BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: IJselmeervogels - Feyenoord (zaterdag 07-01-2012 - Thomas van de Groep Memorial)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-D@@N
 FR-D@@N - zaterdag 31 december 2011 - 07:53   quote  deeplink  
Thomas van de Groep Memorial

IJsselmeervogels organiseert in nauw overleg met de familie op zaterdag 7 januari 2012 de Thomas van de Groep Memorial. De Memorial is een passende omlijsting van de oefenwedstrijd tussen IJsselmeervogels en Feyenoord, waarbij de inzameling van geld voor de strijd tegen en steun bij kinderenkanker centraal staat.

Zit- en staanplaatsen zijn te verkrijgen kopen via de bij de Primera Winkels of via onderstaande link. Dinsdagavond 3 januari en donderdagavond 5 januari van 19:30 21:00 uur worden voorverkopen gehouden vanuit de kantine van IJsselmeervogels

Bij het terugblikken op het afgelopen seizoen, het jaar waarin IJsselmeervogels zich kroonde tot de eerste kampioen van de Topklasse, constateerde menigeen dat het echte hoogtepunt van het uiterst succesvolle jaargang niet had plaats gevonden aan het slot van de competitie. Neen, het echte hoogtepunt vond plaats op 24 november, toen de 11-jarige Thomas van de Groep een glimlach cadeau kreeg van ruim negen duizend toeschouwers. Deze unieke en historische avond inspireerde de club tot het organiseren van een Thomas van de Groep Memorial, die als omlijsting zal plaatsvinden rondom het oefenduel IJsselmeervogels Feyenoord op 7 januari 2012.

Graag nodigen we uit om deze speciale dag met ons te beleven. De speciaal samengestelde Memorial Commissie heeft een mooi programma georganiseerd, waaronder een voorwedstrijd om 13:15 uur van het G-Team van IJsselmeervogels onder leiding van niemand minder dan Willem van Hanegem. Daarop aansluitend trapt IJsselmeervogels om 15:00 uur af tegen eredivisionist Feyenoord, dat met haar sterkste formatie naar ons mooie vissersdorp komt en de Memorial eveneens een warm hart toedraagt.

De opbrengst van deze wedstrijd komt ten goede aan de kanjerketting van de stichting VOKK. Met deze ketting, waarin iedere kraal staat voor één behandeling, wordt een waardevolle en tastbare herinnering opgebouwd aan de strijd tegen kanker. Een strijd die zijn diepe sporen trekt bij de kinderen die deze strijd moeten voeren en bij hun gezins- en familieleden.

Tijdens de Thomas Memorial verwelkomen we vijfhonderd bijzondere eregasten. Het betreft kinderen en hun gezinnen die allemaal persoonlijk betrokken zijn geweest bij de strijd tegen kanker. Sommige kinderen vechten of vochten zelf tegen de vreselijke ziekte, andere kinderen zagen hun broertje of zusje er jarenlang mee worstelen. Als v.v. IJsselmeervogels willen we deze kinderen en gezinnen een mooie dag bezorgen waarin ze even de zinnen kunnen verzetten. De sporthal is ingericht als ontvangstzaal waarin onze eregasten worden ontvangen, voorzien van eten en drinken en vermaakt worden met spellen en muziek. Ook hebben we een speciale verwarmde VIP tribune beschikbaar waar de gasten comfortabel de wedstrijd kunnen beleven.
Bij dit evenement mogen we rekenen op de medewerking van o.a.:

Staf en Selectie van Feijenoord
Willem van Hanegem
Roelof Luinge
G-teams IJsselmeervogels en v.v. Montfoort
Sensation Cheerleaders uit Boxmeer
Alex @onearmed (DJ en drummer)
Dweilorkest De Buugers
Mascottes van clubs uit de eredivisie en topklassen
Supportersvereniging NAS
Supportersvereniging Feijenoord
Supportersvereniging SV Spakenburg

Uiteraard is uw aanwezigheid al een geste op zich! Met de aankoop van toegangsbewijs draagt u bij aan het doel waar de opbrengsten van deze wedstrijd naar toe gaan, de kanjerketting van de VOKK. Wilt u dit doel nog verder ondersteunen dan is dat mogelijk door een extra donatie te doen op rekeningnummer 1621.91.561 V.V.IJ.V. inzake Thomas van de Groep Memorial.

