BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe kunnen wij, als Ajax supporters, mee helpen te voorkomen dat wedstrijden zo "gesaboteerd" worden..

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Lachen : Beker AJAX - AZ - bij Eredivisie live, KNVB weer wat centjes rijker via Ajax
Enigma
 Enigma - woensdag 28 december 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Naar aanleiding van de, behoorlijk, gestoorde actie van een "supporter" is ons een wedstrijd afgenomen die we waarschijnlijk hadden gewonnen. Voorts is de goede naam van ons Ajax en ook die van ons als supporters besmeurd door dee jongeman die eigenlijk heel erg zielig is en dringend hulp nodig heeft.

Dat AZ, lees jankerd Verbeek, wegkomt zonder enige sanctie is kwalijk. Kwalijk omdat hij simpelweg strikt gezien, mede, de wedstrijd om zeep heeft geholpen. Weigeren verder te spelen zonder dat de scheidsrechter dit ook zo heeft geconstateerd is "gewoon" een regelementaire nederlaag, no doubt about that! Neemt niet weg dat ik er begrip voor heb en het hem als voetballiefhebber niet kwalijk neem omdat de wedstrijd een ramp zou zijn geworden om aan te zien. Maar goed, de KNVB beslist en Ajax gaat akkoord, ook al is dat onder protest, blijf ik het als Ajax supporter zwak vinden. Had ook maar statement gemaakt, toon je ballen en lef, maar dat waren we toch al niet gewend van dit bestuur..

Wat ik graag van jullie, als Ajax supporters, zou willen weten gaat over het volgende; er zijn in het stadion een aantal regels waar je je als bezoeker aan moet/hoort te houden. Een paar regels worden altijd met voeten getreden en niemand die er iets an doet of durft te doen.. Bijvoorbeeld het roken; er mag niet gerookt worden in het stadion. Toch gebeurt dat en zijn de niet rokers moeilijker te vinden dan de rokers. Wanneer je er iets van zegt krijg je direct een grote mond, en dan met name van de broekies die eigenlijk nog hun pamper aan horen te hebben. Een bedreiging is vaak meer regel dan uitzondering, en dan met name fysieke bedreigingen. De stewards durven niet in te grijpen omdat ze net zoveel klappen kunnen krijgen als ze willen. Vinden jullie dat een verbod moet worden nageleefd, ook al baal je er zelf van? Waarom zijn die verboden er dan eigenlijk als niemand er zich aan houdt die dat niet wil? Mijn mening is vrij simpel: roken is één waarschuwing, niet uit of weer roken, dan het stadion uit. Wat vinden jullie??

In het verlengde hiervan, want roken is dan de minst erge, lijkt het.. Er wordt elke wedstrijd in de ArenA ontzettend veel geblowd. Afgezien dat dit ongezond is en ook vooral voor de niet rokers/blowers is dit smerig want het gaat in je kleren zitten en je wordt er soms mede op aangekeken omdat je de geur draagt. Hier geldt nog meer dat je er beter niets van kunt zeggen anders volgen er "vervelende" conversaties.. Veelal gepaard met fysiek geweld en ook hier grijpt niemand in, en al helemaal de stewards niet.

Laatste punt, en in mijn ogen de belangrijkste, alcohol.. Iedere wedstrijd wordt er met bier gegoten en raken veel "supporters" beneveld en raken gemakkelijk in andere stemmingen. (en dan druk ik mij heel netjes uit..) Niemand grijpt in en ook hier geldt weer de wet van de jungle. De grootste bekken meppen en dreigen als je er iets van zegt terwijl het juist zo duidelijk is dat alcohol veel zaken negatief beïnvloedt.

