BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV Venlo - Feyenoord, (Zondag 22 januari 2012, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 20:05 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind hem vaak heel erg realistisch, maar ik verwacht daarnaast toch ook wel dat hij van de fouten leert die hij zo haarscherp erkent. Hij heeft niet echt een steile leercurve.
precies....
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 januari 2012 - 20:08   quote  deeplink  
weten we nog wat onze hoop was voorafgaand aan dit seizoen rechterrijtje bovenaan.We hebben een zeer smalle selectie.Laat dit seizoen over ons heen komen.We zien wel waar het schip strand (leuk woord grapje)
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 22 januari 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 20:08 schreef piet de paler het volgende:
weten we nog wat onze hoop was voorafgaand aan dit seizoen rechterrijtje bovenaan.We hebben een zeer smalle selectie.Laat dit seizoen over ons heen komen.We zien wel waar het schip strand (leuk woord grapje)
Bij Wijk aan Zee. Effe vlot trekken!
TheMenace
 TheMenace - zondag 22 januari 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 20:08 schreef piet de paler het volgende:
weten we nog wat onze hoop was voorafgaand aan dit seizoen rechterrijtje bovenaan.We hebben een zeer smalle selectie.Laat dit seizoen over ons heen komen.We zien wel waar het schip strand (leuk woord grapje)
ik weet niet wat je lult maar met deze selectie had je nog van vvv MOETEN winnen!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 januari 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 20:28 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik weet niet wat je lult maar met deze selectie had je nog van vvv MOETEN winnen!
Leuk toontje zit er in die posts van jou, wheheheheh@!!11!!!@!!
boes
 boes - zondag 22 januari 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 20:28 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik weet niet wat je lult maar met deze selectie had je nog van vvv MOETEN winnen!
Dennis TheMenace de bal is rond hé..
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Feyenoord heeft zich geblameerd in Venlo. De Rotterdamse club verloor met 2-1 van VVV-Venlo, maar vooral de manier waarop was allerdroevigst. Otman Bakkal kon het na afloop zichtbaar ook nog niet geloven, dat ze zo matig voor de dag kwamen. 'Het komt heel hard aan. We hadden vooraf een goed gevoel. Je hoopt de lijn die je de winterstop hebt ingezet voort te kunnen zetten, maar dat was niet het geval.'

Feyenoord kwam na 12 minuten op voorsprong door een treffer van verdediger Bruno Martins Indi. 'We begonnen goed en komen op voorsprong. Zonder dat we echt gevaarlijk waren, was er niet veel aan de hand. Maar dan geven we twee goals heel gemakkelijk weg', aldus Bakkal tegenover de microfoon van Radio Rijnmond.

'Ik denk niet dat het aan de instelling lag. Alleen geven we de goals gewoon veel te makkelijk weg. En dat mag niet op dit niveau. Je ziet dat je hun in de kaart speelt en dan kunnen zij gewoon inzakken.'

Bron: FR 12
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:14 schreef Els het volgende:
Feyenoord heeft zich geblameerd in Venlo. De Rotterdamse club verloor met 2-1 van VVV-Venlo, maar vooral de manier waarop was allerdroevigst. Otman Bakkal kon het na afloop zichtbaar ook nog niet geloven, dat ze zo matig voor de dag kwamen. 'Het komt heel hard aan. We hadden vooraf een goed gevoel. Je hoopt de lijn die je de winterstop hebt ingezet voort te kunnen zetten, maar dat was niet het geval.'

Feyenoord kwam na 12 minuten op voorsprong door een treffer van verdediger Bruno Martins Indi. 'We begonnen goed en komen op voorsprong. Zonder dat we echt gevaarlijk waren, was er niet veel aan de hand. Maar dan geven we twee goals heel gemakkelijk weg', aldus Bakkal tegenover de microfoon van Radio Rijnmond.

'Ik denk niet dat het aan de instelling lag. Alleen geven we de goals gewoon veel te makkelijk weg. En dat mag niet op dit niveau. Je ziet dat je hun in de kaart speelt en dan kunnen zij gewoon inzakken.'