https://frontoffice.paylogic.nl/eventlist/4053555f335a3e4f5321/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2012 door FR-D@@N --
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 31 december 2011 - 08:25   quote  deeplink  
Zou mooi initiatief zijn!!!!!!!
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 03 januari 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Feyenoord speelt aanstaande zaterdag de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe jaar. Om 15.00 wordt afgetrapt bij de uitwedstrijd tegen IJsselmeervogels. De topklasser heeft het oefenduel omgedoopt tot benefietwedstrijd voor het goede doel. De opbrengst komt ten goede aan de Kanjerketting van de stichting VOKK, die kinderen met kanker ondersteunt. De Kanjerketting is een kralenketting, waarbij iedere kraal staat voor één behandeling in de strijd tegen de verschrikkelijke ziekte. Zodoende ontstaat een tastbare herinnering aan de zware periode voor de kinderen, hun ouders, broertjes en zusjes en andere familie. Ruim vierhonderd kinderen die vechten of in het verleden vochten tegen kanker zijn eregasten bij de oefenwedstrijd. Feyenoord ondersteunt de benefietactie.

Kaarten voor de oefenwedstrijd in Spakenburg zijn online verkrijgbaar voor 10 euro per stuk. Kinderen betalen 5 euro per kaart. Ter plaatse is het tevens mogelijk een extra donatie te doen in collectebussen of een speciale IJsselmeervogels Feyenoord / Thomas Memorial-sjaal te kopen. Willem van Hanegem fluit voorafgaand aan het oefenduel een wedstrijd tussen twee G-teams en zal tevens de aftrap verrichten bij IJsselmeervogels Feyenoord.

De Feyenoord-selectie vertrekt aanstaande maandag, 9 januari, naar het Spaanse Marbella voor een trainingskamp tot zondag 15 januari. Op zaterdag 14 januari wordt een oefenwedstrijd gespeeld tegen FC Basel. Op zondag 22 januari speelt Feyenoord de eerste competitiewedstrijd van de tweede seizoenshelft. De ploeg van Koeman gaat dan op bezoek bij VVV-Venlo.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 18:52   quote  deeplink  
Ze slaan elkaar gewoon de dorpen uit he in Spakenburg/Bunschoten,maar met de wedstrijd van dat jochie Thomas waren ze 1 de supporters van Ijselmeervogels en Spakenburg..een schitterend initiatief en heel erg mooi dat Feyenoord hier deel vanuit maakt...Veel snavels daar maar toch ook wat Feyenoorders...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 januari 2012 - 20:02   quote  deeplink  
Na deze wedstrijd minder 020-ers & meer Feyenoorders.
MS-13
 MS-13 - donderdag 05 januari 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Nog iemand van hier die er heen gaat?
FR-D@@N
 FR-D@@N - donderdag 05 januari 2012 - 19:57   quote  deeplink  
euhhh misschien laat ik je zaterdag morgen weten
KKL
 KKL - vrijdag 06 januari 2012 - 08:59   quote  deeplink  
Iedereen is veel te blij nu , ik voel een blamage aankomen zaterdag....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 januari 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 08:59 schreef KKL het volgende:
Iedereen is veel te blij nu , ik voel een blamage aankomen zaterdag....
+1
FR-D@@N
 FR-D@@N - vrijdag 06 januari 2012 - 14:04   quote  deeplink  
Ronald Koeman zal morgen tijdens het oefenduel met IJsselmeervogels (15.00 uur) de volledige selectie van Feyenoord speeltijd geven. Dat betekent dat ook de zes jeugdspelers Kongolo, Trindade de Vilhena, Manu, Steenvoorden, Van Huijgevoort en Achahbar aan de bak mogen.
De oefenwedstrijd staat in het teken van Thomas van de Groep, een jeugdspeler van IJsselmeervogels die de ziekte kanker niet wist te overwinnen. De vijfhonderd eregasten hebben allen een link met de ziekte.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Vind ik leuk.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 06 januari 2012 - 18:22   quote  deeplink  
kut facebook
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:22 schreef Quiroz het volgende:
kut facebook
Haha +1
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 06 januari 2012 - 18:33   quote  deeplink  
0-5
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 06 januari 2012 - 18:41   quote  deeplink  
We gaan niet zoals ajaks met de sterkste opstelling beginnen en dan maar met 1-0 winnen he..
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 06 januari 2012 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:41 schreef albert ten vrijde het volgende:
We gaan niet zoals ajaks met de sterkste opstelling beginnen en dan maar met 1-0 winnen he..
mijn god.. uit je graf gekropen?
JanM
 JanM - vrijdag 06 januari 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:42 schreef FR-Han het volgende:

