BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Adriaanse en Pastoor.".Clasie het grootste talent van de eredivisie"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - maandag 02 januari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Nobody likes us,we don't care....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 januari 2012 - 14:30   quote  deeplink  
Zeeland%2BBlijft.jpg
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 02 januari 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 14:22 schreef JanM het volgende:
En dan geven we Zeeland vervolgens aan Engeland, dan blijft Dirk daar gewoon spelen ;-P
eens
tomson
 tomson - maandag 02 januari 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 14:30 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Nou sla je de plank helemaal mis renato,met die cda draaikont van een koppejan.Da's geen reclame voor ons hoor!
salemi
 salemi - maandag 02 januari 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 12:03 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Wie gaat de grootste zeiksnor van Nederland nu eens vertellen dat hij alleen maar bezig is spelers van Feijenoord te kleineren. "Clasie is een gewoon middelmatig waterdragertje". Kan die eikel geen levenslang stadionverbod krijgen? Trouwens, ook van Hanegem is heel gecharmeerd van Clasie en dat telt voor mij nog zwaarder dan de loftuitingen van Adriaanse en Pastoor.
Er is een verschil tussen wat je denkt en wat je zegt. Ik weet zeker dat Johan de Snor gecharmeerd is van onze Jordy, anders zou hij geen enkele kijk op voetbal hebben. Maar het heeft voor hem geen enkele zin om te verkondigen wat anderen ook verkondigen. Hij moet nu eenmaal een controversiele mening hebben. Dat blaadje van hem moet verkocht worden. Zo is het spelletje dat hij speelt.
Dus de Snor niet al te serieus nemen. Maar ik ben wel blij met het programma van hem op TV. Daar wordt tenminste normaal over voetbal gepraat. In plaats van dat semi-intellectuele geneuzel van die 020 supporters op zondagavond. Ajakkes van Gelder. Brrrr
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 januari 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 15:00 schreef salemi het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen wat je denkt en wat je zegt. Ik weet zeker dat Johan de Snor gecharmeerd is van onze Jordy, anders zou hij geen enkele kijk op voetbal hebben. Maar het heeft voor hem geen enkele zin om te verkondigen wat anderen ook verkondigen. Hij moet nu eenmaal een controversiele mening hebben. Dat blaadje van hem moet verkocht worden. Zo is het spelletje dat hij speelt.
Dus de Snor niet al te serieus nemen. Maar ik ben wel blij met het programma van hem op TV. Daar wordt tenminste normaal over voetbal gepraat. In plaats van dat semi-intellectuele geneuzel van die 020 supporters op zondagavond. Ajakkes van Gelder. Brrrr
Precies die snor moet je niet al te serieus nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 januari 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 14:37 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

eens
Precies die Roel moet je niet al te serieus nemen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 januari 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 14:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Nou sla je de plank helemaal mis renato,met die cda draaikont van een koppejan.Da's geen reclame voor ons hoor!
Ik weet niet eens wie dat is, politiek interesseert me voor geen meter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Adriaanse en Pastoor.".Clasie het grootste talent van de eredivisie"









0.0067849