BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV Venlo - Feyenoord, (Zondag 22 januari 2012, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - maandag 09 januari 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 15:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet helemaal zijn schuld natuurlijk. 2 zware blessures gehad.
Klopt als een bus.
tomson
 tomson - maandag 09 januari 2012 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 15:49 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

waardevolle toevoeging! dank.
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2012 - 17:09   quote  deeplink  
VVV speelde vandaag thuis met 2-2 gelijk tegen VFB Stuttgart.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 17:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
VVV speelde vandaag thuis met 2-2 gelijk tegen VFB Stuttgart.
Das geen slecht resultaat. Word een lastige wedstrijd maar met een goed resultaat!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 17:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das geen slecht resultaat. Word een lastige wedstrijd maar met een goed resultaat!
Voor mijn part met slecht voetbal een gestolen overwinning. Maar ik zou het geweldig vinden als we dan de 29ste na een hopelijk een overwinning, Ajax passeren op de ranglijst!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 17:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Voor mijn part met slecht voetbal een gestolen overwinning. Maar ik zou het geweldig vinden als we dan de 29ste na een hopelijk een overwinning, Ajax passeren op de ranglijst!
+100
kan ik ook weer lekker wat gassies op het werk zieken!!
van geil
 van geil - dinsdag 10 januari 2012 - 20:19   quote  deeplink  
wat duurt t lang zeg,,,kutwinterstop
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 10 januari 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2012 - 20:19 schreef van geil het volgende:
wat duurt t lang zeg,,,kutwinterstop
+1000000000000000
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 10 januari 2012 - 20:51   quote  deeplink  
0-1
FR-D@@N
 FR-D@@N - woensdag 11 januari 2012 - 10:18   quote  deeplink  
altijd lastig daar
ik denk gelijkspel 2-2
maar stiekem denk ik 2-3
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 11 januari 2012 - 19:49   quote  deeplink  
11-01-2012 Informatie kaartverkoop VVV-Venlo - Feyenoord

Feyenoord heeft tevergeefs bezwaar gemaakt tegen de vervoersregeling die door de lokale autoriteiten van Venlo wordt opgelegd aan de 550 supporters die op zondag 22 januari aanstaande de wedstrijd VVV Venlo tegen Feyenoord bezoeken. Voor het derde achtereenvolgende seizoen is bij deze wedstrijd een auto- en buscombiregeling van kracht. Ondanks het feit dat de voorgaande drie seizoenen de edities van deze competitiewedstrijd probleemloos verliepen, blijft de burgemeester van Venlo, op basis van een uitgebreide risicoanalyse, bij zijn standpunt om nogmaals voor de Feyenoord supporters een auto- en buscombi als vervoersregeling op te leggen. Feyenoord betreurt de situatie maar kan niet anders dan zich onder protest neerleggen bij de besluitvorming en alsnog overgaan tot het inrichten van de kaartverkoop voor deze wedstrijd.

Voor Diamondcardhouders start de verkoop op zaterdag 14 januari om 09.00 uur. Diamondcardhouders die zich vanwege het trainingskamp van Feyenoord in Marbella in Spanje bevinden en niet in de gelegenheid zijn een kaart te kopen, kunnen zich tot uiterlijk dinsdag 17 januari 17.00 uur per e-mail via www.feyenoord.nl/service melden bij Feyenoord Service & Tickets. Voor hen zal dan een kaart gereserveerd worden. Op woensdag 18 januari start de kaartverkoop voor Goldcardhouders.
van geil
 van geil - woensdag 11 januari 2012 - 22:46   quote  deeplink  
grote stap richting de championsleague...nogmaals..1 4
FR-D@@N
 FR-D@@N - vrijdag 13 januari 2012 - 10:41   quote  deeplink  
up
tomson
 tomson - zaterdag 14 januari 2012 - 12:17   quote  deeplink  
VVV 2-2 gelijkgespeeld tegen vfb Stuttgart. Goeie prestatie van VVV?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 januari 2012 - 13:05   quote  deeplink  
Vind ik van wel.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 14 januari 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 12:17 schreef tomson het volgende:
VVV 2-2 gelijkgespeeld tegen vfb Stuttgart. Goeie prestatie van VVV?
3-3 tegen basel goede resultaat feyenoord
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 16 januari 2012 - 09:34   quote  deeplink  
Tonny Emilio Trindade de Vilhena bij selectie tegen VVV