[..]

mijn god.. uit je graf gekropen?
Kan iemand 'm misschien direct terugtrappen?
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 06 januari 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Ik ben echt bang dat we m verliezen morgen
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 06 januari 2012 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:45 schreef Quiroz het volgende:
Ik ben echt bang dat we m verliezen morgen
Jij verliest niks!Want als jij had meegedaan dan hadden ze zeker gewonnen!P:
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 januari 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:45 schreef Quiroz het volgende:
Ik ben echt bang dat we m verliezen morgen
Dit meen je echt? Als we verliezen hebben we tegen die snavels ook niets te zoeken man.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 06 januari 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Ijsselmeervogels kan zo mee in de top van de Jupiler League en ik denk niet dat Feyenoord deze wedstrijd zo hoog op neemt
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 06 januari 2012 - 19:06   quote  deeplink  
en als we hem verliezen? Dan weet de selectie dat ze alle duels serieus moeten nemen. ZO erg is het ook niet als we em verliezen maarja alles kan..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 januari 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:04 schreef Quiroz het volgende:
Ijsselmeervogels kan zo mee in de top van de Jupiler League en ik denk niet dat Feyenoord deze wedstrijd zo hoog op neemt
Ik hoopmtoch echt dat de nieuwelingen iets willen laten zien aan Ronald, voor hun een mooie kans toch. Nee ik zie ze gewoon winnen daar, uit winst moet je vertrouwen putten en dat hebben ze nodig de tweede helft van het seizoen.
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 06 januari 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dit meen je echt? Als we verliezen hebben we tegen die snavels ook niets te zoeken man.
Tuurlijk weldie snavels zijn nog minder dan de vogels!haha
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 januari 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:15 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Tuurlijk weldie snavels zijn nog minder dan de vogels!haha
Hmm ja mogelijk ik las net dat ze met Almere het heel moeilijk hebben gehad, nipt gewonnen met 1-0 in de slotfase.
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 06 januari 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hmm ja mogelijk ik las net dat ze met Almere het heel moeilijk hebben gehad, nipt gewonnen met 1-0 in de slotfase.
tuurlijk ze zullen die goal wel weer cadeau hebben gehad van hun (satelietclub)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 januari 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 06 januari 2012 - 20:07   quote  deeplink  
http://www.livevoetbal24.nl/mbh81f70a2f/ijsselmeervogels-feyenoord-live

Volgens mij is dit een livestream voor morgen maar weet niet zeker of weet iemand hier waar Feyenoord live komt??
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 06 januari 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 20:07 schreef TheMenace het volgende:
http://www.livevoetbal24.nl/mbh81f70a2f/ijsselmeervogels-feyenoord-live

Volgens mij is dit een livestream voor morgen maar weet niet zeker of weet iemand hier waar Feyenoord live komt??
effe googlen waar ijsselmeervogels vandaan komen, dan weet je het
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 06 januari 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 20:07 schreef TheMenace het volgende:
http://www.livevoetbal24.nl/mbh81f70a2f/ijsselmeervogels-feyenoord-live

Volgens mij is dit een livestream voor morgen maar weet niet zeker of weet iemand hier waar Feyenoord live komt??
Ze streamen bijna (nooit) livestreams profclubs tegen amateurs behalve bij beker.

Dus dan denk ik ook dat ze dat niet doen, al vind je wel al die onzin sited waar staat dat ze dat doen. Maarja dat beoit niet zo veel, ik denk dat zeer weinig mensen interesse in deze partij hebben. Tenzij je het live volgt.
FR-D@@N
 FR-D@@N - zaterdag 07 januari 2012 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 20:11 schreef FR-Han het volgende:

[..]

effe googlen waar ijsselmeervogels vandaan komen, dan weet je het
die komen uit Spakenburg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 januari 2012 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 08:59 schreef KKL het volgende:
Iedereen is veel te blij nu , ik voel een blamage aankomen zaterdag....
hehehe, eindelijk een keer eens ;) Weet niet of het tegen IJselmeervogels al gaat gebeuren. VVV-uit lijkt me echt zo'n wedstrijd waarin het fout kan gaan. Net zo'n wedstrijd als tegen NEC bijvorbeeld.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 07 januari 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Feyenoord: volksclub zoals een volksclub hoort te zijn

