|
|
gabri
|
|
|
Wat vinden jullie ervan hij wil weg bij chelsea. In mijn ogen de opvolger van Jantje als het haalbaar is of niet ? Hij was toen de beste verdegiger in de eredivisie en hij wil graag weg dus ik denk dat hij niet de hoofdprijs zal kosten voor AJAX. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Algemeen geruchten topic misschien man.. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
Nee hij gaat weg bij Chelsea .De trainer van Chelsea heeft al bevestigd dat hij niet meer gaat spelen bij Chelsea. Dus als ze slim zijn zal ik informeren naar hem |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
hier de beste, daar niet spelen, ik betwijfel of het iets voor ajax is |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
nou als dat zou kunnen het zou niet verkeerd zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En op de plek van wie dan?? Alderweireld er maar af halen?? Of Vertonghen?? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Idd! onzin om een centrale verdediger te halen! (ondanks dat ie uiteraard verdomde goed is)
vertonghen alderweireld is gewoon een heerlijk duo! met Van Rhijn nog op komt zitten we daar wel breed! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ja, maar zou hij er ook naartoe gaan= is een aardig stapje terug. Maar vind Alex wel een goede hoor, denk wel dat hij Ajax niet ziet zitten gezien zijn verleden met pisvee. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 28 december 2011 - 22:55 schreef Ajx het volgende:[..] Ja, maar zou hij er ook naartoe gaan= is een aardig stapje terug. Maar vind Alex wel een goede hoor, denk wel dat hij Ajax niet ziet zitten gezien zijn verleden met pisvee. Ik denk niet dat Santos hem kan betalen maar goed Ajax is geen optie gezien zijn held zijn in Eindhoven....dus daar heb je helemaal gelijk in.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
en onhaalbaar...it's a simpel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nou dat waarschijnlijk ook, maar denk jij dat iemand die miljoenen kan verdienen voor 6 of 7 ton bij ons komt voetballen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De kans dat Heitinga komt acht ik groter dan dat we Alex in de Arena kunnen begroeten... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Dat hoop ik wel, want als hij daar gaat geen Europees voetbal gaan spelen daar, heeft hij er misschien wel zin in... Als vervanger van Jan is het een fantastische vervanger(als Chivu geen optie is) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Heitinga is gek van Ajax...jammer dat Ajax niet in de Premier League speelt want dan had hij en nog vele anderen Ajax niet verlaten in het verleden...geld speelt een grote rol maar is niet alles... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:Heitinga is gek van Ajax...jammer dat Ajax niet in de Premier League speelt want dan had hij en nog vele anderen Ajax niet verlaten in het verleden...geld speelt een grote rol maar is niet alles... Voor voetballers wel blijkbaar, noem een speler op die bij Ajax is gebleven de laatste 15 jaar.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja lastig...Litmanen misschien die later wel weer afbouwd in eigen land....vroeger had je Blind....overigens had ik die vraag beter aan jou kunnen stellen...ik denk dat het grotendeels komt door onze Mickey mouse competitie en het grote geld.....al hebben de spelers van Ajax niet te klagen aan salaris....dus denk ik dat ze op onze competitie zijn uitgekeken na een aantal jaren... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 23:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja lastig...Litmanen misschien die later wel weer afbouwd in eigen land....vroeger had je Blind....overigens had ik die vraag beter aan jou kunnen stellen...ik denk dat het grotendeels komt door onze Mickey mouse competitie en het grote geld.....al hebben de spelers van Ajax niet te klagen aan salaris....dus denk ik dat ze op onze competitie zijn uitgekeken na een aantal jaren... Ik denk dat het zeker aan de competitie ligt, en ondanks dat ook Ajax prima salarissen betaald, liggen de salarissen natuurlijk stukken hoger in Engeland, Spanje en Italie... En dan komt Rusland er ook nog bij met de olie miljoentjes..... We gaan het moeilijk krijgen, maar denk wel dat het goed gaat komen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 23:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja lastig...Litmanen misschien die later wel weer afbouwd in eigen land....vroeger had je Blind....overigens had ik die vraag beter aan jou kunnen stellen...ik denk dat het grotendeels komt door onze Mickey mouse competitie en het grote geld.....al hebben de spelers van Ajax niet te klagen aan salaris....dus denk ik dat ze op onze competitie zijn uitgekeken na een aantal jaren... Gaat het niet om. Ook in de jaren 80 en 90 kon je veel meer geld verdienen bij de grote clubs, enkel bleef men toen toch ook veel langer bij hun eerste club. Clubliefde bestaat gewoon niet meer, zelfs niet in kleine mate.. Heitinga bijvoorbeeld kan wel roepen dat hij zo graag terug gaat komen. Maar als je Everton al boven Ajax verkiest..TSjaa... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 12:07 schreef remco k het volgende:[..] Gaat het niet om. Ook in de jaren 80 en 90 kon je veel meer geld verdienen bij de grote clubs, enkel bleef men toen toch ook veel langer bij hun eerste club. Clubliefde bestaat gewoon niet meer, zelfs niet in kleine mate.. Heitinga bijvoorbeeld kan wel roepen dat hij zo graag terug gaat komen. Maar als je Everton al boven Ajax verkiest..TSjaa... klopt helemaal! het is ook gewoon zo zodra een speler een jaar goed speelt in de eredivisie voelen ze zich al klaar voor clubs als barca real en manchester united! erg jammer! ben eigenlijk blij dat eriksen vooralsnog voor zichzelf aangeeft om bij ajax te willen blijven, ben eigenlijk benieuwd hoelang hij het volhoud remco! de laatste bij wie ik had dat hij echt graag bij ajax was dat was Luis Suarez.... die jongen heeft 3,5 jaar met veel plezier het shirt van ajax gedragen maar die jongen was veel te goed voor de eredivisie! maar die wilde ajax tenminste niet perse verlaten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 12:20 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] klopt helemaal! het is ook gewoon zo zodra een speler een jaar goed speelt in de eredivisie voelen ze zich al klaar voor clubs als barca real en manchester united! erg jammer! ben eigenlijk blij dat eriksen vooralsnog voor zichzelf aangeeft om bij ajax te willen blijven, ben eigenlijk benieuwd hoelang hij het volhoud remco! de laatste bij wie ik had dat hij echt graag bij ajax was dat was Luis Suarez.... die jongen heeft 3,5 jaar met veel plezier het shirt van ajax gedragen maar die jongen was veel te goed voor de eredivisie! maar die wilde ajax tenminste niet perse verlaten! Van Basten was nog veel beter dan Suarez en die heeft nog een paar jaartjes langer in de Eredivisie gespeeld.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 12:42 schreef remco k het volgende:[..] Van Basten was nog veel beter dan Suarez en die heeft nog een paar jaartjes langer in de Eredivisie gespeeld.. maar dan ga je inderdaad naar de tijd waarop jij doelde! daarin bleven spelers langer bij een club, ik had het over de afgelopen jaren! dan is enkel suarez voor mij een uitzondering snap je? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 12:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] maar dan ga je inderdaad naar de tijd waarop jij doelde! daarin bleven spelers langer bij een club, ik had het over de afgelopen jaren! dan is enkel suarez voor mij een uitzondering snap je? Ik snap het wel, maar nog steeds slaat het nergens op.. Ik hoorde laatst iemand zeggen dat v/d Wiel en Vertonghen echt toe waren aan een stap hogerop. Ik ben het daar ronduit niet mee eens. Zelfs in Nederland komen die gasten vrijwel wekelijks nog wel ergens een stapje te kort.
Kijk eens naar Suarez, dat is toch geen waardig afscheid?? Weggaan met 8 wedstrijden schorsing en je laatste actie in de ED is het bijten van Bakkal..
