BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV Venlo - Feyenoord, (Zondag 22 januari 2012, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 januari 2012 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 17:38 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik hoop met je mee . .
+1
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 januari 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 17:36 schreef Quiroz het volgende:
Jij denkt bij alles dat we verliezen
Onzin.
Maar zonder sommige spelers of als bepaalde spelers niet thuis geven zijn we niet beter Dan VVV
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 21 januari 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Morgen de eerste competitiewedstrijd zonder El Ahmadi, Mokotjo als vervanger. Benieuwd hoe op deze, hoe El Ahmadi het deed, belangrijke positie zal spelen. Daar zijn we tot nu bijna altijd ontzettend sterk geweest, maar heb er een gard hoofd in dat Mokotjo die rol net zo goed zal vervullen als El Ahmadi.

Guidetti is ziek, nog niet zeker of hij speelt, dus of Cissé staat in de spits, of Achahbar. Nu ben ik van Cissé meer van mening dat het een buitenspeler is, kan wel in de spits, maar met de aanvoer van Schaken en Cabral, zal het mij benieuwen of Cissé wel vaak zat in stelling wordt gebracht om te scoren. Denk dat genoemde buitenspelers, nu Guidetti er wellicht niet is, eerder voor eigen succes zullen gaan.

Achahbar lijkt me een teamspeler, en die zou je kunnen opstellen. Maar is en blijft natuurlijk een feit dat hij geen ervaring heeft. Al heb ik hem een aantal mooie acties zien maken de keren dat ik 'm zag spelen, maar of hij het niveau de hele wedstrijd volhoudt.. Ben er bang voor.

En zoals Stylzz al aangaf, als we onze dag niet hebben, en het loopt niet lekker, zijn we niets beter dan VVV. PSV en Ajax hebben er ook al dure punten laten liggen. Hopen dat wij ze juist meenemen, beetje scenario als tegen RKC zie ik morgen gebeuren; 1-2

Ajax verliest van AZ, en we staan 4e. Hosannah, Hossanah!
AndréGlibber
 AndréGlibber - zaterdag 21 januari 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Ze moeten denken dat ze tegen Twente of PSV spelen dan komt het goed!
Roffa5314
 Roffa5314 - zaterdag 21 januari 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 15:15 schreef bjorn het volgende:

[..]

Das mooi kut dan, dan Achahbar maar
Ik hoop dat hij zondag wel inzetbaar is anders heeft hij 0 keer een klassieker gespeeld
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 21 januari 2012 - 19:42   quote  deeplink  
Gaat lastig worden zonder Guidetti
Als het team zijn vechtlust een fanatisme kunnen compenseren gaat het wel lukken
Maar ik betwijfel of dat gaat lukken
tomson
 tomson - zaterdag 21 januari 2012 - 19:47   quote  deeplink  
Ik hoop dat Guidetti morgen als een duveltje uit een doosje opduikt.
van geil
 van geil - zaterdag 21 januari 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 19:42 schreef Phyxsius het volgende:
Gaat lastig worden zonder Guidetti
Als het team zijn vechtlust een fanatisme kunnen compenseren gaat het wel lukken
Maar ik betwijfel of dat gaat lukken
jammer dat hij ziek lijkt te zijn..
hopelijk motiveerd het wel de anderen tot nog meer strijd en pressie,,
dan pakken we alsnog drie punten.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 21 januari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
wordt morgen een verliespartij.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 januari 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 20:36 schreef FR-Roel het volgende:
wordt morgen een verliespartij.....
zou zo maar eens kunnen roel..
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 21 januari 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 20:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

zou zo maar eens kunnen roel..
Achahbar een kans in de spits komt vanzelf goed. Morgen wordt een moeilijke wedstrijd maar het wordt een overwinning.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 21 januari 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 21:08 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Achahbar een kans in de spits komt vanzelf goed. Morgen wordt een moeilijke wedstrijd maar het wordt een overwinning.
gebaseerd op wat dan? we hebben het daar altijd moeilijk, we missen een behoorlijke rij spelers waaronder enkele cruciale, VVV heeft weliswaar Musa niet meer maar de 2 nieuwelingen (Holla en Berghuis) zouden ook bij ons prima inpassen..... Nogmaals: ik verwacht morgen een kutdag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 januari 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 21:08 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Achahbar een kans in de spits komt vanzelf goed. Morgen wordt een moeilijke wedstrijd maar het wordt een overwinning.
Ja inprincipe bied het wel een mogelijkheid voor Achahbar..
Stel je eens voor als die 2 spitsen doelpunten gaat maken.....
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 21 januari 2012 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 21:30 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

