BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Straf Ajax , gezicht KNVB gered en lachende Gertjan en AZ hun gelijk: weglopen heeft zin

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 29 december 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Tis net hoe je het interpreteert kerel..
"overschrijding van de grenzen van de noodzakelijke verdediging, indien zij het onmiddellijk gevolg is geweest van een hevige gemoedsbeweging."

Zegt genoeg. Voor de rechtbank zou hij vrij gesproken worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2011 door rich Arnhem --
Eide
 Eide - donderdag 29 december 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:51 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

"overschrijding van de grenzen van de noodzakelijke verdediging, indien zij het onmiddellijk gevolg is geweest van een hevige gemoedsbeweging."

\Dat is niet aan jou, maar aan een rechtbank. Dit is slechts jou mening. Ter kennisgeving aangenomen, maar wat een rechtbank vindt gaan we niet uitvinden.
remco k
 remco k - donderdag 29 december 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:51 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Ik betwijfel het, en m'n vriendin die bijna klaar is met haar Master ook. Maar goed, zoals ik al zei gaat het het hier ook om de interpretatie van..
remco k
 remco k - donderdag 29 december 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 22:02 schreef Eide het volgende:

[..]

\Dat is niet aan jou, maar aan een rechtbank. Dit is slechts jou mening. Ter kennisgeving aangenomen, maar wat een rechtbank vindt gaan we niet uitvinden.
+1
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 29 december 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik betwijfel het, en m'n vriendin die bijna klaar is met haar Master ook. Maar goed, zoals ik al zei gaat het het hier ook om de interpretatie van..
Dat bedoel ik dus ook al een paar keer eerder aan te geven. Alles is subjectief net als de interpretatie van de wet. Ik stel mij op standpunt A en jij en anderen op standpunt B

(p.s. Veel succes met het behalen van die Master)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 30 december 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Nu we het toch over schandalig gedrag hebben, ik vraag me trouwens nog steeds af wat de ME bezielde na afloop van de wedstrijd! Waren die gasten zo opgefokt vanwege de ontevreden leerlingen in de middag, dat zij zich in de avond maar even moesten laten gelden?? Beetje triest om die frustraties af te reageren op alles en iedereen die rondom de ArenA liep!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door amsterdammer113 --
marja van leeuwen
 marja van leeuwen - maandag 09 januari 2012 - 20:38   quote  deeplink  
het is zoals de laatste jaren steeds het geval is, ajax tegen de rest, ajax wodt 3x gestraft voor een overtrokken incident, en als je zoals verbeek maar hard genoeg jankt en klaagt krijg je je zin wel, afwachtehoe de scheids weergaat fluiten tijde die wedstrijd. Ik sstel voor om bij elke onterechte rode kaart en onheus bejegenen van ajax spelers om van het veld te stappen want dat werkt blijkbaar.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 14 januari 2012 - 13:58   quote  deeplink  
Verbeek moet hangen die pleurishond!

Met zn gelul dat we geluk hebben nu!!!

Hufter!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Straf Ajax , gezicht KNVB gered en lachende Gertjan en AZ hun gelijk: weglopen heeft zin

0.0066890