Voor ik nu alle gif over me heen krijg een aantal punten: Ik veroordeel niemand die bovenstaande dingen doet. Ik zeg alleen dat ze absoluut niet in het stadion thuishoren als "gewoontes". Ik heb drie seizoenskaarten waarvan één in de fanatiek aanhang op zuid, eerste ring, in de originele "harde kern". Kom dus niet met "jij weet niet waar je over praat" Voorts kom ik al zo'n 37 jaar bij Ajax al vanaf dat ik net mee kon met mijn vader. En tenslotte mocht dit al een keer in een topic geweest zijn, excuus daarvoor. Ben een tijd niet geweest omdat ik me dood irriteer aan ons klote bestuur dat Sint Cruijff buiten wil houden en ook het vertoonde spel maakt me woedend dus heb maar even me stil gehouden.

Graag jullie mening over de drie punten in ons stadion; Roken terwijl verbod is, drugs gebruiken en alcohol. En of we daar iets aan zouden moeten/willen veranderen gezien wat er onder invloed van kan gebeuren onder motto van beter voorkomen dan genezen. Of weten jullie nog andere punten?
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 28 december 2011 - 16:55   quote  deeplink  
1.roken blijft men toch doen ondanks verbod.
2.drank en drugs gebruik kan ook buiten het stadion hoeft dus niet persee binnen.
3.dus werken alle 3 niet...simpel
Enigma
 Enigma - woensdag 28 december 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Hallo Harry

Ik heb het over wat er IN het stadion gebeurt, daar moet paal en perk aan worden gesteld, vind ik. Daarbuiten laat me koud, als je het binnen toelaat vervaagt de grens steeds meer en kunnen zich veel makkelijke excessen voordoen omdat je ze in de hand werkt, als het ware.

Roken gebeurt inderdaad dat houdt dus in dat regels niet werken en velen, waaronder jij blijkbaar, het normaal vinden dat regels overtreden worden. Waar ligt dan de grens is mijn vraag?? Ik bedoel dus niet dat jij die gek goedkeurt maar het gaat om het principe, wat niet mag mag gewoon niet!! Of zie jij anders?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 december 2011 door Enigma --
joduh
 joduh - woensdag 28 december 2011 - 17:55   quote  deeplink  
geef mijn de jaren 80 90 maar weer terug....toen mocht alles......hahahhahaah
remco k
 remco k - woensdag 28 december 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 17:55 schreef joduh het volgende:
Inderdaad man, toen waren vergelding acties ook een stuk makkelijker en had je dat internet er niet tussen zitten.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 28 december 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 17:07 schreef Enigma het volgende:
Hallo Harry

Ik heb het over wat er IN het stadion gebeurt, daar moet paal en perk aan worden gesteld, vind ik. Daarbuiten laat me koud, als je het binnen toelaat vervaagt de grens steeds meer en kunnen zich veel makkelijke excessen voordoen omdat je ze in de hand werkt, als het ware.

Roken gebeurt inderdaad dat houdt dus in dat regels niet werken en velen, waaronder jij blijkbaar, het normaal vinden dat regels overtreden worden. Waar ligt dan de grens is mijn vraag?? Ik bedoel dus niet dat jij die gek goedkeurt maar het gaat om het principe, wat niet mag mag gewoon niet!! Of zie jij anders?
ik bedoel onder invloed kan je ook gewoon het stadion in of het nou drank of drugs is!!!

ja wat ik er van vind ben in het verleden nog erger geweest maar...alles voor mijn club, dus niet aan mijn vragen...hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 december 2011 door verbrande harry --
remco k
 remco k - woensdag 28 december 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 18:27 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik bedoel onder invloed kan je ook gewoon het stadion in of het nou drank of drugs is!!!

ja wat ik er van vind ben in het verleden nog erger geweest maar...alles voor mijn club, dus niet aan mijn vragen...hehe
"Alles voor mijn club" zeg je.. Dan zou je dus juist iets tegen zo'n mafkees willen ondernemen of niet? of juist willen zorgen dat dit nooit meer kan voorvallen.

Wat er is gebeurd is juist tot in het extreme tegen de club toch??
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 28 december 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
+9276382958

Gappie, EENS WEDEROM MET GIJ!!!!!
Enigma
 Enigma - woensdag 28 december 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 18:27 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Okay. In het verleden hebben we allemaal wel rare dingen gedaan maar het veld oprennen en een speler willen raken kan ik me toch echt niet herinneren hoor, ook niet in het Olympisch of De Meer.

