BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV Venlo - Feyenoord, (Zondag 22 januari 2012, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 januari 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Vertel ze de waarheid Ronald!!!!
Ik proef in zijn interview ontgoocheling over hoe sommige dingen gegaan zijn. Hij had er veel meer van verwacht dan ik:

http://www.fr-fanatic.com/40482-video-koeman-we-zijn-veels-te-naief-geweest/
MauricioAros
 MauricioAros - zondag 22 januari 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Allemaal schoenen uitkloppen en daarna de kleedkamer schoonlikken
craven
 craven - zondag 22 januari 2012 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 16:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ze liepen nergens op voorin....Die Achahbar ,wat keek ik uit naar dat ventje...
Schijnt hij gisteren avond slakken gevreten te hebben..
op die vuurpijlen van swerts kan Bolt nog niet tegenop ;)...
Zo,n jongen kan je beter brengen als je thuis 2-0,3-0 voorstaat.
Hij wilde volgens mij constant langs 3 man
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 januari 2012 - 17:13   quote  deeplink  
Ik begin steeds meer waardering voor Koeman te krijgen.
Omekees
 Omekees - zondag 22 januari 2012 - 17:17   quote  deeplink  
Een klote wedstrijd. Achahbar in de spits werkt niet, te klein, Mokotjo bakte er vrij weinig van en Huijgevoort ook niet.
Dit was allemaal wel te verwachten, wnat wat moet je als je linksback geblesseerd raakt, je beste middenvelder in afrika zit, je spits ziek is en je je reserve spits een schorsing heeft?!?
Ik vind dat sommige mensen wel een beetje te negatieve worden uitsprekn, maar ja.
Gewoon volgende week met een goed getraind eftal, waar Nelom weer in staat samen met guidetti iniedergeval 1 punt(het liefst 3 punten) binnenhalen.
TheMenace
 TheMenace - zondag 22 januari 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Alsof Mulder iets aan deze nederlaag kon doen...
ja hij had indi moeten coachen zodat het geen corner werd!die lul
wat een rampengoals tegen niemand pakt ook maar iemand aan!zeker nog een zonmentaliteit???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door TheMenace --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 januari 2012 - 17:19   quote  deeplink  
GodverFOCK.
Wist het gewoon: geen grasvreet-mentaliteit vandaag. 't is Top of flop.
En te smalle selectie.
Voor die positivo's: dit is nou de reden dat je blij mag zijn als we 5e worden!
TheMenace
 TheMenace - zondag 22 januari 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:13 schreef Bosifyable het volgende:
Ik begin steeds meer waardering voor Koeman te krijgen.
ik niet!alles gaat gepaard met resultaten dus het wordt bij mij al minder.
Bij de volgende nederlaag is het voor mij KOEMAN OPROTTEN.!Want je bent zo geil op die vijfde plaats en je staat nu zesde dus das ondermaats!
Omekees
 Omekees - zondag 22 januari 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:19 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik niet!alles gaat gepaard met resultaten dus het wordt bij mij al minder.
Bij de volgende nederlaag is het voor mij KOEMAN OPROTTEN.!Want je bent zo geil op die vijfde plaats en je staat nu zesde dus das ondermaats!
Jij mag oprotten van dit forum. Alsof het allemaal zijn shculd is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 januari 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:19 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik niet!alles gaat gepaard met resultaten dus het wordt bij mij al minder.
Bij de volgende nederlaag is het voor mij KOEMAN OPROTTEN.!Want je bent zo geil op die vijfde plaats en je staat nu zesde dus das ondermaats!
Doe effe rustig man! Denk er nog effe over na.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 januari 2012 - 17:22   quote  deeplink  
