een beetje olie op het vuur gooien, toch? Maar met ziektes gaan lopen gooien die iedereen wel leed bezorgt in zijn familie- of kenissenkring ben ik zo spuugzat en vind ik zo respectloos, doet mij echt pijn en met mij velen denk ik. Erg jammer dat mensen zo kunnen falen, Feyenoorder of niet dan ben je voor mij een grote LUL. En Roel het hoort inderdaad op geen één forum thuis. Ben blij dat er genoeg mensen zijn die de anderen daar op aanspreken.
el triste
 el triste - donderdag 22 december 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:26 schreef RenatoBos het volgende:
Inderdaad Ronald Feyenoord is een echte club maar zo zijn er nog wel meer verschillen. Ik vind het totaal geen probleem dat fans van andere clubs op het Feyenoordforum posten, als ze maar net zoals Roel zegt dit met respect voor het Feyenoordforum doen. Zo niet dan horen ze dat wel.
zoals eerder al geschreven, na wat bedenktijd hebben jullie helemaal gelijk! weet niet wat dat is, maar in 1e instantie gaan m'n haren omhoog staan hahaha :)
el triste
 el triste - donderdag 22 december 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:28 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

Aande andere kant vind ik dat reacties zoals hier eerder in dit topic door een Feyenoorder helemaal niet op een forum thuis horen (reactie met K..... woord erin, en meteen aanvallend)
eens
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 16:05 schreef el triste het volgende:

[..]

zoals eerder al geschreven, na wat bedenktijd hebben jullie helemaal gelijk! weet niet wat dat is, maar in 1e instantie gaan m'n haren omhoog staan hahaha :)
Begrijp je helemaal kameraad, kan soms ook te fel reageren als het in mijn ogen te provocerend overkomt, want kom niet aan de Feyenoordfamilie want dan kom je aan mij. Zo'n avatar misstaat hier natuurlijk.
Je moet gewoon de keuze maken als het je stoort of je leert tot drie tellen of je scheert je haren van je rug.
d:-)
el triste
 el triste - donderdag 22 december 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 16:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Begrijp je helemaal kameraad, kan soms ook te fel reageren als het in mijn ogen te provocerend overkomt, want kom niet aan de Feyenoordfamilie want dan kom je aan mij. Zo'n avatar misstaat hier natuurlijk.
Je moet gewoon de keuze maken als het je stoort of je leert tot drie tellen of je scheert je haren van je rug.
d:-)
yup :)
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 december 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 16:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat getuigd ook zeker niet van respect, maar daar stoor ik me niet zo aan als het maar binnen de perken is, er is niets mooier dan een beetje olie op het vuur gooien, toch? Maar met ziektes gaan lopen gooien die iedereen wel leed bezorgt in zijn familie- of kenissenkring ben ik zo spuugzat en vind ik zo respectloos, doet mij echt pijn en met mij velen denk ik. Erg jammer dat mensen zo kunnen falen, Feyenoorder of niet dan ben je voor mij een grote LUL. En Roel het hoort inderdaad op geen één forum thuis. Ben blij dat er genoeg mensen zijn die de anderen daar op aanspreken.
ach, een beetje sarren moet kunnen. Gezonde rivaliteit toch? maar goed, wat zijn de grenzen? iedereen heeft andere.
DY
 DY - donderdag 22 december 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Koeman dit soort uitspraken helemaal niet moet doen..
ahh excuus mijn fout.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 16:26 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ach, een beetje sarren moet kunnen. Gezonde rivaliteit toch? maar goed, wat zijn de grenzen? iedereen heeft andere.
Inderdaad.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 22 december 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:00 schreef el triste het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij blij bent voor ons.

Echter mijn mening is dat het Feyenoord forum voor Feyenoorders is. Derhalve lijkt het me van geen toegevoegde waarde als @j@x supporters hier hun mening geven.
Zolang ze een normale mening geven is het toch gewoon goed
Alsof er geen feyenoorders zijn op het Ajax forum
Remco doet gewoon normaal en word door vele geaccepteerd hier door z'n normale gedrag
Ken je een voorbeeld aan nemen om gewoon normaal te doen
Emile
 Emile - donderdag 22 december 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:47 schreef remco k het volgende:
Koeman doet het heel erg goed bij Feyenoord, en ik als Ajacied ben oprecht blij dat jullie weer bovenin mee draaien, is enkel en alleen maar mooi voor de klassieker we gaan het namelijk wel lastig krijgen bij jullie..

