BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schaken verkopen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - dinsdag 24 januari 2012 - 20:00   quote  deeplink  
zou mooi zijn als ie zondag de winnende scoort
bjorn
 bjorn - dinsdag 24 januari 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:00 schreef sevillana het volgende:
zou mooi zijn als ie zondag de winnende scoort
Zou zeker mooi zijn voor hem. Maar zondag maakt het mij geen donder uit wie er scoort als we maar winnen.
willem v G
 willem v G - dinsdag 24 januari 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 19:58 schreef bjorn het volgende:

[..]

Beetje voorbarig om naar een wedstrijd te stellen dat schaken het niveau meer gaat halen al zal je best gelijk kunnen hebben want hij heeft het laatste half jaar boven zn kunnen geprestreerd maar waarom dan Reimerink? Heeft volgensmij nog een doorlopend contract.
Kan je beter Wesley verhoek halen.
Riemerink moet 800.000 kosten is talentvol jong en dus niet duur, Verhoek is ook een optie!!
bjorn
 bjorn - dinsdag 24 januari 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:02 schreef willem v G het volgende:

[..]

Riemerink moet 800.000 kosten is talentvol jong en dus niet duur, Verhoek is ook een optie!!
Tja en Verhoek is gratis+ hij heeft niet eens een basisplaats in de 2. Bundesliga
Ik volg hem niet hoor dus weet niet of het wat is maar dan zet ik toch mijn twijfels.
Pas geleden kwam dit in het nieuws:

Jules Reimerink hoopt dat hij nog kansen krijgt bij Energie Cottbus. De 22-jarige vleugelaanvaller uit Oldenzaal verliet FC Twente in de zomer van 2010 voor de Duitsers en begon er goed, met veel speeltijd. Met zijn spel ontlokte hij zelfs interesse van Hamburger SV, maar uiteindelijk kwam Reimerink naast de basiself te staan. De trainerswissel bij Cottbus biedt de vleugelaanvaller hoop dat het alsnog goed komt.

Claus Dieter-Wollitz moest bij de rood-witte formatie plaatsmaken voor Rudi Bommer. Het is nu aan de nieuwe trainer om te bepalen of Reimerink nog kansen krijgt. De speler zelf hoopt daar vurig op; hij vindt dat Wollitz hem niet erg fair behandelde. De coach stuurde Reimerink naar de reserves, omdat hij hem verantwoordelijk hield voor het laat weggeven van een voorsprong tegen Eintracht Frankfurt. Zelf ziet Reimerink dat anders, zegt hij in BILD.

Ik kreeg de schuld, terwijl die gelijkmaker echt niet mijn fout was. Ik hoop nu op een nieuwe kans. Ik ben nu 22, het is voor mij belangrijk dat ik voetbal. Als blijkt dat Bommer voor anderen kiest moet ik misschien alsnog verder kijken Een Nederlandse club lijkt me niet aannemelijk. Voor hen zal ik te duur zijn, die kunnen me slechts huren, aldus de enkelvoudig jeugdinternational.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156858

Dus toch te duur lijkt me dan.
sevillana
 sevillana - dinsdag 24 januari 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:07 schreef bjorn het volgende:

[..]

Tja en Verhoek is gratis+ hij heeft niet eens een basisplaats in de 2. Bundesliga
Ik volg hem niet hoor dus weet niet of het wat is maar dan zet ik toch mijn twijfels.
Pas geleden kwam dit in het nieuws:

Jules Reimerink hoopt dat hij nog kansen krijgt bij Energie Cottbus. De 22-jarige vleugelaanvaller uit Oldenzaal verliet FC Twente in de zomer van 2010 voor de Duitsers en begon er goed, met veel speeltijd. Met zijn spel ontlokte hij zelfs interesse van Hamburger SV, maar uiteindelijk kwam Reimerink naast de basiself te staan. De trainerswissel bij Cottbus biedt de vleugelaanvaller hoop dat het alsnog goed komt.

Claus Dieter-Wollitz moest bij de rood-witte formatie plaatsmaken voor Rudi Bommer. Het is nu aan de nieuwe trainer om te bepalen of Reimerink nog kansen krijgt. De speler zelf hoopt daar vurig op; hij vindt dat Wollitz hem niet erg fair behandelde. De coach stuurde Reimerink naar de reserves, omdat hij hem verantwoordelijk hield voor het laat weggeven van een voorsprong tegen Eintracht Frankfurt. Zelf ziet Reimerink dat anders, zegt hij in BILD.

