|
|
Geltepelt
|
|
|
Ik ben bezig met de eindejaarsquiz uit het Feyenoord Magazine maar heb wat hulp nodig. Misschien dat we hier wat antwoorden uit kunnen wisselen?
21. Welke oud-feyenoorder kreeg van zijn ploeggenoten ooit de bijnaam Slim Shady en waarom? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het heeft twee lange oren en is groen? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 december 2011 - 14:16 schreef Geltepelt het volgende:Ik ben bezig met de eindejaarsquiz uit het Feyenoord Magazine maar heb wat hulp nodig. Misschien dat we hier wat antwoorden uit kunnen wisselen? 21. Welke oud-feyenoorder kreeg van zijn ploeggenoten ooit de bijnaam Slim Shady en waarom? Kan er niets op Google van vinden... |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
Nee, ik weet enkele vragen zo wel maar deze kan ik ook niet op Google vinden |
|
|
|
|
Jurg Blom
|
|
|
nee ik weet er ook niks van, Slim Shady is in ieder geval een album van Eminem.. wie is de man op de foto van vraag 10? en wie zijn dit jaar de ambassadeurs van scoren op zuid? (7) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 december 2011 - 14:16 schreef Geltepelt het volgende:Ik ben bezig met de eindejaarsquiz uit het Feyenoord Magazine maar heb wat hulp nodig. Misschien dat we hier wat antwoorden uit kunnen wisselen? 21. Welke oud-feyenoorder kreeg van zijn ploeggenoten ooit de bijnaam Slim Shady en waarom? was dat niet bruins? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 december 2011 - 16:42 schreef Jurg Blom het volgende:nee ik weet er ook niks van, Slim Shady is in ieder geval een album van Eminem.. wie is de man op de foto van vraag 10? en wie zijn dit jaar de ambassadeurs van scoren op zuid? (7) Soewieso Ome Gerard Meijer! |
|
|
|
|
JurgFeyenoord
|
|
|
wie is die stagespeler van vraag 39? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: stel de vraag eens? |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
quote: 36. De stagiaire in de feyenoord fanshop is volgens mij Leeroy Fer 39. weet ik niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 december 2011 door Geltepelt -- |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 december 2011 - 16:42 schreef Jurg Blom het volgende:nee ik weet er ook niks van, Slim Shady is in ieder geval een album van Eminem.. wie is de man op de foto van vraag 10? en wie zijn dit jaar de ambassadeurs van scoren op zuid? (7) 10. Man op de foto weet ik ook niet 7. De 3 ambassadeurs zijn Biseswar, Clasie en van Haaren |
|
|
|
|
dolftepolt
|
|
|
Slim shady weet ik ook niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dacht leroy fer...rapbattle met anita |
|
|
|
|
JurgFeyenoord
|
|
|
soo ik ben echt slecht in die foto's, weet alleen die trainer zeker, maar wie is die ene die voor Wijnaldum staat en degene voor Tiendalli? (34) en het derde bandlid naast bosschaart en lodewijks? (27) en dan nog een keer die stage speler (39) en de man op de foto (10) ik weet het, ik vraag veel van jullie |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 december 2011 - 21:45 schreef JurgFeyenoord het volgende:soo ik ben echt slecht in die foto's, weet alleen die trainer zeker, maar wie is die ene die voor Wijnaldum staat en degene voor Tiendalli? (34) en het derde bandlid naast bosschaart en lodewijks? (27) en dan nog een keer die stage speler (39) en de man op de foto (10) ik weet het, ik vraag veel van jullie Even voor mijn duidelijkheid: Je meld je aan om antwoorden te krijgen voor een Feyenoordquiz? En daarna weer weg of blijf je dan hier posten? |
|
|
|
|
JurgFeyenoord
|
|
|
ik meld me in ieder geval niet aan om jankende mensen |
|
|
|
|
JurgFeyenoord
|
|
|
maar ik had me al aangemeld een jaar geleden ofzo, maar wist dat wachtwoord niet meer |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: en wie bedoel je daarmee dan??? Neem aan dat je mij daar niet mee bedoelt omdat ik alleen een vraag stel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 december 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ga jij eens ff lekker googlen ofzo mafkees. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jammer dat je je wachtwoord gevonden hebt... en die van je 2ling broedert jurgblom