Bron: FR 12
Aan het briljante spel van VVV lag het ook niet, dus het is weer een raadsel dat we verloren hebben.
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 januari 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:14 schreef Els het volgende:
Feyenoord heeft zich geblameerd in Venlo. De Rotterdamse club verloor met 2-1 van VVV-Venlo, maar vooral de manier waarop was allerdroevigst. Otman Bakkal kon het na afloop zichtbaar ook nog niet geloven, dat ze zo matig voor de dag kwamen. 'Het komt heel hard aan. We hadden vooraf een goed gevoel. Je hoopt de lijn die je de winterstop hebt ingezet voort te kunnen zetten, maar dat was niet het geval.'

Feyenoord kwam na 12 minuten op voorsprong door een treffer van verdediger Bruno Martins Indi. 'We begonnen goed en komen op voorsprong. Zonder dat we echt gevaarlijk waren, was er niet veel aan de hand. Maar dan geven we twee goals heel gemakkelijk weg', aldus Bakkal tegenover de microfoon van Radio Rijnmond.

'Ik denk niet dat het aan de instelling lag. Alleen geven we de goals gewoon veel te makkelijk weg. En dat mag niet op dit niveau. Je ziet dat je hun in de kaart speelt en dan kunnen zij gewoon inzakken.'

Bron: FR 12
Dat is wel zo,maar met een a junior en een b junior kan dit gebeuren toch.maar om nu weer gelijk de neergaande spiraal te propageren (meerdere op het forum) vind ik te ver gaan.Als we een hele sterke bank hadden gehad geef ik iedereen gelijk maar we weten dat het niet zo is dus ,uithuilen en opnieuw.
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:18 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat is wel zo,maar met een a junior en een b junior kan dit gebeuren toch.maar om nu weer gelijk de neergaande spiraal te propageren (meerdere op het forum) vind ik te ver gaan.Als we een hele sterke bank hadden gehad geef ik iedereen gelijk maar we weten dat het niet zo is dus ,uithuilen en opnieuw.
vind ik ook,,,we misten nogal wat
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 21:20   quote  deeplink  
Van Huijgevoort: 'Trots en teleurgesteld'

Geschreven op 2012-01-22 om 20:36:59 | Bekeken: 2271 | Reacties: 17 | Foto: OrangePictures | Bron: Sport-promotion.nl

Zijn officiële debuut in Feyenoord 1 werd er een met gemengde gevoelens. Mats van Huijgevoort toonde zich trots op zijn eerste minuten in de eredivisie, aan de andere kant 'baal ik enorm van de nederlaag tegen VVV'.