Enkel moet Koeman echt zijn mond houden met dit soort uitspraken, hetzelfde deed hij namelijk bij
Vitesse
AFC Ajax
SL Benfica
PSV Eindhoven
Valencia CF
AZ Alkmaar

Toen die daar wegmoest..

Het zal natuurlijk wel weer goed vallen bij de achterban, maar als hij straks weer eens clubloos is en Ajax een nieuwe trainer nodig heeft staat hij vooraan te dansen net als afgelopen December..
heb je bronnen voor ons? mag nieuwsartikelen zijn of youtube filmpjes waarin Koeman dit bevestigd? of loop je gewoon uit je duim te zuigen?

Nou kom op dan als hij dit gezegd heeft heb je vast wel bronnen, zijn zoveel clubs
Emile
 Emile - donderdag 22 december 2011 - 18:35   quote  deeplink  
heb je ze al?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 december 2011 - 19:55   quote  deeplink  
Koeman schetst in dat interview dat hij na de overwonnen ziekte van zijn vrouw het voetbal veel meer is gaan relativeren.
In dat verband doe hij ook zo'n uitspraak. Is zijn waarneming, en oprechte mening. Hij zegt niet dat ie de ene club minder dan de andere vindt, hij heeft het over groepen mensen binnen die ene club.

Als ie dat al niet meer mag zeggen....
Fonsie
 Fonsie - donderdag 22 december 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Natuurlijk is er een groot verschil tussen arejackers en Feyenoord dat kon je gisteravond wel weer zien , de hele KNVB steunt die adamers, er kwam geen brancard aan te pas toch was het bij de beesten af, maar ze mochten eigenlijk van de scheids wel door spelen, Maar toen Stevan de Vrei per bracard van het veld moest door die prachtige schop van Abora werd er nauwelijks naar om gekeken, dat kon allemaal, hij moest er min.maal een maand voor aan de kant, nee KNVB da's niet zo erg hè. 'T is maar Feyenoord. en dat is het verschil.
De Spot
 De Spot - donderdag 22 december 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:47 schreef remco k het volgende:
Koeman doet het heel erg goed bij Feyenoord, en ik als Ajacied ben oprecht blij dat jullie weer bovenin mee draaien, is enkel en alleen maar mooi voor de klassieker we gaan het namelijk wel lastig krijgen bij jullie..

Enkel moet Koeman echt zijn mond houden met dit soort uitspraken, hetzelfde deed hij namelijk bij
Vitesse
AFC Ajax
SL Benfica
PSV Eindhoven
Valencia CF
AZ Alkmaar

Toen die daar wegmoest..

Het zal natuurlijk wel weer goed vallen bij de achterban, maar als hij straks weer eens clubloos is en Ajax een nieuwe trainer nodig heeft staat hij vooraan te dansen net als afgelopen December..
Ik ben het wel met je eens,al heeft koeman altijd de voorkeur aan Feyenoord gegeven.

Ik begrijp ook wel waarom je hier ff komt koeleloeren,want wie wil er vandaag de dag nou nog Ajacied zijn...
Alexi
 Alexi - donderdag 22 december 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:39 schreef KKL het volgende:
Ronald Koeman voelt zich als een vis in het water bij Feyenoord.
De oefenmeester heeft na de eerste seizoenshelft de nodige positieve kritieken mogen ontvangen, nu gebleken is dat de prestaties boven verwachting zijn.
Koeman was in een eerder stadium al eens trainer bij concurrent Ajax, maar heeft daar in die periode naar eigen zeggen iets gemist dat in Rotterdam wel aanwezig is.

