|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 20:00 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] 'We' hebben het helemaal niet over de eredivisie. Ik heb het over het betaalde voetbal en jij blijft maar doen alsof het betaalde voetbal slechts uit de eredivisie bestaat. Dan ben je pas echt dom. Als je het zo stelt heb je inderdaad gelijk, maar als jij de eerste divisie wil vergelijken met de eredivisie qua resultaten moet je dat zelf weten! En trouwens was het niet ADO dat ongeslagen kampioen werd, maar FC Den Haag!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
ach verspil je tijd niet aan zo iemand...hij kan geen eigen Forum vinden....omdat er te weinig supporters van ADO zijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zijn jullie dan in ieder geval ergens beter is, maar er telt maar 1 iets, en dat is op het veld. En laat Ajax nu daar de betere zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 19:50 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom. Den Haag was in 1985/1986 de 1e club in het betaalde voetbal die ongeslagen kampioen is geworden. Je moet Amsterdammers ook alles 6 keer uitleggen. En dan snappen ze het nog niet. 1919 Ajax, we waren gewoon in alles de eerste, en het gata om het spelletje en niet om of het wel of niet al betaald voetbal was. Jullie waren dus niet de eerste, en zeker niet de enige.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 19:56 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Als ADO niet de 1e club in het betaalde voetbal was die ongeslagen kampioen is geworden dan kom ik met een tandenborstel de Arena schoonmaken. Je lult jezelf klem droplul.. Keer op keer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Oja zit daar niet Raymond van Barneveld in.....shit weer mis.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Blijft lachen met die gozer. |
|
|
|
|
Galactico
|
|
|
Ach lui,geef W.Verhoek gewoon gelijk. En als hij blijft provoceren,dan blijven we hem ook gewoon gelijk geven!! Leuk toch,heeft ie ook een keer zn zin..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 23:36 schreef Galactico het volgende:Ach lui,geef W.Verhoek gewoon gelijk. En als hij blijft provoceren,dan blijven we hem ook gewoon gelijk geven!! Leuk toch,heeft ie ook een keer zn zin..... Ik vindt het gewoon prachtig dat zo'n lulletje rozewater hier rond loopt....lachen toch... |
|
|
|
|
Galactico
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 23:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik vindt het gewoon prachtig dat zo'n lulletje rozewater hier rond loopt....lachen toch... Ik lach me ook kapot om hem........ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dan blijven we toch gewoon lachen...hehehehe |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Uiteraard onze fantastische 3 sterren! en achteraf het mooiste moment: De aanstelling van Frankie de boer! |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Je reageert niet eens op de mensen die je compleet uitlullen..
Zwak.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 18:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Volgens mij ben jij volkomen in de war man! Ajax is in het seizoen 1994 - 1995 ongeslagen kampioen geworden! Is ook de enige club die dat ooit heeft gedaan in de historie van het betaald voetbal!! Ze wonnen 27 wedstrijden en speelden er 7 gelijk! Misschien moet je toch eens beter de historie nakijken, voordat je onzin post! Maar je post eigenlijk alleen maar onzin!! Dus is het eigenlijk niet meer dan normaal dat jij er volkomen naast zit! Sterker nog, dat seizoen ongeslagen kampioen, ongeslagen Champions League gewonnen. De enige nederlaag dat seizoen was voor de beker in het Olymipsch Stadion tegen Feyenoord (Golden goal Obiku). |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2012 - 23:05 schreef remco k het volgende:[..] 1919 Ajax, we waren gewoon in alles de eerste, en het gata om het spelletje en niet om of het wel of niet al betaald voetbal was. Jullie waren dus niet de eerste, en zeker niet de enige.. Ben je 1970 vergeten Remco? Jij bent altijd zeer correct in je reacties en normaal gesproken ook uitstekend op de hoogte, maar als 1e de Europacup en de wereldbeker winnen is niet gelukt. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
Even een serieuze vraag aan al die mensen die lopen te roepen dat Ajax de beste is; menen jullie dat nu serieus of zitten jullie mij gewoon een beetje op te naaien? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 13:55 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:Even een serieuze vraag aan al die mensen die lopen te roepen dat Ajax de beste is; menen jullie dat nu serieus of zitten jullie mij gewoon een beetje op te naaien? Ik vind jou wel een beetje een stumper! |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 13:31 schreef Henny het volgende:[..] Ben je 1970 vergeten Remco? Jij bent altijd zeer correct in je reacties en normaal gesproken ook uitstekend op de hoogte, maar als 1e de Europacup en de wereldbeker winnen is niet gelukt. Ado dat gewonnen?? |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: 1 ding: LEER FILMPJES PLAATSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
en waarom reageer je niet op mijn bericht??? kan je niks op verzinnen he???!?!???!!?!?!?!? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 13:55 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:Even een serieuze vraag aan al die mensen die lopen te roepen dat Ajax de beste is; menen jullie dat nu serieus of zitten jullie mij gewoon een beetje op te naaien? Wil je dit forum verlaten? Je voegt namelijk niks toe.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee blinde, ik vraag of Ado ooit de CL of Europacup 1 heeft gewonnen... Zoals ik dus al zei, Ajax is in alles de eerste ten opzichte van ADO...