Ik kreeg de schuld, terwijl die gelijkmaker echt niet mijn fout was. Ik hoop nu op een nieuwe kans. Ik ben nu 22, het is voor mij belangrijk dat ik voetbal. Als blijkt dat Bommer voor anderen kiest moet ik misschien alsnog verder kijken Een Nederlandse club lijkt me niet aannemelijk. Voor hen zal ik te duur zijn, die kunnen me slechts huren, aldus de enkelvoudig jeugdinternational.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156858

Dus toch te duur lijkt me dan.
mooi, . . die naam kan dus ook bijgeschreven worden in het "grote geruchtenboek"
bjorn
 bjorn - dinsdag 24 januari 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

mooi, . . die naam kan dus ook bijgeschreven worden in het "grote geruchtenboek"
Jep.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 24 januari 2012 - 20:13   quote  deeplink  
Schaken is een van de meest constante aanvallers dit jaar.
Deze lijn vervalt niet in één seizoensbreek (een zomer). Wat mij betreft, blijft ie nog een tijdje aan.
willem v G
 willem v G - dinsdag 24 januari 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

mooi, . . die naam kan dus ook bijgeschreven worden in het "grote geruchtenboek"
Een goede Nederlandse rechtsbuitenspeler is schaars kijk naar het Nederlands elftal dus van uit die hoek is hij niet duur ook kwa leeftijd, en ja er is altijd een risico.
sevillana
 sevillana - dinsdag 24 januari 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:13 schreef willem v G het volgende:

[..]

Een goede Nederlandse rechtsbuitenspeler is schaars kijk naar het Nederlands elftal dus van uit die hoek is hij niet duur ook kwa leeftijd, en ja er is altijd een risico.
wat is jouw belang eigenlijk? . . drammer
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 24 januari 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:13 schreef willem v G het volgende:

[..]

Een goede Nederlandse rechtsbuitenspeler is schaars kijk naar het Nederlands elftal dus van uit die hoek is hij niet duur ook kwa leeftijd, en ja er is altijd een risico.
Schaars is geen optie, doorlopend contract bij Lissao.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 24 januari 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:13 schreef willem v G het volgende:

[..]

Een goede Nederlandse rechtsbuitenspeler is schaars kijk naar het Nederlands elftal dus van uit die hoek is hij niet duur ook kwa leeftijd, en ja er is altijd een risico.
lekker blijven volhouden....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 januari 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:13 schreef willem v G het volgende:

[..]

Een goede Nederlandse rechtsbuitenspeler is schaars kijk naar het Nederlands elftal dus van uit die hoek is hij niet duur ook kwa leeftijd, en ja er is altijd een risico.
Zit op de bank in de tweede divisie en is te duur.
Godzijdank zijn Gullit en Wotte weg.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 januari 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:14 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Schaars is geen optie, doorlopend contract bij Lissao.
Scherp, ghehe
willem v G
 willem v G - dinsdag 24 januari 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:14 schreef sevillana het volgende:

[..]

wat is jouw belang eigenlijk? . . drammer
Drammer? als iemand aangeeft dat een club als de onze slim moet investeren en daar bij namen durft te noemen dat is geen drammen, maar gewoon iets aandragen niets meer en minder.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 januari 2012 - 20:19   quote  deeplink  
Schaken verdient het om opgesteld te worden, denk dat hij tegen Ajax er staat. Met hem kunnen we zeker wel verder nog.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 24 januari 2012 - 20:20   quote  deeplink  
Há, ik ben blij als hij er staat.. Heb nou niet echt de volledige vertrouwen in 'Swinging' Cabral of 'Au' Teen-Cissé, al speelt de laatste steeds beter en beter.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 januari 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:20 schreef FEY-Esm het volgende:
Há, ik ben blij als hij er staat.. Heb nou niet echt de volledige vertrouwen in 'Swinging' Cabral of 'Au' Teen-Cissé, al speelt de laatste steeds beter en beter.
Fernandeze, Guidetti en schaken is de beste aanvalslinie voor Feyenoord. Cabral en Cissé zijn waardige stand-inns
sevillana
 sevillana - dinsdag 24 januari 2012 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:19 schreef willem v G het volgende:

[..]