De afgelopen maandag 19 jaar geworden verdediger kreeg afgelopen week al een indicatie van trainer Ronald Koeman dat zijn debuut aanstaande was. Mats van Huijgevoort moest zich maar gaan voorbereiden op zijn debuutminuten in de eredivisie, omdat vaste linksback Miquel Nelom 'zeer waarschijnlijk' niet op tijd hersteld zou zijn voor de uitwedstrijd tegen VVV. Vlak voor het weekend kreeg hij de bevestiging van Koeman dat hij definitief zou spelen. ,,Dan krijg je wel even de kriebels in je buik'', aldus de Brabander. ,,Maar ook een gevoel van trots, dat de trainer je deze kans biedt.''
En zo ging het professionele voetballeven van Mats van Huijgevoort vandaag om half drie van start in de uitverkochte Venlose Koel. De verdediger speelde een bevredigende eerste helft, oogde bij vlagen zelfs iets te gretig, maar werd desondanks in de rust gewisseld voor Gill Swerts. Dat was vooral te wijten aan de gele kaart die Van Huijgevoort al in de zeventiende minuut incasseerde voor een overtreding op Berghuis van VVV. Ronald Koeman wilde verder risico vermijden en hield de jeugdinternational achter in de kleedkamer.
,,Natuurlijk is het jammer als je eruit wordt gehaald, maar ik begreep het wel. We waren van 0-1 vlak voor rust op 2-1 achter gekomen. Dan heb je elf spelers nodig die de tweede helft uit kunnen spelen. Als verdediger loop je toch een extra risico met al geel op zak. Daar leer je dan weer van. Die kaart pakte ik te snel, ik was soms inderdaad iets te gretig. En doodzonde dat we hier geen punten hebben gehaald. We hebben best nog wel wat kansen gehad. Om je debuut te maken is prachtig, maar toch overheerst bij mij het teleurgestelde gevoel over de nederlaag. Bij iedereen trouwens.''
Gill Swerts had dezelfde gevoelens over zijn rentree. Hij speelde vorig jaar april zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord. Een ongelukkige botsing met Maarten Martens van AZ leverde hem toen met rood eerst vier weken schorsing op, waarna hij op de training zijn achillespees inscheurde. Die revalidatie nam acht maanden in beslag. ,,Ik ben blij weer terug te zijn op het veld,, aldus de Belgische international. ,,Dat lijkt me logisch. Maar ik had dat ook liever met een overwinning gedaan. Het zat er niet in vandaag.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door FR-Elmo --
Wim2
 Wim2 - zondag 22 januari 2012 - 21:22   quote  deeplink  
Grappig dat we een tijd geleden nog over een eventueele titel spraken! Als je zelfs terecht verliest van fucking VVV mag je nog heel blij zijn als je in het linkerrijte eindigt. We staan weer met beide beentjes op de grond en zijn terug in de keiharde realiteit. Het succes dat we de laatste duels voor de winterstop hadden kond financieel helemaal niet en we hadden het geluk dat de voorgaande clubs totaal hun dag niet hadden. We hebben een selectie waar veel kwaliteit in zou moeten zitten maar als we echt zo goed zijn als we denken dat verlies je niet bij fucking vvv.
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:18 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat is wel zo,maar met een a junior en een b junior kan dit gebeuren toch.maar om nu weer gelijk de neergaande spiraal te propageren (meerdere op het forum) vind ik te ver gaan.Als we een hele sterke bank hadden gehad geef ik iedereen gelijk maar we weten dat het niet zo is dus ,uithuilen en opnieuw.
Voetbal is een resultaatsport, excuses gelden dus niet. Als je nu, net als vorig jaar, je niet kwalificeert voor Europees voetbal, dan kunnen we nog zo vaak naar de smalle selectie en de jonge spelers wijzen, maar dan mis je echt nog steeds de inkomsten van een extra competitie.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:22 schreef Wim2 het volgende:
Grappig dat we een tijd geleden nog over een eventueele titel spraken! Als je zelfs terecht verliest van fucking VVV mag je nog heel blij zijn als je in het linkerrijte eindigt. We staan weer met beide beentjes op de grond en zijn terug in de keiharde realiteit. Het succes dat we de laatste duels voor de winterstop hadden kond financieel helemaal niet en we hadden het geluk dat de voorgaande clubs totaal hun dag niet hadden. We hebben een selectie waar veel kwaliteit in zou moeten zitten maar als we echt zo goed zijn als we denken dat verlies je niet bij fucking vvv.
ik droomde nog echt niet van de titel hoor.... dat gaat op zn snelst in 2015 gebeuren
tomson
 tomson - zondag 22 januari 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:24 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ik droomde nog echt niet van de titel hoor.... dat gaat op zn snelst in 2015 gebeuren
He Roel, ook weer terug? :D
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 januari 2012 - 21:26   quote  deeplink  
Klopt maar willen is niet altijd kunnen.Maar we hebben zelf (ik inkluis) begin van het seizoen gezegt bovenaan rechter rijtje,en misschien plaatsing voor europees voetbal.......Ik ga er nog steeds vanuit dat we dat halen.maar met pieken en dalen.
Ik vond de uitschakeling in de Beker pijnlijker dan dit.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:26 schreef tomson het volgende:

[..]

He Roel, ook weer terug? :D
hahahahaha, had even een klein uitstapje....
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:22 schreef Els het volgende:

[..]

