BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schaken verkopen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
willem v G
 willem v G - donderdag 29 december 2011 - 19:51   quote  deeplink  
Misschien raar voor veel mensen maar Feyenoord zou nu Schaken moeten verkopen want de kans dat hij het niveau van de eerste seizoenhelft haalt is nihil, dat komt omdat zijn techniek zeer beperkt is en dat de verdedigers hem nu al door krijgen, maar dat neemt niet weg dat hij zich in de kijker heeft gespeeld zodat een engelse club hem misschien wel wil over nemen voor circa 4 a 5 miljoen, en dan zou Feyenoord er verstandig aan doen om financieel en sportief gezien Riemerink uit Duitsland te halen want dit groot talent heeft een gelimiteerd transfer bedrag van maar 800.000 bedongen. Dus ook ik weet dat er weinig geld is maar met deze deal doet de club fantastische zaken voor de toekomst. O ja dan is er ook nog cisee, verhuren aaan Exelsior scheelt ook weer geld!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 29 december 2011 - 19:55   quote  deeplink  
nar

dus . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door sevillana --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 29 december 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 19:55 schreef sevillana het volgende:
nar
eens
willem v G
 willem v G - donderdag 29 december 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Hoezo?
sevillana
 sevillana - donderdag 29 december 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 19:56 schreef willem v G het volgende:
Hoezo?
denk 's na voordat je iets post?
sevillana
 sevillana - donderdag 29 december 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 19:56 schreef willem v G het volgende:
Hoezo?
daarzo!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2011 door sevillana --
willem v G
 willem v G - donderdag 29 december 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Riemerink is gewoon weg een betere voetballer dan Schaken, en is 21 jaar met al de nodige ervaring in duitsland dus ik snap niet dat jullie niet ff verder kunnen denken dan 5 a 6 goede wedstrijden van Schaken, want ik zie mijn club liever voor de eerst komende jaren in de top meedraaien maar dan moet je wel slim handelen en niet zoals in het verleden wegdromen bij een opleving,
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 29 december 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 20:04 schreef willem v G het volgende:
Riemerink is gewoon weg een betere voetballer dan Schaken, en is 21 jaar met al de nodige ervaring in duitsland dus ik snap niet dat jullie niet ff verder kunnen denken dan 5 a 6 goede wedstrijden van Schaken, want ik zie mijn club liever voor de eerst komende jaren in de top meedraaien maar dan moet je wel slim handelen en niet zoals in het verleden wegdromen bij een opleving,
en kijk je in die dagdromerij ook naar de huidige situatie van feyenoord en hoe aannemelijk het zou zijn dat die riemerink naar Feyenoord zou gaan?
willem v G
 willem v G - donderdag 29 december 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 20:05 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

en kijk je in die dagdromerij ook naar de huidige situatie van feyenoord en hoe aannemelijk het zou zijn dat die riemerink naar Feyenoord zou gaan?
Ja weldegelijk kijk ik naar de situatie van de club en daarom denk ik juist dat Reimerink in vergelijking met de vorige jaren nu eerder voor Feyenoord zou kiezen, maar ok dan moet Schaken wel worden verkocht natuurlijk!!
sevillana
 sevillana - donderdag 29 december 2011 - 20:11   quote  deeplink  
geen enkele garantie dat die jongen het in de Kuip zal laten zien hè
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 december 2011 - 20:12   quote  deeplink  
willem v g///albert! kap met je eeuwige klote topics en standpunten. gauw terug naar je ajaxforum jij
willem v G
 willem v G - donderdag 29 december 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 20:11 schreef sevillana het volgende:
geen enkele garantie dat die jongen het in de Kuip zal laten zien hè
Ja dat moet je ook afwachten als je bv Vormer haalt die is 23 geloof ik, ondanks dat ik dat een goede voor Feyenoord vindt blijft er altijd een mate van onvoorziene dingen bij een transfer, trouwens hoorde net dat HSV belangstellig heeft in Reimerink toch wel een club met een aantal over eenkomsten met Feyenoord dacht ik.
Shit zijn we weer te laat ben ik bang.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 december 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 20:17 schreef willem v G het volgende:

[..]

Shit zijn we weer te laat ben ik bang.
mooi! slotje dan!
willem v G
 willem v G - donderdag 29 december 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 20:12 schreef FR-Han het volgende:
willem v g///albert! kap met je eeuwige klote topics en standpunten. gauw terug naar je ajaxforum jij
Een discussietopic over voetbal met als doel dat het beter gaat met Feyenoord is wat mij betreft niet klote maar iets wat leuk is om te doen, maar ik ben bang dat zolang er type's zoals jij zich op dit forum ophouden er weinig zinnigs wordt aangebracht. Jammer en zonde vooral ook voor het beeld van de club.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 december 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 20:23 schreef willem v G het volgende:

[..]