gebaseerd op wat dan? we hebben het daar altijd moeilijk, we missen een behoorlijke rij spelers waaronder enkele cruciale, VVV heeft weliswaar Musa niet meer maar de 2 nieuwelingen (Holla en Berghuis) zouden ook bij ons prima inpassen..... Nogmaals: ik verwacht morgen een kutdag.
Dat is gebaseerd op dat waar jij jouw gevoel op baseerd. We missen El Ahmadi, De Vrij, Nelom en misschien Guidetti. De Vrij werd al vervangen door Martins Indi (niet onverdienstelijk) dus daar hoeft het niet aan te liggen. Nelom lijkt me ook normaal vervangbaar. Enige kwaliteitsverlies zou dan zijn dat Mokotjo nu moet spelen in plaats van El Ahmadi.
Quiroz
 Quiroz - zondag 22 januari 2012 - 02:02   quote  deeplink  
Op elke positie hebben wij een betere speler als VVV, ik ga gewoon uit van een makkelijke 0-2 overwinning.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 januari 2012 - 04:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:30 schreef rich Arnhem het volgende:

Enige kwaliteitsverlies zou dan zijn dat Mokotjo nu moet spelen in plaats van El Ahmadi.


En dat is, voor nu, het grootste probleem. El Ahmadi is, in mijn ogen, dé speler op het middenveld. Zonder hem gaan we het lastig krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door Bosifyable --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 08:37   quote  deeplink  
ach... je mist bijna de hele as.... ik heb er niet veel vertrouwen in.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 januari 2012 - 08:48   quote  deeplink  
Wij gaan winnen....
hotjumper
 hotjumper - zondag 22 januari 2012 - 08:52   quote  deeplink  
Ik ben toch wel benieuwd hoe ze uit de winterstop komen, ik heb er een hard hoofd in.
FR-Han
 FR-Han - zondag 22 januari 2012 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 20:36 schreef FR-Roel het volgende:
wordt morgen een verliespartij.....
laten we hem dan in de poolert invullen... 2-1 voor vvv? ouwe Zienert van me!
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 januari 2012 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 08:52 schreef hotjumper het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe ze uit de winterstop komen, ik heb er een hard hoofd in.
Ik ook. Maar ja... Hup wij
hotjumper
 hotjumper - zondag 22 januari 2012 - 09:09   quote  deeplink  
Hup wij!
Suijltje
 Suijltje - zondag 22 januari 2012 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 09:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik ook. Maar ja... Hup wij
Eens!
Suijltje
 Suijltje - zondag 22 januari 2012 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 09:09 schreef hotjumper het volgende:
Hup wij!
Zeker eens!
het wonder van ..
 het wonder van .. - zondag 22 januari 2012 - 10:16   quote  deeplink  
In Rotterdam is de uitverkochte Klassieker tussen Feyenoord en Ajax al dagenlang het gespreksonderwerp. De ploeg van trainer Ronald Koeman ruikt bloed, maar moet vanmiddag eerst afrekenen met VVV. En de Limburgers blijken al jarenlang een bijzonder taaie opponent.

Koeman proefde deze week ongetwijfeld ook het Rotterdamse verlangen om Ajax zonder punten De Kuip uit te jagen. Dat die wedstrijd al bij onze supporters leeft, begrijp ik heel goed, zegt Koeman in het AD. Maar het mag nog geen onderwerp zijn binnen mijn elftal. Eerst VVV, dan pas Ajax.

VVV zal onder de nieuwe coach Ton Lokhoff en met gehuurde spelers als Steven Berghuis en Danny Holla ongetwijfeld vol gas geven. Op jacht naar eerherstel en met hoop op betere tijden.

Koeman houdt Sekou Cissé op de reservebank. De Ivoriaan is eindelijk hersteld van een hardnekkige enkelblessure. Jerson Cabral, John Guidetti en Ruben Schaken vormen vandaag de Rotterdamse voorhoede. Kamohelo Mokotjo is zoals werd verwacht de vervanger van de afwezige Karim El Ahmadi.