Zet bovenstaande eens af tegen het topic dat ik net ben gestart met die geweldige column.. Zo st aik er in ieder geval in, misschien wat ouderwets, maar waarom dingen normaal gaan vinden die dat eigenlijk helemaal niet zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 12:47 schreef remco k het volgende:[..] Ik snap het wel, maar nog steeds slaat het nergens op.. Ik hoorde laatst iemand zeggen dat v/d Wiel en Vertonghen echt toe waren aan een stap hogerop. Ik ben het daar ronduit niet mee eens. Zelfs in Nederland komen die gasten vrijwel wekelijks nog wel ergens een stapje te kort. Kijk eens naar Suarez, dat is toch geen waardig afscheid?? Weggaan met 8 wedstrijden schorsing en je laatste actie in de ED is het bijten van Bakkal.. Zet bovenstaande eens af tegen het topic dat ik net ben gestart met die geweldige column.. Zo st aik er in ieder geval in, misschien wat ouderwets, maar waarom dingen normaal gaan vinden die dat eigenlijk helemaal niet zijn. ik begrijp jou ook wel, helaas ben ik zelf van 91 en heb dat tijdperk niet goed meegekregen! dat culumn vind ik fantastisch! van der wiel en vertonghen kunnen allebei geen stap hogerop want ze presteren nog steeds niet als een ajaxspeler die boven de eredivisie uitgroeit! van der wiel vind ik overigens wel vanaf te thuiswedstijd tegen zagreb wat beter spelen! nog altijd niet goed genoeg voor valencia! het was jammer dat suarez in een schorsing weg moest! maar hij blijft wel een echte ajacied voor mij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 12:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik begrijp jou ook wel, helaas ben ik zelf van 91 en heb dat tijdperk niet goed meegekregen! dat culumn vind ik fantastisch! van der wiel en vertonghen kunnen allebei geen stap hogerop want ze presteren nog steeds niet als een ajaxspeler die boven de eredivisie uitgroeit! van der wiel vind ik overigens wel vanaf te thuiswedstijd tegen zagreb wat beter spelen! nog altijd niet goed genoeg voor valencia! het was jammer dat suarez in een schorsing weg moest! maar hij blijft wel een echte ajacied voor mij Kijk en dat vind ik dus fout, je zegt "niet goed genoeg voor Valencia" Ik snap wat je zegt hoor en bedoel het ook niet verkeerd. Maar sinds wanneer is Valencia een stap hogerop. De kans op Champions league is bij Ajax normaal groter en Ajax is een grotere club. |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
ach ja na van der wiel ziet valencia manolev ik gok dat er bij die scout een draatje los zit |
|
|
|
|
Debiewl
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 13:13 schreef remco k het volgende:[..] Kijk en dat vind ik dus fout, je zegt "niet goed genoeg voor Valencia" Ik snap wat je zegt hoor en bedoel het ook niet verkeerd. Maar sinds wanneer is Valencia een stap hogerop. De kans op Champions league is bij Ajax normaal groter en Ajax is een grotere club. Als je Ajax de afgelopen tijd ziet spelen met het slechste baggerspel van de eredivisie dan is Valencia wel een stap hogerop. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 13:13 schreef remco k het volgende:[..] Kijk en dat vind ik dus fout, je zegt "niet goed genoeg voor Valencia" Ik snap wat je zegt hoor en bedoel het ook niet verkeerd. Maar sinds wanneer is Valencia een stap hogerop. De kans op Champions league is bij Ajax normaal groter en Ajax is een grotere club. ik begrijp wel wat je bedoeld! valencia is eigenlijk de nummer 3 van spanje en speelt vaak CL, ajax nu de afgelopen jaartjes ook wel weer maar dit jaar is de kans al groter dat het niet gebeurd, zn salaris gaat omhoog en daar geilt elke speler op, en bovendien is de competitie en het land aantrekkelijker. helaas maar waar kiest iedereen voor het geld! ik vind persoonlijk valencia wel beter dan ajax, maar dat is slechts mijn mening |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