Een discussietopic over voetbal met als doel dat het beter gaat met Feyenoord is wat mij betreft niet klote maar iets wat leuk is om te doen, maar ik ben bang dat zolang er type's zoals jij zich op dit forum ophouden er weinig zinnigs wordt aangebracht. Jammer en zonde vooral ook voor het beeld van de club.
tuurlijk. bewust de boel opfucken is wat je zo vaak doet. word er misselijk van. maar ga er niet meer op reageren. gelijk melden bij boudewijn lijkt me het beste
willem v G
 willem v G - donderdag 29 december 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 20:33 schreef FR-Han het volgende:

[..]

tuurlijk. bewust de boel opfucken is wat je zo vaak doet. word er misselijk van. maar ga er niet meer op reageren. gelijk melden bij boudewijn lijkt me het beste
Han maak je niet zo druk kerel ik schrijf gewoon wat ik denk dat het beste voor onze club is niks meer of minder amigo.Ik ga zo lekker een pintje pakken want het leven duurt maar even dus geniet ervan Han!
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 29 december 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 20:42 schreef willem v G het volgende:

[..]

Han maak je niet zo druk kerel ik schrijf gewoon wat ik denk dat het beste voor onze club is niks meer of minder amigo.Ik ga zo lekker een pintje pakken want het leven duurt maar even dus geniet ervan Han!
Dat jij schrijft wat je denkt is het beste voor de club??? Ik snap niet dat jij echt nog denkt dat je serieus genomen gaat worden.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 december 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 20:42 schreef willem v G het volgende:

[..]

Han maak je niet zo druk kerel ik schrijf gewoon wat ik denk dat het beste voor onze club is niks meer of minder amigo.Ik ga zo lekker een pintje pakken want het leven duurt maar even dus geniet ervan Han!
ok. ik vergeef je gozert. proost! dacht dat je albert was...
kuipje
 kuipje - donderdag 29 december 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 20:46 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Dat jij schrijft wat je denkt is het beste voor de club??? Ik snap niet dat jij echt nog denkt dat je serieus genomen gaat worden.
Laat hem toch lekker dromen man, waarom moet iedereen elkaar altijd gelijk afzeiken. Tuurlijk is het een onzin verhaal zo kan ik ook een topic openen dat we Leerdam voor 30 miljoen moeten verkopen. Maar dromen mag toch?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 december 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Riemerink hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 december 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:20 schreef hotjumper het volgende:
Riemerink hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Wie?
de flh
 de flh - donderdag 29 december 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 19:55 schreef sevillana het volgende:
nar
willem v G
 willem v G - donderdag 29 december 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:35 schreef de flh het volgende:

[..]

Laten we blij zijn dat we suporters zijn van de mooiste club van Nederland waar het nooit saai is en dat er nu ook een periode aan gaat breken waar we weer gaan meedoen voor de prijzen! 2012 HET JAAR VAN DE GROTE OPMARS!!
Henny
 Henny - donderdag 29 december 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Als ie voldoende geld oplevert is ook Schaken te koop. Heb zo veel vertrouwen in Van Geel dat ik zeker weet dat er gratis een minimaal gelijkwaardige vervanger voor terugkomt. ZSM terug in categorie 1.
willem v G
 willem v G - donderdag 29 december 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:47 schreef Henny het volgende:
Als ie voldoende geld oplevert is ook Schaken te koop. Heb zo veel vertrouwen in Van Geel dat ik zeker weet dat er gratis een minimaal gelijkwaardige vervanger voor terugkomt. ZSM terug in categorie 1.
Realist top.
willem v G
 willem v G - donderdag 29 december 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Ok en nu naar de kroeg lekker ouwehoeren missschien wel over Feyenoord laters
Henny
 Henny - donderdag 29 december 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:50 schreef willem v G het volgende:
Ok en nu naar de kroeg lekker ouwehoeren missschien wel over Feyenoord laters
Ben een thuisdrinkert sinds mijn dochter geboren is. Mijn enige uitjes zijn de voetbalkantine voor 2e trainings- en 3e wedstrijdhelft, maar ja..... Winterstop has come to town :-(( Proost
Omekees
 Omekees - donderdag 29 december 2011 - 22:32   quote  deeplink  
WAT een K*T=topic weer hoor van Willem.. Sjongejongejonge....

1. Schaken doet het prima en haalt dit niveau zeker ook de 2e helft van het seizoen.
2. Wie de ....... is Riemerink
3. Schaken is nooit meer dan 1.5 mil waard

Volgens mij ben jij gewoon een alcoholist Willem die elke dag dronken achter zn computert zit. En maar kuttopics openen......