trindade_de_Vilhena.jpg

Volgens De Telegraaf zit B-junior Tonny Emilio Trindade de Vilhena, die als voetballer Tonny Vilhena wil heten, mogelijk bij de wedstrijdselectie voor het duel tegen VVV. Of ik ooit eerder een B-junior heb opgesteld? Ik geloof het niet. Maar op dit moment is de spoeling dun op het middenveld en Vilhena is ook nog eens een linkspoot. Die kunnen we wel gebruiken.
Ronald Koeman bevestigde dat hij Vilhena met de andere talenten morgen, als in Nederland de voorbereiding begint op het duel met VVV, bij zijn selectie houdt. Ik ga hier in Spanje nog gesprekken aan met de jonge jongens en dan horen ze stuk voor stuk wat de plannen zijn. Ik heb dat vaker gedaan bij vorige clubs. Wat ik zie is dat ze super zijn opgenomen in de groep. Ze hebben geleerd hoe wij werken en hoe het er op het hoogste niveau aan toegaat.
tomson
 tomson - maandag 16 januari 2012 - 09:42   quote  deeplink  
Ik wil z'n naam wel volledig achterop z'n shirt Roel......nee zonder gein als Koeman dit doet,zal er nog veel moois te gebeuren staan met deze jongen. Leuk nieuws en ik ben benieuwd of hij al gauw de kans gaat krijgen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 16 januari 2012 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 09:42 schreef tomson het volgende:
Ik wil z'n naam wel volledig achterop z'n shirt Roel......nee zonder gein als Koeman dit doet,zal er nog veel moois te gebeuren staan met deze jongen. Leuk nieuws en ik ben benieuwd of hij al gauw de kans gaat krijgen.
er stond vandaag ook wel een mooi stuk in het AD..... Dat Koeman Vlaar verwijt niet om te kunnen springen met een tegenstander die tactisch anders gaat spelen en dat hij dan de verdediging niet weet te organiseren. Dit in tegenstelling tot in de 2e helft waarin Kongolo (17) en Steenvoorden (19) dit wel konden.....
Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
tomson
 tomson - maandag 16 januari 2012 - 10:00   quote  deeplink  
Gemiddelde leeftijd nog verder omlaag? Resultaat jeugdopleiding steeds duidelijker op deze manier...chapeau!
Wim2
 Wim2 - maandag 16 januari 2012 - 10:03   quote  deeplink  
Ik weet niet wat jullie ervan vonden maar ik vond Mokotjo helemaal niet zo slecht doen tegen Basel. Vooral in het begin, hij zat lekker net als onze karim te jagen en gaf de assist van de eerste goal. Tuurlijk viel hij daarna ver terug maar dat gold ook voor leerdam, vlaar en bakkal vond ik. Wat mij betreft de beste mogelijheid om el ahmadi te vervangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2012 door Wim2 --
tomson
 tomson - maandag 16 januari 2012 - 10:54   quote  deeplink  
Met of zonder Karim, VVV wordt zowiezo een zware dobber. Ze hebben dit weekend gelijkgespeeld tegen Stuttgart,toch ook geen kleintje.Misschien profiteren ze van het "Lokhoff effect"? We zullen wel winnen,maar een makkie kunnen we wel vergeten.
Wim2
 Wim2 - maandag 16 januari 2012 - 11:41   quote  deeplink  
Tegen VVV zou je eventueel weer achter kunnen komen door slecht verdedigen etc.
Maar tegen Basel hebben we getoond dat het eftal over veerkracht beschikt. Dan kunnen we desnoods de tweede helft orde op zaken stellen. Bij excelsior en RKC wisten we ook voor de winst te gaan met matig spel.
Nibke
 Nibke - maandag 16 januari 2012 - 11:46   quote  deeplink  
Ik zei toch maanden geleden al dat T.T.de V. een enorm talent is, verbaast me daarom
niets dat Koeman hem erbij haalt.
Maar het zal nog moelijk genoeg worden tegen VVV. Ik gok op 1-3
Wat we nog nodig hebben is een echte Pinchhitter, Koevermans ofzo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2012 door Nibke --
van geil
 van geil - maandag 16 januari 2012 - 14:29   quote  deeplink  
tiktak
nog 6 dagen
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 16 januari 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:46 schreef albert ten vrijde het volgende:
misschien moeten we hier niet winnen, want als we het wel doen word ajaks lastig?
Wel winnen...
Nie ouwehoereee jonge:P

