|
|
Cap Canoodle
|
|
|
Beste mensen, ik ben een van de grootste gears fans die ik ken. Helaas ben ik een van de weinige in mijn omgeving. Bij gears 1 was dat geen probleem en vond ik snel genoeg mensen in de online multiplayer. Helaas is dit bij gears 3 totaal anders,bijna geen headsets, zie bijna geen nederlanders, geen teamplay. dus ben jij ook op zoek naar wat medespelers, Let me Know!! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
ja hallo.ik heb gears3 en heb gears1 en 2 gespeeld gamerstag lekker makkelijk: yuri29 laat me ook nog effe in me message weten als je me friend reqeust stuurd waarom anders vergeet ik wie je bent :D |
|
|
|
|
RoLeX NL
|
|
|
Hey mensen, ik ben ook op zoek naar NL Gears of War 3 spelers. Ik ben gemiddeld qua speler kill/death ratio 1/1 meestal, heb een headset.
Mijn gamerstag is RoLeX NL . Kunnen jullie mij jullie gamertags doorgeven dan kan ik wat mensen adden. Mij adden is ook goed natuurlijk |
|
|
|
|
cpt awesome_1991
|
|
|
hey, ik ben ook opzoek naar een paar mensen die gears 3 wille spelen, dus add me maar cpt awesome_1991 ik heb ook nog een paar nederlandstalige vrienden die mee kunnen doen. |
|
|
|
|
Dedebiru
|
|
|
vind ook wel leuk om keer te spelen add me maar gamertag: Dedebiru |
|
|
|
|
Dedebiru
|
|
|
Hallo ik heb aantal van julie toegevoegd voor gears of war 3 als ik paar ben vergeten voeg mij gewoon toe Gamertag: Dedebiru NL |
|
|
|
|
Dennet
|
|
|
Hey, ik speel veel Gears of War 3 op het moment. Dat doe ik al veel met vrienden, maar een compleet team is altijd leuk natuurlijk. Interesse? Stuur me ff een message en voeg me toe. Gamertag: Dennet |
|
|
|
|
husar
|
|
|
indien ik tijd heb: immortalhusar |
|
|
|
|
KbM SUPERN0VA
|
|
|
Hallo,
Ik ben een enorme gears of war fan. Ik heb speciaal een xbox360 aangeschaft toen gears of war 1 uitkwam, sindsdien heb ik alle series gespeeld en kan mezelf dus een gears veteran noemen. Mijn (gears)clan waar ik tegenwoordig in zit speelt haast geen/nooit meer gears of war 3 vanwegen de sawed-off en retro lancer + de COD noobs ^^. Ik zoek dus een x-aantal gasten, leuk in de omgang die heel veel gears of war 3 spelen. Graag zou ik z.s.m wat friend requests ontvangen en stuur dan ff een bericht dat je van deze forum bent... mijn gt is: KbM SUPERN0VA |
|
|
|