Toevallig had ik het er laatst over met een paar vrienden van me, Ajacieden, zo vertelt de opgetogen Zaankanter in gesprek met Voetbal International.
We zaten in Bussum een biertje te drinken toen het opeens ging over de verschillen tussen Feyenoord en Ajax.
Ik zei tegen ze dat Feyenoord een échte club is.
Daarmee bedoel ik te zeggen dat ik in Rotterdam niet het haantjesgedrag zie dat er bij Ajax wel is.

De voormalig international merkt dit onder meer aan de sfeer op het trainingscomplex De Toekomst van Ajax.
Daar hangt zo'n typische sfeer van zien en gezien worden, zo vervolgt de dit seizoen veelal bewierookte keuzeheer over de verschillen tussen de beide clubs.
Je ziet alles door elkaar heen lopen: kamp-Cruijff, kamp-Van Gaal en iedereen wil er bij horen. In Rotterdam is dat niet.
Hier heerst niet de mentaliteit van belangrijk willen zijn.
Bij Feyenoord moet je gewoon normaal doen en zeker niet naast je schoenen lopen. Hier moet de Rotterdamse mentaliteit heersen,doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg!En niet lullen maar poetsen.... Hahaha!!
Alexi
 Alexi - donderdag 22 december 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Koeman dit soort uitspraken helemaal niet moet doen..
Ach ieder zijn mening,
wel interessant huh deze site............,word overal gelezen!
el triste
 el triste - donderdag 22 december 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 18:31 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Zolang ze een normale mening geven is het toch gewoon goed
Alsof er geen feyenoorders zijn op het Ajax forum
Remco doet gewoon normaal en word door vele geaccepteerd hier door z'n normale gedrag
Ken je een voorbeeld aan nemen om gewoon normaal te doen
Als je verder gelezen had dan je neus lang is had je dit niet geplaatst!! Beetje overbodige post... Jammer
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 december 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 20:22 schreef Fonsie het volgende:
Natuurlijk is er een groot verschil tussen arejackers en Feyenoord dat kon je gisteravond wel weer zien , de hele KNVB steunt die adamers, er kwam geen brancard aan te pas toch was het bij de beesten af, maar ze mochten eigenlijk van de scheids wel door spelen, Maar toen Stevan de Vrei per bracard van het veld moest door die prachtige schop van Abora werd er nauwelijks naar om gekeken, dat kon allemaal, hij moest er min.maal een maand voor aan de kant, nee KNVB da's niet zo erg hè. 'T is maar Feyenoord. en dat is het verschil.
Calimero-fons.....

Calimero_sad__by_Kenny21.jpg
12
 12 - donderdag 22 december 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:06 schreef FR-Han het volgende:

[..]

vind ik ook weer onzin.. laat ze lekker posten. als ze maar respect hebben voor het betreffende forum. en tuurlijk zal er een soms een afbrander krijgen door een echte antiposter. hoort er bij joh. zo hou je het vuurtje tenminste aan. verder vind ik dat de club ajax in zij geheel moet ophouden te bestaan. en laat de haarlem/ajax posters dan maar lekker posten hier...
Ben het grotendeels met je eens. Al vindt ik het niveau van de gemiddelde supporter de laatste decennia steeds minder worden. Vooral 2011 was er één om snel te vergeten qua incidenten. Al gebeuren er gelukkig ook nog steeds mooie dingen zoals de actie voor Djee. Vond het ook erg netjes dat die lampies het respect daarvoor toonden. Helaas waren er na de vuurwerkramp van Enschede ook weer klootzakken die vuurwerk geluiden maakten. Wat heb ik me om hen geschaamd zeg. En dat noemt zichzelf supporters. Ik waardeer dat Remco K ondanks hij verliefd is op de verkeerde club ook respectvol naar ons toe is. Wat mij betreft mag hij hier gewoon lekker blijven posten zo als hij dat nu doet. Vergeet niet dat legio feyenoorders zwerven en posten op fora van andere clubs. Als het aan mij lag konden suporters van welke club dan ook bij elkaar ik het vak staan net zoals ze dat doen bij het Nederlands elftal. Maar in de huidige samenleving lijkt dat wel een utopie. Als een familielid of collega voor die andere club is sla je die toch ook de hersus niet in? Tenzij je onder toezichtstelling staat van de overheid ;-) Beetje rivaliteit is leuk maar hou in ieder geval het respect voor elkaar. Juist die lui die van alles op het veld pleuren, vuurwerk in het gezinsvak gooien of het veld op rennen om een keepert het ziekenhuis in te schoppen moeten een levenslange stadionverbod krijgen met de eerst komende jaren melplicht. Dat is die kleine percentage die het vergallen voor de grootste groep supporters, de club en het nederlands voetbal in het algemeen. Zo ff me ei kwijt. :P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 december 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:47 schreef remco k het volgende:
Koeman doet het heel erg goed bij Feyenoord, en ik als Ajacied ben oprecht blij dat jullie weer bovenin mee draaien, is enkel en alleen maar mooi voor de klassieker we gaan het namelijk wel lastig krijgen bij jullie..

