BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is jou Feyenoord moment, gebeurtenis of gevoel van 2011?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 december 2011 - 00:27   quote  deeplink  
"ik heb echt de verkeerde keuze gemaakt"
Henny
 Henny - vrijdag 30 december 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 23:04 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ik daar minder vrienden heb, maar ik vind een goede discussie altijd leuk. Altijd een goed gevoel als mensen eerst tegen je schelden en daarna op een normale manier blijken te kunnen reageren
Het is daar soms leuker dan hier, hoe slechter het daar gaat hoe leuker het is!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 december 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 20:56 schreef Henny het volgende:

[..]

Het is daar soms leuker dan hier, hoe slechter het daar gaat hoe leuker het is!
Ramptoerist
Frannie
 Frannie - vrijdag 30 december 2011 - 21:33   quote  deeplink  
Het gevoel dat we weer op de weg terug zijn! Man wat heb ik dat gemist zeg! :-D
Maximus
 Maximus - zaterdag 31 december 2011 - 00:55   quote  deeplink  
Het moment dat ik van mijn vriendin bij thuiskomst uit het werk zo omstreeks september een enveloppe op de bartafel vond met een Feyenoordtegeltje, een zwangerschapstest, en de tekst: Je wordt Papa! Mijn reactie: Wanneer??? Zij: 1 april!!! Ik: grap zeker??? Zij: nee echt!!! Dus omstreeks 1 april hoop ik voor de eerste keer vader te worden! Mooie tijd voor een Kampioenschap!! Verder natuurlijk het eerbetoon aan Djee in de wedstrijd Feyenoord-PSV. Ik was er niet bij, maar voor de tv heb ik echt zitten janken van trots om dit gebaar! Laten we met zn allen in het vervolg, al is het maar 1x per jaar, stilstaan bij onze kameraden die gestorven zijn aan, vechten tegen kanker of een andere niet te genezen ziekte! De 12e thuiswedstrijd van het seizoen bijvoorbeeld? Laten we met zn allen die dag eens kankeren op Kanker ipv kankeren op een ander! Ik maak het van dichtbij mee wat die ziekte met iemand kan doen, en het zijn geen vrome praatjes, maar KANKER GUN JE NIEMAND!!! Laten we als Feyenoorders, Als Kameraden, Als Brothers in Arms, in 2012 aan iedereen laten zien waar WIJ voor staan!!! HAND IN HAND KAMERADEN! Ook al is het maar 1 persoon hier op het forum met me eens, dan ben ik al tevreden! Fijne jaarwisseling allemaal, en dat 2012 ONS jaar mag worden!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 december 2011 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 21:33 schreef Frannie het volgende:
Het gevoel dat we weer op de weg terug zijn! Man wat heb ik dat gemist zeg! :-D
Ja word je er opgewonden van krullebol?
Frannie
 Frannie - zaterdag 31 december 2011 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 december 2011 - 01:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja word je er opgewonden van krullebol?
Zo echt wel! Krijg er spontaan een gasexplosie van!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 december 2011 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 december 2011 - 00:55 schreef Maximus het volgende:
Het moment dat ik van mijn vriendin bij thuiskomst uit het werk zo omstreeks september een enveloppe op de bartafel vond met een Feyenoordtegeltje, een zwangerschapstest, en de tekst: Je wordt Papa! Mijn reactie: Wanneer??? Zij: 1 april!!! Ik: grap zeker??? Zij: nee echt!!! Dus omstreeks 1 april hoop ik voor de eerste keer vader te worden! Mooie tijd voor een Kampioenschap!! Verder natuurlijk het eerbetoon aan Djee in de wedstrijd Feyenoord-PSV. Ik was er niet bij, maar voor de tv heb ik echt zitten janken van trots om dit gebaar! Laten we met zn allen in het vervolg, al is het maar 1x per jaar, stilstaan bij onze kameraden die gestorven zijn aan, vechten tegen kanker of een andere niet te genezen ziekte! De 12e thuiswedstrijd van het seizoen bijvoorbeeld? Laten we met zn allen die dag eens kankeren op Kanker ipv kankeren op een ander! Ik maak het van dichtbij mee wat die ziekte met iemand kan doen, en het zijn geen vrome praatjes, maar KANKER GUN JE NIEMAND!!! Laten we als Feyenoorders, Als Kameraden, Als Brothers in Arms, in 2012 aan iedereen laten zien waar WIJ voor staan!!! HAND IN HAND KAMERADEN! Ook al is het maar 1 persoon hier op het forum met me eens, dan ben ik al tevreden! Fijne jaarwisseling allemaal, en dat 2012 ONS jaar mag worden!
Mooi maximus, 1 april mooi toch, zal het altijd je moppie zijn. Vaderschap is mooi geniet ervan man. Mooi uiteinde en 2012 word ons jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 december 2011 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 december 2011 - 01:45 schreef Frannie het volgende:

[..]

Zo echt wel! Krijg er spontaan een gasexplosie van!
1,4 sticker op je rug plakken, is veiliger voor je omgeving, kunnen ze er rekening mee houden d:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is jou Feyenoord moment, gebeurtenis of gevoel van 2011?









0.0065829