BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Knvb beker boycotten

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
gabri
 gabri - donderdag 29 december 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Ik vind het besluit van de knvb heel raar. Je mag schijnbaar als je achter staat en een rode kaart pakt zomaar het veld af lopen. Natuurlijk is het niet goed wat er gebeurt is maar om zo een uitspraak te doen slaat nergens op . AZ word dubbel beloond met het gedrag van Verbeek. De spelers waren zo overstruur dat ze nog wel over de rode kaart stonden te zeuren o o wat waren ze overstuur. AJAX stel het tweede op. Dan vol gas in kaasstad voor de 3 punten gaan is belangrijker dan die kut beker .Dit is in mij ogen geen eerlijke zaak. En knvb je kan die beker ook alvast in kaasstad zetten . Hoeven ze er niet meer uit hun eigen stadionnetje die jankers.
remco k
 remco k - donderdag 29 december 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Ok
petertje
 petertje - donderdag 29 december 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Oke, je neuzenbril op dus. dan het volgende:
Stel het was AZ - Ajax. Az staat 1-0 voor, en in de 37ste minuut komt er een idioot van az op Vermeer afrennen en trapt hem naar de grond, Vermeer haalt uit naar de idioot en krijgt rood.

en dan? wat wil je dan als straf voor AZ?...... JUIST !! jij wil dat AZ uit de beker gehaald wordt, en dat jullie (ajax) een 0-3 overwinning krijgen!!

Zo kan je blijven zeiken op alles, maar het zal nooit goed zijn... Laat gewoon zien dat het geen incident was, en dan heb ik het over die 1-0 voorsprong. Laat 19 januari gewoon nog maar eens zien dat je van AZ kan winnen. ( Met het voordeel dat een aantal blessuregevallen over zijn bij ajax) AZ was op oorlogssterkte, geen blessures. Dus het kan toch alleen maar beter uitpakken dan??
remco k
 remco k - donderdag 29 december 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 11:46 schreef petertje het volgende:
Stel het was AZ - Ajax. Az staat 1-0 voor, en in de 37ste minuut komt er een idioot van az op Vermeer afrennen en trapt hem naar de grond, Vermeer haalt uit naar de idioot en krijgt rood.

en dan? wat wil je dan als straf voor AZ?...... JUIST !! jij wil dat AZ uit de beker gehaald wordt, en dat jullie (ajax) een 0-3 overwinning krijgen!!

Zo kan je blijven zeiken op alles, maar het zal nooit goed zijn... Laat gewoon zien dat het geen incident was, en dan heb ik het over die 1-0 voorsprong. Laat 19 januari gewoon nog maar eens zien dat je van AZ kan winnen. ( Met het voordeel dat een aantal blessuregevallen over zijn bij ajax) AZ was op oorlogssterkte, geen blessures. Dus het kan toch alleen maar beter uitpakken dan??
Misschien een optie om je anti Neuzen brilletje af te zetten??
adriu
 adriu - donderdag 29 december 2011 - 12:12   quote  deeplink  
waarom dient er niemand een klacht in tegen de keeper van az wegens grof geweld! elke burger kan dat!
remco k
 remco k - donderdag 29 december 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 12:12 schreef adriu het volgende:
waarom dient er niemand een klacht in tegen de keeper van az wegens grof geweld! elke burger kan dat!
Nou wat let je.
nora
 nora - donderdag 29 december 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:

Beste kaaskop het gaat niet over de uitslag van de wedstrijd,het gaat er om dat de uitspraak niet eerlijk is,je kan en mag niet zomaar van het veld lopen daar moet je ook gestraft voor worden,dat is waar het omdraaid ,dus allebei desnoods uit de beker,maar AZ mag met deze achterbakse streek niet beloond worden ,dat is waar AJAX zo kwaad om is.
Henny
 Henny - donderdag 29 december 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Grof geweld???? Had ie maar grof geweld toegepast. Leek helemaal nergens op wat die keepr deed, 2x als een watje tegen zijn been schoppen. Zo leert Wesley het nooit. Remco is het met mij eens, dat weet ik zeker.
Eide
 Eide - donderdag 29 december 2011 - 21:05   quote  deeplink  
De mensen hebben geen moeite met de straf tegen Ajax. Wat geweld wordt aan gedaan is het gevoel van rechtvaardigheid, aangezien AZ ook over de schreef gaat door tegen de KNVB regels in van het veld te stappen. Daar hangt dan ook nog eens de zwijm overheen dat het niets met veiligheid te maken had maar alleen met die rode kaart gezien de volgorde van handelen van Verbeek. Een vermaning aan AZ had al veel goeds gedaan. Nu is er eigenlijk een vrijgeleide gedaan om maar van het veld te stappen zolang de de publieke sympathie aan je zijde hebt.

Goed, het is gebuert, gedane zaken nemen geen keer. Ik hoop echt waar dat dit de KNVB niet gaat bijten in de toekomst hoewel ik er bang voor ben. Verder is het nu aan Ajax om op sportief vlak te laten zien dat het hier boven staat en het AZ gewoon uit de beker kan voetballen.

Zoals petertje al zei, een veredeld reserve elftal was minimaal gelijkwaardig aan AZ, en eigenlijk zelfs wel beter. Dat moet Ajax gewoon doorzetten.

Maar neemt niet weg dat boven dit hele zaakje wel een hele zware illusie hangt dat de KNVB met name uit was op het eigen gezicht redden en niet een rechtvaardige afhandeling. En dan heb ik het niet over het (Terecht!) straffen van Ajax, maar dan heb ik het over het behandelen van beide kanten van de zaak. Dan pas ben je onafhankelijk, dapper en vrij van invloed van buitenaf. Iets wat nu duidelijk niet het geval was.

Ik ben overigens iemand die van mening is dat de straf tegen Ajax wel mee valt, dat om de eventuele one-liners van die strekking maar alvast voor te zijn.

edit: @peteryje, get feit dat jjij het nodig vindt om te beginnen met een term als "neuzenbril"vind ik overigens stuitend. er is niets mis met anderen normal aan te spreken. Per slot van rekening heb je het zelf over onacceptabel gedrag, nou, geef dan een voorbeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2011 door Eide --
Ajx
 Ajx - donderdag 29 december 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:

Volgens mij was het Cilissen......
Ajx
 Ajx - donderdag 29 december 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Slaat nergens op, hij had hem eigenlijk nog wat harder moeten trappen. Die idioot die Esteban aanvalt, ongelooflijk!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Knvb beker boycotten

0.0123810