|
|
de kromme2
|
|
|
AZ draait al duidelijk minder, PSV gaat vanzelf minder draaien want de trainer gaat weg, Twente zakt al enorm in (ik zie Adriaanse het eind v/h seizoen niet eens halen). 020 wordt onze grootste concurrent maar gaat tijdens de winsterstop hopelijk een paar sleutelspeleres verliezen...
Kortom: het kan echt. We hebben tegen de top teams laten zien wat we kunnen en zelfs nog te weinig gekregen (AZ, 020, Heerenveen).
Ik zeg: misschien hebben we dit seizoen zelfs meer kans dan volgend seizoen. Nu zijn we nog de outsider -dus minder druk - en nu hebben we nog Guidetti. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
+1 ik zou zeggen.. we proosten straks op "DE COOLSINGEL" |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk ook oprecht dat jullie kans maken op de titel, de eerste twee wedstrijden na de winterstop zullen voor zowel Ajax als Feyenoord van groot belang zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 15:11 schreef remco k het volgende:Ik denk ook oprecht dat jullie kans maken op de titel, de eerste twee wedstrijden na de winterstop zullen voor zowel Ajax als Feyenoord van groot belang zijn.. Voor Feyenoord van groot belang, voor ajaks een deceptie. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: grote bek is voor de snavels... ik juich pas als we gewonnen hebben. niet eerdert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ook maar heb echt alle vertrouwen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik hoop dat we op jou kennis en gevoel kunnen vertrouwen! al heb je gelijk krijg je van mij een kratje pils |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 14:30 schreef de kromme2 het volgende:AZ draait al duidelijk minder, PSV gaat vanzelf minder draaien want de trainer gaat weg, Twente zakt al enorm in (ik zie Adriaanse het eind v/h seizoen niet eens halen). 020 wordt onze grootste concurrent maar gaat tijdens de winsterstop hopelijk een paar sleutelspeleres verliezen... Kortom: het kan echt. We hebben tegen de top teams laten zien wat we kunnen en zelfs nog te weinig gekregen (AZ, 020, Heerenveen). Ik zeg: misschien hebben we dit seizoen zelfs meer kans dan volgend seizoen. Nu zijn we nog de outsider -dus minder druk - en nu hebben we nog Guidetti. Ik denk dat we kampioen worden en niet alleen maar een kans maken. Ga maar vast opnieuw asfalteren die Coolsingel, we komen er aan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 15:26 schreef FR-Han het volgende:[..] ik hoop dat we op jou kennis en gevoel kunnen vertrouwen! al heb je gelijk krijg je van mij een kratje pils Hmmm, ik drink niet maar neem het krat met plezier aan Biek als jij je belofte na zal moeten komen. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik verwacht niks, ik hoop en droom wel. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Na de winterstop breekt een cruciale fase aan. De afgelopen vijf wedstrijden voor de winterstop hebben we fases gespeelt als een kampioenskandidaat. Als we ook zo spelen tegen VVV en ook de klassieker kunnen winnen met goed voetbal zoals in de eerste helft tegen Twente + dan tegen nec het een en ander rechtzetten en dan mag je wel gaan nadenken over hoge klassering ja.