Ik zeg 2 dingen:
1. slotje
2. ban
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 december 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 22:32 schreef Omekees het volgende:
WAT een K*T=topic weer hoor van Willem.. Sjongejongejonge....

1. Schaken doet het prima en haalt dit niveau zeker ook de 2e helft van het seizoen.
2. Wie de ....... is Riemerink
3. Schaken is nooit meer dan 1.5 mil waard

Volgens mij ben jij gewoon een alcoholist Willem die elke dag dronken achter zn computert zit. En maar kuttopics openen......

Ik zeg 2 dingen:
1. slotje
2. ban
jongen,jij bent gewoon z`n broer kees hahaha
Quiroz
 Quiroz - donderdag 29 december 2011 - 22:59   quote  deeplink  
Juist niet verkopen, Schaken brengt op zijn leeftijd toch niet veel meer op en nu kunnen juist wíj van hem genieten, want een speler van het kaliber Schaken op dit moment kunnen wij niet kopen. Als Schaken 21 zou zijn geweest zouden Real Madrid en Manchester City achter m aanzitten
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 december 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 22:59 schreef Quiroz het volgende:
Juist niet verkopen, Schaken brengt op zijn leeftijd toch niet veel meer op en nu kunnen juist wíj van hem genieten, want een speler van het kaliber Schaken op dit moment kunnen wij niet kopen. Als Schaken 21 zou zijn geweest zouden Real Madrid en Manchester City achter m aanzitten
+1
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 december 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

jongen,jij bent gewoon z`n broer kees hahaha
Jaaah OmeWillem en Omekees d:-)
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 29 december 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:47 schreef Henny het volgende:
Als ie voldoende geld oplevert is ook Schaken te koop. Heb zo veel vertrouwen in Van Geel dat ik zeker weet dat er gratis een minimaal gelijkwaardige vervanger voor terugkomt. ZSM terug in categorie 1.
Laten we daar nou eerst even proberen uit te komen!
Omekees
 Omekees - donderdag 29 december 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

jongen,jij bent gewoon z`n broer kees hahaha
Dit vind ik wel een grote belediging hoor!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 december 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 23:19 schreef Omekees het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een grote belediging hoor!
was meer een compliment Kees,zie de discusie!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 december 2011 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 23:19 schreef Omekees het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een grote belediging hoor!
Het is dat jullie ook zo verdomd veel op elkaar lijken Kees.
de flh
 de flh - vrijdag 30 december 2011 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:35 schreef de flh het volgende:

nar

slotje!
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 december 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 23:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jaaah OmeWillem en Omekees d:-)
die ome Willem van de film van?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 december 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 10:20 schreef sevillana het volgende:

[..]

die ome Willem van de film van?
Zou zo maar kunnen.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 30 december 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 19:51 schreef willem v G het volgende:
Misschien raar voor veel mensen maar Feyenoord zou nu Schaken moeten verkopen want de kans dat hij het niveau van de eerste seizoenhelft haalt is nihil, dat komt omdat zijn techniek zeer beperkt is en dat de verdedigers hem nu al door krijgen, ...

O ja dan is er ook nog cisee, verhuren aaan Exelsior scheelt ook weer geld!!!
Beste Willem. Dat "zijn techniek zeer beperkt is"?
Ik kan jou niet kwalijk nemen dat je die ongelooflijke schijnbeweging van hem tegen ik meen PSV, niet hebt waargenomen, die ging namelijk sneller dan de bliksem. Ik ben met je eens dat hij het niveau van de eerste helft niet meer gaat halen: Daar gaat ie dik-en-dik overheen. De tweede seizoenshelft gaat Ruben namelijk nog veel beter spelen. En dat de verdedigers hem al lekker doorkrijgen hebben we in de laatste wedstrijd van de 1e competitiehelft inderdaad met eigen ogen kunnen zien tegen Twente. Rosales had hem helemaal in de zak!
Cisse aan Excelsior verhuren?
Mark my words (onderstreep mijn woorden): We hebben tot nu toe alleen enkele flitsen van de echte Cisse gezien. Die jongen gaat ons (en jou dus wel als allereerste) echt nog helemaal verbazen. En voor alle duidelijkheid: Op een positieve wijze! Ik geloof nog steeds dat hij de klasse heeft om hier de pannen van het dak te spelen!
Met een Feyenoordgroet, Nick4F!
craven
 craven - vrijdag 30 december 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 19:51 schreef willem v G het volgende:
Misschien raar voor veel mensen maar Feyenoord zou nu Schaken moeten verkopen want de kans dat hij het niveau van de eerste seizoenhelft haalt is nihil, dat komt omdat zijn techniek zeer beperkt is en dat de verdedigers hem nu al door krijgen, maar dat neemt niet weg dat hij zich in de kijker heeft gespeeld zodat een engelse club hem misschien wel wil over nemen voor circa 4 a 5 miljoen, en dan zou Feyenoord er verstandig aan doen om financieel en sportief gezien Riemerink uit Duitsland te halen want dit groot talent heeft een gelimiteerd transfer bedrag van maar 800.000 bedongen. Dus ook ik weet dat er weinig geld is maar met deze deal doet de club fantastische zaken voor de toekomst. O ja dan is er ook nog cisee, verhuren aaan Exelsior scheelt ook weer geld!!!
idiots.jpg
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 december 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 19:55 schreef sevillana het volgende:
nar

