|
|
tomson
|
|
|
quote: Als je goed kijkt, is in het maisveld van boer Renato.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
precies orde op zaken stellen de tegenstander hoop geven en daarna toeslaan alleen laten ze dat makkelijker doen in de competitie! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben weg als de popo's komt |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: tering wat een natuur!!uhum |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
ik vind wel dat luinge een keer een strafschop moet geven hoor!lol
oh ja lekker muziekie!!!boomboomboom |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik was al weg, ruik ze van 1k. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
superstar!!superstar!superstarrrrrrrrrrrrrrrrrr! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
nine to five nee een 6 tot half drie!eend!hehehe uhum.. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: jij gaat los..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik rook net wat toen ik op de wc zat! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
nou kom op met die 1-4!of draai is effe wat normale muziek!lol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Godver, de Vrij weer neer,Houdt niet op. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
ve vrij geblesseerd!!! NEIN BRANCARD NEE |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
stefan de vrij geblesseerd????hmmmmm schenkeveld terughalen! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
hopelijk gaat het goed met em |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
oh jaaaaa lekker muziekie dit wel!bangerhart! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ach zijn (vriendin) moet hem goed behandelen dan is die snel weer terug!stefan is een kanjer!dus die komt toch wel snel weer terug! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gewoon naar beneden kijken en doorlopen, ik zie dat ze Albert al te grazen hebben genomen voor die paar plantjes op zijn balkon
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:27 schreef TheMenace het volgende:[..] ach zijn (vriendin) moet hem goed behandelen dan is die snel weer terug!stefan is een kanjer!dus die komt toch wel snel weer terug! vind het denk ook niet erg als die in de publeik moet zitten had al een oogje op iemand. maar uhh sterkte! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gewoon naar beneden kijken en doorlopen, ik zie dat ze Albert al te grazen hebben genomen voor die paar plantjes op zijn balkon [ afbeelding ] whehehehehehe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:27 schreef TheMenace het volgende:[..] ach zijn (vriendin) moet hem goed behandelen dan is die snel weer terug!stefan is een kanjer!dus die komt toch wel snel weer terug! Zijn vriendin mag mij ook wel behandelen (uhum) |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gewoon naar beneden kijken en doorlopen, ik zie dat ze Albert al te grazen hebben genomen voor die paar plantjes op zijn balkon [ afbeelding ] ben nog aan t rennen!!!!
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik zal er wel effe regelen!zodra ik meer weet dan ben jijd e eerste die het hoort.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: tering er worden zelfs foto's van je gemaakt!zo jij bent belangrijk zoveel me die je achtervolgen |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:30 schreef TheMenace het volgende:[..] tering er worden zelfs foto's van je gemaakt!zo jij bent belangrijk zoveel me die je achtervolgen nouja had me capouchon op ze konden me gelukkig niet zien |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee anders hadden ze 3 pelotons op je afgestuurd hehe P: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: moest wel, was prioriteit 1, renato is al gepakt althans dat was de nieuws |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
tering fernadez nog naast ik had hem er met mijn lul in geschoten!!tjongetjongetjonge!hij was zelfs zo dichtbij dat ik er met met pielemuis hem eringespoten had !oprukken????rare commentator! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
yep
ik was toch sneller.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Trek je wel een mooi sprintje zoef, maar deze leg je toch af vrees ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:33 schreef albert ten vrijde het volgende:yep (img)http://www.christenuniekatwijk.nl/wp-content/uploads/2011/04/politie_jeugd.jpg(/img) PRUTSERPLAKKERT |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: Ik ben katholiek dus ja! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa muziekie!!!!een negerin lol |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ze hebben jouw toch goed te grazen gehad Albert!!!
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hersens had hij toch al niet haha
geintje! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dan zijn de spelfoutjes m ook wel vergeven.... Blijven lachen Albert!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
tering geen doelpunt in de tweed ehelft nou laat de vogels dan maar een doelpunt scoren!lol om het spannend te maken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: heb lichte hoofdpijn en een HERSENschudding |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:33 schreef TheMenace het volgende:tering fernadez nog naast ik had hem er met mijn lul in geschoten!!tjongetjongetjonge!hij was zelfs zo dichtbij dat ik er met met pielemuis hem eringespoten had !oprukken????rare commentator! zelfs met jouw lul?! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat eerste wil ik geloven dat laatste kan niet ghehe |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
anachabar ook een goede voetballer vind ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
goede commentator eigenlijk wel hij snapt het ook! |
|
|
|