BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe speeldata voor duels met FC Utrecht en RKC Waalwijk

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-D@@N
 FR-D@@N - woensdag 28 december 2011 - 12:05   quote  deeplink  
De thuiswedstrijden tegen RKC Waalwijk en FC Utrecht, die de tweede helft van het seizoen op het programma staan voor Feyenoord, zullen beiden op een zaterdagavond gespeeld worden. Beide duels stonden oorspronkelijk op een zondagmiddag gepland, maar de twee wedstrijden zijn door de KNVB naar de zaterdagavond verplaatst.

De wedstrijd tegen RKC Waalwijk zal gespeeld worden op zaterdag 18 februari om 20.45 uur. Dit duel stond oorspronkelijk gepland op zondag 19 februari om 16.30 uur. Het duel met FC Utrecht stond aanvankelijk gepland op zondag 11 maart 2012 om 14.30 uur. Deze wedstrijd is verplaatst naar zaterdag 10 maart 2012 om 20.45 uur.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 december 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Goeie info!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 december 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Gelijk ff de kalender aanpassen, thanx d@@n.
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 28 december 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Waarom zijn deze wedstrijden verplaatst? Is dat alleen omdat er eventueel europees voetbal gespeeld moet worden in de week hiervoor en dan die deelnemers daaraan een dag extra rust krijgen?
MMM
 MMM - woensdag 28 december 2011 - 12:51   quote  deeplink  
Zozo allebei.. Wedstrijd tegen RKC vind ik niet erg want 16.30 is helemaal kut..

Het liefst heb ik gewoon zondag 14.30!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 december 2011 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 december 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 12:51 schreef MMM het volgende:
Zozo allebei.. Wedstrijd tegen RKC vind ik niet erg want 16.30 is helemaal kut..

Het liefst heb ik gewoon zondag 14.30!
+1
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 28 december 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 12:51 schreef MMM het volgende:
Zozo allebei.. Wedstrijd tegen RKC vind ik niet erg want 16.30 is helemaal kut..

Het liefst heb ik gewoon zondag 14.30!
Ik ook. Lekker belangrijk dat dan niet alle wedstrijden uitgezonden kunnen worden op EL ik kijk toch alleen Feyenoord!
qwerto
 qwerto - woensdag 28 december 2011 - 13:40   quote  deeplink  
zaredag avond is zoiezo beter dan zondag !
Quiroz
 Quiroz - woensdag 28 december 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Zondagmiddag vind ik veel lekkerder hoor, ook al zit ik thuis. Het liefst om 14.30 want dan kan ik uitslapen gehhe
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 28 december 2011 - 16:03   quote  deeplink  
mooi kut! stelletje eikels.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 december 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 16:03 schreef FR-Roel het volgende:
mooi kut! stelletje eikels.
Haha Roel is in the house, welcome.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 28 december 2011 - 19:05   quote  deeplink  
had ik al gezegd dat ik deze nieuwe speeldata ruk vindt? bij deze dan.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 december 2011 - 19:23   quote  deeplink  
Fijn zaterdagavond wedstrijden, komt er ook weer een protest mars?

Op zaterdag moet je stappen of neuken. Zondag middag ga je naar de voetbal!
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 28 december 2011 - 19:25   quote  deeplink  
Ok, goed om te weten.

oja, even voorstellen:

Hoi ik ben Albert
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 19:25 schreef albert ten vrijde het volgende:
Ok, goed om te weten.

oja, even voorstellen:

Hoi ik ben Albert
Prinz-Albert-Piercing.JPG
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 december 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 19:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Albert ziet et goed uit!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 29 december 2011 - 21:20   quote  deeplink  
FC Utrecht niet akkoord met verplaatsen Feyenoord Utrecht naar zaterdag

FC Utrecht gaat niet akkoord met het besluit van de KNVB om twee competitiewedstrijden van de club te verplaatsen van zondagmiddag naar de zaterdagavond. Het gaat om de wedstrijd van zondag 11 maart uit tegen Feyenoord en de thuiswedstrijd tegen FC Groningen, die voor zondag 18 maart op het programma stond.
We accepteren dit niet en gaan protest indienen bij de KNVB, zegt Wilco van Schaik, algemeen directeur van FC Utrecht op de officiële website van die club. Zeker thuis willen onze supporters FC Utrecht op zondagmiddag 14.30 uur zien voetballen. Deze duidelijke voorkeur is ook uit onderzoek gebleken, aldus Van Schaik. We hebben eigenlijk voor dit seizoen al te veel concessies gedaan om van dat vaste tijdstip af te wijken en gaan er dan ook alles aan doen om deze wedstrijden, met name de thuiswedstrijd tegen Groningen, te laten plaatsvinden op de zondagen dat ze stonden gepland.
We zijn hierin in het geheel niet gekend en zijn dus totaal verrast. Ik ben dan wel betrekkelijk nieuw in de overlegwereld van het betaalde voetbal, maar het is toch uiterst merkwaardig, dat zonder enige ruggespraak een wedstrijd van ónze club in ons eigen stadion zomaar even wordt verzet, vraagt de algemeen directeur zich verbaasd af. Op deze manier kunnen we toch geen professioneel voetbalbedrijf runnen?
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 29 december 2011 - 21:20   quote  deeplink  
er is nog hoop...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 december 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:20 schreef FR-Roel het volgende:
er is nog hoop...
Nee hoor want het gaat hun vooral om het thuisduel tegen groningen.... Ons fijne bestuur laat zich gewoon weer ringeloren door de knvb, vanaf het begin, (belasting) tot de beker finale in tweeën en nu dan weer de verschoven wedstrijden, ze doen er niets aan, omdat de belangen van de club ze niet boeit en de belangen van de supporters al helemaal niet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 29 december 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee hoor want het gaat hun vooral om het thuisduel tegen groningen.... Ons fijne bestuur laat zich gewoon weer ringeloren door de knvb, vanaf het begin, (belasting) tot de beker finale in tweeën en nu dan weer de verschoven wedstrijden, ze doen er niets aan, omdat de belangen van de club ze niet boeit en de belangen van de supporters al helemaal niet.
heb vandaag nog een mail gestuurd naar de klantenservice... zal wel niets opleveren maar vind het belachelijk dat dit gebeurt... En dan ook nog op het laatst mogelijke tijdstip. Weten ze nou nog niet dat heel veel supporters uit het hele land komen die door het laatste tijdstip bijna niet thuis kunnen komen!? godverdegodver...
Frannie
 Frannie - vrijdag 30 december 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 19:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Negeren is ook een kunst. ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 december 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 21:47 schreef Frannie het volgende:

[..]

Negeren is ook een kunst. ;)
Piercen ook
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 december 2011 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Piercen ook
Kunst ook

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe speeldata voor duels met FC Utrecht en RKC Waalwijk









0.0091099