|
|
FEY-Esm
|
|
|
geweldig ingeschoten, overigens. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
dit is gewoon te slecht.... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
GVD>GVD
Hetzelfde verhaal als in Utrecht. VVV staat dik verdiend voor. Het hele eftal is godverdomme fucking slecht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ze staan VERDOMME gewoon te KIJKEN. IDIOTEN |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ga je schamen stelletje klootzakken..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:18 schreef Els het volgende:Buitenspel van een VVV'er trouwens. En hinderlijk, want hij houdt Leerdam vast. Volkomen onterechte gele kaart van Mulder, dus. klopt. Had voor gefloten kunnen worden. maar deze tussenstand is gewoon terecht. Tis weer ouderwets... |
|
|
|
|
boes
|
|
|
zo kom je er achter hoeveel Guidetti en El Ahmadi betekenen voor dit elftal |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Achabar en Mokotjo doen het dramatisch slecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leerdam zijn schuld die 2de doelpunt..Mulder schreeuwde keihard laat gaan... Kut hoekschop... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Hier moet gewoon worden gewonnen klaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Daar gaan we weer,murphy's law. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik hoop op een betere tweede helft. Koeman stuur gvd een elftal met wat passie op het veld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Achahbar is me een partij traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat op het veld staat nu is gewoon niet beter mensen. Deal with it. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Achahbar vind ik niet. Doet het redelijk. Cabral en Schaken zitten totaal niet in de wedstrijd. Mokotjo is nauwelijks aan de bal geweest, Bakkal speelt ok, maar moet zich meer laten gelden. Leerdam was zijn man kwijt met de 1-1. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Schaken doet zn handjes omhoog, ik doe niks hoor meneer, loopt u maar door - 1-1. Cabral heeft geen bal goed geraakt. Leerdam geeft totaal onnodig een corner weg. Indi doet maar wat, die heeft geen idee waar hij mee bezig is. Mulder springt naar god mag weten wat maar keepen doet ie niet. En de beleving in dit elftal van pubers is 0,0. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Leerdam zijn schuld die 2de doelpunt..Mulder schreeuwde keihard laat gaan... Kut hoekschop... Communicatie van lik me reet... wat een slappe hap na de 1-0 zeg pff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat gaat er in de rust gezegd of gedaan worden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Achahbar onzichtbaar. Beetje te letterlijk naar Roy 'Het Spook' Makaay geluisterd?
Verder gewoon dramatisch. Na de 0-1 krijg je goede hoop, maar wordt ook zo weer de grond in geboord.
COME ON FEYENOORD! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jawel. Je wil toch niet beweren dat VVV kwalitatief sterker is dan dit Feyenoord? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ja psies, ze kunnen nu niet beter. Hallo hee, dit is gewoon een juniorenteam... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als we gewoon ons spel spelen winnen we alsnog..vvv zeer matig maar dan moet er wel druk op de bal gezet worden!!!!!!!!!!!constant... zeker mokotjo loopt alleen maar achteruit |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Geloof me we gaan winnen met 2-3 cisse erin en het komt goed met veel meer passie 2e helft. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Is geen excuus! zo ken ik er ook wel een paar. Geen Mario trekjes gaan krijgen hier. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Is geen excuus! zo ken ik er ook wel een paar. Geen Mario trekjes gaan krijgen hier. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik verwacht Swerts en Cissé erin voor de tweede helft. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:24 schreef legrande het volgende:Geloof me we gaan winnen met 2-3 cisse erin en het komt goed met veel meer passie 2e helft. Als we er een puntje uitslepen ben ik al blij. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Vlaar is ook gewoon niet goed genoeg.. Communiceert niet, zet niemand op zn plek, en is elke keer te laat. Mulder moet ook s een keer uitkomen, want bij hoekschoppen doet ie helemaal niks. Kun je verdomme die snavels voorbij, krijg je deze rotzooi weer voorgeschoteld! Man man man wat baal ik hier alweer van!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:25 schreef Beempjerotterdam het volgende:Is geen excuus! zo ken ik er ook wel een paar. Geen Mario trekjes gaan krijgen hier. Precies, als je het elftal omlaag gaat praten weet je zeker dat het niet meer wordt. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Niet doordrukken, niet de tegenstander bij de strot pakken en wachten totdat ze komen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies, als je het elftal omlaag gaat praten weet je zeker dat het niet meer wordt. Idd, en hier moet gewoon gewonnen worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jawel. Je wil toch niet beweren dat VVV kwalitatief sterker is dan dit Feyenoord? Ja. Wel met deze instelling |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gooi Cissé er maar in, we hebben niks anders op de bank.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Geloof me nou we gaan winnen. Let maar op. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
godverdegodverdegodverdomme!niemand pakt in het centrum ook maar iets aan.COACHEN!
een beetje op de 0-1 gaan spelen.scheid nou toch uit je had gewoon door moeten drukken naar de 0-2! nog een keer corners voor jan lul wegggeven!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
MAAR WE GAAN WINNEN!
WE SHALL NOT BE MOVED!!!! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
ik hoop dat cabral eindelijk een keer wordt gewisseld, of dat hij en schaken wisselen van kant. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Tempo is veeeeeeeeels te laag! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Met een gelijke instelling is Feyenoord sterker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:28 schreef DY het volgende:ik hoop dat cabral eindelijk een keer wordt gewisseld, of dat hij en schaken wisselen van kant. dat eindelijk kun je weglaten. Cabral wordt heel vaak gewisseld. En ik denk dat hij ook nu ook op het lijstje staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Achahbar vind ik niet. Doet het redelijk. Cabral en Schaken zitten totaal niet in de wedstrijd. Mokotjo is nauwelijks aan de bal geweest, Bakkal speelt ok, maar moet zich meer laten gelden. Leerdam was zijn man kwijt met de 1-1. Achahbar is puur slecht man,net zoals Leerdam in zijn momentjes!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Geen enkele Feyenoorder verdient een voldoende, misschien alleen Clasie en Indi maar voor de rest niemand! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik heb heel die Achahbar niet gezien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Cabral ook nie? Alleen Indi en Clasie |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Prettige wedstrijd allemaal |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tsja, ik had dit wel verwacht. Achahbar was in mijn ogen nog niet klaar voor de basis, werd me vaak niet in dank afgenomen als ik dat zei. maar goed, die jongen heeft wel veel talent, maar we missen power, body en beleving. Zetten we die knop om dan is er nog alles mogelijk in deze wedstrijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Swerts nee nou kom alles goed... |
|
|
|