Dit was allemaal te verwachten hoor
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 januari 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:19 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik niet!alles gaat gepaard met resultaten dus het wordt bij mij al minder.
Bij de volgende nederlaag is het voor mij KOEMAN OPROTTEN.!Want je bent zo geil op die vijfde plaats en je staat nu zesde dus das ondermaats!
Ondermaats van wat?
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:19 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik niet!alles gaat gepaard met resultaten dus het wordt bij mij al minder.
Bij de volgende nederlaag is het voor mij KOEMAN OPROTTEN.!Want je bent zo geil op die vijfde plaats en je staat nu zesde dus das ondermaats!
Feyenoord heeft in 19 uitwedstrijden tegen VVV 2x gewonnen. Draaf je niet een beetje door? Of moet elke trainer die daar verloren heeft met terugwerkende kracht ontslagen worden?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 januari 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:22 schreef Stylzz het volgende:
Dit was allemaal te verwachten hoor
Precies. Het is een klein wonder dat we nog zo dicht bij de top staan, want die hebben allen veel bredere selecties.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 januari 2012 - 17:26   quote  deeplink  
Krijg je ervan.
Jezelf opnaaien en werkelijk denken dat Feyenoord topper geworden is.
Zij wel meer subtoppers die thuis van Twente en PSV winnen.
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2012 - 17:26   quote  deeplink  
jammer,,,
boel oplappen,,,en volgende week vol Gas tegen 020
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 januari 2012 - 17:28   quote  deeplink  
@MegaFeyenoord: Sneer van Frank de Boer: ,,Misschien was Feyenoord al teveel met Ajax bezig."
TheMenace
 TheMenace - zondag 22 januari 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:26 schreef van geil het volgende:
jammer,,,
boel oplappen,,,en volgende week vol Gas tegen 020
super veel gas van het ergste soort!
TheMenace
 TheMenace - zondag 22 januari 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Doe effe rustig man! Denk er nog effe over na.
lol oh ja morgen is alles weer anders moewhahahaha
tomson
 tomson - zondag 22 januari 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:28 schreef Bosifyable het volgende:
@MegaFeyenoord: Sneer van Frank de Boer: ,,Misschien was Feyenoord al teveel met Ajax bezig."
Laat m naar z'n eigen rommel kijken die hakkelaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 januari 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:28 schreef Bosifyable het volgende:
@MegaFeyenoord: Sneer van Frank de Boer: ,,Misschien was Feyenoord al teveel met Ajax bezig."
Die kan zich beter met zijn eigen elftal bezighouden. Die moet zich afvragen hoe het kan dat hij maar een paar punten boven ons staat.
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:28 schreef Bosifyable het volgende:
@MegaFeyenoord: Sneer van Frank de Boer: ,,Misschien was Feyenoord al teveel met Ajax bezig."
Ja, daar kan je op wachten. Eigen schuld, hadden ze maar moeten winnen.
TheMenace
 TheMenace - zondag 22 januari 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:28 schreef Bosifyable het volgende:
@MegaFeyenoord: Sneer van Frank de Boer: ,,Misschien was Feyenoord al teveel met Ajax bezig."
ik weet niet waar de supporters mee bezig zijn maar ik was meer met vandaag bezig tjah en nu met ajaks jah
althans bezig ?wij kunnen er ook vrij weinig aan doen tjah....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 22 januari 2012 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die kan zich beter met zijn eigen elftal bezighouden. Die moet zich afvragen hoe het kan dat hij maar een paar punten boven ons staat.
omdat feyenoord niks minder is als ajaks miss?