Enkel moet Koeman echt zijn mond houden met dit soort uitspraken, hetzelfde deed hij namelijk bij
Vitesse
AFC Ajax
SL Benfica
PSV Eindhoven
Valencia CF
AZ Alkmaar

Toen die daar wegmoest..

Het zal natuurlijk wel weer goed vallen bij de achterban, maar als hij straks weer eens clubloos is en Ajax een nieuwe trainer nodig heeft staat hij vooraan te dansen net als afgelopen December..

Het was en is al jaren bekent wat hij de mooiste club van Nederland vind Remco..
Dat hij zegt dat hij Vitesse een mooie club vind als hij er werkt lijkt mij logisch..
Ergens was ik ook niet blij met zijn komst nadat hij die stropdas met NR1 heeft gedragen
maar zo zie je maar ,ieder mens heeft in zijn leven wel eens een zwak moment..
En sommige komen weer terug op aarde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 december 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Heb je ook.....
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 18:35 schreef Emile het volgende:

[..]

heb je bronnen voor ons? mag nieuwsartikelen zijn of youtube filmpjes waarin Koeman dit bevestigd? of loop je gewoon uit je duim te zuigen?

Nou kom op dan als hij dit gezegd heeft heb je vast wel bronnen, zijn zoveel clubs
Vermoeiend, je zou eens wat vaker dingen over voetbal moeten kijken, algemeen bekend dat Koeman met alle stromen mee lult..
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 21:07 schreef 12 het volgende:

[..]