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 december 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
JurgFeyenoord
|
|
|
oke guys hier berijk je niks mee beter gaan we niet van het onderwerp af? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jurg,welkom...misschien dat Roel nog een antwoord weet voor jou. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens! denk dat roel wel het antwoord weet. anders bosi effe pmen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik moet t blad nog bekijken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdomde moeilijke quiz. Ga ik m'n vakantie niet voor opofferen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad welkom Jerk, bij Roel kun je ook vragen kwijt over een andere clubs, ghehe de undercover neus..... |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
Deze zoek ik nog: 10. foto oud-feyenoorder 21. Wie kreeg bijnaam Slim Shady 25. Assist Balkestein tegen Dynamo Dresden 31. Kledingmerk de Wolf en Blinker 39. Foto stagespeler |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
Oh ja, ook de speler rechtsvooraan op foto 35 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hier bereik je niets mee? dacht toch echt dat jezelf was begonnen. |
|
|
|
|
wes010
|
|
|
Deze zoek ik nog: 1. Welke roemeen trad begin jaren zeventig.....?? 10. foto oud-feyenoorder 21. slim shady 25. assist balkestein tegen dresden? |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
quote:Op maandag 26 december 2011 - 19:52 schreef wes010 het volgende:Deze zoek ik nog: 1. Welke roemeen trad begin jaren zeventig.....?? 10. foto oud-feyenoorder 21. slim shady 25. assist balkestein tegen dresden? 1. Dat is Dumitrescu |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: ik weet wel dat ik daar ook 2 blouses van gehad heb én dat ze in die tijd ruim 300 gulden kosten Met heel veel kleuren zal mijn hersens een laten ratelen ik weet het weer het merk is Armstrong
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 december 2011 door FR-D@@N -- |
|
|
|
|
delonghi
|
|
|
maar wie is nou die man op de foto bij vraag 10? |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
quote: Ik zit te denken aan een artikel in de hand in hand waar deze foto in heeft gestaan alleen kan ik die hand in hand niet meer vinden..... |
|
|
|
|
delonghi
|
|
|
ja ik heb er al heel wat doorgekeken en ook de magazines. het antwoord op 25 is trouwens bouwens |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
quote: Karel Bouwens, SUPER bedankt. Weer een stapje verder |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
Nu alleen 10. Foto Oud-feyenoorder en 21. Slim Shady nog |
|
|
|
|
wes010
|
|
|
Heb de site van Feyenoord en de Feyenoord magazines eens doorgebladerd, maar ik heb de foto van vraag 10 niet gevonden. |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
Laat maar, afbeelding laten zien lukt niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door Geltepelt -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik zag dat hij van je harde schijf afkomt? misschien gewoon kopiëren? en dan zonder img hier plakken? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
en anders kun je dit nog doen:
quote: |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
quote: Bedankt, ik probeer het nog eens... |
|
|
|
|
Geltepelt
|
|
|
JA, gelukt. Nou, er is vast wel iemand op dit forum die weet wie dit is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door Geltepelt -- |
|
|
|
|
wes010
|
|
|
En nu nog uitvinden wie het is, hopelijk reageert hijzelf :P |
|
|
|
|
Piet Lammeree
|
|
|
Wie is Slim Shady en waarom? |
|
|
|
|
Mennow010
|
|
|
Weet iemand wie de stagespeler is bij vraag 39, en wie een gelukstelegram kreeg van de paus bij vraag 32? Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Piet Lammeree
|
|
|
Hallo Menno, weet jij een antwoord op mijn vraag: Wie is Slim Shady en waarom? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Heeft Piet zich al netjes voorgesteld hier?? Van mij hoeft het niet, want ik ken hem al. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|