Voetbaltrainers worden wel eens verweten zelfzuchtig, geldbelust en egocentrisch te zijn. Ronald Koeman bewees uit het juiste hout gesneden te zijn. Ondanks zijn verplichtingen op woensdagavond 24 november 2010 bij de NOS, waar hij als analist was gevraagd bij de Champions League, aarzelde Koeman geen moment toen hij gevraagd werd om de aftrap te verrichten bij de Droomwedstrijd voor Thomas van de Groep.
Het was het officiële begin van een memorabele wedstrijd, waarin de 11-jarige Thomas drie keer scoorde. Zijn onbezorgde glimlach, zijn stralend gezicht: het ontroerde alle negen duizend toeschouwers. Hoe bijzonder is het dan, wanneer diezelfde Ronald Koeman een sleutelrol speelt bij de tot standkoming van de Thomas Memorial, de wedstrijd tussen IJsselmeervogels en Feyenoord? Koeman maakte zich in de Kuip sterk voor de deelname van zijn elftal aan het vervolg op de Droomwedstrijd en in mum van tijd was de oefenwedstrijd geregeld. Het onderstreept de reputatie van Feyenoord als volksclub. Een volksclub staat dicht bij de mensen. De medewerking van Feyenoord bij deze Thomas Memorial is hartverwarmend. De revelatie uit de Eredivisie komt niet alleen met haar sterkste 26 spelers naar de Westmaat voor hopelijk een attractieve wedstrijd. De rol van Feyenoord gaat verder. Middels een persoonlijke afgeschermde meet & greet bezorgt de Stadionclub 500 kanjers uit gezinnen die meeleven met een kind kanker de dag van hun leven. ,,Een dag waarop deze kanjers even kunnen vergeten dat ze ziek zijn, verwoordde Thomas vader Menno van de Groep zijn betrokkenheid.
Toch wordt IJsselmeervogels Feyenoord niet alleen gespeeld voor onze speciale eregasten van de Kanjerketting, maar zeker ook voor u als bezoeker van deze wedstrijd. Het is reeds gezegd: Feyenoord treedt hedenmiddag aan met haar sterkste 26 selectiespelers die, onvoorziene omstandigheden voorbehouden, allemaal speeltijd zullen krijgen. U zult vanmiddag dus niet alleen John Guidetti aan het werk zien, maar ook Jordy Clasie, Ron Vlaar, Erwin Mulder, Otman Bakkal en alle andere Rotterdamse publiekslievelingen. Bij algeheel amateurkampioen IJsselmeervogels zijn geen blessures te noteren. Trainer Jan Zoutman kan beschikken over zijn sterkste formatie, die normaal gesproken ulta-aanvallend voetbal speelt met slechts drie verdedigers. Wellicht kiest Zoutman vanmiddag voor iets meer defensieve zekerheid tegen het offensieve geweld op de vleugels van Feyenoord. Toch zal het zeker niet zo zijn dat IJsselmeervogels zich zal ingraven tegen de Eredivisionist: dat strookt immers niet met de aanvallend ingestelde clubcultuur, waarin altijd voor de volle winst wordt gespeeld, liefst met mooi voetbal. Of die missie ook hedenmiddag zal slagen is wellicht wat onrealistisch, maar beide elftallen zullen er alles aan doen om een aantrekkelijke wedstrijd voor te schotelen.
Niet alleen op het veld is een voetbalspektakel gepland, ook daarbuiten is vertier te vinden. Zo maken cheerleaders, diverse mascottes uit de Eredivisie en een sfeervol blaaskapel hun opwachting. Het zal u wellicht niet zijn ontgaan dat deze benefietwedstrijd mede-gespeeld wordt om geld in te zamelen voor de Kanjerketting van de stichting VOKK. Deze stichting geeft elk kind met kanker voor elke behandeling een kraal, waardoor een vaak meterslange ketting ontstaat. De ketting van Thomas was ruim negen meter. Deze Kanjerketting is een tastbare en dierbare herinnering aan de zware strijd tegen kanker. Bij de ingangen wordt voor dit mooie project gecollecteerd.
Daarnaast worden er, in zeer beperkte oplage, ook Thomas Memorial-sjaals verkocht. De tekst is daarop alles zeggend: Youll never walk alone. Beter hadden wij ons gevoel bij Thomas, die op 28 december 2010 overleed, en zijn familie niet kunnen verwoorden. Hij heeft voor altijd een plek in ons hart en staat met gouden letters geschreven in de geschiedenisboeken van IJsselmeervogels. We hopen dat de vijfhonderd kanjers, onze eregasten, vandaag een soortgelijke onvergetelijke dag mogen ervaren als Thomas op die woensdagavond in november 2010.
Namens IJsselmeervogels wensen wij u een prachtige voetbalmiddag. Wij danken een ieder die zijn steentje aan deze wedstrijd heeft bijgedragen. Talloze bedrijven en vrijwilligers hebben hun beste beentje voorgezet. Onze hartelijk dank daarvoor!
NB. Wij verzoeken u vriendelijk ten alle tijden de aanwijzingen van onze stewards op te volgen. Het is ten strengste verboden tijdens de wedstrijd het veld te betreden. Na afloop van de wedstrijd vindt een ereronde plaats van onze eregasten. Wij vragen uw luid applaus voor hen. Daarna zal de selectie van Feyenoord beschikbaar zijn om handtekeningen uit te delen.
Tekst: Jelmer Geerds