Ben het grotendeels met je eens. Al vindt ik het niveau van de gemiddelde supporter de laatste decennia steeds minder worden. Vooral 2011 was er één om snel te vergeten qua incidenten. Al gebeuren er gelukkig ook nog steeds mooie dingen zoals de actie voor Djee. Vond het ook erg netjes dat die lampies het respect daarvoor toonden. Helaas waren er na de vuurwerkramp van Enschede ook weer klootzakken die vuurwerk geluiden maakten. Wat heb ik me om hen geschaamd zeg. En dat noemt zichzelf supporters. Ik waardeer dat Remco K ondanks hij verliefd is op de verkeerde club ook respectvol naar ons toe is. Wat mij betreft mag hij hier gewoon lekker blijven posten zo als hij dat nu doet. Vergeet niet dat legio feyenoorders zwerven en posten op fora van andere clubs. Als het aan mij lag konden suporters van welke club dan ook bij elkaar ik het vak staan net zoals ze dat doen bij het Nederlands elftal. Maar in de huidige samenleving lijkt dat wel een utopie. Als een familielid of collega voor die andere club is sla je die toch ook de hersus niet in? Tenzij je onder toezichtstelling staat van de overheid ;-) Beetje rivaliteit is leuk maar hou in ieder geval het respect voor elkaar. Juist die lui die van alles op het veld pleuren, vuurwerk in het gezinsvak gooien of het veld op rennen om een keepert het ziekenhuis in te schoppen moeten een levenslange stadionverbod krijgen met de eerst komende jaren melplicht. Dat is die kleine percentage die het vergallen voor de grootste groep supporters, de club en het nederlands voetbal in het algemeen. Zo ff me ei kwijt. :P
Op naar 12
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 22:05   quote  deeplink  
Bij Beenhakker was de cirkel ook al 4x rond, zijn inderdaad leuke woorden, maar je koopt er niets voor. Trainers zijn passanten en deze passant doet het hier godzijdank boven verwachting goed en dat was precies wat we nodig hadden na al die klote jaren. Niet alleen de resultaten, maar ook het voetbal is voor het eerst in jaren weer eens goed.
JanM
 JanM - donderdag 22 december 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:17 schreef FR-Roel het volgende:
Ajacieden zijn wat mij betreft gewoon welkom mits met respect en niet provocatief, meteen gaan lopen schelden en zo zegt meer iets over degene die dat doet.
Mee eens wat betreft zijn posts, maar die vlaggen-avatar is m.i. provocerend. Zie trouwens ook een andere avatar van hem. Kan hij beïnvloeden welke getoond wordt, dan graag nooit meer die met die kudtvlaggen!
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ filmpje ]
Het was en is al jaren bekent wat hij de mooiste club van Nederland vind Remco..
Dat hij zegt dat hij Vitesse een mooie club vind als hij er werkt lijkt mij logisch..
Ergens was ik ook niet blij met zijn komst nadat hij die stropdas met NR1 heeft gedragen
maar zo zie je maar ,ieder mens heeft in zijn leven wel eens een zwak moment..
En sommige komen weer terug op aarde..
Je houd gewoon van me he,,,
JanM
 JanM - donderdag 22 december 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 22:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Je houd gewoon van me he,,,
Doe mij (en velen met mij) een lol en post neit meer met die kabouterlogo-avatar, als je tenmisnte kunt kiezen ...
sevillana
 sevillana - donderdag 22 december 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ filmpje ]
Het was en is al jaren bekent wat hij de mooiste club van Nederland vind Remco..
Dat hij zegt dat hij Vitesse een mooie club vind als hij er werkt lijkt mij logisch..
Ergens was ik ook niet blij met zijn komst nadat hij die stropdas met NR1 heeft gedragen
maar zo zie je maar ,ieder mens heeft in zijn leven wel eens een zwak moment..
En sommige komen weer terug op aarde..
hèhèhèhè . .
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 23:09 schreef JanM het volgende:

[..]

Doe mij (en velen met mij) een lol en post neit meer met die kabouterlogo-avatar, als je tenmisnte kunt kiezen ...
Je loopt hier al een mooi poosje mee, ik kan dat niet veranderen..
Els
 Els - donderdag 22 december 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:47 schreef remco k het volgende:
Koeman doet het heel erg goed bij Feyenoord, en ik als Ajacied ben oprecht blij dat jullie weer bovenin mee draaien, is enkel en alleen maar mooi voor de klassieker we gaan het namelijk wel lastig krijgen bij jullie..

Enkel moet Koeman echt zijn mond houden met dit soort uitspraken, hetzelfde deed hij namelijk bij
Vitesse
AFC Ajax
SL Benfica
PSV Eindhoven
Valencia CF
AZ Alkmaar

Toen die daar wegmoest..

Het zal natuurlijk wel weer goed vallen bij de achterban, maar als hij straks weer eens clubloos is en Ajax een nieuwe trainer nodig heeft staat hij vooraan te dansen net als afgelopen December..
Koeman was een publieksspeler, dus als trainer zal hij 'het publiek' ook vast wel meenemen in zijn communicatie. Je kunt het dus van hem verwachten. Handig? Nee, vast niet. Het is een uitspraak die hem later weer voor de voeten geworpen kan worden. Aan de andere kant, is dat erg? In mijn ogen niet. Hij doet een tamelijk genuanceerde uitspraak over clubs waarover hij kan oordelen. En het is conform de publieke opinie.
Dat jullie het zat zijn, dat de conflicten met Cruijff altijd wel weer ergens in de media opduiken, kan ik me voorstellen. Maar iedereen die zich enigzins in de persoon Cruijff verdiept heeft, weet dat conflicten meereizen in het kielzog van Cruijff. Je zal ze nog wel een tijdje hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koeman: 'Verschil tussen Ajax? Feyenoord is een échte club'









0.0072150