BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het mooiste van ajax in 2011

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
uitnoord
 uitnoord - zondag 01 januari 2012 - 10:31   quote  deeplink  
geef hier jou mooiste moment weer, wat te maken heeft met ons Ajax in 2011.

voor mijzelf, eindelijk na zoveel jaren weer eens een kampioenschap, de dertigste dus eindelijk de drie sterren!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 januari 2012 - 10:40   quote  deeplink  
Ik denk voor menig Ajax-supporter dat 15 mei toch wel het mooiste moment van 2011 is! Voor mij in ieder geval wel!!

W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - zondag 01 januari 2012 - 11:26   quote  deeplink  
Daar hoef ik geen seconde over na te denken.

http://www.youtube.com/watch?v=gbB4ik9SpkA
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 januari 2012 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 11:26 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

Ach, jullie zijn net Utrechters! Het enige wat telt is een overwinning op Ajax. Gelukkig werd het verlies in eigen huis en in Den Haag ons niet fataal en uiteindelijk hadden wij toch wat we wilden!! We werden KAMPIOEN!!! En daarbij is het een wedstrijd uit 2010 en dus niet het mooiste uit 2011!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 januari 2012 door amsterdammer113 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 januari 2012 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 10:40 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik denk voor menig Ajax-supporter dat 15 mei toch wel het mooiste moment van 2011 is! Voor mij in ieder geval wel!!

Mooiste moment van de afgelopen 7 jaar
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 januari 2012 - 11:39   quote  deeplink  
quote:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 januari 2012 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 januari 2012 - 11:40   quote  deeplink  
quote:

Dan hebben we jullie ook een keertje blij gemaakt...fijn voor je..
Eide
 Eide - zondag 01 januari 2012 - 11:45   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 januari 2012 door Eide --
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - zondag 01 januari 2012 - 12:07   quote  deeplink  
Sta op als je voor Dailey bent!
http://www.youtube.com/watch?v=9N69k63117U&feature=fvst
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - zondag 01 januari 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 11:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan hebben we jullie ook een keertje blij gemaakt...fijn voor je..
Moeilijk he, tot 2 tellen.

http://www.youtube.com/watch?v=Ii0tjm3snZ4&feature=related
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 01 januari 2012 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 12:12 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/watch?v=Ii0tjm3snZ4&feature=related
Hey kut, donder lekker op als je hier alleen maar komt om te irriteren! Of ben je toch wel trots om tussen de Ajacieden te mogen verblijven en ben je dus stilletjes een Jood?
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - zondag 01 januari 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 12:15 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hey kut, donder lekker op als je hier alleen maar komt om te irriteren! Of ben je toch wel trots om tussen de Ajacieden te mogen verblijven en ben je dus stilletjes een Jood?
Ik ben moslim.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 01 januari 2012 - 12:20   quote  deeplink  
jij moet eerst eens video's kunnen plaatsen
Loetje
 Loetje - zondag 01 januari 2012 - 13:00   quote  deeplink  
pfff eigenlijk kan het maar een ding zijn en dat was de felbegeerde 3de ster op ons shirt! dat was een geweldige dag, voor de wedstrijd, tijdens en na de wedstrijd was het zo geweldig!
helaas was de rest van het jaar een grote bonk ellende!
hoeveel problemen kan een club krijgen in één jaar tijd vraag ik me wel eens af?

Trouwens uitnoord... vorige keer was me reactie hard, nu vind ik dat je een superleuk topic geopend hebt, altijd leuk om mensen hun mening over de hoogtepunten van hun club te zien geven.
klasse jongen!
nora
 nora - zondag 01 januari 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:

He Wesley mooi daarvoor mag hij bij Ajax soliciteren samen met Toornstra de rest kan bij het grof vuil.
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - zondag 01 januari 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 18:10 schreef nora het volgende:

[..]

He Wesley mooi daarvoor mag hij bij Ajax soliciteren samen met Toornstra de rest kan bij het grof vuil.
Jens wil niet. Die vindt dat samen met Daley Blind in 1 elftal spelen slecht is voor je CV.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 01 januari 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 20:40 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Jens wil niet. Die vindt dat samen met Daley Blind in 1 elftal spelen slecht is voor je CV.
rot toch op joh!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 januari 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 12:12 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

1 2 3...ging nog net gap...