bron fr-fanatic.com
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 januari 2012 - 11:19   quote  deeplink  
Vind ik leuk.

Geintje.. is mooi.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 07 januari 2012 - 12:18   quote  deeplink  
Feyenoord-sjaals.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 januari 2012 - 14:19   quote  deeplink  
LIVE IJSSELMEERVOGELS - FEYENOORD

Geschreven op 2012-01-07 om 14:06:32 | Bekeken: 668 | Reacties: 19 | Foto: OrangePictures |

Feyenoord speelt vandaag voor het eerst een (oefen)wedstrijd in het nieuwe jaar. Ronald Koeman zal iedereen in de selectie laten spelen. Voor de wedstrijd wordt er een duel tussen twee G-teams gespeeld, waarbij Willem van Hanegem de fluit in de handen heeft. De gehele dag staat in het teken van het goede doel. De opbrengst van het duel komt ten goede aan de Kanjerketting van de stichting VOKK, die kinderen met kanker ondersteunt.

De wedstrijd begint om 15.00 uur en is via de radio en twitter (@fr12live) te volgen.

Opstelling eerste helft: Lamprou, van Huijgevoort, Vlaar, Martins Indi, Vilhena; Mokotjo, Bakkal, Leerdam; Cabral, Guidetti, Manu.

http://www.fr12.nl/nieuws/16966-live-ijsselmeervogels--feyenoord.html
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 14:21   quote  deeplink  
zit nu in spanning te wachten ben echt zenuwwachtig.. Ik zit al te duimen.. spannend!
Omekees
 Omekees - zaterdag 07 januari 2012 - 14:31   quote  deeplink  
Ik ben echt benieuwd hoe die jongelingen het doen? en is er een livestream?
Marco12345
 Marco12345 - zaterdag 07 januari 2012 - 14:35   quote  deeplink  
Er is alleen een stream als het ergens op tv wordt uitgezonden en dat wordt het niet dus er is geen livestream, je kunt uiteraard luisteren op radio rijnmond.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 14:35 schreef Marco12345 het volgende:
Er is alleen een stream als het ergens op tv wordt uitgezonden en dat wordt het niet dus er is geen livestream, je kunt uiteraard luisteren op radio rijnmond.
ook niet op al jazeera ofzo?..
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 14:45   quote  deeplink  
selectie niet sterk maar opgelet twaalfde man:

ijsselmeervogels-spakenburg1.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door albert ten vrijde --
Els
 Els - zaterdag 07 januari 2012 - 14:46   quote  deeplink  
Ik zit al de hele tijd op te letten, maar het plaatje wordt er niet duidelijker van.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 14:46 schreef Els het volgende:
Ik zit al de hele tijd op te letten, maar het plaatje wordt er niet duidelijker van.
zie je de fans nu wel?

Helemaal achterin,,
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 07 januari 2012 - 14:51   quote  deeplink  
Media probeert Feyenoord negatief in nieuws te brengen

De media probeert Feyenoord zelfs tijdens het benefietduel van vandaag, waarbij geld wordt ingezameld voor de kankerstichting, negatief in het nieuws te brengen. De Telegraaf en NUsport koppen groot dat er ongeregeldheden zouden zijn in Bunschoten-Spakenburg, waardoor de ME moest uitrukken. Aan deze 'geruchten' maakt IJsselmeervogels zelf een einde.
'Er zijn geen ongeregeldheden in Bunschoten, zoals wordt gesuggereerd. Wel is er vanwege de drukte wel verscherpt toezicht', aldus IJsselmeervogels op hun twitter-pagina. De ME is dus weliswaar uitgerukt, maar dit is enkel vanwege de grote drukte.