is groot en sterk! maar OOOO zo langzaam als een slak! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 15:36 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik begrijp wel wat je bedoeld! valencia is eigenlijk de nummer 3 van spanje en speelt vaak CL, ajax nu de afgelopen jaartjes ook wel weer maar dit jaar is de kans al groter dat het niet gebeurd, zn salaris gaat omhoog en daar geilt elke speler op, en bovendien is de competitie en het land aantrekkelijker. helaas maar waar kiest iedereen voor het geld! ik vind persoonlijk valencia wel beter dan ajax, maar dat is slechts mijn mening Kortom, clubliefde bestaat simpelweg niet meer, ook niet bij jongens als Heitinga, wat the fuck verkies je anders Everton boven Ajax. Alles draait bij die jongens om geld.. Ik kan er dan ook greintje respect voor opbrengen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 16:33 schreef remco k het volgende:[..] Kortom, clubliefde bestaat simpelweg niet meer, ook niet bij jongens als Heitinga, wat the fuck verkies je anders Everton boven Ajax. Alles draait bij die jongens om geld.. Ik kan er dan ook greintje respect voor opbrengen.. dat ben ik ook vrijwel helemaal met je eens! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 16:33 schreef remco k het volgende:[..] Kortom, clubliefde bestaat simpelweg niet meer, ook niet bij jongens als Heitinga, wat the fuck verkies je anders Everton boven Ajax. Alles draait bij die jongens om geld.. Ik kan er dan ook greintje respect voor opbrengen.. Misschien de competitie? Joepie een halfvol Mandemakers stadion in een koud kikkerlandje! Heitinga ging in eerste instantie naar spanje lekker weer en Barca,Real als tegenstander en een flinke zak geld tja.... Mijn baas is ook erg aardig maar als ik een mooiere funtie en dubbel loon aangeboden krijg... Jullie blijven wel neem ik aan?
Ontopic. Alex ruilen voor van der Wiel? Laat ze maar een beetje bijbetalen http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=139317&abbr=soccernews |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 18:36 schreef Hummel10 het volgende:[..] Misschien de competitie? Joepie een halfvol Mandemakers stadion in een koud kikkerlandje! Heitinga ging in eerste instantie naar spanje lekker weer en Barca,Real als tegenstander en een flinke zak geld tja.... Mijn baas is ook erg aardig maar als ik een mooiere funtie en dubbel loon aangeboden krijg... Jullie blijven wel neem ik aan? Ontopic. Alex ruilen voor van der Wiel? Laat ze maar een beetje bijbetalen http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=139317&abbr=soccernews Als ik 15 jaar voor dezelfde baas werk ga ik voor 25% loon niet weg nee.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: het klopt wel wat je zegt, normaal doe je dat niet, maarjah wat is normaal tegenwoordig? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Sommige mensen hebben af en toe een uitdaging nodig. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 12:20 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] klopt helemaal! het is ook gewoon zo zodra een speler een jaar goed speelt in de eredivisie voelen ze zich al klaar voor clubs als barca real en manchester united! erg jammer! ben eigenlijk blij dat eriksen vooralsnog voor zichzelf aangeeft om bij ajax te willen blijven, ben eigenlijk benieuwd hoelang hij het volhoud remco! de laatste bij wie ik had dat hij echt graag bij ajax was dat was Luis Suarez.... die jongen heeft 3,5 jaar met veel plezier het shirt van ajax gedragen maar die jongen was veel te goed voor de eredivisie! maar die wilde ajax tenminste niet perse verlaten! Helemaal met jullie eens... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 12:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] maar dan ga je inderdaad naar de tijd waarop jij doelde! daarin bleven spelers langer bij een club, ik had het over de afgelopen jaren! dan is enkel suarez voor mij een uitzondering snap je? Klopt....overigens is Suarez geen Nederlander dat scheelt ook een slok op een borrel in vergelijking met van Basten.....want de meeste buitenlanders (zuid-Amerikanen) gebruik(t)en Nederlandse clubs hoofdzakelijk PSV en Ajax om bij nog grotere clubs in Europa in het oog te springen....Suarez met zijn 4 seizoenen Nederland is idd een van de uitzonderingen van de laatste jaren.