BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / Xbox360 / topic: Zoekt Gears of war 3 Multiplayer spelers !!! , geen clan, gewoon spelen

Headliner: Xbox360 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Cap Canoodle
 Cap Canoodle - zondag 25 december 2011 - 13:34   quote  deeplink  
Beste mensen, ik ben een van de grootste gears fans die ik ken. Helaas ben ik een van de weinige in mijn omgeving. Bij gears 1 was dat geen probleem en vond ik snel genoeg mensen in de online multiplayer. Helaas is dit bij gears 3 totaal anders,bijna geen headsets, zie bijna geen nederlanders, geen teamplay. dus ben jij ook op zoek naar wat medespelers, Let me Know!!
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 06 januari 2012 - 23:01   quote  deeplink  
ja hallo.ik heb gears3 en heb gears1 en 2 gespeeld gamerstag lekker makkelijk: yuri29 laat me ook nog effe in me message weten als je me friend reqeust stuurd waarom anders vergeet ik wie je bent :D
RoLeX NL
 RoLeX NL - maandag 23 januari 2012 - 10:36   quote  deeplink  
Hey mensen, ik ben ook op zoek naar NL Gears of War 3 spelers. Ik ben gemiddeld qua speler kill/death ratio 1/1 meestal, heb een headset.

Mijn gamerstag is RoLeX NL . Kunnen jullie mij jullie gamertags doorgeven dan kan ik wat mensen adden. Mij adden is ook goed natuurlijk
cpt awesome_1991
 cpt awesome_1991 - maandag 06 februari 2012 - 16:09   quote  deeplink  
hey, ik ben ook opzoek naar een paar mensen die gears 3 wille spelen, dus add me maar cpt awesome_1991 ik heb ook nog een paar nederlandstalige vrienden die mee kunnen doen.
Dedebiru
 Dedebiru - woensdag 28 maart 2012 - 20:40   quote  deeplink  
vind ook wel leuk om keer te spelen add me maar gamertag: Dedebiru
Dedebiru
 Dedebiru - woensdag 28 maart 2012 - 20:41   quote  deeplink  
Hallo ik heb aantal van julie toegevoegd voor gears of war 3 als ik paar ben vergeten voeg mij gewoon toe Gamertag: Dedebiru NL
Dennet
 Dennet - woensdag 11 april 2012 - 13:26   quote  deeplink  
Hey, ik speel veel Gears of War 3 op het moment. Dat doe ik al veel met vrienden, maar een compleet team is altijd leuk natuurlijk. Interesse? Stuur me ff een message en voeg me toe. Gamertag: Dennet
husar
 husar - zondag 22 april 2012 - 09:05   quote  deeplink  
indien ik tijd heb: immortalhusar
KbM SUPERN0VA
 KbM SUPERN0VA - maandag 02 juli 2012 - 01:07   quote  deeplink  
Hallo,

Ik ben een enorme gears of war fan.
Ik heb speciaal een xbox360 aangeschaft toen gears of war 1 uitkwam, sindsdien heb ik alle series gespeeld en kan mezelf dus een gears veteran noemen.
Mijn (gears)clan waar ik tegenwoordig in zit speelt haast geen/nooit meer gears of war 3 vanwegen de sawed-off en retro lancer + de COD noobs ^^.
Ik zoek dus een x-aantal gasten, leuk in de omgang die heel veel gears of war 3 spelen.
Graag zou ik z.s.m wat friend requests ontvangen en stuur dan ff een bericht dat je van deze forum bent... mijn gt is: KbM SUPERN0VA

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Xbox360 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / Xbox360 / topic: Zoekt Gears of war 3 Multiplayer spelers !!! , geen clan, gewoon spelen

0.0077431