Ook supporters die bij het duel aanwezig zijn, bevestigen tegenover FR12.nl dat de media weer stemming probeert te maken. 'Er is helemaal niets aan de hand!', aldus onze fotograaf Patrick, die weer bezig is om foto's te maken van de wedstrijd.

NUsport heeft haar eerdere bericht zojuist gerectificeerd. De titel 'Onrust voorafgaand aan benefietduel' is dan ook gewijzigd in 'ME uit voorzorg naar Spakenburg voor benefietwedstrijd'. De Telegraaf laat tot op heden gewoon de foutieve informatie op haar website staan.

bron fr12.nl
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 14:51 schreef FR-Roel het volgende:
Media probeert Feyenoord negatief in nieuws te brengen

De media probeert Feyenoord zelfs tijdens het benefietduel van vandaag, waarbij geld wordt ingezameld voor de kankerstichting, negatief in het nieuws te brengen. De Telegraaf en NUsport koppen groot dat er ongeregeldheden zouden zijn in Bunschoten-Spakenburg, waardoor de ME moest uitrukken. Aan deze 'geruchten' maakt IJsselmeervogels zelf een einde.
'Er zijn geen ongeregeldheden in Bunschoten, zoals wordt gesuggereerd. Wel is er vanwege de drukte wel verscherpt toezicht', aldus IJsselmeervogels op hun twitter-pagina. De ME is dus weliswaar uitgerukt, maar dit is enkel vanwege de grote drukte.

Ook supporters die bij het duel aanwezig zijn, bevestigen tegenover FR12.nl dat de media weer stemming probeert te maken. 'Er is helemaal niets aan de hand!', aldus onze fotograaf Patrick, die weer bezig is om foto's te maken van de wedstrijd.

NUsport heeft haar eerdere bericht zojuist gerectificeerd. De titel 'Onrust voorafgaand aan benefietduel' is dan ook gewijzigd in 'ME uit voorzorg naar Spakenburg voor benefietwedstrijd'. De Telegraaf laat tot op heden gewoon de foutieve informatie op haar website staan.

bron fr12.nl
........

zielig
tomson
 tomson - zaterdag 07 januari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 14:45 schreef albert ten vrijde het volgende:
selectie niet sterk maar opgelet twaalfde man:

[ afbeelding ]
Hoort in het carnaval topic.... :p
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 januari 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 14:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
LIVE IJSSELMEERVOGELS - FEYENOORD

Geschreven op 2012-01-07 om 14:06:32 | Bekeken: 668 | Reacties: 19 | Foto: OrangePictures |

Feyenoord speelt vandaag voor het eerst een (oefen)wedstrijd in het nieuwe jaar. Ronald Koeman zal iedereen in de selectie laten spelen. Voor de wedstrijd wordt er een duel tussen twee G-teams gespeeld, waarbij Willem van Hanegem de fluit in de handen heeft. De gehele dag staat in het teken van het goede doel. De opbrengst van het duel komt ten goede aan de Kanjerketting van de stichting VOKK, die kinderen met kanker ondersteunt.

De wedstrijd begint om 15.00 uur en is via de radio en twitter (@fr12live) te volgen.

Opstelling eerste helft: Lamprou, van Huijgevoort, Vlaar, Martins Indi, Vilhena; Mokotjo, Bakkal, Leerdam; Cabral, Guidetti, Manu.

http://www.fr12.nl/nieuws/16966-live-ijsselmeervogels--feyenoord.html
opvallend dat Koeman zowel Mokotjo als Leerdam op het middenveld laat spelen. Terwijl daardoor Vilhena, toch ook een middenvelder dacht ik, naar de laatste linie verhuist.

Mokotjo en Leerdam zijn natuurlijk de kandidaten om El Ahmadi op het middenveld te vervangen. Koeman wil ze kennelijk allebei daar alvast zien spelen. maw hij is er nog niet uit. Of hij wil zijn gelijk bevestigd zien.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 15:01   quote  deeplink  
oh shit ze zijnnb egonnen!!!!
FR-D@@N
 FR-D@@N - zaterdag 07 januari 2012 - 15:03   quote  deeplink  
http://losradio.shoutcaststream.com/stream.asx
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 15:03   quote  deeplink  
http://www.rijnmond.nl/sport/06-01-2012/lichte-polsblessure-erwin-mulder lamprou dan dus
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 07 januari 2012 - 15:05   quote  deeplink  
druk op save en dan open maar doet het niet :(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: IJselmeervogels - Feyenoord (zaterdag 07-01-2012 - Thomas van de Groep Memorial)









0.0079898