|
|
FR-Elmo
|
|
|
Feyenoord zal zich de komende drie jaar niet met een vrouwenvoetbalelftal bezig houden. Momenteel hebben zeven betaald voetbalorganisaties een vrouwenteam. ADO Den Haag, FC Twente, FC Utrecht, sc Heerenveen, VVV Venlo, FC Zwolle en SC Telstar komen uit in de Eredivisie voor vrouwen. Feyenoord heeft echter duidelijk andere prioriteiten. 'De situatie waar de club zich momenteel in bevindt, leent zich er gewoon niet voor om nu een vrouwentak op te starten,' aldus een woordvoerder in het Algemeen Dagblad. 'De organisatie is daar simpelweg niet klaar voor. Daarnaast is het alle hens aan dek om de club terug te krijgen aan de top van het Nederlandse voetbal. De komende drie jaar denken wij dus zeker niet aan het starten met vrouwenvoetbal.'
In 2007 besloot de KNVB om een Eredivisie voor vrouwen op te richten. ADO Den Haag, AZ, sc Heerenveen, FC Twente, FC Utrecht en Willem II waren de clubs die uitkwamen in het eerste seizoen van het bestaan van de competitie. AZ en Willem II zijn gestopt wegens financiële redenen. Een vrouwenteam viel simpelweg niet te bekostigen voor beide clubs. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: eens, beter het geld in het mannenvoetbal stoppen |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: eens, had me verheugd op de shirt wissel na afloop. |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
dat is zeer jammer, altijd die mannen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: daarom stel ik voor: exelsior begint een vrouwenteam!! kan luigi bruins ook gelijk een basisplek krijgen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vrouwen voetbal is geen sport, dat is amusement. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kijk liever naar vrouwe hockey. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In rood/witte bikinis rond laten draven?Dat is toch wel amusant. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja.. maar dan in voetbalshirt he..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
But wait... there's more!
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaa!world of pain..Avondvullend progamma mee maken,kan je avond niet meer stuk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En anders kan je altijd nog gaan fietsen.. of motor rijden.. of ..
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
lijkt wel een compilatie van al mijn exen.. brilliant! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ik denk dat de haas het erg jammer vindt, had hij ooit in een andere kleur kunnen veranderen! Klinkt ook veel leuker; "De haas is geil"! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Gelukkig niet want het ziet er niet uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Huh,
Ziet er fantastisch uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Els had haar al op de spitsenpositie gericht!!! jammer Els !! :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: DE sport voor vrouwen . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik las "haar op de spitsenpositie.."
ik dacht.. he?!?!
maar goed.. beter lezen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fr patatje 010
|
|
|
quote: dan zitten ze alleen maar (boring)
nehh |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
vrouwen schaatsen dan ?
alhoewel er niks is met vrouwen die voetballen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door FR-D@@N -- |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
Je kunt vrouwenvoetbal ook niet met mannenvoetbal vergelijken, dat zou niet eerlijk zijn! De verschillen zijn te groot daarvoor. Misschien is het niet om aan te zien, maarja steeds meer meiden gaan er voetballen. Het is de snelst groeiende sport bij vrouwen op dit moment! Daarom kunnen grote clubs als 020 en Feyenoord een extra boost geven om het voetbal beter en professioneler aan te pakken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door Frannie -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 21:22 schreef Frannie het volgende:Je kunt vrouwenvoetbal ook niet met mannenvoetbal vergelijken, dat zou niet eerlijk zijn! De verschillen zijn te groot daarvoor. Misschien is het niet om aan te zien, maarja steeds meer meiden gaan er voetballen. Het is de grootst groeiende sport van vrouwen op dit moment! Daarom kunnen grote clubs als 020 en Feyenoord een extra boost geven om het voetbal beter en professioneler aan te pakken! te veel tijd, te weinig opbrengsten |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
quote: Dat is jammer ja! Misschien over 10 jaar of nooit. |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
In dit geval kun je beter een vent zijn! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Te weinig geïnteresseerden ook. |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
quote: Dat vind ik ook jammer. Sommigen staan er ook niet echt open voor vind ik. Er zijn genoeg meiden (potten) die echt wel kunnen ballen. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 21:43 schreef Frannie het volgende:[..] Dat vind ik ook jammer. Sommigen staan er ook niet echt open voor vind ik. Er zijn genoeg meiden (potten) die echt wel kunnen ballen. ;) Maar rennende vrouwen ziet er gewoon niet uit. Behalve naakt over t strand, sommigen. |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
quote: Daar gaat het toch niet om? Je kijkt naar het spel in het algemeen. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: G-voetbal is ook amusement. |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
quote: Laat die ook maar weg. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 21:43 schreef Frannie het volgende:[..] Dat vind ik ook jammer. Sommigen staan er ook niet echt open voor vind ik. Er zijn genoeg meiden (potten) die echt wel kunnen ballen. ;) Hmmm ga door.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Duh, je kijkt en geilt op die hoeren. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Sinds de invoering van de slidingbroek stukken minder interessant. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 december 2011 - 21:22 schreef Frannie het volgende:Je kunt vrouwenvoetbal ook niet met mannenvoetbal vergelijken, dat zou niet eerlijk zijn! De verschillen zijn te groot daarvoor. Misschien is het niet om aan te zien, maarja steeds meer meiden gaan er voetballen. Het is de snelst groeiende sport bij vrouwen op dit moment! Daarom kunnen grote clubs als 020 en Feyenoord een extra boost geven om het voetbal beter en professioneler aan te pakken! Bij ons "op de voetbal" is er een damesteam. Heb geen enkele interesse in een Feyenoord damesteam, al kreeg ik geld toe dan zou ik mijn tijd er nog niet aan besteden. In Duitsland zijn er diverse dames topploegen, waarvan ik niet eens weet of er wel een mannenelftal is. Waarom moet Feyenoord zich hiervoor lenen. 99% van de Feyenoorders zal het leuk vinden als Feyenoord wint, maar gaan kijken..... daar geloof ik niet in. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Als een vent geen kloten heeft is het een lafaard... Als een vent geen kloten heeft is het een wijf! 020... moet ik em echt helemaal uitleggen... nee toch? |
|
|
|