Ik wil eigenlijk meer ernaar toe dat er of regels worden gemaakt en nageleefd of gewoon voor je mallemoers kont weg doen en laten wat je goeddunkt..

Voorts is er heel makkelijk te regelen dat mensen die onder invloed van drugs zijn of drank uit het stadion te weren. Blaastests, bloedtest en zelfs nu soort blaastests voor drugs. Kan de politie die ons vaak staat te fucken bij de hekken op zuid ook iets nuttigs doen. Onder invloed? Dan in busje en stadionverbod voor jaar met meldplicht. Ik denk dat je daar heel veel uitwassen kunt voorkomen en zo veel plezier aan supporters plus veiligheid terug geeft. En dan vergeet ik het risico voor de club..

Of ben ik nou zo ouderwets en ultra rechts?
Ajx
 Ajx - woensdag 28 december 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 19:56 schreef Enigma het volgende:

[..]

Okay. In het verleden hebben we allemaal wel rare dingen gedaan maar het veld oprennen en een speler willen raken kan ik me toch echt niet herinneren hoor, ook niet in het Olympisch of De Meer.

Ik wil eigenlijk meer ernaar toe dat er of regels worden gemaakt en nageleefd of gewoon voor je mallemoers kont weg doen en laten wat je goeddunkt..

Voorts is er heel makkelijk te regelen dat mensen die onder invloed van drugs zijn of drank uit het stadion te weren. Blaastests, bloedtest en zelfs nu soort blaastests voor drugs. Kan de politie die ons vaak staat te fucken bij de hekken op zuid ook iets nuttigs doen. Onder invloed? Dan in busje en stadionverbod voor jaar met meldplicht. Ik denk dat je daar heel veel uitwassen kunt voorkomen en zo veel plezier aan supporters plus veiligheid terug geeft. En dan vergeet ik het risico voor de club..

Of ben ik nou zo ouderwets en ultra rechts?
In de Meer en Olympisch Stadion had je ook grote hekken, dus dat kon toen ook niet erg makkelijk heh... Nu heb je de gracht, die ze trouwens willen(wilden?) dichtbouwen. Nu is dat maar op 1 punt, bij de invaliden...
jaja
 jaja - woensdag 28 december 2011 - 22:56   quote  deeplink  
Het gaat om de mens niet om de regels. En dat rookverbod slaat ook nergens op. Iedereen mag zijn gaspedaal intrappen als ik bij het zebrapad loop. Teveel regels maakt mensen gek. We worden nog net niet elke avond opgesloten in kooitjes. Blijf lekker rechts stemmen gaat de mens en samenleving van naar de klote. Drank en drugs is het probleem niet het gaat om de mens daarachter.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 28 december 2011 - 22:59   quote  deeplink  
Ik ben anders wel blij met het rookverbod..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 december 2011 - 23:14   quote  deeplink  
"hoe kunnen wij mee helpen te voorkomen dat wedstrijden zo gesaboteerd worden....