Wesley baalt dat Den Haag geen forum heeft op deze site...komt omdat ze maar een klein provincieclubje zijn met een beperkt aantal supporters........gaat zich dus vervelen...zitten ze ook nog zonder prijzen....probeert daarom de Ajax supporters op stang te jagen....jammer dat gaat hem niet lukken...
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - zondag 01 januari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

1 2 3...ging nog net gap...

Wesley baalt dat Den Haag geen forum heeft op deze site...komt omdat ze maar een klein provincieclubje zijn met een beperkt aantal supporters........gaat zich dus vervelen...zitten ze ook nog zonder prijzen....probeert daarom de Ajax supporters op stang te jagen....jammer dat gaat hem niet lukken...
Maar wij hebben geen Peter R. de Vries!
remco k
 remco k - zondag 01 januari 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 22:04 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Maar wij hebben geen Peter R. de Vries!
Jullie hebben helemaal niks...
uitnoord
 uitnoord - zondag 01 januari 2012 - 22:14   quote  deeplink  
hoor ik daar "den haag" de club in groen/geel, de kleuren van ergenis..... ik erger me er groen/geel aan
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 01 januari 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

whahahhahahha.... +10000000

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2012 door Ajax Is The Best --
Ajx
 Ajx - maandag 02 januari 2012 - 01:30   quote  deeplink  
waarom heeft die gast niet al lang een ban aan zijn broek hangen met zijn zogenaamde leuke posts?? DOet het alleen maar om te irriteren!
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - maandag 02 januari 2012 - 02:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben geen voorzitter van de raad van commissarissen met de dikste CV van Nederland. We hebben geen negert in de RVC, we hebben geen wijf in de RVC, we hebben geen kale inteelt-Hilversummer in de RVC, we hebben geen Peter R. de Vries op de tribune. We hebben geen Daley Blind, we hebben geen Danny Blind, we hebben geen Sturkeburg. We hebben geen Uri Coronel, we hebben geen zaterdag 3, we hebben geen doorgesnoven Wesly's. We hebben geen lijntje met de DaVinci-groep. We hebben geen bestuursraad, geen Henrichs, geen ledenraad, geen beursnotering.

In Den Haag hebben we slechts medelijden.....met die club uit Amsterdam.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 02 januari 2012 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 02:59 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

We hebben geen voorzitter van de raad van commissarissen met de dikste CV van Nederland. We hebben geen negert in de RVC, we hebben geen wijf in de RVC, we hebben geen kale inteelt-Hilversummer in de RVC, we hebben geen Peter R. de Vries op de tribune. We hebben geen Daley Blind, we hebben geen Danny Blind, we hebben geen Sturkeburg. We hebben geen Uri Coronel, we hebben geen zaterdag 3, we hebben geen doorgesnoven Wesly's. We hebben geen lijntje met de DaVinci-groep. We hebben geen bestuursraad, geen Henrichs, geen ledenraad, geen beursnotering.

Had je niet kunnen zeggen wat jullie wel hebben? Dan had je stukken sneller klaar geweest...
Eide
 Eide - maandag 02 januari 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:

[..]
Medelijden met:

30x kampioenstitels
18x KNVB bekers
7x Johan Cruijff schalen
4x Europacup I/Champioen League
1x Europacup 2
1x UEFA Cup
2x Wereldbeker
3x Europeese supercup.

Rare jongens daar in Den Haag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2012 door Eide --
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - maandag 02 januari 2012 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 10:40 schreef amsterdammer113 het volgende:

[ filmpje ]
ik wil jansen zo voor ajax zien spelen
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - maandag 02 januari 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 10:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Medelijden met:

30x kampioenstitels
18x KNVB bekers
7x Johan Cruijff schalen
4x Europacup I/Champioen League
1x Europacup 2
1x UEFA Cup
2x Wereldbeker
3x Europeese supercup.