020 moet tegen Az uit.
Verliezen ze ook... staan we al 1 punten los van hun geloof ik.
Dan de week erop thuis winnen, en dan staan we er 4 los!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2012 door Beempjerotterdam --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 16 januari 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 14:41 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Wel winnen...
Nie ouwehoereee jonge:P

020 moet tegen Az uit.
Verliezen ze ook... staan we al 1 punten los van hun geloof ik.
Dan de week erop thuis winnen, en dan staan we er 4 los!!
Exact!
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 januari 2012 - 18:09   quote  deeplink  
Eigenlijk ben ik niet zo met deze wedstrijd bezig, mijn gedachten zitten al een week verder.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 16 januari 2012 - 18:18   quote  deeplink  
als we deze maar winnen.
Wim2
 Wim2 - maandag 16 januari 2012 - 18:49   quote  deeplink  
Ik denk dat we deze gewoon gaan winnen.
Als VVV door hun nieuwe trainer misschien er helemaal op gaat klappen en wij beginnen matig dan kun je misschien met een achterstand beginnen. Maar net zoals tegen Basel kunnen we dan ook gewoon weer orde op zaken stellen en dan wint de ploeg met de meeste kwaliteit. Bovendien als Guidetti in deze vorm blijft schiet hij er tegen VVV ook weer twee in. Gewoon scherp beginnen VVV opjagen en gebruik maken van het kwaliteits verschil en dan win je gewoon met 0-3.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 16 januari 2012 - 20:02   quote  deeplink  
En Az wint van 020!
bjorn
 bjorn - maandag 16 januari 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 20:02 schreef Beempjerotterdam het volgende:
En Az wint van 020!
Jep en dan winnen wij van vvv-venlo en ajax en staan we mooi 4 punten voor.
Wim2
 Wim2 - maandag 16 januari 2012 - 20:08   quote  deeplink  
Dat zou een mooi scenario zijn. Dan is 020 uit het zich van het kampioenschap en
houden wij mooi uitzicht op de vierde plaats.
bjorn
 bjorn - maandag 16 januari 2012 - 20:10   quote  deeplink  
En wie weet wel meer.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 16 januari 2012 - 20:20   quote  deeplink  
Komen mooie tijden aan mannen!!!!!!
Henny
 Henny - maandag 16 januari 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 18:18 schreef albert ten vrijde het volgende:
als we deze maar winnen.
Heb je nog kaartjes over voor het VVVVVVVVVV vak? Stylzz en Hoogvliet hebben blijk van enige waardering richting jou gegeven. Het zou je sieren als je een goede gastheer zou spelen en ze zou uitnodigen om naast jou in het VVVVVVVVVVV vak te zitten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 januari 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 20:32 schreef Henny het volgende:

[..]

Heb je nog kaartjes over voor het VVVVVVVVVV vak? Stylzz en Hoogvliet hebben blijk van enige waardering richting jou gegeven. Het zou je sieren als je een goede gastheer zou spelen en ze zou uitnodigen om naast jou in het VVVVVVVVVVV vak te zitten.
Stel je Niet zo aan.
van geil
 van geil - maandag 16 januari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 20:20 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Komen mooie tijden aan mannen!!!!!!
ben er klaar voor
Henny
 Henny - maandag 16 januari 2012 - 20:39   quote  deeplink  
Doe ik niet. Hij heeft in het begin duidelijk bewezen GEEN Feyenoorder te zijn (VVV achtergrond gemeld) en probeert nu al 3 weken hier te slijmen en de grote vriend uit te hangen. Daarom heb ik meer problemen mijn zijn schijnheilige aanwezigheid als met die van neus Remco K. die in ieder geval duidelijk voor zijn verkeerde geaardheid uitkwam. Ik wist niet of jij die eerdere posts van albert gelezen hebt, want dan kan ik me voorstellen dat je geen hekel aan hem hebt en hem niet irritant vindt. Had niets met jou te maken, maar puur met hem, sorry voor het misbruiken van je naam.
boes
 boes - maandag 16 januari 2012 - 20:39   quote  deeplink  
Ik denk dat we de komende 2 wedstrijden gewoon netjes 6 punten bijschrijven!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 17 januari 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 20:32 schreef Henny het volgende:

[..]

