|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
snap het ook wel hoor, met die 12de man van de vogels |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: HAHAHA wat grappig man. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
jmmr dat rtv rijnmond niet de gehele wedstrijd live uitzend |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: was sarcastisch dat je alleen achterr kan staan bij ijselmmervogels.. |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Mag die Lamprou ook een keer keepen... |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: in de beker was die er ook bij.. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
maarja als je al in de 2de ronde eruit vliegt.. heb je niet lang gekeept maar hij moetst wel keline blessure bij Mulder.. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
ik weet niet waar jullie kijken maar het staat bij mij 0-1 vor feyenoord hoor~!lol |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: kijk je ondersteboven? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
haha kijk maar bij livescore! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
haha ze hebben het snel omgedraaid lol op livescore! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: raar, topscorer van de vogels heeft gescoord feyenoord meer balbezit, luister live op rtvrijnmond
vogels-feyenoord 1-0 |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 15:18 schreef albert ten vrijde het volgende:[..] raar, topscorer van de vogels heeft gescoord feyenoord meer balbezit, luister live op rtvrijnmond vogels-feyenoord 1-0 ik snap ook niet waarom dit niet gewoon op tv komt!op eredivisielive ofzo want die zenden toch niks uit. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 15:19 schreef TheMenace het volgende:[..] ik snap ook niet waarom dit niet gewoon op tv komt!op eredivisielive ofzo want die zenden toch niks uit. tja.. anders gaat iedereen zeiken wrm hun wedstrijden niet worden uitgezonden.
Waarom koopt geen zender die eredvisierechten.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 15:21 schreef albert ten vrijde het volgende:[..] tja.. anders gaat iedereen zeiken wrm hun wedstrijden niet worden uitgezonden. Waarom koopt geen zender die eredvisierechten.. tering ik ga effe schijten en als ik terug kom dan staat het minimaal 1-1 lol |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
effe gegoogled is dit de doelpunten maker tegen feyenoord van toorn??!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: Hij is in ieder geval kaal dat wel......hahaha uhum niet leuk!maja... |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: zou bang van em worde wat een rus! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik ben ook een rus.......lol |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
tering wat een gelul ik hoor allemaal andere wedstrijden op rijnmond behalve feyenoord oh ja nu is feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 15:34 schreef TheMenace het volgende:tering wat een gelul ik hoor allemaal andere wedstrijden op rijnmond behalve feyenoord oh ja nu is feyenoord yep :0 kweet het jajajaja ahh zijnet guietti! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja ik hoor het we zitten opdezelfde golflente.....P: |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1-1 |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
hey jij bent sneller dan de mijne de mijne is veel later!~! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
wat is dit nu weer voor een zeiklied@ ik bedoel die volendammers zijn uiteraard wel goed natuurlijk alleen dit lied he pfffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
allemaal in de delfde minuut gwn sneller getypt denk, toen het 1-1 was was ik bij een adnere topic dus we konden allemaal sneller zijn.. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 15:37 schreef TheMenace het volgende:wat is dit nu weer voor een zeiklied@ ik bedoel die volendammers zijn uiteraard wel goed natuurlijk alleen dit lied he pfffff hoort toch wel bij zo'n wedstrijd?? |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
mooi toch?
ach laat maar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: whehehehe ja dat klopt!lalalalalaaaaaaaaa lekker zo een bak koffie erbij goede muziek en een geweldige wedstrijd!!welk van de drie is waar??lol
jouw verlaten doe ik niet altijd bij je zijn FEYENOORD!lol ik ben alleen boos als je verliest....! P: ik ben bij je....lol
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 15:38 schreef TheMenace het volgende:[..] whehehehe ja dat klopt!lalalalalaaaaaaaaa lekker zo een bak koffie erbij goede muziek en een geweldige wedstrijd!!welk van de drie is waar??lol jouw verlaten doe ik niet altijd bij je zijn FEYENOORD!lol ik ben alleen boos als je verliest....! P: ik ben bij je....lol of een biertje maakt ook alles goed.. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1-2 |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
tjah ik snap het niet mijn verbinding komt nu pas door gvd!! dit komt zeker omdat ik in 020 woon!lol
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja ik ook en albert ook toch? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 15:42 schreef TheMenace het volgende:tjah ik snap het niet mijn verbinding komt nu pas door gvd!! dit komt zeker omdat ik in 020 woon!lol Gecondoleerd.... |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: ja dan snap ik het ook niet |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ach ja toch nog een goede amsterdammer he toch?P: |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ach je hoeft toch niet alles te snappen haha
ja duidelijk een overtreding voor feyenoord!goed zo luinge goed gezien ik zag het ook lol jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1-3!!!
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha luinge,ouwe feestneus en 1-3! |
|
|
|