Volgens mij maar 1 oplossing...Met zijn allen back to the Eighties...
Henny
 Henny - donderdag 29 december 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Eens.
adriu
 adriu - donderdag 29 december 2011 - 16:41   quote  deeplink  
geen supporters van az nooit meer toe laten bij Ajax!
Loetje
 Loetje - donderdag 29 december 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
ik heb die jaren zelf niet morgen ervaren maar wel er een hele hoop over gehoord, en als je mensen daarover hoort denk ik wel eens, die tijd wou ik ook wel meegemaakt hebben
Loetje
 Loetje - donderdag 29 december 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 16:41 schreef adriu het volgende:
daar lag het niet aan toch?
Lulletje Rozenwater
 Lulletje Rozenwater - donderdag 29 december 2011 - 17:43   quote  deeplink  
Door 19,22 januari niet te voetballen en de punten naar gert-jan verbeek te laten gaan. Je hoeft geen objectieve voetbalfan te zijn om te zien voor wie de k.n.v.b is,waar was de knvb destijds,kankerjood kanker van gaal,we gaan een joodje jagen,of hamas hamas joden aan het gas,datsoort spreekkoren in stadions werd allemaal maar goedgekeurd,en nu er iemand allang op de grond lig ook nog enpassant met karate trappen in mekaar getrapt.Verbeek die zich ermee bemoeide, dat is ook 1 rode kaart.dus waarom nog voetballen als de winnaar al bekend is.als je het publiek ,knvb scheidsrechters grensrechtersallemaal tegen hebt nou dan maak je geen schijn van kans Ben noch AJAX noch AZ-fan.
Debiewl
 Debiewl - donderdag 29 december 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Er moet niks gedaan worden aan de regels bij Ajax we moeten die gasten bij de KNVB wegwerken. Idd wat Rozenwater al zegt je hebt alles tegen je als club. Ajax krijgt van alles de schuld terwijl Verbeek van het veld afstapt ze hadden gewoon vanaf de 37ste minuut doormoeten spelen.
Ajx
 Ajx - donderdag 29 december 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 16:47 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

daar lag het niet aan toch?
Ik denk dat hij het als soort vergelding bedoeld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 december 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
De supporters van AZ hebben toch geen bijgedrage geleverd in deze malaise...
Debiewl
 Debiewl - vrijdag 30 december 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Het is ook altijd zo mooi dat wij altijd maar mogen uitgemaakt worden voor joden door Feyenoord Supporters maar als Vertonghen kutkakkerlakken zegt krijgt hij een schorsing.

De KNVB mag Ajax gewoon niet.

Als Ajax ergens nog iets naar zich toegeroepen krijgt moet het gewoon het veld afstappen, dan moet de wedstrijd opnieuw gespeeld worden en de andere club krijgt dan ook een boete.
adriu
 adriu - vrijdag 30 december 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 09:36 schreef Debiewl het volgende:
Het is ook altijd zo mooi dat wij altijd maar mogen uitgemaakt worden voor joden door Feyenoord Supporters maar als Vertonghen kutkakkerlakken zegt krijgt hij een schorsing.

Als Ajax ergens nog iets naar zich toegeroepen krijgt moet het gewoon het veld afstappen, dan moet de wedstrijd opnieuw gespeeld worden en de andere club krijgt dan ook een boete.
goed idee. maar wel weg lopen als we achter staan !kijk naar ons voorbeeld Ver beek
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 december 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 10:32 schreef adriu het volgende:

[..]

goed idee. maar wel weg lopen als we achter staan !kijk naar ons voorbeeld Ver beek
net zolang tot we op voorsprong staan, dus worden we fluitend met 10 vingers in de neus kampioen ;-)
Ajx
 Ajx - vrijdag 30 december 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 10:59 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

net zolang tot we op voorsprong staan, dus worden we fluitend met 10 vingers in de neus kampioen ;-)
Zou wel makkelijk gaan zo heh, even 10 minuutjes aanzetten en dan gelijk weglopen... Ben je ergens in Januari al kampioen denk ik?
remco k
 remco k - vrijdag 30 december 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:

Calimerooooo..
Maximus
 Maximus - vrijdag 30 december 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:

Ajax voert Joden als Geuzennaam... Noemen Feyenoorders zichzelf Kutkakkerlakken? Jij moet niet achter elke boom een vijand zien... En iets roepen, of een supporter die het veld opkomt, zit toch echt wel verschil in... Het ene is verbaal en het andere fysiek...
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 december 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 12:24 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ajax voert Joden als Geuzennaam... Noemen Feyenoorders zichzelf Kutkakkerlakken? Jij moet niet achter elke boom een vijand zien... En iets roepen, of een supporter die het veld opkomt, zit toch echt wel verschil in... Het ene is verbaal en het andere fysiek...
ben dit eigenlijk gewoon helemaal met je eens!
schijnbaar zijn we ook trots op die naam want het wordt de hele wedstrijd door gezongen!!!
bij feyenoord doet men dit niet over kakkerlakken toch?
Maximus
 Maximus - vrijdag 30 december 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 12:26 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ben dit eigenlijk gewoon helemaal met je eens!
schijnbaar zijn we ook trots op die naam want het wordt de hele wedstrijd door gezongen!!!
bij feyenoord doet men dit niet over kakkerlakken toch?
Proud to be a Kakkerlak he:) Nee wordt niet geroepen idd.
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 december 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 12:28 schreef Maximus het volgende:

[..]