Rare jongens daar in Den Haag.
1x afgebrand supportershome.
Loetje
 Loetje - maandag 02 januari 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 22:14 schreef uitnoord het volgende:
hoor ik daar "den haag" de club in groen/geel, de kleuren van ergenis..... ik erger me er groen/geel aan
whahahahaha!
Loetje
 Loetje - maandag 02 januari 2012 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 12:28 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

wat ben jij voor misselijk kwalletje!
Als je alleen provocerend gedrag kan vertonen, maak dan liever dat je wegkomt en ga je frustraties er op een ander forum uitgooien!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2012 door Loetje --
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 02 januari 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hij is er alleen maar mooier op geworden ;).
Eide
 Eide - maandag 02 januari 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

En toen de wraak kwam was het huilen in Den Haag. Diep triest dat het in de eerste plaats gebeurt en nog triester dat jij daar kennelijk mee wil showen.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 02 januari 2012 - 14:12   quote  deeplink  
rot nou maar op rot nou maar op rot nou rot nou rot nou maar op llalalalalalaal!!!!!!!
remco k
 remco k - maandag 02 januari 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jullie hebben niet de CL 4 keer gewonnen, niet de titel 30 keer gewonnen, zijn niet de regerend landskampioen... Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik bedenk me ineens, hebben jullie uberhaubt ooit weleens wat gewonnen behalve her en der eens een wedstrijd..???
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - maandag 02 januari 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 17:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie hebben niet de CL 4 keer gewonnen, niet de titel 30 keer gewonnen, zijn niet de regerend landskampioen... Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik bedenk me ineens, hebben jullie uberhaubt ooit weleens wat gewonnen behalve her en der eens een wedstrijd..???
ADO is de enige club die ooit ongeslagen kampioen is geworden in het betaalde voetbal.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 02 januari 2012 - 18:24   quote  deeplink  
ADO = Alle Duels Overklast, Alle Duels Overlopen, Alle Dagen Onbeschoft, Avond Dart Organisatie, Afgebrande Derderangs Onderneming.......alles behalve een voetbalclub dus....je naam alleen al......grote naam hoor.....weltruste jochie!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 02 januari 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 18:22 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

ADO is de enige club die ooit ongeslagen kampioen is geworden in het betaalde voetbal.
Volgens mij ben jij volkomen in de war man! Ajax is in het seizoen 1994 - 1995 ongeslagen kampioen geworden! Is ook de enige club die dat ooit heeft gedaan in de historie van het betaald voetbal!! Ze wonnen 27 wedstrijden en speelden er 7 gelijk! Misschien moet je toch eens beter de historie nakijken, voordat je onzin post! Maar je post eigenlijk alleen maar onzin!! Dus is het eigenlijk niet meer dan normaal dat jij er volkomen naast zit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2012 door amsterdammer113 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 02 januari 2012 - 18:27   quote  deeplink  
Mooiste moment van 2011 is dat we 2012 hebben gehaald, iedere Ajacied, elke voetbal supporter, iedereen!
Ik krijg ook die dag dat we voor de dertigste keer kampioen werden niet uit mn hoofd! Is ook wel een machtig moment!
remco k
 remco k - maandag 02 januari 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Niet helemaal waar.
Ajax deed het namelijk twee keer, en beide keren in de hoogste divisie waar Ado den Haag het deed in de EERSTE DIVISIE..

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/412005/1995/05/29/Ajax-na-76-jaar-weer-ongeslagen-voetbalkampioen.dhtml

Ben benieuwd naar je reactie want ook hier overklast Ajax het nietige Ado..
Eide
 Eide - maandag 02 januari 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Bijna goed, dus vaudt.

Ajax 94/95 ongeslagen kampioen. Weltrusten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2012 door Eide --
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - maandag 02 januari 2012 - 18:53   quote  deeplink  
Ik bedoel natuurlijk dat ADO de eerste club in het betaalde voetbal was die ongeslagen kampioen is geworden. Dat Ajax dat later een keertje heeft gekopieerd, who cares.
remco k
 remco k - maandag 02 januari 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 18:53 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:
Ik bedoel natuurlijk dat ADO de eerste club in het betaalde voetbal was die ongeslagen kampioen is geworden. Dat Ajax dat later een keertje heeft gekopieerd, who cares.
Wederom fout aangezien Ajax de eerste was...