Ja, Cissé begint op de bank, zegt Koeman. Hij is er toch weer enkele weken uit geweest. Messi zou ik meteen weer hebben opgesteld, maar bij andere spelers ga je toch even nadenken. Dus ook bij Cissé.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 januari 2012 - 10:19   quote  deeplink  
Haha dus toch Guidetti erbij, 0-3 dan!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 10:16 schreef het wonder van .. het volgende:
In Rotterdam is de uitverkochte Klassieker tussen Feyenoord en Ajax al dagenlang het gespreksonderwerp. De ploeg van trainer Ronald Koeman ruikt bloed, maar moet vanmiddag eerst afrekenen met VVV. En de Limburgers blijken al jarenlang een bijzonder taaie opponent.

Koeman proefde deze week ongetwijfeld ook het Rotterdamse verlangen om Ajax zonder punten De Kuip uit te jagen. Dat die wedstrijd al bij onze supporters leeft, begrijp ik heel goed, zegt Koeman in het AD. Maar het mag nog geen onderwerp zijn binnen mijn elftal. Eerst VVV, dan pas Ajax.

VVV zal onder de nieuwe coach Ton Lokhoff en met gehuurde spelers als Steven Berghuis en Danny Holla ongetwijfeld vol gas geven. Op jacht naar eerherstel en met hoop op betere tijden.

Koeman houdt Sekou Cissé op de reservebank. De Ivoriaan is eindelijk hersteld van een hardnekkige enkelblessure. Jerson Cabral, John Guidetti en Ruben Schaken vormen vandaag de Rotterdamse voorhoede. Kamohelo Mokotjo is zoals werd verwacht de vervanger van de afwezige Karim El Ahmadi.

Ja, Cissé begint op de bank, zegt Koeman. Hij is er toch weer enkele weken uit geweest. Messi zou ik meteen weer hebben opgesteld, maar bij andere spelers ga je toch even nadenken. Dus ook bij Cissé.
dit was voordat bekend was dat Guidetti ziek was.... als Guidetti idd ziek is dan zal Cisse starten las ik gisteren op twitter.
Maximus
 Maximus - zondag 22 januari 2012 - 10:23   quote  deeplink  
Wordt een zware kluif vanmiddag...
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 januari 2012 - 10:26   quote  deeplink  
@JanDirkStouten: Guidetti is definitief niet beschikbaar voor het duel met VVV. Wie moet er volgens jullie in de spits staan? #vvvfey
gladdeharry
 gladdeharry - zondag 22 januari 2012 - 10:28   quote  deeplink  
Las het inderdaad net. Ik zou zeggen Achabar in de spits en Cisse achter de hand houden als invaller.
jacqueline
 jacqueline - zondag 22 januari 2012 - 10:32   quote  deeplink  
waar staat dat dan?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 10:32 schreef jacqueline het volgende:
waar staat dat dan?
op twitter.
Alexmem
 Alexmem - zondag 22 januari 2012 - 10:39   quote  deeplink  
Dat is slecht nieuws. 3 van de betere spelers uit de eerste seizoenshelft er niet bij (El Ahmadi, Guidetti, Nelom), bruikbare Eredivisiespelers ook niet (de Vrij, Fernandez) en een bank vol junioren. En dan naar focking Venlo waar we altijd slecht spelen (net als in Waalwijk). Heb er een hard hoofd in.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 10:39 schreef Alexmem het volgende:
Dat is slecht nieuws. 3 van de betere spelers uit de eerste seizoenshelft er niet bij (El Ahmadi, Guidetti, Nelom), bruikbare Eredivisiespelers ook niet (de Vrij, Fernandez) en een bank vol junioren. En dan naar focking Venlo waar we altijd slecht spelen (net als in Waalwijk). Heb er een hard hoofd in.
precies, het optimisme is gebaseerd op niets.
MMM
 MMM - zondag 22 januari 2012 - 10:45   quote  deeplink  
Gaat weer een lastige middag worden zonder 4 belangrijke basisspelers. Oké 3, omdat De Vrij al een paar wedstrijden mist.
bjorn
 bjorn - zondag 22 januari 2012 - 10:45   quote  deeplink  
En de Vrij is er ook al niet bij. Heb er nu ook wat minder vertrouwen in als eerst, 4 basisspelers missen is niet niks. Maar toch zou je ook zonder hen moeten kunnen winnen van VVV-Venlo.
Wim2
 Wim2 - zondag 22 januari 2012 - 10:49   quote  deeplink  
Echt balen dat Guidetti ziek is. Hij was de man die hier beslissend had kunnen zijn zoals hij ook was tegen RKC. Echt enorm klote.
Suijltje
 Suijltje - zondag 22 januari 2012 - 10:52   quote  deeplink  
Hopen dat Ruben vanmiddag vleugels heeft, en nét zo speelt als tegen PSV!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door Suijltje --
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 10:55   quote  deeplink  
Vorig jaar nog geweest, tyfuseind rijden voor een tyfuswedstrijd. En nu een fantasie opstelling, heb acuut geen zin meer in vanmiddag.
MMM
 MMM - zondag 22 januari 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Verrassingen in de opstelling bij Feyenoord vandaag. Volg @FR1908Nieuws en weet de opstelling het eerste!

