|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: DUH? |
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Omdat ik het met jullie steeds beter kan vinden en goeie banden op heb gebouwd met fr-han hoogvliet 010 en van geile mijn eerste topic!
Je kon wekenlang stemmen op vi.nl voor het sfeervolste stadion van alle eredivisieclubs.
Het zal je dan ook niet verbazen welk stadion op nummer1 staat.
Hieronder de link naar de top 18 sfeervolste stadions met aantal stemmen.
http://www.fr12.nl/nieuws/16883-de-kuip-meest-sfeervolle-stadion-van-nederland.html
Reacties:
UPDAT UPDATE DIT IS DE TOPIC VAN ALBERT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2011 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Ron Vlaar via twitter:
De Kuip meest sfeervolle stadion van Nederland geworden.Duh!Je doet toch ook geen onderzoek of Messi de beste voetballer is? #FEITEN #12eman |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2011 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Tuurlijk is de Kuip meest sfeervolle. Alleen raar dat die ufo zo hoog staat? Blijkt maar weer dat de meeste gewoon op hun favourite club stemmen. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 10:26 schreef Wim2 het volgende:Tuurlijk is de Kuip meest sfeervolle. Alleen raar dat die ufo zo hoog staat? Blijkt maar weer dat de meeste gewoon op hun favourite club stemmen. Dat heeft te maken met de concerten van de Toppers. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben voor het pollmanstadion of woudestein. maar twijfel nog een beetje. even wat wedstrijden terug kijken op youtube, en dan krijg je mijn oordeel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan heeft de gayparade er indirect ook mee te maken waarschijnlijk |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 10:30 schreef FR-Han het volgende:ik ben voor het pollmanstadion of woudestein. maar twijfel nog een beetje. even wat wedstrijden terug kijken op youtube, en dan krijg je mijn oordeel Wat heb jij vanmorgen gedronken?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Van mij had het gelredome onderaan mogen staan.Het is dat er gras in ligt, maar daar is ook alles mee gezegd.Lijkt italie wel met al die lege plekken. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
We hebben wel iemand uit arnhem hier hoor..
http://www.gelredome.nl/ toch leuk, gelijk 2 kaartjes Ilse de Lange gaat iemand mee? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 10:36 schreef tomson het volgende:Van mij had het gelredome onderaan mogen staan.Het is dat er gras in ligt, maar daar is ook alles mee gezegd.Lijkt italie wel met al die lege plekken. Dat gras ligt er niet altijd. Maar als er een stadion in aanmerking komt voor sfeerloos dan is het het Gelredome wel. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Lezen is niet moeilijk. Kom niet uit Arnhem heb er een tijd gewoond. Ben geboren Schiedammer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vraag ik me ook af . . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 11:06 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Dat gras ligt er niet altijd. Maar als er een stadion in aanmerking komt voor sfeerloos dan is het het Gelredome wel. Die betonblokken op de hoek haha geen gezicht... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, ook goedemorgen veteranootje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Banden moeten in de fik,happy new year!!!! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Nederland: De Kuip. Buitenland: Parkhead
Heerlijk sfeertje gisteravond. Rangers 2 maanden geleden 15 punten voor op Celtic en na de 1-0 op Rangers van gisteravond staat Celtic bovenaan. Wij worden gvd dit seizoen ook kampioen. Echt jammer dat het winterstop is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2011 door Henny -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 10:18 schreef albert ten vrijde het volgende:Ron Vlaar via twitter: De Kuip meest sfeervolle stadion van Nederland geworden.Duh!Je doet toch ook geen onderzoek of Messi de beste voetballer is? #FEITEN #12eman +1
hahahaha, geniaal! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Snuffelmarkt, altijd handig |
|
|
|
|
Fr patatje 010
|
|
|
quote: haha, alleen is het stadion van vitesse wel iets groter dan deze.. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij ben je echt een patatje... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: jij snapt het echt hoor.. Kan uit eigen ervaring vertellen dat het stadion niet groter is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: heeft net een bord gehad hoor! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat een ukkel zeg.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Tja, wat kan ik er van zeggen echt intelligent is het niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het zal wel een vlaams frietje zijn. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Of de broer van Albert |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tjongejonge,dit moet toch wel het enigste stadion ter wereld zijn met zulke trieste hoeken.Achterbuurt in wladiwostok..grauwe troep.Nee gelredomedome is toch echt groter hoor.Yeah right. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: gewoon melden, . . heb 't net ook gedaan. wellicht verdwijnt ie dan weer snel :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo kan je aan de gang blijven de laatste tijd. Kan er niet zoiets als een soortje toelatingsexamen op losgelaten worden? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 19:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zo kan je aan de gang blijven de laatste tijd. Kan er niet zoiets als een soortje toelatingsexamen op losgelaten worden? lijkt me een lastig verhaal worden . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap ik ja maar hoe dan, blijven melden dus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik heb de slechte gewoonte voor de meeste examens te zakken.Ik haat droge stof. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: totdat ie er de balen van krijgt dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frannie