|
|
FR-Elmo
|
|
|
Voor iedereen die geen kerstwensen wil overbrengen en het allemaal soft vindt hier een topic om dit kenbaar te maken.
;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 december 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Jullie ook hele fijne kerstdagen :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Humbug-Aanhangers hier géén Fijne Kerstdagen gewenst.
Wél lekker eten toegewenst. Maar dat geldt ook voor alle andere dagen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja ik vier wel kerst (aan boord) maar alleen vanavond .morgenochtend Noorse kerstliedjes aan horen. en dan weer aan het werk. Bootje lichten in het kanaal.De kerstboom hangt in de mast. maar ik maak alles goed met oud en nieuw in Oslo.zuipen blonde meiden kijken en veel geld uitgeven.Biertje kost 6 euri.Effe belastingvrije ricard meenem. ik wens een ieder op het Forum een goede kerst toe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel lekker maandag vrij. Voor de rest. Meh |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent wel een lekkere positivo gap:)....zegt degene die er ook geen hol aan vindt...heb mijn kind niet.....einde oefening,laat het maar gauw over zijn. De dagen worden weer langer......is het enige positieve wat ik eruit kan halen.
BROEVA HARO
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 december 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Morgen met vrouw en kids naar mijn schoonouders. De dag er na mijn ouders hier.
Daarna gelukkig weer werken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 december 2011 - 18:21 schreef Stylzz het volgende:Morgen met vrouw en kids naar mijn schoonouders. De dag er na mijn ouders hier. Daarna gelukkig weer werken Whahahahahahaha.........hou vol gap,ik snap je donders goed |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Verplichting....hahahahaha....kan het amper schrijven.....laat staan na leven |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hehehehehehe.....zo ondoorgrondelijk als altijd....ouwe sigaren kluiver(t) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahahaha
Even Apeldoorn bellen:) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
heb inmiddels aardig wat drank op, dan ga ik dit soort dingen grappig vinden hahahaha
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ehm, de vrouw werkt met kerst (NU). Dus ik heb de hele nacht een breedband-verbinding in de slaapkamer.. (hinthint)
Who needs christmass? (well, I don't!) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha die tekst. Lampjes in de bomen....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: niet geschikt voor mobiele apparaten,kerst SUCKS! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: klopt, onze tv-ontvanger hapert en natuurlijk is KPN nu niet te bereiken aaaarrggghhhhh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 december 2011 - 10:14 schreef FR-Roel het volgende:[..] klopt, onze tv-ontvanger hapert en natuurlijk is KPN nu niet te bereiken aaaarrggghhhhh logisch,santa staat op dak met z,n areslee.. let op de schoorsteen ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: knal die eikel eraf hahahahaha |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Moet(?) straks naar m'n schoonouwelui, en weet je hoe? Serieus, (beetje noodgedwongen): Zwarte trainingsbroek, FEYENOORD-SHIRT aan, gympen! Tenslotte heeft ons mooie shirt ook een ster he.....hahaha! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 december 2011 - 11:05 schreef Suijltje het volgende:Moet(?) straks naar m'n schoonouwelui, en weet je hoe? Serieus, (beetje noodgedwongen): Zwarte trainingsbroek, FEYENOORD-SHIRT aan, gympen! Tenslotte heeft ons mooie shirt ook een ster he.....hahaha! Juist, weet je wat Djee, schijt aan mijn schoonouders ik ga ook in mijn Feyenoord kloffie, lekker solidair met jouw en nog gewoon eens lekker makkelijk. Heb ik ook geen strakke broek aan na het eten. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op zondag 25 december 2011 - 11:05 schreef Suijltje het volgende:Moet(?) straks naar m'n schoonouwelui, en weet je hoe? Serieus, (beetje noodgedwongen): Zwarte trainingsbroek, FEYENOORD-SHIRT aan, gympen! Tenslotte heeft ons mooie shirt ook een ster he.....hahaha! Ik ook solidair!, feyenoord tshirt onder me zwarte overhemd.. ;) *Suijltje trendsetter..:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Gewoon werken, geen geouwehoer... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: lekker rustig man ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik wens iedereen ongeacht de tijd van het jaar of gebeurtenis het beste..... Humbug... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Flesje gin later....
Nee het wordt het toch weer niet.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat= humbug? wat= Swagger?
nieuwe woorden sappediejosia |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Humbug is heeeul oud.. uiting van onvrede, waardeloosheid. Swagger .. tsja das van deze tijd, je hebt swag of niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 december 2011 - 23:02 schreef Stylzz het volgende:Humbug is heeeul oud.. uiting van onvrede, waardeloosheid. Swagger .. tsja das van deze tijd, je hebt swag of niet. ohw,moet ik ff over nadenken,ik denk dat mijn swag een beetje aan het afsterven = :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 december 2011 door RenatoBos -- |
|
|
|