of omdat feyenoord in de arenna dik had moeten winnen eigenlijk?
TheMenace
 TheMenace - zondag 22 januari 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:29 schreef tomson het volgende:

[..]

Laat m naar z'n eigen rommel kijken die hakkelaar.
whehehehe tjah goh je zou maar in venlo zitten nu en dan weer terug en morgen weer werken.....tering!dramatisch gewoon dit!
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 17:35   quote  deeplink  
Kleedkamer blijft voorlopig dicht, Koeman in gesprek met selectie Bron: Netwerk.to
RTV Rijnmond meldt dat de kleedkamer van Feyenoord voorlopig dicht blijft. Ronald Koeman zou uitgebreid in gesprek zijn met zijn spelersgroep over de wedstrijd. Ze zullen zich pas later bij de media melden.
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 17:39   quote  deeplink  
Koeman: 'Feyenoord weer veel te naïef'
Bron: Nu.nl
Trainer Ronald Koeman zei het dit seizoen al meer dan eens en moest het zondag in De Koel opnieuw erkennen: Feyenoord verdedigt vaak nog veel te naïef, vooral bij spelhervattingen. Met de komende klassieker tegen Ajax in De Kuip is dat een vervelende constatering in het Rotterdamse kamp.

We zijn gewoon nog te makkelijk en te slordig in de dekking, mokte Koeman na de pijnlijke nederlaag bij VVV-Venlo (2-1). Het is allemaal niet scherp genoeg. Elke hoekschop van VVV was gevaarlijk. Bij het tweede doelpunt kreeg Vorstermans alle tijd en ruimte om de bal aan te nemen en in te schieten. Dat mag en kan natuurlijk niet.
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
RTV Rijnmond meldt dat de kleedkamer van Feyenoord voorlopig dicht blijft. Ronald Koeman zou uitgebreid in gesprek zijn met zijn spelersgroep over de wedstrijd. Ze zullen zich pas later bij de media melden.
lekker laten zitten..
na het kijken van studio sport mogen ze eruit
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 januari 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:33 schreef TheMenace het volgende:

[..]

omdat feyenoord niks minder is als ajaks miss?

of omdat feyenoord in de arenna dik had moeten winnen eigenlijk?
Een volledig fit Feyenoord kan zich meten met Ajax. Maar elke speler die wegvalt betekend een grote verzwakking. Ajax heeft bovendien veel meer ervaring, veel internationals etc.
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 17:44   quote  deeplink  
Koeman teleurgesteld in spelers: 'Dit mag gewoon niet'

Hij was teleurgesteld. "Maar we hebben dit verlies aan onszelf te wijten. VVV-Venlo heeft verdiend gewonnen", vond trainer Ronald Koeman van Feyenoord.

De Rotterdamse ploeg ging met 2-1 onderuit bij VVV-Venlo, dat de rode lantaarn daarmee inwisselde en nu op de zestiende plaats komt. Terwijl Feyenoord nog een 0-1 voorsprong. De oefenmeester van de Rotterdamse ploeg hield het verlies op slordigheden, maar vooral de winnende treffer van de Noord-Limburgers was voor hem een doorn in het oog. "Hoe het tweede doelpunt tot stand komt. Dat mag gewoon niet. Die speler van hen (Ismo Vorstermans, red.) neemt de bal op vier meter van het doel op zijn borst aan en krijgt daarna alle tijd om uit te halen. Dat reken ik met name de ervaren jongens als Ron Vlaar aan. Op dit moment kunnen zo'n verdedigende acties niet."

"Bij het eerste doelpunt begint het al bij balverlies van Ruben Schaken. Daarna breekt VVV-Venlo uit en wordt er slecht terugverdedigend", vervolgde Koeman. "We begonnen nog aardig. We controleerden de wedstrijd, maar na twintig minuten werd alles een stuk minder. We speelden slordig en dat kost ons net voor rust de wedstrijd. Het scheelt heel veel of je met een 0-1 voorsprong de rust ingaat, of met een 2-1 achterstand. Daardoor ontstond er na rust een heel ander beeld van de wedstrijd. Daarin moesten wij het spel maken en zakte VVV-Venlo in. Wij waren helaas niet bij machte om te scoren. Aanvallend kwamen we er totaal niet aan te pas. VVV-Venlo heeft dan ook verdiend gewonnen."

"We zijn achteraf de dupe geworden van onze slordigheid en we hadden geen attractie net voor rust. Deze nederlaag hebben we aan onszelf te wijten. Natuurlijk misten we vandaag zeven spelers. Maar dat feit wil ik absoluut niet als excuus gebruiken."

Bron: Elf voetbal
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 17:46   quote  deeplink  
Puberelftal Feyenoord onderuit bij 'vernieuwd' VVV-Venlo

Dertien punten had Feyenoord uit haar laatste vijf wedstrijden gehaald. VVV-Venlo kreeg 18 uur eerder juist de rode lantaarn in handen. Desondanks versloeg de Noord-Limburgse ploeg in eigen huis Feyenoord met 2-1. Verdiend.