Drammer? als iemand aangeeft dat een club als de onze slim moet investeren en daar bij namen durft te noemen dat is geen drammen, maar gewoon iets aandragen niets meer en minder.
oh ja, dus een middenvelder als rechterspits voorstellen is slim investeren?
kan jij je onzin niet beter op een ander forum (020 of zo) plaatsen?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 24 januari 2012 - 20:25   quote  deeplink  
dom topic... SLOTJE
willem v G
 willem v G - dinsdag 24 januari 2012 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Fernandeze, Guidetti en schaken is de beste aanvalslinie voor Feyenoord. Cabral en Cissé zijn waardige stand-inns
Ja ben het wel met je eens veel snelheid aan de zijkanten, nu maar hopen dat Guidetti fit is.
sevillana
 sevillana - dinsdag 24 januari 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:25 schreef FR-Roel het volgende:
dom topic... SLOTJE
helemaal mee eens!
Omekees
 Omekees - dinsdag 24 januari 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Fernandeze, Guidetti en schaken is de beste aanvalslinie voor Feyenoord. Cabral en Cissé zijn waardige stand-inns
Eens!
Omekees
 Omekees - dinsdag 24 januari 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:25 schreef FR-Roel het volgende:
dom topic... SLOTJE
En eens!
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 24 januari 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:25 schreef willem v G het volgende:

[..]

Ja ben het wel met je eens veel snelheid aan de zijkanten, nu maar hopen dat Guidetti fit is.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2012 door FEY-Esm --
Omekees
 Omekees - dinsdag 24 januari 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:31 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Waarom gooi jij (veelal loze, maar dat is mijn mening) kreten hier op het forum en reageer je vervolgens alleen op hetgeen je simplistisch een antwoord kan verzinnen?
Reageer ook eens op alle reacties die je creëert ermee! Dus ook de wat moeilijkere, analytische of de misschien negatief voelende reacties.

Afgezien het feit dat je kansloos veel topics opent, ben je ook geen fijne forumdiscussant.
Nog meer mee eens!! +100
Omekees
 Omekees - dinsdag 24 januari 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:31 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Waarom gooi jij (veelal loze, maar dat is mijn mening) kreten hier op het forum

Is niet jouw mening tis een feit!
sevillana
 sevillana - dinsdag 24 januari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:31 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Waarom gooi jij (veelal loze, maar dat is mijn mening) kreten hier op het forum en reageer je vervolgens alleen op hetgeen je simplistisch een antwoord kan verzinnen?
Reageer ook eens op alle reacties die je creëert ermee! Dus ook de wat moeilijkere, analytische of de misschien negatief voelende reacties.

Afgezien het feit dat je kansloos veel topics opent, ben je ook geen fijne forumdiscussant.
hèhèhèhè . .
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 januari 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:19 schreef willem v G het volgende:

[..]

Drammer? als iemand aangeeft dat een club als de onze slim moet investeren en daar bij namen durft te noemen dat is geen drammen, maar gewoon iets aandragen niets meer en minder.
Je kan het 100x vertellen maar wij hebben geen 800000 te besteden aan iemand die de basis niet haalt in de duitse 2de divisie. Verder geeft hij zelf aan dat hij te duur is voir een nederlandse club. Dus laat geldwolfje lekker daar blijven.
willem v G
 willem v G - dinsdag 24 januari 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:31 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Waarom gooi jij (veelal loze, maar dat is mijn mening) kreten hier op het forum en reageer je vervolgens alleen op hetgeen je simplistisch een antwoord kan verzinnen?
Reageer ook eens op alle reacties die je creëert ermee! Dus ook de wat moeilijkere, analytische of de misschien negatief voelende reacties.

Afgezien het feit dat je kansloos veel topics opent, ben je ook geen fijne forumdiscussant.
Het is natuurlijk altijd een discussie punt over het geen wat een ander vindt en daarom doe ik niet mee met een discussie die negatiefe reacties op roept, want als ik mijn mening geef dan doe ik dat niet om loze kreten op het forum te gooien, maar mensen te laten meedenken hoe we onze club verder kunnen helpen en als dat neit strookt met jou visie ja so be it! En simplistisch schrijf je ook een kwalificatie die ik helemaal bij jou neer leg want dit forum is voor iedereen ook voor een simpel mannetje als ik.
sevillana
 sevillana - dinsdag 24 januari 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:41 schreef willem v G het volgende:

[..]

