|
|
van geil
|
|
|
t kriebelt,,,ben echt benieuwd heb wel goede hoop.....kom op mannen!!!! |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Ik heb nog steeds een goed gevoel voor vanmiddag! me biertjes staan koud, ik heb er zin in!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wordt toch weer een "tussen hoop en vrees" wedstrijd. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Als ze maar vroeg in de 1e helft scoren,dan komt het wel goed.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook mooi. Anass die mag in de basis starten en speelt de sterren van de hemel. Wervelend Feyenoord onder leiding van Clasie, Bakkal en Mokotjo spelen VVV helemaal kapot...
Wie weet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 12:41 schreef Stylzz het volgende:Ook mooi. Anass die mag in de basis starten en speelt de sterren van de hemel. Wervelend Feyenoord onder leiding van Clasie, Bakkal en Mokotjo spelen VVV helemaal kapot... Wie weet. Ik teken ervoor!!! Maar dan moet wel mijn PC stream werken anders kan je alvast 0 punten noteren... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 12:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik had Van Huijgevoort wel verwacht. Want met Kongolo had je Indi als back moeten opstellen en dat is niet zo'n succes. Met Van Huijgevoort is het gewoon een 1 op 1 vervanging. Heb hem een aantal jaar terug zien spelen. Speler met durf en een aardig pass. Verdedigend wat kwetsbaar. Maar dat was toen, misschien is het veranderd. Op zich wel jammer dat een verdediger verdedigend wat kwetsbaar is..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Relatief kwetsbaar. Hij kan wel verdedigen, maar het is/was niet zijn belangrijkste kracht, meer opbouwend. Daarom vind ik het niet verwonderlijk dat Koeman voor hem kiest, want Indi is opbouwend op linksback zwak. Maar we zullen zien hij het er vandaag van afbrengt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 12:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Relatief kwetsbaar. Hij kan wel verdedigen, maar het is/was niet zijn belangrijkste kracht, meer opbouwend. Daarom vind ik het niet verwonderlijk dat Koeman voor hem kiest, want Indi is opbouwend op linksback zwak. Maar we zullen zien hij het er vandaag van afbrengt. Ik begrijp dat in het (moderne) voetbal de opbouw heel belangrijk is, maar het blijft toch vreemd. Is eigenlijk hetzelfde als zeggen dat we een geweldige voetballer hebben, die echter geen enkele bal kan vangen en we hem dan maar op doel zetten. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 12:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik teken ervoor!!! Maar dan moet wel mijn PC stream werken anders kan je alvast 0 punten noteren... Bijgeloof..?
Maar er zullen toch ook wel meerdere streams zijn? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 12:57 schreef Els het volgende:[..] Ik begrijp dat in het (moderne) voetbal de opbouw heel belangrijk is, maar het blijft toch vreemd. Is eigenlijk hetzelfde als zeggen dat we een geweldige voetballer hebben, die echter geen enkele bal kan vangen en we hem dan maar op doel zetten. hahaha, zo erg is het ook weer niet! En hij was was toen pas 16 jaar denk ik. Kijk, Nelom is ook beperkter verdedigende gezien dan Vlaar, maar dat maakt het nog niet ongeschikt. je moet hem alleen niet centraal opstellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 12:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik teken ervoor!!! Maar dan moet wel mijn PC stream werken anders kan je alvast 0 punten noteren... Rijnmond is ook weer actief. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 10:28 schreef gladdeharry het volgende:Las het inderdaad net. Ik zou zeggen Achabar in de spits en Cisse achter de hand houden als invaller. lijkt me ook de meest logische oplossing . . |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pfff, zonder Guidetti wordt het echt heel erg moeilijk. Ons scorend vermogen gaat flink achteruit nu. Ik weet het nog niet helemaal met Achabar. :( |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 13:16 schreef Wim2 het volgende:Pfff, zonder Guidetti wordt het echt heel erg moeilijk. Ons scorend vermogen gaat flink achteruit nu. Ik weet het nog niet helemaal met Achabar. :( Ik heb ook nog zo mijn twijfels of hij op zijn leeftijd al het verschil kan gaan maken. We zullen dicht bij hun goal moeten spelen, daar kan je hem goed benutten, doordat hij kort draait en erg doelgericht is. hij is bovendien ook erg goed in de combinatie, dus hopelijk wordt daar gebruik van gemaakt. We hebben nu wel een voorhoede met wel erg weinig body... |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
onze voorhoede is toch versnelt, snel eruit komen bij aanvallen |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik heb echt een klote gevoel voor deze wedstrijd. :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 12:41 schreef Stylzz het volgende:Ook mooi. Anass die mag in de basis starten en speelt de sterren van de hemel. Wervelend Feyenoord onder leiding van Clasie, Bakkal en Mokotjo spelen VVV helemaal kapot... Wie weet. Je krijgt het vertrouwen weer terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Op wedstrijd dagen hou ik graag mijzelf voor de gek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Behoorlijk bijgelovig idd,en dat komt omdat dat alles moet kloppen op een voetbaldag..Ik heb een stream en volgens mij maken we een kans. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Iemand al een Sopcast van EL 2 ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee ,een sopcast niet,een stream wel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat zijn dezelfde sopcasts als op PC streams... Precies vandaag werkt die niet!
Die van Roel wel btw ,en die van MMM daar kom ik geen wijs uit.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
0-5!!!!!!!!!!!! jaaaaa, Feijenoord leeft!!!!!!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Je onderschat het vertrouwen dat VVV heeft gekweekt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
lul op man! jaaa, wij zijn Feijenoord!!!!!!!! Dooie honden dat zijn jullie come on Feijenoord!!!!!!! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Wanneer hebben ze vertrouwen gekweekt dan, word iderdaad niet zo makkelijk.
0-2 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 13:50 schreef Milo het volgende:lul op man! jaaa, wij zijn Feijenoord!!!!!!!! Dooie honden dat zijn jullie come on Feijenoord!!!!!!! +1!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 13:50 schreef Milo het volgende:lul op man! jaaa, wij zijn Feijenoord!!!!!!!! Dooie honden dat zijn jullie come on Feijenoord!!!!!!! Ben je er eindelijk weer! Alles goed verder gozerT? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Guidetti heeft ontstoken keelamandelen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi gesprek van Koeman op El2 |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
idd, zit ik ook te kijken. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
achabar is er klaar voor die gaat er 2 maken alleen die back heb ik me twijfels over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verdomme het gaatnu echt weer kriebelen.
WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik moet meteen aan Leonard denken. Dat moet wel een hele goeie geweest zijn, die kon namelijk helemaal niks! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uitlopen op Vitesse.
Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: UITLOPEN OP 020
Come on Feyenoord |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 14:15 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik moet meteen aan Leonard denken. Dat moet wel een hele goeie geweest zijn, die kon namelijk helemaal niks! Hahaha, het ultieme voorbeeld. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Kom op Feyenoord there's always hope.
Ondanks de mindere selectie er volop tegenop gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Feyenoord, zet ons in vuur en vlam Feyenoord, die club uit Rotterdam Aan ons is de glorie, het dal is voorbij De mensen staan weer in de rij! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|