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 13:13 schreef remco k het volgende:[..] Kijk en dat vind ik dus fout, je zegt "niet goed genoeg voor Valencia" Ik snap wat je zegt hoor en bedoel het ook niet verkeerd. Maar sinds wanneer is Valencia een stap hogerop. De kans op Champions league is bij Ajax normaal groter en Ajax is een grotere club. De laatste jaren is Valencia een stapje hoger qua voetbal denk ik...de kans op de C.L. bij Ajax is weliswaar vele malen groter maar wedstrijden tegen Barcelona en Real spelen is aantrekkelijker als tegen VVV uit voor het 4e(jaar).... er is al een wereld van verschil in Stadions en in het klimaat.....ook de vrouwen van de spelers liggen graag in de spaanse zon.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 22:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De laatste jaren is Valencia een stapje hoger qua voetbal denk ik...de kans op de C.L. bij Ajax is weliswaar vele malen groter maar wedstrijden tegen Barcelona en Real spelen is aantrekkelijker als tegen VVV uit voor het 4e(jaar).... er is al een wereld van verschil in Stadions en in het klimaat.....ook de vrouwen van de spelers liggen graag in de spaanse zon.... Inderdaad jij noemt vvv ik rkc maar komt op hetzelfde neer. En inderdaad qua team is Valencia ook wel verder dan Ajax dus Loon,Tegenstander,Klimaat alles is daar beter! Waarom hier blijven? Clubliefde?In voor en tegenspoed? http://www.depers.nl/sport/605783/Gebukt-onder-striemende-fluitconcerten.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja wat zal ik zeggen het is gewoon de tijd ,ze worden opgeleid door Ajax en als ze in het eerste komen en ze zijn even boven de middelmaat dan,komt de media en die hemelt ze qua belangstelling uit het buitenland op en weg gaan ze.En dat is ook waar ik zo bang voor ben met de Cruijff module als er inderdaad talenten gaan doorkomen dan krijg je nog dit senario en komen wij nog niet aan de Europeesche top. Het enige voordeel is dat we waarschijnlijk veel geld ontvangen ,maar denkelijk niet voldoende om weer aan de top te komen. Zolang de 5 -6 regel niet weer terug komt komen wij nooit meer aan de top. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik weet er een.. Probeer met Ajax de CL te winnen.. Mooie uitdaging toch?? Of probeer eens vaker dan 1 keer in de 7 jaar kampioen te worden.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 10:38 schreef remco k het volgende:[..] Ik weet er een.. Probeer met Ajax de CL te winnen.. Mooie uitdaging toch?? Of probeer eens vaker dan 1 keer in de 7 jaar kampioen te worden.. 1x per jaar is voor mij goed genoeg :P |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 02:00 schreef nora het volgende:Ja wat zal ik zeggen het is gewoon de tijd ,ze worden opgeleid door Ajax en als ze in het eerste komen en ze zijn even boven de middelmaat dan,komt de media en die hemelt ze qua belangstelling uit het buitenland op en weg gaan ze.En dat is ook waar ik zo bang voor ben met de Cruijff module als er inderdaad talenten gaan doorkomen dan krijg je nog dit senario en komen wij nog niet aan de Europeesche top. Het enige voordeel is dat we waarschijnlijk veel geld ontvangen ,maar denkelijk niet voldoende om weer aan de top te komen. Zolang de 5 -6 regel niet weer terug komt komen wij nooit meer aan de top. Klopt want er is geen clubliefde meer.... bij de supporters wel maar bij de spelers...NEE....geld geld en nog eens geld....en geef ze ergens eens ongelijk.... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:Heitinga is gek van Ajax...jammer dat Ajax niet in de Premier League speelt want dan had hij en nog vele anderen Ajax niet verlaten in het verleden...geld speelt een grote rol maar is niet alles... We kunnen altijd kijken of we Amsterdam kunnen afgraven en kunnen laten aansluiten aan Engeland? ;) |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
hij gaat trg naar braziliƫ slotje |
|
|
|