Proud to be a Kakkerlak he:) Nee wordt niet geroepen idd.
eigenlijk is er zoveel commotie wat helemaal nergens over gaat!
Maximus
 Maximus - vrijdag 30 december 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Ach zolang het verbaal is, zonder ernstige ziektes erbij te halen, heb ik er persoonlijk niet veel moeite mee. Is gewoon de normen en waarden in acht houden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 december 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 12:34 schreef Maximus het volgende:
Ach zolang het verbaal is, zonder ernstige ziektes erbij te halen, heb ik er persoonlijk niet veel moeite mee. Is gewoon de normen en waarden in acht houden.
klopt wel, helaas gaan dingen de laatste jaren toch wel wat ver over de schreef!
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 30 december 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 17:07 schreef Enigma het volgende:
Hallo Harry

Als er vetrbod op roken geldt dient deze wel in het gehele stadion uitgevoerd te worden.

410 f-side en uitvak kan je gewoon roken en wordt niet ingegrepen. Ze staan dikke blunts naast de stewards te roken en wordt nx van gezegd....
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 30 december 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Als je er al wat van zegt dan wordt je in elkaar geslagen.W had al een taakstraf omdat hij een steward althans een medewerker van de Arena in elkaar had geslagen.Als er gezongen wordt bij ado utrecht Feyenoord Az wordt de muziek wat harder gezet Utrecht Twente aanval twente supporters op utrecht aanhang en er wordt niets gedaan.Als je na de wedstrijd in een cafe een biertje drinkt staan de mensen ingeuren en kleuren te vertellen in beschonken toestand waarom ze een stadionverbod hebben.En dan hebben wij een interim directeur die bij de KNVB vandaan komt.SNurkeboom die nu op vakantie is op kosten van Ajax
Enigma
 Enigma - vrijdag 30 december 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 22:56 schreef jaja het volgende:
Het gaat om de mens niet om de regels. En dat rookverbod slaat ook nergens op. Iedereen mag zijn gaspedaal intrappen als ik bij het zebrapad loop. Teveel regels maakt mensen gek. We worden nog net niet elke avond opgesloten in kooitjes. Blijf lekker rechts stemmen gaat de mens en samenleving van naar de klote. Drank en drugs is het probleem niet het gaat om de mens daarachter.
Rookverbod slaat nergens op?? Leg uit graag?

Inderdaad mag iedereen zijn gaspedaal intrappen als je bij het zebrapad loopt, het wordt anders als je er op of over loopt.

Voor de rest vind je post getuigen van anarchisme en te simpel denken, niet echt zinvol dus. Ik vraag hoe we er zelf iets aan kunnen doen en ben benieuwd naar jullie suggesties, niet naar je politieke mening
Enigma
 Enigma - vrijdag 30 december 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 22:59 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik ben anders wel blij met het rookverbod..
Haha!

Maar je snapt me toch wel? Drugs gebruiken moet iedereen zelf weten zolang je anderen er maar niet mee beschadigt zal het me worst wezen. Echter, als het de gemoederen zo sterk, vaak negatief, beïnvloedt moeten we het toch uit het stadion weren?