Heb je nog kaartjes over voor het VVVVVVVVVV vak? Stylzz en Hoogvliet hebben blijk van enige waardering richting jou gegeven. Het zou je sieren als je een goede gastheer zou spelen en ze zou uitnodigen om naast jou in het VVVVVVVVVVV vak te zitten.
Huh!? Heb ik wat gemist???
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 januari 2012 - 05:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 20:39 schreef Henny het volgende:
Doe ik niet. Hij heeft in het begin duidelijk bewezen GEEN Feyenoorder te zijn (VVV achtergrond gemeld) en probeert nu al 3 weken hier te slijmen en de grote vriend uit te hangen. Daarom heb ik meer problemen mijn zijn schijnheilige aanwezigheid als met die van neus Remco K. die in ieder geval duidelijk voor zijn verkeerde geaardheid uitkwam. Ik wist niet of jij die eerdere posts van albert gelezen hebt, want dan kan ik me voorstellen dat je geen hekel aan hem hebt en hem niet irritant vindt. Had niets met jou te maken, maar puur met hem, sorry voor het misbruiken van je naam.
Jankmuil.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 januari 2012 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 05:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jankmuil.
+1
Henny
 Henny - dinsdag 17 januari 2012 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 09:42 schreef tomson het volgende:
Ik wil z'n naam wel volledig achterop z'n shirt Roel......nee zonder gein als Koeman dit doet,zal er nog veel moois te gebeuren staan met deze jongen. Leuk nieuws en ik ben benieuwd of hij al gauw de kans gaat krijgen.
Zal die Jan V of H even balen dat ie niet langer de langste naam, maar nog wel de lelijkste kop heeft in het betaald voetbal.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 januari 2012 - 10:44   quote  deeplink  
0-3
2x Guidetti en 1x Cabral
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 18 januari 2012 - 19:57   quote  deeplink  
Keepersprobleem bij VVV-Venlo voor Feyenoord-thuis

VVV-Venlo zit niet ruim in de keepers voor de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Eerste doelman Dennis Gentenaar heeft last van zijn kuit en reserve-keeper Wilko de Vogt heeft een knieblessure, meldt L1.
Gentenaar raakte op het trainingskamp in Turkije geblesseerd. De onlangs herstelde keeper moest in het oefenduel met Dynamo Dresden als na een half uur naar de kant. De Vogt heeft sinds de competitiewedstrijd tegen NEC in december last van zijn knie.
De jonge derde doelman Robin Udegbe zal hoogstwaarschijnlijk het doel verdedigen tegen Feyenoord. VVV-Venlo heeft namelijk afscheid genomen van Rein Baart, die enige tijd meetrainde met de Venlonaren.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 18 januari 2012 - 19:58   quote  deeplink  
Debuut Terence Kongolo lijkt aanstaande

Feyenoord, dat aanstaande zondag in de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo een begin maakt aan de tweede seizoenshelft van 2011/2012 zal naar alle waarschijnlijkheid genoodzaakt een beroep moeten doen op een jeugdspeler in de achterste linie van de club.

Terence Kongolo, tijdens de duels met onder meer PSV en FC Twente al plaats nemende naast Koeman, lijkt dicht bij zijn debuut in de hoofdmacht van de Rotterdammers, aldus VI-journalist Martijn Krabbendam.

Met name de positie van Stefan de Vrij, geblesseerd aan zijn enkel en Miquel Nelom, last van het bovenbeen, zijn grote vraagtekens voor komend weekend. Lichtpuntje voor Koeman is, dat verdediger Ron Vlaar de wedstrijd in Venlo wel lijkt te gaan halen. De aanvoerder raakte in de oefenwedstrijd tegen FC Basel (3-3) op het trainingskamp in Marbella geblesseerd aan zijn lies, maar keerde afgelopen dinsdag terug op het veld.

Mede doordat Gill Swerts en Dani Fernández beiden nog niet volledig wedstrijdfit zijn, lijkt het jonge talent Kongolo zich op te moeten maken voor zijn eerste minuten in het eerste elftal!
van geil
 van geil - donderdag 19 januari 2012 - 22:51   quote  deeplink  
t begint nu op te schieten,,,,,,,
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 januari 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 22:51 schreef van geil het volgende:
t begint nu op te schieten,,,,,,,
Hij kan bij jouw al niet meer stuk hè?
van geil
 van geil - donderdag 19 januari 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 22:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hij kan bij jouw al niet meer stuk hè?
?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV Venlo - Feyenoord, (Zondag 22 januari 2012, 14.30 uur)









0.0072312