dus . .
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 december 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 19:51 schreef willem v G het volgende:
Misschien raar voor veel mensen maar Feyenoord zou nu Schaken moeten verkopen want de kans dat hij het niveau van de eerste seizoenhelft haalt is nihil, dat komt omdat zijn techniek zeer beperkt is en dat de verdedigers hem nu al door krijgen, maar dat neemt niet weg dat hij zich in de kijker heeft gespeeld zodat een engelse club hem misschien wel wil over nemen voor circa 4 a 5 miljoen, en dan zou Feyenoord er verstandig aan doen om financieel en sportief gezien Riemerink uit Duitsland te halen want dit groot talent heeft een gelimiteerd transfer bedrag van maar 800.000 bedongen. Dus ook ik weet dat er weinig geld is maar met deze deal doet de club fantastische zaken voor de toekomst. O ja dan is er ook nog cisee, verhuren aaan Exelsior scheelt ook weer geld!!!
Ik hoop dat je heel snel td bij 020 wordt.
el triste
 el triste - vrijdag 30 december 2011 - 15:14   quote  deeplink  
Ben blij dat we eindelijk een draaien elftal hebben en dan wil jij ze weer verkopen?
ja! dan komen we er wel ja.....

vastigheid, dwz selectie bij elkaar houden, is wat we nodig hebben. Daarnaast een paar gerichte aankopen en we gaan weer meedoen.
In mijn ogen is concurrentie op iedere positie wat het elftal nu beter maakt
Fr patatje 010
 Fr patatje 010 - vrijdag 30 december 2011 - 16:10   quote  deeplink  
Snap niet wie schaken wil hebben, hoogsten 300.000 waard of minder, plus we kunnen hem nog goed gebruiken met zijn snelheid en sublieme invalbeurten
willem v G
 willem v G - vrijdag 30 december 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 12:50 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Beste Willem. Dat "zijn techniek zeer beperkt is"?
Ik kan jou niet kwalijk nemen dat je die ongelooflijke schijnbeweging van hem tegen ik meen PSV, niet hebt waargenomen, die ging namelijk sneller dan de bliksem. Ik ben met je eens dat hij het niveau van de eerste helft niet meer gaat halen: Daar gaat ie dik-en-dik overheen. De tweede seizoenshelft gaat Ruben namelijk nog veel beter spelen. En dat de verdedigers hem al lekker doorkrijgen hebben we in de laatste wedstrijd van de 1e competitiehelft inderdaad met eigen ogen kunnen zien tegen Twente. Rosales had hem helemaal in de zak!
Cisse aan Excelsior verhuren?
Mark my words (onderstreep mijn woorden): We hebben tot nu toe alleen enkele flitsen van de echte Cisse gezien. Die jongen gaat ons (en jou dus wel als allereerste) echt nog helemaal verbazen. En voor alle duidelijkheid: Op een positieve wijze! Ik geloof nog steeds dat hij de klasse heeft om hier de pannen van het dak te spelen!
Met een Feyenoordgroet, Nick4F!
Wat je hier beweert is ook wel logisch en ook ik vindt dat Schaken het fantastisch doet maar ik probeer even verder te kijken, en dan heb je voor de toekomst veel meer aan Reimerink op recht en Cabral op links of andersom. Maar ook jou mening is een optie.
willem v G
 willem v G - vrijdag 30 december 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 13:59 schreef craven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
He kerel hoe kom je aan mijn elftal foto?
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 30 december 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 18:30 schreef willem v G het volgende:

[..]

He kerel hoe kom je aan mijn elftal foto?
oh... dacht dat je drieling was
willem v G
 willem v G - vrijdag 30 december 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 18:34 schreef FR-Han het volgende:

[..]

oh... dacht dat je drieling was
beetje plakken en knippen die Craven.
Doetinchem
 Doetinchem - vrijdag 30 december 2011 - 18:58   quote  deeplink  
Ben het met willem eens schaken heb je volgend jaar niks meer aan.
Ga je ook niks meer aan verdienen.dus als er een club berijd is te betalen voor schaken weg doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schaken verkopen









0.0098669