Als ik het fout zie wil ik het graag horen hoor! Ik loop al jaren hier tegen aan en heb wel vaker gezegd dat we door het overmatige alcoholgebruik in het stadion plus de drugs nog een keer grote problemen gaan krijgen waarbij ik zelfs doden niet uitsluit. Dat is geen geintje van me maar meen ik echt, het loopt soms zo uit de klauwen dat supprters elkaar voor hun falie rossen en er eentje gestrekt gaat. De volgende week is alles dan weer vergeten en kwam het door drugs zeggen ze dan, jaja.. Looopt er wel een gast met een mooie kleur onder zijn ogen en kapotte kleding; dat is toch onnodig?

Schiet maar op mij hoor,( niet met scherp graag, heb een jongen van 2 maanden en een dochter van bijna 3 haha!) ben benieuwd hoever men wil gaan om excessen uit te bannen of in ieder geval tegen te werken en daar offers voor wil brengen..
Enigma
 Enigma - vrijdag 30 december 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
O ja, die kwamen het veld op!
Enigma
 Enigma - vrijdag 30 december 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:

Sorry hoor, maar kutkakkerlakken is ook iets anders dan Joden.. Wij zijn trots op Joden omdat daar onze roots liggen of mensen dat nou leuk vinden of niet, het is gewoon zo. Feijenoorders zijn niet trots op kutkakkerlakken, dat kut mag wel weg van hun, haha, geintje. Nee hoor, daar zijn zij niet blij mee dus dat is heel wat anders.

Voorts is Vertonghen een voorbeeld voor de jeugd dus die had beter moeten weten. Wel grappig trouwens; kwam dat ook niet door drank??..... Toch maar weren op bepaalde momenten?
Enigma
 Enigma - vrijdag 30 december 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 12:38 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Als er vetrbod op roken geldt dient deze wel in het gehele stadion uitgevoerd te worden.

410 f-side en uitvak kan je gewoon roken en wordt niet ingegrepen. Ze staan dikke blunts naast de stewards te roken en wordt nx van gezegd....
Dat bedoel ik dus precies! Iederen is bang voor "geweld" en bang om uitgelachen te worden of erger. De stewards die ik erop heb aangsproken zeggen ronduit " gaat u er zelf even wat van zeggen? Wij willen graag heel thuis komen!" Waar zijn de regels dan nog voor?

Nu ben ik behoorlijk gebekt dus heb ik er inderdaad meerdere malen wat van gezegd en daar ok pittige discussies over gehad. Soms op het randje van meppen maar dat is gelukkig niet gebeurd, zou echt triest zijn geweest. Toch gaat men gewoon door en de beveiliging of mede supprters doen niks. Vorig jaar stond er een randdebiel met flessen Wodka naast me te springen en te schelden, prima hoor. Tot ie zo ziek was dat hij vier tot vijf man onder heeft gekotsts waaronder een kind van 11.. Wie er wat van zei werd direct bedreigd. Dat vind ik dus te ver gaan. Mijn mening is dat wij als supprters vaker op de rem moeten trappen en elkaar op een eerlijke en nette manier, gewoon Amsterdams dus, moeten aanspreken. Wat jij?
Enigma
 Enigma - vrijdag 30 december 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 14:22 schreef 46ajaxio het volgende:
Als je er al wat van zegt dan wordt je in elkaar geslagen.W had al een taakstraf omdat hij een steward althans een medewerker van de Arena in elkaar had geslagen.Als er gezongen wordt bij ado utrecht Feyenoord Az wordt de muziek wat harder gezet Utrecht Twente aanval twente supporters op utrecht aanhang en er wordt niets gedaan.Als je na de wedstrijd in een cafe een biertje drinkt staan de mensen ingeuren en kleuren te vertellen in beschonken toestand waarom ze een stadionverbod hebben.En dan hebben wij een interim directeur die bij de KNVB vandaan komt.SNurkeboom die nu op vakantie is op kosten van Ajax
Er moet in Nederland gewoon net als in Engeland gewerkt worden. Over de schreef is stadionverbod met medlplicht en dit voor een periode al naar gelang de aard van het misdragen.