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/412005/1995/05/29/Ajax-na-76-jaar-weer-ongeslagen-voetbalkampioen.dhtml

Ga je uberhaubt nog wel eens wat ware feiten posten of blijf je dingen neerzetten waarvan je niet eens weet of het waar is..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 02 januari 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 18:53 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:
Sukkeltje, het betaald voetbal bestaat pas sinds 1954 in Nederland. Terwijl Ado in de jaren 1942 en 1943 kampioen is geworden. Dus wederom fout en wederom toont het je onkunde aan! En als je dan aanvoerd dat toen het voetbal al betaald werd, dan is Ajax nog altijd de eerste die ongeslagen kampioen werd, want in 1919 won Ajax van de 30 wedstrijden er 24 en speelde het er 6 gelijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2012 door amsterdammer113 --
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - maandag 02 januari 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 19:44 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Sukkeltje, het betaald voetbal bestaat pas sinds 1954 in Nederland. Terwijl Ado in de jaren 1942 en 1943 kampioen is geworden. Dus wederom fout en wederom toont het je onkunde aan!
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom. Den Haag was in 1985/1986 de 1e club in het betaalde voetbal die ongeslagen kampioen is geworden. Je moet Amsterdammers ook alles 6 keer uitleggen.

En dan snappen ze het nog niet.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 02 januari 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 19:50 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom. Den Haag was in 1985/1986 de 1e club in het betaalde voetbal die ongeslagen kampioen is geworden. Je moet Amsterdammers ook alles 6 keer uitleggen.

En dan snappen ze het nog niet.
Hahaha sukkel, je hebt het over de eerste divisie! Stoer hoor, om in die competitie ongeslagen kampioen te worden! Wij hebben het namelijk over de Eredivisie. En dat is de competitie die telt. De eerste divisie totaal niet!! Of ga je dan ook naar de CL???

W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - maandag 02 januari 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Wederom fout aangezien Ajax de eerste was...

Ga je uberhaubt nog wel eens wat ware feiten posten of blijf je dingen neerzetten waarvan je niet eens weet of het waar is..
Als ADO niet de 1e club in het betaalde voetbal was die ongeslagen kampioen is geworden dan kom ik met een tandenborstel de Arena schoonmaken.
Ajx
 Ajx - maandag 02 januari 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 18:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet helemaal waar.
Ajax deed het namelijk twee keer, en beide keren in de hoogste divisie waar Ado den Haag het deed in de EERSTE DIVISIE..

Ben benieuwd naar je reactie want ook hier overklast Ajax het nietige Ado..
Maak je hem eventjes helemaal stil mee denk ik...
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - maandag 02 januari 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 19:52 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahaha sukkel, je hebt het over de eerste divisie! Stoer hoor, om in die competitie ongeslagen kampioen te worden! Wij hebben het namelijk over de Eredivisie. En dat is de competitie die telt. De eerste divisie totaal niet!! Of ga je dan ook naar de CL???
'We' hebben het helemaal niet over de eredivisie. Ik heb het over het betaalde voetbal en jij blijft maar doen alsof het betaalde voetbal slechts uit de eredivisie bestaat.

Dan ben je pas echt dom.
Ajx
 Ajx - maandag 02 januari 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 20:00 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

'We' hebben het helemaal niet over de eredivisie. Ik heb het over het betaalde voetbal en jij blijft maar doen alsof het betaalde voetbal slechts uit de eredivisie bestaat.

Dan ben je pas echt dom.
Kan je niet gewoon je mond houden en naar het Den Haag forum gaan en daar spelen met je vriendjes, of zijn er daar geen vriendjes voor je bij omdat ze niet groot genoeg zijn??

Want wij zijn AJAX, en wij zijn de BESTE!!

Als je het bent vergeten, kijk dan bv. maar even op de prijzenlijst, o.a. 30x landskampioen, en naar een 15-05-2011 filmpje op dit forum, misschien dat je dan wakker wordt.
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - maandag 02 januari 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 20:02 schreef Ajx het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon je mond houden en naar het Den Haag forum gaan en daar spelen met je vriendjes, of zijn er daar geen vriendjes voor je bij omdat ze niet groot genoeg zijn??

Want wij zijn AJAX, en wij zijn de BESTE!!

Als je het bent vergeten, kijk dan bv. maar even op de prijzenlijst, o.a. 30x landskampioen, en naar een 15-05-2011 filmpje op dit forum, misschien dat je dan wakker wordt.
ADO heeft een betere Raad van Commissarissen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het mooiste van ajax in 2011

0.0188441