Niet de verwachte Sekou Cissé, maar jongeling Anass Achahbar verving John Guidetti bij de bezoekers. De Zweedse topscorer had 's ochtends verstek moeten laten gaan vanwege ziekte. Trainer Ronald Koeman gaf een ander jong talent, Mats van Huijgevoort, een basisplaats als linksback. Achteraf geen verstandige keuze. Van Huijgevoort moest in de eerste minuut al hard aan de noodrem trekken bij Steven Berghuis en dat bleef niet beperkt tot deze ingreep.

Met Berghuis is een van de vier debutanten aan de kant van de thuisclub genoemd. De huurling van FC Twente startte als rechtsbuiten. Ismo Vorstermans verscheen aan de aftrap als rechter centrale verdediger, Danny Holla als rechtshalf en Jeffrey Leiwakabessy maakte zijn eerste minuten in het geelzwart als linksback. Na een mooie minuut stilte, ter nagedachtenis aan het overlijden van kapelaan Leo Brueren waarin de VVV-supporters een mooi spandoek ('Uit het oog. Nooit uit het hart. Lei zei met ons') uitspreidden, begon de thuisclub direct fel. Trainer Ton Lokhoff, ook al iemand die zijn eerste wedstrijd leidde, had duidelijk de opdracht meegegeven om zo snel mogelijk te profiteren van de geïmproviseerde Rotterdammers.

Al was de eerste grote kans voor de bezoekers. Otman Bakkal werd op de linkerflank knap weggestuurd, maar doelman Dennis Gentenaar keerde diens inzet. Zestig seconden later was het wel raak. Een vrije trap van Jordy Clasie belandde via Ron Vlaar op gelukkige wijze voor de voeten van Bruno Martins Indi. De centrale verdediger van de Rotterdamse ploeg kende weinig problemen van korte afstand: 0-1.

VVV-Venlo kreeg in de 26e minuut een enorme mogelijkheid, toen Danny Holla met zijn voet een kopbal van Uche Nwofor verlengde. Maar de inzet miste net de juiste richting. Tien minuten later kende de FC Groningen-huurling opnieuw pech, toen zijn vrije trap op de lat uiteenspatte. Het bleek voor Feyenoord slechts uitstel van executie. Want vijf minuten voor rust knalde Bryan Linssen met een knap gedrukte volley alsnog de gelijkmaker binnen. In de voorafgaande actie had Uche Nwofor de bal voorgegeven vanaf rechts, waar Van Huijgevoort opnieuw veel ruimte weggaf, uit een passje van Michael Timisela.

En in de laatste minuut voor rust viel ook nog de 2-1. Een corner van Steven Berghuis werd met het hoofd opnieuw ingebracht door Uche Nwofor, waarna Ismo Vorstermans via een halve omhaal prachtig raakschoot: 2-1.

In de rust verloste Koeman debutant Van Huijgevoort uit zijn lijden. Gill Swerts maakte zijn rentree als rechtsback, waardoor Kelvin Leerdam naar de linkerflank verhuisde. VVV-Venlo leunde in de tweede helft logischerwijs achterover en gokte vanaf dat moment op de counter. De storm van Feyenoord bleek na 65 minuten te zijn uitgeraasd. In die periode kreeg Anass Achahbar de beste kans, maar hij kopte de bal uit een voorzet van Ruben Schaken over.

Op de counter kreeg VVV-Venlo ook haar mogelijkheden. Nwofor bleef een ware plaag voor Ron Vlaar, Swerts wist zich nauwelijks moeite met de onvoorspelbare Linssen en Martins Indi zwom tussen de verdediging en linkerkant om opkomende middenvelders af te stoppen. Kamohelo Mokotjo werkte de bal ook nog bijna in eigen doel. Doelman Erwin Mulder zag een prachtige lob ook nog over vliegen. Koeman bracht nog aanvallers Sekou Cissé en in Tonny Vilhena de Andrade nog een debutant, maar heel gevaarlijk wist Feyenoord niet te worden.