We blijven afhankelijk van wat ploegen bovens ons doen. En daar moet je dan wel even geluk bij hebben. We gaan het zien de eerst volgende wedstrijden na de winterstop. Houden we dat niveau vast dan is alles gewoon mogelijk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
eerst maar 's afwachten hoe we er over een paar maanden voor staan, tot nog toe heb ik nog niet echt veel stabiliteit in de groep gezien, . . hoop dat ik 't niet te pessimistisch zie natuurlijk :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2011 - 16:40 schreef sevillana het volgende:eerst maar 's afwachten hoe we er over een paar maanden voor staan, tot nog toe heb ik nog niet echt veel stabiliteit in de groep gezien, . . hoop dat ik 't niet te pessimistisch zie natuurlijk :) Dat is niet pessimitisch, das realiteit. Winnen van PSV, Twente en zo om vervolgens tegen ADO en NEC weer de punten te laten leggen. Ik begrijp je wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik ben niet de enige die vroeg aan het plis zit haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Was ons nog niet opgevallen maat, whahahahahaha, nog een plisje? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Zit je nou alweer aan de pis?! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hopen,hopen en blijven hopen!! Eens komt de dag!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
precies jongens, het KAN gewoon. Ik denk zelfs dat de kansen beter zijn dan volgend seizoen vanwege Guidetti maar met name omdat we underdog zijn en men het Feyenoord gunt (zowel scheidsrechters als tegenstanders) dat scheelt echt. We zijn niet meer een van de gedoodverfde kandidaten - al lang niet meer - we zijn ook niet meer de gewezen topclub waarvan het extra lekker is als je ze punten afpakt - dat zijn we een aantal seizoenen geweest - we zijn nu de club die weer is opgestaan, leuk voetbal speelt en iedereen vindt het prachtig dat we weer meedoen en gunt het ons. Dat is echt een voordeel dat we dit seizoen moeten uitbuiten. Ik zeg dan ook: Coolsingel here we come ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: de rest van de week maar ff niet Renato ..:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap je helemaal man d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oliebolletje dan nog maar? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De rest van het jaar maar ff niet Cor...... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Krijg steeds het zuur van die vetbollen, moet ze echt nooit meer. |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Eerst maar eens van VVV winnen. Wordt lastig genoeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: daar heb je een punt Harry... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kom op nou VVV, laat me niet lachen, een formaliteitje niets meer alleen minder. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Karim El Ahmadi missen we ook de volgende vier wedstrijden dus wordt moeilijk. Maar idd het zit er in Come on Feyenoord |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee man!!!! Wij zijn Feyenoord! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 01 januari 2012 - 21:41 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Karim El Ahmadi missen we ook de volgende vier wedstrijden dus wordt moeilijk. Maar idd het zit er in Come on Feyenoord Wij hebben van Haaren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geplaatst pessimisme. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daarom. Hard werken. Geen walk overs |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Eens topper in wording. Maar zeg ik het hele jaar al. Hoop voor hem en Feyenoord dat als Karim terug komt zijn basis plaats kwijt is. Al denken heel veel mensen op dit Forum er anders over. Van Haaren de zelfde groei briliant als clasie. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op zondag 01 januari 2012 - 21:47 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Eens topper in wording. Maar zeg ik het hele jaar al. Hoop voor hem en Feyenoord dat als Karim terug komt zijn basis plaats kwijt is. Al denken heel veel mensen op dit Forum er anders over. Van Haaren de zelfde groei briliant als clasie. Hahahahaha
Sorry...... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Is ook zo, maar heb er gewoon weer zin in, en heb er vertrouwen in. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ontnuchter nou eens kreng ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 januari 2012 - 21:47 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Eens topper in wording. Maar zeg ik het hele jaar al. Hoop voor hem en Feyenoord dat als Karim terug komt zijn basis plaats kwijt is. Al denken heel veel mensen op dit Forum er anders over. Van Haaren de zelfde groei briliant als clasie. Ik ben er een van die velen Joop, ik kan je beredenering echt niet bevatten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 01 januari 2012 - 21:47 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Eens topper in wording. Maar zeg ik het hele jaar al. Hoop voor hem en Feyenoord dat als Karim terug komt zijn basis plaats kwijt is. Al denken heel veel mensen op dit Forum er anders over. Van Haaren de zelfde groei briliant als clasie. serieus je moet geen poedersuiker snuiven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoooooooo en met mij meerdere zie ik nu, ghehe, ik hoop dat Ronald die gast echt niet meer hoeft op te stellen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, waarom de Vrij niet naar het midden schuiven... Pfff...2012 is zwaar begonnen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
gewoon mokotjo een kans geven, las dat Koeman een fan van hem is, dus die gaat gewoon opgesteld worden |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik krijg met een aantal meer mensen op dit forum gewoon gelijk. (hoop ik haha) Maar heb er echt nog vertrouwen in die jongen. We shall see bitches |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 01 januari 2012 - 21:56 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Ik krijg met een aantal meer mensen op dit forum gewoon gelijk. (hoop ik haha) Maar heb er echt nog vertrouwen in die jongen. We shall see bitches zozozo, maar hoewel ik met iedere speler het beste voor heb: Hij komt te kort! duidelijk Biatchhhhhhhh ;) |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
als de bepalende spelers fit blijven dan zouden we bij de eerste 3 kunnen eindigen, en dan kunnen we spreken van een fantastisch seizoen!!! |
|
|
|