Denk dat Achahbar gaat spelen.
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:11 schreef MMM het volgende:
Verrassingen in de opstelling bij Feyenoord vandaag. Volg @FR1908Nieuws en weet de opstelling het eerste!

Denk dat Achahbar gaat spelen.
Ik zou het eigenlijk wel heel erg verrassend vinden als El Ahmadi en Guidetti in de basis starten.
bjorn
 bjorn - zondag 22 januari 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:11 schreef MMM het volgende:
Verrassingen in de opstelling bij Feyenoord vandaag. Volg @FR1908Nieuws en weet de opstelling het eerste!

Denk dat Achahbar gaat spelen.
Denk het ook, Cisse is niet geschikt als spits in een 4-3-3 systeem.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 januari 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:12 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zou het eigenlijk wel heel erg verrassend vinden als El Ahmadi en Guidetti in de basis starten.
Hahaha, lekker scherp op zondagochtend.
MMM
 MMM - zondag 22 januari 2012 - 11:47   quote  deeplink  
Opstelling Feyenoord: Mulder, Leerdam, Martins Indi, Vlaar, van Huijgevoort; Clasie, Mokotjo, Bakkal; Cabral, Achahbar en Schaken.
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:47 schreef MMM het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder, Leerdam, Martins Indi, Vlaar, van Huijgevoort; Clasie, Mokotjo, Bakkal; Cabral, Achahbar en Schaken.
Meer mooi dan verrassend.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:47 schreef MMM het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder, Leerdam, Martins Indi, Vlaar, van Huijgevoort; Clasie, Mokotjo, Bakkal; Cabral, Achahbar en Schaken.
8 uit de eigen opleiding....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 januari 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:47 schreef MMM het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder, Leerdam, Martins Indi, Vlaar, van Huijgevoort; Clasie, Mokotjo, Bakkal; Cabral, Achahbar en Schaken.
Mooi alle vertrouwen erin.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 januari 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:47 schreef MMM het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder, Leerdam, Martins Indi, Vlaar, van Huijgevoort; Clasie, Mokotjo, Bakkal; Cabral, Achahbar en Schaken.
Ik had Van Huijgevoort wel verwacht. Want met Kongolo had je Indi als back moeten opstellen en dat is niet zo'n succes. Met Van Huijgevoort is het gewoon een 1 op 1 vervanging. Heb hem een aantal jaar terug zien spelen. Speler met durf en een aardig pass. Verdedigend wat kwetsbaar. Maar dat was toen, misschien is het veranderd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 januari 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 10:42 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

precies, het optimisme is gebaseerd op niets.
Dat is ook weer overdreven. Wij staan 5de, VVV 18de. Desalniettemin verwacht ik ook geen makkelijke wedstrijd. Maar dat gevoel had ik al toen iedereen nog fit was....
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 22 januari 2012 - 12:15   quote  deeplink  
Leuke opstelling.
Ben wel blij met Mokotyoooo, laat ze maar eens zien dat je goed kan ballen.
& natuurlijk de jonkies dat is ook leuk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door Beempjerotterdam --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV Venlo - Feyenoord, (Zondag 22 januari 2012, 14.30 uur)









0.0095720