Voetbal is een resultaatsport, excuses gelden dus niet. Als je nu, net als vorig jaar, je niet kwalificeert voor Europees voetbal, dan kunnen we nog zo vaak naar de smalle selectie en de jonge spelers wijzen, maar dan mis je echt nog steeds de inkomsten van een extra competitie.
een "extra competitie"levert pas geld op als je goed genoeg bent te overwinteren..
anders kost!t geld en punten....

dit geld overigens niet voor de championsleague..
denk overigens wel dat dat met de versterkingen mogelijk is,,dat overwinteren
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 januari 2012 - 21:29   quote  deeplink  
Mwah, bedenk nog maar eens waar we vandaan komen, en met welk geld we evengoed zo hoog staan.
Vandaag weer kut, volgende keer top. De weg die een club moet afleggen vanaf de bodem.
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 januari 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:29 schreef FR-Henk het volgende:
Mwah, bedenk nog maar eens waar we vandaan komen, en met welk geld we evengoed zo hoog staan.
Vandaag weer kut, volgende keer top. De weg die een club moet afleggen vanaf de bodem.
+1
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:27 schreef van geil het volgende:

[..]

een "extra competitie"levert pas geld op als je goed genoeg bent te overwinteren..
anders kost!t geld en punten....

dit geld overigens niet voor de championsleague..
denk overigens wel dat dat met de versterkingen mogelijk is,,dat overwinteren
Maar als je wilt overwinteren, moet je je eerst plaatsen.
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:32 schreef Els het volgende:

[..]

Maar als je wilt overwinteren, moet je je eerst plaatsen.
helemaal eens....daar gaan we voor
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 januari 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Iemand iets gelezen over t feit dat Koeman Cabral een loser noemde?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 januari 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:34 schreef Stylzz het volgende:
Iemand iets gelezen over t feit dat Koeman Cabral een loser noemde?
O, gaat de pers weer effe rellen?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:34 schreef Stylzz het volgende:
Iemand iets gelezen over t feit dat Koeman Cabral een loser noemde?
huh? meen je?
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:34 schreef Stylzz het volgende:
Iemand iets gelezen over t feit dat Koeman Cabral een loser noemde?
Nee. Maar dat is dan wel een beetje te eerlijk. Contra-productief eerlijk. Als het waar is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 januari 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:34 schreef Stylzz het volgende:
Iemand iets gelezen over t feit dat Koeman Cabral een loser noemde?
huh? dat kan niet waar zijn....
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:36 schreef Els het volgende:

[..]

Nee. Maar dat is dan wel een beetje te eerlijk. Contra-productief eerlijk. Als het waar is.
hahahaha, mooi Els!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 januari 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:34 schreef Stylzz het volgende:
Iemand iets gelezen over t feit dat Koeman Cabral een loser noemde?
Niets gelezen, waar haal jij het vandaan dan?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 januari 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