Het is natuurlijk altijd een discussie punt over het geen wat een ander vindt en daarom doe ik niet mee met een discussie die negatiefe reacties op roept, want als ik mijn mening geef dan doe ik dat niet om loze kreten op het forum te gooien, maar mensen te laten meedenken hoe we onze club verder kunnen helpen en als dat neit strookt met jou visie ja so be it! En simplistisch schrijf je ook een kwalificatie die ik helemaal bij jou neer leg want dit forum is voor iedereen ook voor een simpel mannetje als ik.
zie post boven je (jumpert), . . zegt voldoende, toch?
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 24 januari 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:41 schreef willem v G het volgende:

[..]

Het is natuurlijk altijd een discussie punt over het geen wat een ander vindt en daarom doe ik niet mee met een discussie die negatiefe reacties op roept, want als ik mijn mening geef dan doe ik dat niet om loze kreten op het forum te gooien, maar mensen te laten meedenken hoe we onze club verder kunnen helpen en als dat neit strookt met jou visie ja so be it! En simplistisch schrijf je ook een kwalificatie die ik helemaal bij jou neer leg want dit forum is voor iedereen ook voor een simpel mannetje als ik.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2012 door FEY-Esm --
willem v G
 willem v G - dinsdag 24 januari 2012 - 20:47   quote  deeplink  
Ja ok ik wil niet eigenwijs overkomen haha.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 24 januari 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:47 schreef willem v G het volgende:
Ja ok ik wil niet eigenwijs overkomen haha.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2012 door FEY-Esm --
willem v G
 willem v G - dinsdag 24 januari 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:45 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Je mag impliceren wat je wil, ik heb je niet simpel genoemd.
Ik denk dat als je gemiddeld 3 topics per dag kan openen, gerelateerd aan het helpen van onze club, daarmee mensen laat nadenken (ben ik wel heel benieuwd wat je met de uitkomsten doet?)

Maar kijk eens kritisch naar jezelf, het kan een aantal topics minder en een aantal posts van jou, vind ik swaswa (mja geen woord i know).

Mocht jij de reacties, evaluaties en voorstellen via lijntjes met clubleiding, spelers en/of johan derksen doorspelen, dan heb ik natuurlijk niks gezegd. Anders, kom jo.. tandje minder kan ook.
Geloof dat ik in 3 maanden 9 keer een topic heb geopend als ik me niet vergis.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 24 januari 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:52 schreef willem v G het volgende:

[..]

Geloof dat ik in 3 maanden 9 keer een topic heb geopend als ik me niet vergis.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2012 door FEY-Esm --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 24 januari 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:25 schreef FR-Roel het volgende:
dom topic... SLOTJE
bjorn
 bjorn - dinsdag 24 januari 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:54 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

Eens
bjorn
 bjorn - dinsdag 24 januari 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:52 schreef willem v G het volgende:

[..]

Geloof dat ik in 3 maanden 9 keer een topic heb geopend als ik me niet vergis.
Het waren er trouwens 18.
willem v G
 willem v G - dinsdag 24 januari 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:58 schreef bjorn het volgende:

[..]

Het waren er trouwens 18.
Zo 18? dat zijn er toch meer als ik had geschat maar ze kwamen uit een groot hart mensen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 24 januari 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 21:07 schreef willem v G het volgende:

[..]

Zo 18? dat zijn er toch meer als ik had geschat maar ze kwamen uit een groot hart mensen.
Eerder uit een groot toetsenbord.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 24 januari 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 21:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Eerder uit een groot toetsenbord.
*gniffel.
willem v G
 willem v G - dinsdag 24 januari 2012 - 21:13   quote  deeplink  
Scherp haha
Omekees
 Omekees - dinsdag 24 januari 2012 - 21:40   quote  deeplink  
da jij lekker op dit forum topics openen

http://firtinam.nl/forums/wetenschap-filosofie/15571-domme-mensen.html
willem v G
 willem v G - dinsdag 24 januari 2012 - 21:45   quote  deeplink  
Nee dank je, maar wel bedankt voor de tip Omekees hahaha.
sevillana
 sevillana - dinsdag 24 januari 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 21:40 schreef Omekees het volgende:
da jij lekker op dit forum topics openen

http://firtinam.nl/forums/wetenschap-filosofie/15571-domme-mensen.html
hèhèhèhè . . . .
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 25 januari 2012 - 01:27   quote  deeplink  
03032010035.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schaken verkopen









0.0091350