Bron: Elf voetbal
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 januari 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Tonny Vilhena de Andrade?
TheMenace
 TheMenace - zondag 22 januari 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Een volledig fit Feyenoord kan zich meten met Ajax. Maar elke speler die wegvalt betekend een grote verzwakking. Ajax heeft bovendien veel meer ervaring, veel internationals etc.
Een volledig fit feyenoord is beter als ajaks en wat er op de bank zit bij ajaks weet ik niet eens jij wel dan???ik weet niet eens wat er in het veld bij ajaks in de basis staat zeker achterin niet meowhahahaha en nu niet snel gaan opzoeken hea??
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 januari 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:51 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Een volledig fit feyenoord is beter als ajaks en wat er op de bank zit bij ajaks weet ik niet eens jij wel dan???ik weet niet eens wat er in het veld bij ajaks in de basis staat zeker achterin niet meowhahahaha en nu niet snel gaan opzoeken hea??
Onzin.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 januari 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Utrecht komt op voor sprong tegen PSV,mocht Utrecht winnen dan komen we nog aardig weg zeg pffffffff
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Utrecht komt op voor sprong tegen PSV,mocht Utrecht winnen dan komen we nog aardig weg zeg pffffffff
Dat staan we nog steeds 6e hoor. Niet zo'n best weekend.
Henny
 Henny - zondag 22 januari 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Utrecht komt op voor sprong tegen PSV,mocht Utrecht winnen dan komen we nog aardig weg zeg pffffffff
Moet je voorstellen dat je zelf wint! Ze moeten hun ogen uit hun kop schamen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 januari 2012 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 18:06 schreef Els het volgende:

[..]

Dat staan we nog steeds 6e hoor. Niet zo'n best weekend.
Dat klopt maar niemand is nu schrikbarend op ons uitgelopen en ingelopen op Heerenveen na..Dan maak ik ff de schade op en valt het nog enigszins mee Els..
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 18:24 schreef Henny het volgende:

[..]

Moet je voorstellen dat je zelf wint! Ze moeten hun ogen uit hun kop schamen.
Vorig jaar zelfde situatie tegen VVV. Had je toen gewonnen, had je play-offs gespeeld. En misschien europees, dus hadden we een leuker seizoen gehad.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 januari 2012 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 18:24 schreef Henny het volgende:

[..]

Moet je voorstellen dat je zelf wint! Ze moeten hun ogen uit hun kop schamen.
Ja dat ben ik me bewust...En weet je ,telkens als we dit seizoen puntjes verloren deden onze concurenten dat ook...Blijft een grote schande maar we haken gelukkig niuet in 1 keer af!!
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 18:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat klopt maar niemand is nu schrikbarend op ons uitgelopen en ingelopen op Heerenveen na..Dan maak ik ff de schade op en valt het nog enigszins mee Els..
Klopt, ik baal er gewoon van dat ze nog steeds zo wisselvallig zijn. Want alles leuk, lief en aardig, maar tegen VVV, de hekkesluiter cq degradatiekandidaat moeten gewoon punten gehaald worden. Zelfs Ajax haalt hier 1 punt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 januari 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 18:28 schreef Els het volgende:

[..]

Klopt, ik baal er gewoon van dat ze nog steeds zo wisselvallig zijn. Want alles leuk, lief en aardig, maar tegen VVV, de hekkesluiter cq degradatiekandidaat moeten gewoon punten gehaald worden. Zelfs Ajax haalt hier 1 punt.
Ja maar met Hola Berghuys en die andere 2 aanwinsten ziet VVV er wel opeens heel anders uit Els....Wij "versterkte" ons vandaag met 6 pubers die nog niet eens okselhaar hebben..

Ik begrijp en deel jou terleurstelling overigens wel meissie!
sevillana
 sevillana - zondag 22 januari 2012 - 19:00   quote  deeplink  
teleurstellend, . . . eigenlijk niet eens verbaasd, geschiedenis herhaalt zich.
ze kunnen/willen het gewoon niet brengen tegen lager geklasseerde teams. reden: . . onbekend
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 22 januari 2012 - 19:22   quote  deeplink  
elsie is de was nog niet klaar
boes
 boes - zondag 22 januari 2012 - 19:22   quote  deeplink  
kut.. Bier is op en nog steeds een kutgevoel.. alle kasten doorgespit hier en alleen nog een fles Tarapaca Brut gevonden, geen idee wat het is maar het zal me wel helpen met de pijn te verzachten..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 januari 2012 - 19:27   quote  deeplink  
Ze gaan er aan he ,die snavels volgende week!!!!

Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 20:01   quote  deeplink  
'Het is een behoorlijke tik voor ons. We kwamen met goede moed hiernaartoe. Dan is het heel zuur dat je hier verliest', zei Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar na de verloren wedstrijd tegen VVV-Venlo (2-1). Iedereen had vandaag meer van de Rotterdamse club verwacht na een goede eerste seizoenshelft. Een vervolg konden de spelers van trainer Ronald Koeman hier echter niet aan geven.

De centrale verdediger baalde als een stekker. 'In het begin dicteerden we het spel. We maakten de 0-1, maar kregen in de eerste helft nog twee goals tegen. Die goals hingen in de lucht. We waren slordig en zij werden gevaarlijker. We konden het helaas niet meer omdraaien.'

Feyenoord gaf veel ruimte weg aan de spelers van VVV en dit werd pijnlijk duidelijk bij de 2-1. VVV'er Vorstermans mocht de bal in het strafschopgebied van de stadionclub rustig op de borst aannemen om de bal vervolgens achter doelman Erwin Mulder te plaatsen. 'Dat was mijn man op dat moment. Ik moest hem gewoon dekken.'

Oefenmeester Ronald Koeman had grote personele problemen voor de wedstrijd. Vaste basisspelers Miquel Nelom, Karim El Ahmadi, Stefan de Vrij en John Guidetti ontbraken, maar Vlaar vindt dat dit geen excuus mag zijn. 'John is heel belangrijk net als Karim. Dan moet je het anders oplossen en dat hebben we niet goed gedaan.'

Bron:FR 12
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 20:01 schreef Els het volgende:
'Het is een behoorlijke tik voor ons. We kwamen met goede moed hiernaartoe. Dan is het heel zuur dat je hier verliest', zei Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar na de verloren wedstrijd tegen VVV-Venlo (2-1). Iedereen had vandaag meer van de Rotterdamse club verwacht na een goede eerste seizoenshelft. Een vervolg konden de spelers van trainer Ronald Koeman hier echter niet aan geven.

De centrale verdediger baalde als een stekker. 'In het begin dicteerden we het spel. We maakten de 0-1, maar kregen in de eerste helft nog twee goals tegen. Die goals hingen in de lucht. We waren slordig en zij werden gevaarlijker. We konden het helaas niet meer omdraaien.'

Feyenoord gaf veel ruimte weg aan de spelers van VVV en dit werd pijnlijk duidelijk bij de 2-1. VVV'er Vorstermans mocht de bal in het strafschopgebied van de stadionclub rustig op de borst aannemen om de bal vervolgens achter doelman Erwin Mulder te plaatsen. 'Dat was mijn man op dat moment. Ik moest hem gewoon dekken.'

Oefenmeester Ronald Koeman had grote personele problemen voor de wedstrijd. Vaste basisspelers Miquel Nelom, Karim El Ahmadi, Stefan de Vrij en John Guidetti ontbraken, maar Vlaar vindt dat dit geen excuus mag zijn. 'John is heel belangrijk net als Karim. Dan moet je het anders oplossen en dat hebben we niet goed gedaan.'

Bron:FR 12
wel realistisch, ben wel benieuwd wanneer ze beseffen dat het nu eens over moet zijn met deze onzin. VVV stond 18e!!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 januari 2012 - 20:04   quote  deeplink  
Even uithuilen ,en dan hoppa daar zijn we weer.
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 20:02 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

wel realistisch, ben wel benieuwd wanneer ze beseffen dat het nu eens over moet zijn met deze onzin. VVV stond 18e!!!
Ik vind hem vaak heel erg realistisch, maar ik verwacht daarnaast toch ook wel dat hij van de fouten leert die hij zo haarscherp erkent. Hij heeft niet echt een steile leercurve.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV Venlo - Feyenoord, (Zondag 22 januari 2012, 14.30 uur)









0.0151209