|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa strafschop eindelijk ik zei het nog!!!haha |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1-4 !!!
luinge is oke oleole!luinge een topper!lol ik snap niet wrom hij gestopt is!!
ohw lekker muziekie weer!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooi kut zo'n oefen potje dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: morgen is die weer fit! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:44 schreef TheMenace het volgende:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1-4 !!! luinge is oke oleole!luinge een topper!lol ik snap niet wrom hij gestopt is!! ohw lekker muziekie weer!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Jammer dat we de Vrij weer gaan missen, maar Indi heeft hem prima opgevangen in het centrum vind ik. Maar wel weer een tegenslag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap ik, had je het al geregeld voor me met haar |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: kijk is je hebt geleerd van je fouten prutsenplakkert!(ik kan het ook niet altijd maar goed het gaat nu om jouw lol) |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:46 schreef Wim2 het volgende:Jammer dat we de Vrij weer gaan missen, maar Indi heeft hem prima opgevangen in het centrum vind ik. Maar wel weer een tegenslag. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:46 schreef TheMenace het volgende:[..] kijk is je hebt geleerd van je fouten prutsenplakkert!(ik kan het ook niet altijd maar goed het gaat nu om jouw lol) +1 |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ze geeft haar leven voor de fitheid van stefan dus die afspraak met jouw komt er ook wel natuurlijk P: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier heb je je strafschop lul! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat doe jij nu fristirukkert. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
tering nog een strafschop?pfffff haha eentje is genoeg toch??
luinge is een lul oleole hahahaha
geintje!luinge is wel ok hoor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
HAHA 2M KIP KOMT VELD IN OLE OLE!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Huh, ik snap er niets meer van. Krijgt Schaken nou een strafschop of veroorzaakt hij ereen? |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Toch maar eens wat jenever op z'n speen smeren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wesley kip, uitkijken Lamprou |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: toktoktoktoktok!lol het was weer gezellig ik ga nu maar weer met mijn eigen (onzinnge dingen bezighouden)laterss allemaal!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: veroorzaakt 1 wedstrijd afgelopen na benutte strafschop van de vogels 4-2 voor feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: lamprou keept niet eens het is graafland!!! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:49 schreef albert ten vrijde het volgende:[..] veroorzaakt 1 wedstrijd afgelopen na benutte strafschop van de vogels 4-2 voor feyenoord beide hahahahaha multifunctioneel! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:49 schreef TheMenace het volgende:[..] toktoktoktoktok!lol het was weer gezellig ik ga nu maar weer met mijn eigen (onzinnge dingen bezighouden)laterss allemaal! vertrouw je niet maarja oke ik ga ook dag |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
ik weet niets van de topklasse maar als de vogels echt in de top van de jupiler league kunnen meedraaien hebben we het gewoon qua uitslag redelijk gedaan. Als je ziet hoeveel moeite 020 had met almere city.
Hoe was het vertoonde spel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet die ook uitkijken, waar 1 kip is, is mogelijk ook een ei. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Raak de draad hier ook ff kwijt hoor,wie is dat nu weer. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 16:52 schreef Wim2 het volgende:ik weet niets van de topklasse maar als de vogels echt in de top van de jupiler league kunnen meedraaien hebben we het gewoon qua uitslag redelijk gedaan. Als je ziet hoeveel moeite 020 had met almere city. Hoe was het vertoonde spel? samenvatting op rijnmond vanavond |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: Ivonne van Jusperen aardige vrouw werkt in heemsteden als kapper! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stop met Fristi drinken man.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
maar effe ontopic feyenoord 4!!!! vogels 2!!!!!!
fey-vog4-2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Was het spel goed of slecht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
We horen het wel van de media. Fijn dat we dit jaar met een overwinning hebben geopend. Dat er nog vele mogen volgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 17:20 schreef Wim2 het volgende:We horen het wel van de media. Fijn dat we dit jaar met een overwinning hebben geopend. Dat er nog vele mogen volgen. +1 |
|
|
|