Ajax is groter, meer gewonnen, betere spelers... |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 19:55 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] Daley wilt geen eens naar Den Haag om een terreinknecht te willen worden......... We zoeken nog iemand om lege glazen op te halen in het supportershome. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:52 schreef Ajx het volgende:[..] Volgens mij hebben jullie nog wel stukken slechtere spelers hoor. Maar volgens mij heeft er maar 2-3 keer in de basis gestaan dit seizoen, dus een basisspeler kan je hem niet noemen! 7 keer om precies te zijn. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
het mooiste moment van 2011 is natuurlijk het kampioenschap.
ik wil hier meteen ook nog even laten blijken wat voor mij de mooiste moment in 2010 was. psv-feyenoord. die wedstrijd vergeet ik niet meer zo snel.. 10-0 dacht ik he;)
wat betreft die ado-supporter, die gozer vind het alleen heel erg leuk om ajacieden op de kast te krijgen.. als iedereen hem negeert is er voor hem ook niks meer aan.. dat geldt btw niet alleen voor ado supporters maar voor alle mensen die ajax niet lief hebben. dus laat je aub niet zo snel beet nemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: We waren gewoon in alles de eerste schrijf je.... dus niet. En nee, dat heeft ADO niet gewonnen maar dat stukje klopte nou net niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zit je ALWEER fout. Hij heeft 7 keer gespeeld in de ED, waarvan 4 keer als basisspeler en 3 keer als invaller. Compleet anders dan 7 basisplekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 09:02 schreef Henny het volgende:[..] We waren gewoon in alles de eerste schrijf je.... dus niet. En nee, dat heeft ADO niet gewonnen maar dat stukje klopte nou net niet. Ajax is ten opzichte van Ado wel degelijk in alles het eerste geweest. Dat klopt dus gewoon wel wat ik zei. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 02:35 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Vwb hoogtepunten 2010 twijfel ik tussen de WK-winst van Nederland op Brazilie en de aankoop van Andre Ooijer. lol nederland-brazilie hadden we verloren als andre er niet was geweest. andre speelde zijn beste wedstrijd van de afgelopen 5 jaar en h.ij zal ook niet meer beter worden dan dat niveau en hij zal dat niveau niet eens meer halen. wanneer ooijer speelt in de basis, dan verliest ajax. ik heb ooijer liever op de tribune, mentor rol is voor hem weggelegd, |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
het mooiste moment van mijn leven zou zijn als: ado, utrecht, psv, feyenoord allemaal spelen in de eerste divisie. niet omdat ik die clubs het gun, maar omdat ik sommige supporters het gun om een seizoen amsterdam te kunnen overslaan. tuurlijk krijg ik een reactie dat het beter is dat ajax degradeert. ik zie eerder ado degraderen van dan ajax. ado tegen veendam is de toekomst.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
het mooiste moment van mijn leven zou zijn als: ado, utrecht, psv, feyenoord allemaal spelen in de eerste divisie. niet omdat ik die clubs het gun, maar omdat ik sommige supporters het gun om een seizoen amsterdam te kunnen overslaan. tuurlijk krijg ik een reactie dat het beter is dat ajax degradeert. ik zie eerder ado degraderen van dan ajax. ado tegen veendam is de toekomst.. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 16:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ik zou niet zo zielig lopen doen. of hoort dat bij hagenezen? zielig doen. altijd beter weten terwijl ze geen verstand hebben van zaken die buiten denhaag gebeuren.. vandaar dat hagenezen ook voor ado zijn.. anders waren ze ajax geweest want dat is nog altijd beter dan ado. trouwens net als die politici die het altijd beter weten. wat het dus ook niet is.. Waarom denk je dat de Koningin in Den Haag woont en niet in het paleis op de Dam. Dat is echt geen toeval. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 16:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:het mooiste moment van mijn leven zou zijn als: ado, utrecht, psv, feyenoord allemaal spelen in de eerste divisie. niet omdat ik die clubs het gun, maar omdat ik sommige supporters het gun om een seizoen amsterdam te kunnen overslaan. tuurlijk krijg ik een reactie dat het beter is dat ajax degradeert. ik zie eerder ado degraderen van dan ajax. ado tegen veendam is de toekomst.. Dankzij de twee kansloze nederlagen tegen ADO hebben 50.000 Ajax-supporters vorig jaar de dag van d'r leven beleefd. Zonder ADO was Ajax uit bij Heerenveen kampioen geworden en had je twee weken later naar een potje zomeravondvoetbal kunnen kijken. Dus... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 16:22 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Waarom denk je dat de Koningin in Den Haag woont en niet in het paleis op de Dam. Dat is echt geen toeval. omdat zij zelf denkt dat het in denhaag beter is dan in amsterdam. als je in denhaag woont kijk je niet verder dan de stads grens. dat geld voor ado supporters voor mensen in ohoh cherso en politici en dus ook de koningin. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 16:25 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Dankzij de twee kansloze nederlagen tegen ADO hebben 50.000 Ajax-supporters vorig jaar de dag van d'r leven beleefd. Zonder ADO was Ajax uit bij Heerenveen kampioen geworden en had je twee weken later naar een potje zomeravondvoetbal kunnen kijken. Dus... dus dan moeten wij blij zijn met ado omdat ze hun ons de dag van hun leven hebben bezorgd. als wij van ado hadden gewonnen dan had ajax wel ergens anders punten laten liggen. wees maar trots op dat ado van de kampioen heeft gewonnen en wel 2x. ik ben liever blij dat ik kampioen wordt dan dat ik van 2x van de kampioen heb gewonnen. want dat stelt niks voor.. prijzen dat telt pas.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 16:25 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Dankzij de twee kansloze nederlagen tegen ADO hebben 50.000 Ajax-supporters vorig jaar de dag van d'r leven beleefd. Zonder ADO was Ajax uit bij Heerenveen kampioen geworden en had je twee weken later naar een potje zomeravondvoetbal kunnen kijken. Dus... Hebben we alsnog een heerlijk feestje gevierd, en was het kampioen worden in een rechtstreeks duel met de concurrent wel heel wat mooier dan uit bij Hveen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 18:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] omdat zij zelf denkt dat het in denhaag beter is dan in amsterdam. als je in denhaag woont kijk je niet verder dan de stads grens. dat geld voor ado supporters voor mensen in ohoh cherso en politici en dus ook de koningin. Whahahahahahaha. lig werkelijk waar helemaal krom hier... |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
het is gebleken dat ajax meer moeite heeft met de onderste regionen van de competitie, dat dit direct waanideeen te weeg brengt bij ado suporters is hier duidelijk af te lezen |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
Na het dubbele pak slaag van vorig seizoen zijn zelfs de diehard-supporters van Ajax zo bang voor ADO dat ze pas het stadion in durfde toen ze hoorde dat ADO met 10 man stond. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 13:13 schreef remco k het volgende:[..] Ajax is ten opzichte van Ado wel degelijk in alles het eerste geweest. Dat klopt dus gewoon wel wat ik zei. Behalve degraderen dan, want dat deed ADO al eens. Ten opzichte van ADO wel, maar dat schreef je niet. Op zich is het toch geen kunst geen kunst om dingen eerder te doen dan ADO? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 20:45 schreef Henny het volgende:[..] Behalve degraderen dan, want dat deed ADO al eens. Ten opzichte van ADO wel, maar dat schreef je niet. Op zich is het toch geen kunst geen kunst om dingen eerder te doen dan ADO? Nee is het ook niet, ik weerleg enkel dat wat Verhoek hier aan onzin verkondigt, dus is het logisch dat ik niet in iedere post aangeef dat het om Ado gaat.. Snap ook niet waarom jij je hierdoor aangesproken voelt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 20:34 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:Na het dubbele pak slaag van vorig seizoen zijn zelfs de diehard-supporters van Ajax zo bang voor ADO dat ze pas het stadion in durfde toen ze hoorde dat ADO met 10 man stond. Januari is slechts 4 dagen onderweg, maar we hebben nu al een genomineerde voor de meest domme post van 2012, en dat is W.Verhoek met bovenstaande post.. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
je bedoelt die doorgedraaide waanideebezorgende adosuporter? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar wel de sportiefste ploeg, met het meeste rendement... Voetbal was ook een teamsport dacht ik toch?? |
|
|
|
|
Galactico
|
|
|
@ Remco K
Negeer hem gewoon of geef hem bij elke post wat hij stuurt,gewoon gelijk!! Of lach hem gewoon uit,doe ik ook namelijk!!! Hij is nu eenmaal vermakelijk.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2012 - 19:09 schreef remco k het volgende:[..] Hebben we alsnog een heerlijk feestje gevierd, en was het kampioen worden in een rechtstreeks duel met de concurrent wel heel wat mooier dan uit bij Hveen.. Het was geweldig, wat een schitterende apotheose nadat Ajax terug kwam van een enorme achterstand in de competitie. |
|
|
|