Daar zit iedereen gewoon op het veld zowat en kijkt men wel uit.. En dat zijn even wat heftigere gastjes als hier hoor. Zie Heizeldrama bij finale Liverpool - Juventus. En kijk eens hoe het daar nu gaat. Kan hier toch ook? Gewoon harder en strenger zijn.
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 30 december 2011 - 18:32   quote  deeplink  
In engeland zitten ze om de 5 meter ongeveer met de rug naar het veld het publiek in de gaten te houden en men piekert er daar niet over om het veld te betreden omdat ze de gevolgen weten.Men gaat nu eindelijk w een meldplicht geven als AZ Ajax en het Nederlands elftal spelen.Dus mosterd na de maaltijd.En de politici geven verbeek nog groot gelijk ook.Az wordt er alleen maar beter van want de fanshop verkoopt als een tierelier dankzij w.En wij zijn de dupe voor de boete want je kan er vergif op innemen dat wij de hoofdprijs moeten betalen voor de kaartjes in de EL tegen MU met misschien een heel klein beetje korting voor de seizoenkaarthouders.Corruptie: Blatter heeft het uitgevonden en wij krijgen de rekening gepresenteerd.Brendrecht stelt onrechtmatige speler op tegen Gvvv maar de eindstand 3-3 blijft in takt volgens de voorzieningenrechter. Stappen wij van het veld dan krijgen wij een reglementaire nederlaag aan onze broek. Maar Barendrecht wordt beloond net als AZ.Waar blijft gerechtigheid en gelijke behandeling.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 december 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Denk idd dat ze moeten gaan benchmarken in bijv. Engeland...niet alleen Ajax maar ook de KNVB...Ajax mag wel wat subsidie ontvangen als het stadion verbouwd moet worden....het liefst van de KNVB.... zou een normale zaak zijn als de KNVB alle stadions veiliger wilt hebben...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door Jack Huntelaar --
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 30 december 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Ik bezoek nooit wedstrijden van het nederlands elftal maar wie verzorgt dan voor de beveiliging ??Zijn dat de Arena stewards en wordt er dan ook zo gecontroleerd als ze bij zuid doen. Ik vraag me trouwens af of het in de kuip wel zo veilig is want daar kan je bv nooit een corner nemen omdat je dan bekogeld wordt met van alles en nog wat als ik dat weel eens op tv zie.Dan is de KNVB toch verantwoordelijk??En wat zijn de verbouwingsplannen.Moet het nog groter dan en wie gaat dat betalen.Ajax niet lijkt me.Laten ze eerst maar eens die stoeltjes vervangen in rood en wit.
eSCee
 eSCee - vrijdag 30 december 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Het is gewoon een weergave van de maatschappij vandaag de dag.

Hulpverleners worden ook wel eens bedreigt/aangepakt.
Vorige week nog gelezen dat een 13 jarig meisje haar lerares met een mes had bedreigt..

T is klote. en uiteraard is ajax weer eens voorloper, maar omdat de club zo groot is en vele 'fans' heeft is de kans ook groter dat zoiets gebeurt.

Nederland staat bekend om de put te dempen als het kalf verdronken is, dus zullen er maatregelen volgen. De discussie van het dempen van de grachten zal voorlopig wel in de diepvries liggen..

Roken sowieso niet, maar drugs op zichzelf kan ook geen oorzaak zijn. Het is altijd een combinatie van...
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 30 december 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Daar heb je volkomen gelijk in.En omdat het een enorme impact heeft worden wij meestal harder aangepakt.In dit geval terecht al valt het me mee dat we geen reglementaire nederlaag hebben gekregen waarvoor ik bang was, zie staafincident.Ze moeten er in ieder geval wel voor zorgen dat die brug wordt weggehaald zodat er geen idioten zoals wesley het veld op kunnen voor spelers aan de warmingup beginnen bv.En het is een combinatie van drank en drugs.Rookverbod helpt niet.Gelijke monniken gelijke kappen en niet de grote clubs aanpakken.Enige voordeel kan zijn dat je weer over een complete en fitte selectie beschikt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe kunnen wij, als Ajax supporters, mee helpen te voorkomen dat wedstrijden zo "gesaboteerd" worden..

0.0115299