huh? dat kan niet waar zijn....
Lijkt me ook niet.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 januari 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Never mind.
Verkeerde interpretatie
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 januari 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Het ging over de kritiek die nu los barst. Ook vanuit Koeman.
Iemand had het wat krom beschreven
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 januari 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:
Het ging over de kritiek die nu los barst. Ook vanuit Koeman.
Iemand had het wat krom beschreven
Waarschijnlijk zwaar beneveld.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 januari 2012 - 21:42   quote  deeplink  
Dus bijvoorbeeld in het gesprek in de kleedkamer?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 januari 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:42 schreef Bosifyable het volgende:
Dus bijvoorbeeld in het gesprek in de kleedkamer?
Whaha wat zuipen?
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:
Het ging over de kritiek die nu los barst. Ook vanuit Koeman.
Iemand had het wat krom beschreven
In alle commentaren die ik gehoord heb, was Koeman vooral kritisch op de wat oudere spelers, dus Vlaar (met name genoemd) en Bakkal (mijn interpretatie).
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:
Het ging over de kritiek die nu los barst. Ook vanuit Koeman.
Iemand had het wat krom beschreven
de kromme?;)
denk dat koeman ook wel ziet dat t n collectief falen was..
al speelde cabral als n drol,,,maar er waren er meer
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2012 - 21:45   quote  deeplink  
bakkal bijvoorbeeld speelde schandalig
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 januari 2012 - 21:45   quote  deeplink  
Lijkt me ook geen uitspraak voor Koeman.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 januari 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Bakkal...Oogt steeds minder geïnspireerd.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 21:47   quote  deeplink  
Ach, ook dit in het juiste perspectief blijven zien. We zijn aan het opkrabbelen (sportief tenminste) en hebben geen brede selectie op het moment. Nu veel afwezigen waardoor noodgedwongen jonge jongens erbij komen. Daarnaast hebben we het altijd moeilijk in Venlo. soit..... Volgende week beter.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 januari 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:47 schreef FR-Roel het volgende:
Ach, ook dit in het juiste perspectief blijven zien. We zijn aan het opkrabbelen (sportief tenminste) en hebben geen brede selectie op het moment. Nu veel afwezigen waardoor noodgedwongen jonge jongens erbij komen. Daarnaast hebben we het altijd moeilijk in Venlo. soit..... Volgende week beter.
Sluit me hier bij aan!
TheMenace
 TheMenace - zondag 22 januari 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 20:08 schreef piet de paler het volgende:
weten we nog wat onze hoop was voorafgaand aan dit seizoen rechterrijtje bovenaan.We hebben een zeer smalle selectie.Laat dit seizoen over ons heen komen.We zien wel waar het schip strand (leuk woord grapje)
hoor wat je zegt rechterrijtje bovenaan?????je bent echt niet goed bij je hoofd!en je bent zeker niet voor feyenoord. achterlijk!whehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door TheMenace --
MMM
 MMM - zondag 22 januari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:43 schreef Els het volgende:

[..]

In alle commentaren die ik gehoord heb, was Koeman vooral kritisch op de wat oudere spelers, dus Vlaar (met name genoemd) en Bakkal (mijn interpretatie).
Ik krijg steeds meer het idee dat Koeman het niet in Vlaar ziet zitten, of ben ik de enige? Nog een paar mindere wedstrijden en het duo kan zo maar eens de Vrij - Indi zijn..
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:53 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hoor wat je zegt rechterrijtje bovenaan?????je bent echt niet goed bij je hoofd!en je bent zeker niet voor feyenoord. achterlijk!whehe
kun jij ook normaal posten?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 januari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Whaha wat zuipen?
Reactie op Stylzz, zou een logisch vervolg geven, tot jij er volkomen onnodig tussendoor kwam met jouw post ;)
TheMenace
 TheMenace - zondag 22 januari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:47 schreef FR-Roel het volgende:
Ach, ook dit in het juiste perspectief blijven zien. We zijn aan het opkrabbelen (sportief tenminste) en hebben geen brede selectie op het moment. Nu veel afwezigen waardoor noodgedwongen jonge jongens erbij komen. Daarnaast hebben we het altijd moeilijk in Venlo. soit..... Volgende week beter.
tering zo wordt het echt nooit wat!ik geloof toch echt niet en ik hoop niet dat de supporters in het stadion er ook zo voer lullen want dan is het echt gedaan met feyenoord!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer het idee dat Koeman het niet in Vlaar ziet zitten, of ben ik de enige? Nog een paar mindere wedstrijden en het duo kan zo maar eens de Vrij - Indi zijn..
Misschien dat koeman het als oud centrale verdediger die positie erg goed "ziet" en daarom misschien wat mist bij Vlaar?
bjorn
 bjorn - zondag 22 januari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:53 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hoor wat je zegt rechterrijtje bovenaan?????je bent echt niet goed bij je hoofd!en je bent zeker niet voor feyenoord. achterlijk!whehe
Moet je goed lezen, hij zegt dat vele voor het seizoen dachten dat we bovenaan in het rechter rijtje zouden eindige.
Zo raar was die gedachte op dat moment niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door bjorn --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 januari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 21:53 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hoor wat je zegt rechterrijtje bovenaan?????je bent echt niet goed bij je hoofd!en je bent zeker niet voor feyenoord. achterlijk!whehe
Doe jij nu maar rustig aan,anders kan je straks weer bij de ns inloggen om hier te komen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV Venlo - Feyenoord, (Zondag 22 januari 2012, 14.30 uur)









0.0133748